Pitkästä aikaa käväistessäni tällä palstalla huomasin ilokseni että täällähän on vielä vanhoja hyviä juttelukavereitani parin vuoden takaa?!
Tellu ja Kulkija osuivat silmiini ekaksi. Upeaa huomata, että jotkut muutkin seuraavat tätä palstaa edelleen. Tellu ainakin oli Kalat muistini mukaan, joten olisi upeaa kuulla mitäpä Kalalle kuuluu?
Laittakaan kuulumisia!
Täällähän on vanhoja tuttuja??!!
39
1261
Vastaukset
- Kulkija*
Heipä hei! :-) Mukava "nähdä" sinuakin taas. Tämä on niitä saman nikin käyttämisen hyviä puolia - juttelukaverit tunnistetaan ja muistetaan myös myöhemmin. Itse tosin jouduin laittamaan tuon tähtösen nikkini perään, kun Suomi24 alkoi vaatia rekisteröitymistä. En enää täällä kovin usein käy, mutta silloin tällöin kuitenkin. Enemmän nykyisin tuolla Sepon foorumilla majailen, täällä sitten saa vastapainoksi hioa rautalanganvääntötaitojaan. ;-)
Jep, minäkin olen Kalat, sitä Uranusta tässä odottelen auringolleni. ;-) Jotain muutoksenpoikasta on jo ilmassa, mutta vasta ensi vuonna alkaa Uranus olla alle 10 asteen päässä - katsotaan sitten, mitä tuleman pitää. En nyt muista, mahtoiko Tellu olla alku- vai loppupään Kaloja..?
Mitäs itsellesi, vieläkö astroharrastus on voimissaan?- Tellu
Uranusko tässä nyt seuraavaksi alkaa rassata... Tällä hetkellä on vaikuttanut olevan jotain Saturnus- ja Jupiter-systeemeitä, ja kaikki on vaihteeksi ollut varsin ok.
Niin jos sillä alku/loppupäällä tarkoitetaan sitä kautta - mikä se nyt on - balttiarallaa 20.2. - 20.3. niin olen melkolailla keskialueen Kala. - Tellu
Tellu kirjoitti:
Uranusko tässä nyt seuraavaksi alkaa rassata... Tällä hetkellä on vaikuttanut olevan jotain Saturnus- ja Jupiter-systeemeitä, ja kaikki on vaihteeksi ollut varsin ok.
Niin jos sillä alku/loppupäällä tarkoitetaan sitä kautta - mikä se nyt on - balttiarallaa 20.2. - 20.3. niin olen melkolailla keskialueen Kala.Aurinkoni on jotakuinkin 19 asteessa, joten kyllähän se se loppu siinä alkaa jkv lähestyä.
Toivottavasti Uranus ei ihan heti päälle höngi! - Riinu
... kuulla teistä taas! Tämän foorumin seuraaminen jäi minulta sen "intensiivisen" kevään jälkeen tyystin. Nyt jostain syystä päätin käväistä täällä ja heti huomasin sinut ja Tellun edelleen "vääntävän rautalakaa" täällä! Hienoa että jaksatte! Omalta osaltani astrolgia on ja pysyy jokaisessa päivässäni kuten se on kuulunut viimeiset 11 vuotta siihen hyvinkin kiintänä. Seuraan transiittejani hyvin tarkkaan (varsinkin nyt; Uranus!) :D ja yritän hahmottaa kokonaiskuvaa vähän kaikesta. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paremmin alkaa hahmottaa erilaisia juttuja elämästään yleensä. Hienoa, että sinäkin olit Kalat!? Sitä en muistanut lainkaan, muístin vain vain Tellun, jolla oli vähän samanlaisia kuvioita syntymäkartallaan kuin minulla. Mutta upeata; pysykäähän tällä foorumilla kuitenkin, on todella kiva "nähdä" teitä jälleen!
- Riinu
Tellu kirjoitti:
Niin jos sillä alku/loppupäällä tarkoitetaan sitä kautta - mikä se nyt on - balttiarallaa 20.2. - 20.3. niin olen melkolailla keskialueen Kala.mukavaa "nähdä" sinuakin jälleen! Minä kai kyllästyin tuohon astrologian ja horoskooppien haukkumiseen ja mustamaalaamiseen, jota asiaa ymmärtämättömät (sanon näin, vaikka saankin tuhat kiukkuista vastinetta tästä)paasaavat vuodesta toiseen. Minua se ei haittaa, koska jokainen saa uskoa ja olla uskomatta ihan siihen mihin haluaa. Mun vain ei ole pakko lukea niitä ja siksi vetäytydyin muihin juttuihin silloin pari vuotta sitten. Koko ajan seuraan tarkasti omia transujani ja luen mitä tuleman pitää.
Uranushan on tosiaankin nyt se mielenkiintoinen tuttavuus meille flegmaattisille fisuille seuraavaksi. Itselleni koittaa Uranuksen ylitys jo syksyllä, ja toden totta olen kokenut jo melkoisia muutoksia Uranuksen tulon kunniaksi!
Työ muuttui lokakuussa yhtäkkiä kuin taikaiskusta; sain upean tilaisuuden olla mukana täysin uudenlaisessa työssä, jossa olen paiskinut 12 tuntisia työpäiviä kuin hullu väsymättä lainkaan! Aivan uskomatonta eteenpäin menemisen ja näyttämisen halua on noussut meikä-Kalan mitäänsanomattomasta egosta! Tuntuu ihan todella ekaa kertaa elämässä siltä, että minusta taitaa tulla vielä jotain... lieneekö se sitten Jupiterin Kuuni ylitystä vai minkä muun tuomaa egon paisuttelua, mutta kuitenkin fiilikset ovat uskomattomat. Kertokaahan omista kokemuksista; joko Uranus räjäyttelee vanhoja kuvioita? Minulla on Uranus jo transitoinut Aurinkoni lähellä olevia planeettoja useita vuosia, joten tietynlaista levottomuutta on ollut ilmassa jo melkoisen kauan... nyt on vain sellaisen tunne että nyt tapahtuu! - Riinu
Tellu kirjoitti:
Aurinkoni on jotakuinkin 19 asteessa, joten kyllähän se se loppu siinä alkaa jkv lähestyä.
