""Ketkä täällä Sinusta ovat tuollaisia vääriä keskustelijoita?"
___
Siinähän heitä on :
Daavidinpasuuna
dogmatikos
he-ma
Ja.taaskin.asialinjalle
Kui2
MrMorden
netpunk
Pe.ku
Qwertyilijä
RepeRuutikallo
sage8(Kehityskelpoinen)
Ticotiko
Torre12(julkihomo)
YksinkertaistaEiköVain(Typerys)"
Pahoitteluni kaikille teille, jotka olette tällä listalla. Ymmärrän hyvin surunne ja kauhistuksenne. Peli on kuitenkin nyt selvä.
Pertsa on puhunut!
6
121
Vastaukset
- olet.säälittävä.ressukka
Räyhis tekee taas henkilöön käyvän aloituksen ja kutsuu räyhiskaveteitaan pertsan kimppuun kun ei pysty itse keskustelemaan pertsan kanssa.
- olet.säälittävä
usko.vainen kirjoitti:
Semmonen ressukka se on 😩
Miksi vastaat itsellesi?
Tuota noin. Jos Pertsa itse kerran noin luokittelee, niin mitäs hyökkäämistä hänen kimppuunsa se on, kun asian toteaa?
Niin Pertsan kuin meidän muidenkin varmaan on syytä seisoa mielipiteidemme takana.
Ja.taaskin.asialinjalle
On sinun vanha nikkisi 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737