Toivottavasti Uranus ei ihan heti päälle höngi!sillä Uranushan on meille suuri mahdollisuus! Tai ainakin minä haluan sen niin nähdä; luin juuri Liz Millerin astrosivuja ja silmiini osui lause, jonka allekirjoitan täysin onnellisena;
"If you feel isolated, it is actually a good sign. It means you are well on your way to becoming a more independent individual. You are no longer willing to live a script that others wrote for you, and each day you see new and grander possibilities"
Nämä sanat kertoivat kaiken mitä pitääkin; ystäväpiiri ja työpaikka saattaa muuttua, hetken saatat olla ihan yksin mutta kohta alkaa uusia, jännittäviä ihmisiä tupsahtaa elämääsi ja uudet tuulet alkavat puhaltaa! Uskopa vain :D terv. nim. "Ikuinen optimisti" - Kulkija*
Riinu kirjoitti:
mukavaa "nähdä" sinuakin jälleen! Minä kai kyllästyin tuohon astrologian ja horoskooppien haukkumiseen ja mustamaalaamiseen, jota asiaa ymmärtämättömät (sanon näin, vaikka saankin tuhat kiukkuista vastinetta tästä)paasaavat vuodesta toiseen. Minua se ei haittaa, koska jokainen saa uskoa ja olla uskomatta ihan siihen mihin haluaa. Mun vain ei ole pakko lukea niitä ja siksi vetäytydyin muihin juttuihin silloin pari vuotta sitten. Koko ajan seuraan tarkasti omia transujani ja luen mitä tuleman pitää.
Uranushan on tosiaankin nyt se mielenkiintoinen tuttavuus meille flegmaattisille fisuille seuraavaksi. Itselleni koittaa Uranuksen ylitys jo syksyllä, ja toden totta olen kokenut jo melkoisia muutoksia Uranuksen tulon kunniaksi!
Työ muuttui lokakuussa yhtäkkiä kuin taikaiskusta; sain upean tilaisuuden olla mukana täysin uudenlaisessa työssä, jossa olen paiskinut 12 tuntisia työpäiviä kuin hullu väsymättä lainkaan! Aivan uskomatonta eteenpäin menemisen ja näyttämisen halua on noussut meikä-Kalan mitäänsanomattomasta egosta! Tuntuu ihan todella ekaa kertaa elämässä siltä, että minusta taitaa tulla vielä jotain... lieneekö se sitten Jupiterin Kuuni ylitystä vai minkä muun tuomaa egon paisuttelua, mutta kuitenkin fiilikset ovat uskomattomat. Kertokaahan omista kokemuksista; joko Uranus räjäyttelee vanhoja kuvioita? Minulla on Uranus jo transitoinut Aurinkoni lähellä olevia planeettoja useita vuosia, joten tietynlaista levottomuutta on ollut ilmassa jo melkoisen kauan... nyt on vain sellaisen tunne että nyt tapahtuu!Jep, onneksi näitä astrofoorumeita on nykyään useampiakin, myös sellaisia joilla liikkuu vain pidemmälle ehtineitä harrastajia. Esim. tuo Sepon foorumi tuntui todella vastaavan kysyntään, rekisteröityneiden määrä kasvaa jatkuvasti.
Se Uranus on tosiaan mielenkiintoinen, juu - oma aurinkoni on vajaat 19 astetta Kaloja, joten tarkkaa yhtymää saan odotella vielä muutaman vuoden. Tällä hetkellä Uranus on n. 5 astetta Kaloja, joten näyttäisi, että vasta tuossa vuoden 2008 lopulla se on samoissa asteissa aurinkoni kanssa - samaan aikaan näkyy tulevan Jupiter askendentille, joten saa nähdä teenkö sen maailmanympärimatkan silloin. :-) Sitä ennen voin odotella vaikkapa loppuvuodesta tapahtuvaa Jupiterin yhtymää omalle Uranukselleni, joka sijaitsee Skorpparissa seiskahuoneessa...tulkintaehdotuksia tästä? Kolmioi siinä samalla Saturnusta kuutosessa ja löyhästi myös Merkuriusta ykkösessä.
Veikkaan, että nuo työkuviot tulevat menemään minullakin uusiksi lähivuosina. Plutohan on rassannut MC:lläni jo jonkin aikaa ja pienessä kymppihuoneessani se pysyy vielä n. vuoden. Vielä en tiedä mitä ryhdyn tekemään, mutta aika selvää on, että nykyisessä työssä ei hirveästi uutta ja innostavaa voi enää tulla vastaan. Ottaisin mielelläni sen Uranuksen jo "räjäyttelemään vanhoja kuvioita"! :-) Mutta aika aikaa kutakin, kuten hassu vanha sanonta kuuluu. - voi olla
Kulkija* kirjoitti:
Jep, onneksi näitä astrofoorumeita on nykyään useampiakin, myös sellaisia joilla liikkuu vain pidemmälle ehtineitä harrastajia. Esim. tuo Sepon foorumi tuntui todella vastaavan kysyntään, rekisteröityneiden määrä kasvaa jatkuvasti.
Se Uranus on tosiaan mielenkiintoinen, juu - oma aurinkoni on vajaat 19 astetta Kaloja, joten tarkkaa yhtymää saan odotella vielä muutaman vuoden. Tällä hetkellä Uranus on n. 5 astetta Kaloja, joten näyttäisi, että vasta tuossa vuoden 2008 lopulla se on samoissa asteissa aurinkoni kanssa - samaan aikaan näkyy tulevan Jupiter askendentille, joten saa nähdä teenkö sen maailmanympärimatkan silloin. :-) Sitä ennen voin odotella vaikkapa loppuvuodesta tapahtuvaa Jupiterin yhtymää omalle Uranukselleni, joka sijaitsee Skorpparissa seiskahuoneessa...tulkintaehdotuksia tästä? Kolmioi siinä samalla Saturnusta kuutosessa ja löyhästi myös Merkuriusta ykkösessä.
Veikkaan, että nuo työkuviot tulevat menemään minullakin uusiksi lähivuosina. Plutohan on rassannut MC:lläni jo jonkin aikaa ja pienessä kymppihuoneessani se pysyy vielä n. vuoden. Vielä en tiedä mitä ryhdyn tekemään, mutta aika selvää on, että nykyisessä työssä ei hirveästi uutta ja innostavaa voi enää tulla vastaan. Ottaisin mielelläni sen Uranuksen jo "räjäyttelemään vanhoja kuvioita"! :-) Mutta aika aikaa kutakin, kuten hassu vanha sanonta kuuluu.nouseva merkki kauris ja uranus skorpionissa seiskahuoneessa? mikä huonesysteemi tekee tämän?
- Riinu
Kulkija* kirjoitti:
Jep, onneksi näitä astrofoorumeita on nykyään useampiakin, myös sellaisia joilla liikkuu vain pidemmälle ehtineitä harrastajia. Esim. tuo Sepon foorumi tuntui todella vastaavan kysyntään, rekisteröityneiden määrä kasvaa jatkuvasti.
Veikkaan, että nuo työkuviot tulevat menemään minullakin uusiksi lähivuosina. Plutohan on rassannut MC:lläni jo jonkin aikaa ja pienessä kymppihuoneessani se pysyy vielä n. vuoden. Vielä en tiedä mitä ryhdyn tekemään, mutta aika selvää on, että nykyisessä työssä ei hirveästi uutta ja innostavaa voi enää tulla vastaan. Ottaisin mielelläni sen Uranuksen jo "räjäyttelemään vanhoja kuvioita"! :-) Mutta aika aikaa kutakin, kuten hassu vanha sanonta kuuluu.... sinulla sekä tämän vuoden lopulla, että silloin vuonna 2008. Missä huoneessa Aurinkosi on? Sehän on melkoisen tärkeä asia tässä kokonaisuudessa. Uranus Auringon päällä ja Jupiter Askendentilla... vau!
Jupiterin ylityksen Askendentilla juuri viime syksynä kokeneena voin sanoa, kuten joku astrologian oppikirja kuvailee; että "kaikki on hetken mahdollista" :D nimittäin näin se on ja siitä pitää ottaa KAIKKI IRTI mitä saa! Kaikki nimittäin on silloin mahdollista.
Loppuvuoden Jupiterin yhtymä Uranuksellesi seiskahuoneessa, kolmioiden Saturnusta kuutosessa ja Merkuriusta ykkösessä onkin mielenkiintoinen kuvio! Melkeinpä sanoisin, että sillä on jotain tekemistä sinun parisuhteesi kanssa, tai sitten työkuvio tulee muuttumaan tässä vaiheessa jo jonkin verran. Kuutoshuonehan merkitsee myöskin työn tekemistä, uusien toimintamallien hakemista ja kehittämistä. Oma Aurinkoni on kuutosessa, vahvistettuna Marsilla (yhtymä), Kheironilla. Uranus transitoi parhaillaan jo Marsia, ja seuraavana onkin sitten jo vuorossa Aurinko ja Kheiron. Tässä uudessa työssä tempauduin uusien terveyttä ja ruumiin kuntoa kehittävien tekniikoiden kehitykseen mukaan äkkiarvaamatta, mutta kun tilaisuus tarjoutui tarrauduin siihen kiinni välittämästi ja päivääkään en ole katunut!
Tuntuu kuin täysin uusi lehti olisi avautunut yhtäkkiä eteeni ja saan kirjoittaa sen sellaiseksi kuin haluan. Hienoja asioita! En edes päästä mieleeni sellaista mahdollisuutta, että Uranuksen vaikutus olisi jotenkin tuhoava, vaan päinvastoin.
Ps. Sinullahan se Pluto rassasi sitä MC:tä, nyt muistankin! Mielenkiintoista, sillä se samainen Pluto rassaa IC:täni.... eka ylitys oli ja meni ja ilmassa on todella sukuuni ja esi-isiini liittyviä mutkia matkassa. Miten sinulla työn suhteen? Muutoksia? - Tellu
Riinu kirjoitti:
mukavaa "nähdä" sinuakin jälleen! Minä kai kyllästyin tuohon astrologian ja horoskooppien haukkumiseen ja mustamaalaamiseen, jota asiaa ymmärtämättömät (sanon näin, vaikka saankin tuhat kiukkuista vastinetta tästä)paasaavat vuodesta toiseen. Minua se ei haittaa, koska jokainen saa uskoa ja olla uskomatta ihan siihen mihin haluaa. Mun vain ei ole pakko lukea niitä ja siksi vetäytydyin muihin juttuihin silloin pari vuotta sitten. Koko ajan seuraan tarkasti omia transujani ja luen mitä tuleman pitää.
Työ muuttui lokakuussa yhtäkkiä kuin taikaiskusta; sain upean tilaisuuden olla mukana täysin uudenlaisessa työssä, jossa olen paiskinut 12 tuntisia työpäiviä kuin hullu väsymättä lainkaan! Aivan uskomatonta eteenpäin menemisen ja näyttämisen halua on noussut meikä-Kalan mitäänsanomattomasta egosta! Tuntuu ihan todella ekaa kertaa elämässä siltä, että minusta taitaa tulla vielä jotain... lieneekö se sitten Jupiterin Kuuni ylitystä vai minkä muun tuomaa egon paisuttelua, mutta kuitenkin fiilikset ovat uskomattomat. Kertokaahan omista kokemuksista; joko Uranus räjäyttelee vanhoja kuvioita? Minulla on Uranus jo transitoinut Aurinkoni lähellä olevia planeettoja useita vuosia, joten tietynlaista levottomuutta on ollut ilmassa jo melkoisen kauan... nyt on vain sellaisen tunne että nyt tapahtuu!Minullahan tietysti ei tuo astrologinen "lahjakkuus" ole kovin kaksinen, joten mietin aina moneen kertaan että kuinka paljon paremmin jonkin asian voisi sanoa, mitä täälläkin olen yrittänyt jollekulle selittää. Se on niin turhauttanut, ettei jaksa enää ihan joka asiaan lähteä mäkättämään. Ja mitäpä se hyödyttäisikään. Aina tulee uusi "hei mitenkäs tämä Käärmeenkantaja" tai "horoskooppi on ennustamista ja kaikille ihmisille sopii sama kartta" etc. Plääh...
Mutta se Uranus... Minullahan Aurinko on 6. huoneen kärjellä (Placidus), joten aikanaan se kai sitten mullistaapullistaa työelämäni. Siitäpä sitten vain, varsinkin jos se merkkaa sitä että vihdoin saisin ja kykenisin tekemään sitä minkä koen ainoaksi oikeaksi työkseni: fiktion kirjoittaminen. - Riinu
Tellu kirjoitti:
Minullahan tietysti ei tuo astrologinen "lahjakkuus" ole kovin kaksinen, joten mietin aina moneen kertaan että kuinka paljon paremmin jonkin asian voisi sanoa, mitä täälläkin olen yrittänyt jollekulle selittää. Se on niin turhauttanut, ettei jaksa enää ihan joka asiaan lähteä mäkättämään. Ja mitäpä se hyödyttäisikään. Aina tulee uusi "hei mitenkäs tämä Käärmeenkantaja" tai "horoskooppi on ennustamista ja kaikille ihmisille sopii sama kartta" etc. Plääh...
Mutta se Uranus... Minullahan Aurinko on 6. huoneen kärjellä (Placidus), joten aikanaan se kai sitten mullistaapullistaa työelämäni. Siitäpä sitten vain, varsinkin jos se merkkaa sitä että vihdoin saisin ja kykenisin tekemään sitä minkä koen ainoaksi oikeaksi työkseni: fiktion kirjoittaminen.olette 19 asteen Kaloja; Kulkija ja sinä?
Hienoa! Molemmillahan on sitten mielenkiintoiset ajat melko lailla yhtä aikaa. Aurinko Kaloissa kuutoshuoneen kärjellä, jota Merkurius hallitsee... voihan olla, että sinusta tulee uusi Orson Welles, vai mikäs tämä fiktiosetä nyt olikaan.... :D
Lycka till bara, hyvät chanssit onnistua on kuitenkin! Valmistautukaa! Toimin "tiedustelijananne" tässä Uranuksen valloituksessa! - lukija k
Kulkija* kirjoitti:
Veikkaan, että nuo työkuviot tulevat menemään minullakin uusiksi lähivuosina. Plutohan on rassannut MC:lläni jo jonkin aikaa ja pienessä kymppihuoneessani se pysyy vielä n. vuoden. Vielä en tiedä mitä ryhdyn tekemään, mutta aika selvää on, että nykyisessä työssä ei hirveästi uutta ja innostavaa voi enää tulla vastaan. Ottaisin mielelläni sen Uranuksen jo "räjäyttelemään vanhoja kuvioita"! :-) Mutta aika aikaa kutakin, kuten hassu vanha sanonta kuuluu.Kenties maailmanympärysmatkastasi syntyykin lapsi ;) Toisinaan Jupiter askendentilla laajentaa ulkoista olemusta ja lähiympäristöä.
- Uteliass
Riinu kirjoitti:
olette 19 asteen Kaloja; Kulkija ja sinä?
Hienoa! Molemmillahan on sitten mielenkiintoiset ajat melko lailla yhtä aikaa. Aurinko Kaloissa kuutoshuoneen kärjellä, jota Merkurius hallitsee... voihan olla, että sinusta tulee uusi Orson Welles, vai mikäs tämä fiktiosetä nyt olikaan.... :D
Lycka till bara, hyvät chanssit onnistua on kuitenkin! Valmistautukaa! Toimin "tiedustelijananne" tässä Uranuksen valloituksessa!Ei millään pahalla,mutta kuinka vanha sä oikein olet?
- Tellu
Riinu kirjoitti:
olette 19 asteen Kaloja; Kulkija ja sinä?
Lycka till bara, hyvät chanssit onnistua on kuitenkin! Valmistautukaa! Toimin "tiedustelijananne" tässä Uranuksen valloituksessa!Ilmoittele sitten onko Mikki Hiiri merihädässä, vaiko lykkääkö peräti onneva ja ilova monta sataa kilova.
Viimeksi taisi meikäläisellä Aurinkoa pimentää Saturnus silloin balttiarallaa 90-luvun puolivälissä jos en väärin muista, ja elämä oli kyllä yhtä hevon p... Ja sen perään painoi vielä Saturnuksen paluu, minulla kun on Saturnus Oinaassa. - Kulkija*
voi olla kirjoitti:
nouseva merkki kauris ja uranus skorpionissa seiskahuoneessa? mikä huonesysteemi tekee tämän?
Placidus tekee, mikäli on syntynyt tuolla Suomi-neidon lanteiden korkeudella niin kuin minä. ;-)
- Kulkija*
Leena kirjoitti:
Ai sinäkin olet eksynyt Sepon keskustelu palstalle!Haa niin minäkin!
Huomasin. :-) En vain vielä ehtinyt sinulle siellä vastailla.
- Riinu
Uteliass kirjoitti:
Ei millään pahalla,mutta kuinka vanha sä oikein olet?
.. miksi haluat sen tietää? :)
- Kulkija*
Riinu kirjoitti:
... sinulla sekä tämän vuoden lopulla, että silloin vuonna 2008. Missä huoneessa Aurinkosi on? Sehän on melkoisen tärkeä asia tässä kokonaisuudessa. Uranus Auringon päällä ja Jupiter Askendentilla... vau!
Jupiterin ylityksen Askendentilla juuri viime syksynä kokeneena voin sanoa, kuten joku astrologian oppikirja kuvailee; että "kaikki on hetken mahdollista" :D nimittäin näin se on ja siitä pitää ottaa KAIKKI IRTI mitä saa! Kaikki nimittäin on silloin mahdollista.
Loppuvuoden Jupiterin yhtymä Uranuksellesi seiskahuoneessa, kolmioiden Saturnusta kuutosessa ja Merkuriusta ykkösessä onkin mielenkiintoinen kuvio! Melkeinpä sanoisin, että sillä on jotain tekemistä sinun parisuhteesi kanssa, tai sitten työkuvio tulee muuttumaan tässä vaiheessa jo jonkin verran. Kuutoshuonehan merkitsee myöskin työn tekemistä, uusien toimintamallien hakemista ja kehittämistä. Oma Aurinkoni on kuutosessa, vahvistettuna Marsilla (yhtymä), Kheironilla. Uranus transitoi parhaillaan jo Marsia, ja seuraavana onkin sitten jo vuorossa Aurinko ja Kheiron. Tässä uudessa työssä tempauduin uusien terveyttä ja ruumiin kuntoa kehittävien tekniikoiden kehitykseen mukaan äkkiarvaamatta, mutta kun tilaisuus tarjoutui tarrauduin siihen kiinni välittämästi ja päivääkään en ole katunut!
Tuntuu kuin täysin uusi lehti olisi avautunut yhtäkkiä eteeni ja saan kirjoittaa sen sellaiseksi kuin haluan. Hienoja asioita! En edes päästä mieleeni sellaista mahdollisuutta, että Uranuksen vaikutus olisi jotenkin tuhoava, vaan päinvastoin.
Ps. Sinullahan se Pluto rassasi sitä MC:tä, nyt muistankin! Mielenkiintoista, sillä se samainen Pluto rassaa IC:täni.... eka ylitys oli ja meni ja ilmassa on todella sukuuni ja esi-isiini liittyviä mutkia matkassa. Miten sinulla työn suhteen? Muutoksia?Aurinko on ykkösessä, Jupiter siihen väljässä yhtymässä. :-)
Muistan kyllä hyvin sen edellisen Jupiterin yhtymän Uranukseeni, lähdin silloin inter-railille. :-) Samaan aikaan oli Neptunus AC:lla ja Saturnus tulossa auringolle. Jupiterin tulon AC:lle taas muistan aikana, jolloin tutustuin myönteisen ajattelun voimaan ja mielenhallintatekniikoihin. Taisivat osua Jupiterin AC:n ylityksiin muuten myös molempien lemmikkieni hankinnat..."perhe" siis kasvoi sillä tavalla.
Hmm, loppuvuoden Jupiter-Uranus seiskassahan voisi merkitä jonkinlaisia "parisuhde-yllätyksiä", toivottavasti vakiintumiseen päin (kolmio Saturnus). ;-) Toivoisin tietysti, että näkyisi myös työssä, kukapa tietää vaikka löytyy joku uusi kumppani (7. huone) työn suhteen? Tuo Merkurius taas on yhtymässä kuuhuni Vesimiehessä, kuu sijaitsee varhaisemmissa asteissa, joten sitä Jupiter kolmioi jo nyt - itse asiassa asteentarkasti tällä hetkellä. Ja nyt kun hoksasin asian, niin tuossa viime perjantainahan juuri tapasin ensimmäistä kertaa livenä kaksi naispuolista (kuu) astroharrastajaa Sepon foorumilta (Merkurius) iloisissa merkeissä (Jupiter)...
Sinullahan tuo Mars ja Chiron sopivat hyvin kuvaan! Uranus-Mars kuvastaisi juuri tuota "nopeaa tempautumista" kiihkeätahtiseen uuteen työhön ja Chiron kuvaa paranemista ja parantamista. Kuulostaa hienolta! Minulla se Pluto MC:llä toi tullessaan muutoksia työkavereissa - yksi tuli ja lähti miltei samantien, toinen paremmin remmiin sopiva astui tilalle. Muutoksia tapahtui samalla myös ryhmädynamiikassa, meitä kun on pieni ja tiivis porukka. Jouduin myös työn puolesta kouluttamaan (Jousimies) isoja ryhmiä (Pluto), mikä oli uutta ja varsin opettavaa. Eli kyllä se näkynyt on. :-) Ajatus omasta lähtemisestä uusille urille on myös tässä pikkuhiljaa kehittynyt.
Lisäyksenä vielä muistaessani - Jupiter AC:lla silloin viimeksi toi myös mukanaan esiintymistä, opinnot olivat silloin loppusuoralla ja kaikenlaista ryhmätöiden ja lopputyön esittelyä kuului kuvaan. - Kulkija*
lukija k kirjoitti:
Kenties maailmanympärysmatkastasi syntyykin lapsi ;) Toisinaan Jupiter askendentilla laajentaa ulkoista olemusta ja lähiympäristöä.
Toivottavasti ei sentään, vaikka kukapa sen tietää. ;-) Viimeksi se Jupiter toi tullessaan kaksi nelijalkaista, niissä on ainakin tällä hetkellä tarpeeksi. Lähiympäristön laajennus sen sijaan on tervetullutta, matkustelu on lähellä sydäntä (aur-Jup Kaloissa, Neptunus Jouskarissa 9. huoneessa, Jouskari-MC).
- Riinu
Tellu kirjoitti:
Ilmoittele sitten onko Mikki Hiiri merihädässä, vaiko lykkääkö peräti onneva ja ilova monta sataa kilova.
Viimeksi taisi meikäläisellä Aurinkoa pimentää Saturnus silloin balttiarallaa 90-luvun puolivälissä jos en väärin muista, ja elämä oli kyllä yhtä hevon p... Ja sen perään painoi vielä Saturnuksen paluu, minulla kun on Saturnus Oinaassa.... meikäläiselläkin joskus niihin aikoihin myös.
Saturnuksen tulo Auringon päälle on aina raskas kokemus jopa fyysisestikin, mutta samalla tervehdyttävä ja kasvattava. Hassua muuten, minulla on kaikkien lasten syntymät ajoittuneet Saturnuksen ohituksiin Aurinkooni? Se on sitä vastuuseen kasvua mitä ilmeisemmin. - Riinu
Kulkija* kirjoitti:
Aurinko on ykkösessä, Jupiter siihen väljässä yhtymässä. :-)
Muistan kyllä hyvin sen edellisen Jupiterin yhtymän Uranukseeni, lähdin silloin inter-railille. :-) Samaan aikaan oli Neptunus AC:lla ja Saturnus tulossa auringolle. Jupiterin tulon AC:lle taas muistan aikana, jolloin tutustuin myönteisen ajattelun voimaan ja mielenhallintatekniikoihin. Taisivat osua Jupiterin AC:n ylityksiin muuten myös molempien lemmikkieni hankinnat..."perhe" siis kasvoi sillä tavalla.
Hmm, loppuvuoden Jupiter-Uranus seiskassahan voisi merkitä jonkinlaisia "parisuhde-yllätyksiä", toivottavasti vakiintumiseen päin (kolmio Saturnus). ;-) Toivoisin tietysti, että näkyisi myös työssä, kukapa tietää vaikka löytyy joku uusi kumppani (7. huone) työn suhteen? Tuo Merkurius taas on yhtymässä kuuhuni Vesimiehessä, kuu sijaitsee varhaisemmissa asteissa, joten sitä Jupiter kolmioi jo nyt - itse asiassa asteentarkasti tällä hetkellä. Ja nyt kun hoksasin asian, niin tuossa viime perjantainahan juuri tapasin ensimmäistä kertaa livenä kaksi naispuolista (kuu) astroharrastajaa Sepon foorumilta (Merkurius) iloisissa merkeissä (Jupiter)...
Sinullahan tuo Mars ja Chiron sopivat hyvin kuvaan! Uranus-Mars kuvastaisi juuri tuota "nopeaa tempautumista" kiihkeätahtiseen uuteen työhön ja Chiron kuvaa paranemista ja parantamista. Kuulostaa hienolta! Minulla se Pluto MC:llä toi tullessaan muutoksia työkavereissa - yksi tuli ja lähti miltei samantien, toinen paremmin remmiin sopiva astui tilalle. Muutoksia tapahtui samalla myös ryhmädynamiikassa, meitä kun on pieni ja tiivis porukka. Jouduin myös työn puolesta kouluttamaan (Jousimies) isoja ryhmiä (Pluto), mikä oli uutta ja varsin opettavaa. Eli kyllä se näkynyt on. :-) Ajatus omasta lähtemisestä uusille urille on myös tässä pikkuhiljaa kehittynyt.
Lisäyksenä vielä muistaessani - Jupiter AC:lla silloin viimeksi toi myös mukanaan esiintymistä, opinnot olivat silloin loppusuoralla ja kaikenlaista ryhmätöiden ja lopputyön esittelyä kuului kuvaan.mukava vieras transitoidessaan hlökohtaisia planeettoja. Auringon, Kuun, AC:n ohitukset ovat olleet minulle aina miellyttäviä. Itselläni on menossa Jupiterin hellittelevä yhtymä Kuuhuni juuri tällä hetkellä ja hyvältä tuntuu, vaikka Saturnus neliöikin sitä samaan aikaan.
Sama ajatus tuli minullekin tuosta sinun kuviostasi 7. huoneessa; yllättävä (Uranus) maailmoja-avaava (Jupiter) ihmissuhde (7.huone), joka vakiinnuttaa elämäsi :D , yksinkertaista, eikö vain?
Todella hienoa kuulla Pluton vaikutuksista MC:llä kun minulla on sama tilanne IC:llä. Aika hyvin; olen joutunut selvittämään omaa perustaani, taustaani suuren suvun keskellä tosi paljon kuluneen vuoden aikana. Samalla omat juuret, suku, perusta on tullut todella tärkeäksi tekijäksi omassa elämässäni omaa identiteettiäni ajatellen. Asia, joka ei ollut kovin ajankohtainen elämässäni ennen kuin nyt. Mielenkiintoisia asioita, joista on hienoa kuulla ja jakaa samankaltaisia kokemuksia omaavien kanssa! - Uteliass
Riinu kirjoitti:
.. miksi haluat sen tietää? :)
En jaksanut lukea kaikkia hurjia juttujasi. Huomasin että puhut jossain työpaikastasi ja silti tarinat ovat öbaut tommosta 10 vee ikäisen fantasiaa ja höpsöttelyä.
Oletko siis lapsityöläinen vaikka pitäisi olla vielä ala-asteella. - Kulkija*
Uteliass kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia hurjia juttujasi. Huomasin että puhut jossain työpaikastasi ja silti tarinat ovat öbaut tommosta 10 vee ikäisen fantasiaa ja höpsöttelyä.
Oletko siis lapsityöläinen vaikka pitäisi olla vielä ala-asteella."...silti tarinat ovat öbaut tommosta 10 vee ikäisen fantasiaa ja höpsöttelyä."
Kerrohan joku esimerkki. En todellakaan ymmärrä, mikä Riinun viesteissä on "hurjaa" tai mikä muka "fantasiaa" tai "höpsöttelyä". Ymmärrätkö ylipäätään, mistä viesteissämme puhumme? Vai puratko tässä frustraatioitasi, kun astrokieli ei aukene? Mikään muu ei nimittäin oikein selitä tuota viestiäsi. - Kulkija*
Riinu kirjoitti:
mukava vieras transitoidessaan hlökohtaisia planeettoja. Auringon, Kuun, AC:n ohitukset ovat olleet minulle aina miellyttäviä. Itselläni on menossa Jupiterin hellittelevä yhtymä Kuuhuni juuri tällä hetkellä ja hyvältä tuntuu, vaikka Saturnus neliöikin sitä samaan aikaan.
Sama ajatus tuli minullekin tuosta sinun kuviostasi 7. huoneessa; yllättävä (Uranus) maailmoja-avaava (Jupiter) ihmissuhde (7.huone), joka vakiinnuttaa elämäsi :D , yksinkertaista, eikö vain?
Todella hienoa kuulla Pluton vaikutuksista MC:llä kun minulla on sama tilanne IC:llä. Aika hyvin; olen joutunut selvittämään omaa perustaani, taustaani suuren suvun keskellä tosi paljon kuluneen vuoden aikana. Samalla omat juuret, suku, perusta on tullut todella tärkeäksi tekijäksi omassa elämässäni omaa identiteettiäni ajatellen. Asia, joka ei ollut kovin ajankohtainen elämässäni ennen kuin nyt. Mielenkiintoisia asioita, joista on hienoa kuulla ja jakaa samankaltaisia kokemuksia omaavien kanssa!Niin, täytyy sen verran tarkentaa, että pitkäaikainen kumppani on jo, enkä toivo menevän vaihtoon - yllättävyys saisi siis mieluusti liittyä jo olemassa olevaan suhteeseen. ;-)
Jupiter-kuuhan se klassinen perheenlisäyksen indikaattori olisi...toki Vaa'assa ollessaan varmaan suhteet ylipäätäänkin kukoistavat. Onko ollut paljon sosiaalisia menoja naispuolisten ystävien kesken? :-) Tuo kuvaamasi Pluto IC:llä on jännä, "juurien kaivelu" sopii hyvin teemaan. Oletko kohdannut mitään perheeseen/kotiin liittyvää, mistä olisit joutunut luopumaan? Luopumisteemahan liittyy Plutoon myös, tavalla tai toisella - vanha korvautuu uudella. - Riinu
Uteliass kirjoitti:
Oletko siis lapsityöläinen vaikka pitäisi olla vielä ala-asteella.... siksi kirjoitankin näin hurjia juttuja, kun olen 10 vee... hyvä kun huomasit, oppia ikä kaikki! :D
- Riinu
Kulkija* kirjoitti:
Niin, täytyy sen verran tarkentaa, että pitkäaikainen kumppani on jo, enkä toivo menevän vaihtoon - yllättävyys saisi siis mieluusti liittyä jo olemassa olevaan suhteeseen. ;-)
Jupiter-kuuhan se klassinen perheenlisäyksen indikaattori olisi...toki Vaa'assa ollessaan varmaan suhteet ylipäätäänkin kukoistavat. Onko ollut paljon sosiaalisia menoja naispuolisten ystävien kesken? :-) Tuo kuvaamasi Pluto IC:llä on jännä, "juurien kaivelu" sopii hyvin teemaan. Oletko kohdannut mitään perheeseen/kotiin liittyvää, mistä olisit joutunut luopumaan? Luopumisteemahan liittyy Plutoon myös, tavalla tai toisella - vanha korvautuu uudella.Yllättävyys voi todellakin sinun kohdallasi liittyä jo olemassaolevaan suhteeseesi, tai johonkin muuhun ihmissuhteeseen; sanotaanhan seiskahuoneen kuvaavan kaikkia mahdollisia ihmissuhteita.
Jupiter-Kuu transiittini ei todellakaan liity perheenlisäykseen -enää, herravarjele! lisäystä minulla on jo tarpeeksi, vaikka "uteliassssss" tuossa äsken kutsuikin minua lapsityövoimaksi. Onpa hienoa huomata, että innostukseni on niin valtaisaa, että joku jopa ärsyyntyy siitä ja että ylipäätään elämässä VIELÄ INNOSTUU jostain täyteen fossiili-ikään ehtineenä :D
Pluto todellakin kaivaa juuriani, mutta ainakaan tässä vaiheessa en osaa sanoa tuosta mainitsemastasi luopumisteemasta... riitaisuutta on suvun kesken ollut olen yrittänyt toimia "välittäjänä" asiassa, mutta saattaahan olla että joudun jollain tavalla katkaisemaan välejäni ihmisiin. Pluton vaikutukset toki tajuaa vasta monta vuotta myöhemmin transiitin tarkan ajankohdan, joten ehkäpä tämänkin retoriikan tajuaa vasta jälkeenpäin. Sekä myöskin sen, mitä tuli vanhan tilalle. - Riinu
Kulkija* kirjoitti:
Niin, täytyy sen verran tarkentaa, että pitkäaikainen kumppani on jo, enkä toivo menevän vaihtoon - yllättävyys saisi siis mieluusti liittyä jo olemassa olevaan suhteeseen. ;-)
Jupiter-kuuhan se klassinen perheenlisäyksen indikaattori olisi...toki Vaa'assa ollessaan varmaan suhteet ylipäätäänkin kukoistavat. Onko ollut paljon sosiaalisia menoja naispuolisten ystävien kesken? :-) Tuo kuvaamasi Pluto IC:llä on jännä, "juurien kaivelu" sopii hyvin teemaan. Oletko kohdannut mitään perheeseen/kotiin liittyvää, mistä olisit joutunut luopumaan? Luopumisteemahan liittyy Plutoon myös, tavalla tai toisella - vanha korvautuu uudella.tuosta Jupiter-Kuu ylityksestä, että on todellakin ollut sosiaalisia menoja naispuolisten ystävien kanssa! Kas kun sen nyt vasta huomasin.... :D
- Uteliass
Kulkija* kirjoitti:
"...silti tarinat ovat öbaut tommosta 10 vee ikäisen fantasiaa ja höpsöttelyä."
Kerrohan joku esimerkki. En todellakaan ymmärrä, mikä Riinun viesteissä on "hurjaa" tai mikä muka "fantasiaa" tai "höpsöttelyä". Ymmärrätkö ylipäätään, mistä viesteissämme puhumme? Vai puratko tässä frustraatioitasi, kun astrokieli ei aukene? Mikään muu ei nimittäin oikein selitä tuota viestiäsi.ei ollut tarkoitus millään pahalla, kuulosti vaan tosi sumealta. Tytöt on tyttöjä, jatkakaa vaan rauhassa.
- Riinu
Uteliass kirjoitti:
ei ollut tarkoitus millään pahalla, kuulosti vaan tosi sumealta. Tytöt on tyttöjä, jatkakaa vaan rauhassa.
viestissäni kuulosti niin "sumealta"?
Ei millään pahalla, mutta kun muut tajusivat ihan sujuvasti selvän suomen kielen? - Kulkija*
Riinu kirjoitti:
viestissäni kuulosti niin "sumealta"?
Ei millään pahalla, mutta kun muut tajusivat ihan sujuvasti selvän suomen kielen?Kirjottajahan haluaakin rivien välistä korostaa, että hän on MIES ja miehet ovat järkeviä. ;-) Ne eivät aina ymmärrä "meitä tyttöjä" ja meidän "höpsötyksiämme". Täytyy tytötellä, että asia tulisi selväksi. Ei sen niin väliä, vaikka olisimme 50 vee ja naimisissa.
- Riinu
Kulkija* kirjoitti:
Kirjottajahan haluaakin rivien välistä korostaa, että hän on MIES ja miehet ovat järkeviä. ;-) Ne eivät aina ymmärrä "meitä tyttöjä" ja meidän "höpsötyksiämme". Täytyy tytötellä, että asia tulisi selväksi. Ei sen niin väliä, vaikka olisimme 50 vee ja naimisissa.
asian mitä luultavammin olevan. Aika kiva, kun miehetkin lukevat "tyttöjen" höpsötyksiä :D
Tuli tuosta kommentista vain sellainen käsitys, että hänen on aivan pakko jostain syystä lukea näitä höpsötyksiämme, eikä tahdo jaksaa lukea!?
Nämä ovat juuri niitä kommentteja miksi en enää jaksanut seurata tätä foorumia silloin parisen vuotta sitten. Samalla aaltopituudella olevien ihmisten kanssa on todella mukava kommunikoida. Tietenkin pitäisi sivukommentit ottaa tämänkin asian "suolana" mutta aina ei jaksa. Mikä se Sepon keskustelupalsta on? - Kulkija*
Riinu kirjoitti:
asian mitä luultavammin olevan. Aika kiva, kun miehetkin lukevat "tyttöjen" höpsötyksiä :D
Tuli tuosta kommentista vain sellainen käsitys, että hänen on aivan pakko jostain syystä lukea näitä höpsötyksiämme, eikä tahdo jaksaa lukea!?
Nämä ovat juuri niitä kommentteja miksi en enää jaksanut seurata tätä foorumia silloin parisen vuotta sitten. Samalla aaltopituudella olevien ihmisten kanssa on todella mukava kommunikoida. Tietenkin pitäisi sivukommentit ottaa tämänkin asian "suolana" mutta aina ei jaksa. Mikä se Sepon keskustelupalsta on?Sepon perustama AstroForum löytyy osoitteesta www.astrologiakeskus.fi ja minut löydät sieltä nimimerkillä Ajatus. :-) Tere tulemast!
- Uteliass
Riinu kirjoitti:
Nämä ovat juuri niitä kommentteja miksi en enää jaksanut seurata tätä foorumia silloin parisen vuotta sitten. Samalla aaltopituudella olevien ihmisten kanssa on todella mukava kommunikoida. Tietenkin pitäisi sivukommentit ottaa tämänkin asian "suolana" mutta aina ei jaksa. Mikä se Sepon keskustelupalsta on?Pahoittelen vielä kerran pikku provoani joka näytti menevän vähän liiankin vakavaksi ja otettiin aivan liian tosissaan. Olen vain tutkimassa ihmisten turvattomuuden kokemuksia ja fantasian käyttöä selviytymisessä ja tässä oli siihen vain niin hyvää aineistoa, hyvää jatkoa vaan
- Riinu
Uteliass kirjoitti:
Pahoittelen vielä kerran pikku provoani joka näytti menevän vähän liiankin vakavaksi ja otettiin aivan liian tosissaan. Olen vain tutkimassa ihmisten turvattomuuden kokemuksia ja fantasian käyttöä selviytymisessä ja tässä oli siihen vain niin hyvää aineistoa, hyvää jatkoa vaan
tuottamaan sinulle ikävä kyllä pienoisen pettymyksen tutkimuksiisi; näiltä sivuilta et fantasioita löydä. Ihan reality-sarjaa joudut seuraamaan ryyditettynä vankalla kokemuksella astrologiasta ja elämästä yleensäkin. Menehän vähän oppimaan elämää ensin ja tule sitten uudestaan. Keskustelen sinun kanssasi sitten oikein mielelläni!
- Hienoa!
Riinu kirjoitti:
tuottamaan sinulle ikävä kyllä pienoisen pettymyksen tutkimuksiisi; näiltä sivuilta et fantasioita löydä. Ihan reality-sarjaa joudut seuraamaan ryyditettynä vankalla kokemuksella astrologiasta ja elämästä yleensäkin. Menehän vähän oppimaan elämää ensin ja tule sitten uudestaan. Keskustelen sinun kanssasi sitten oikein mielelläni!
Näin juuri,lisää todellisuuspakoa ja fantasiaa, tätä juuri haenkin,kiitos
- Kulkija*
Uteliass kirjoitti:
Pahoittelen vielä kerran pikku provoani joka näytti menevän vähän liiankin vakavaksi ja otettiin aivan liian tosissaan. Olen vain tutkimassa ihmisten turvattomuuden kokemuksia ja fantasian käyttöä selviytymisessä ja tässä oli siihen vain niin hyvää aineistoa, hyvää jatkoa vaan
Miten tutkimus turvattomuuden kokemisesta ja fantasian käytöstä selviytymisessä voi perustua tuntemattomien ihmisten anonyymeihin kirjoituksiin nettipalstalla? :-D Ei ihan ensikuulemalta ainakaan minusta täytä pätevän aineiston tunnusmerkkejä. Mutta onhan sekin eräänlaista fantasiaa, että kuvittelee Riinua 10-vuotiaaksi. ;-)
Hyvää jatkoa myös sinulle. - Riinu
Kulkija* kirjoitti:
Miten tutkimus turvattomuuden kokemisesta ja fantasian käytöstä selviytymisessä voi perustua tuntemattomien ihmisten anonyymeihin kirjoituksiin nettipalstalla? :-D Ei ihan ensikuulemalta ainakaan minusta täytä pätevän aineiston tunnusmerkkejä. Mutta onhan sekin eräänlaista fantasiaa, että kuvittelee Riinua 10-vuotiaaksi. ;-)
Hyvää jatkoa myös sinulle... mielikuvitusta löytyy kyllä tuon nimimerkin takaa vaikka muille jakaa! Eikö hyvä riimitys? :D
Tämäkin on sen sivupersoonani tuotosta, joka on vasta 10 v....
Asiaan jälleen; mitä sanoisit transiitista
Pluto neliö AC? Pluto samaan aikaan IC:llä.
Huomasin vasta äsken, että tämäkin transu on tulossa ja alkoi kiinnostaa. Ilmeisesti hankala?
- Tellu
Juu, täällä ollaan. En taida enää niin paljoa kirjoitella, kun tuntuu että koko palsta on pelkkää astrologian haukkumista ja mitäs sellaiseen soppaan jokakerta lusikkaansa panemaan. Mutta kaippa se ilkiämielinen Skorpioni-Kuuni vähän toisinaan saa innostumaan, vaikka todellakin au-Kala olenkin. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017363
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?764830- 794769
- 1324188
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522589
- 402501
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102161- 462156
Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211790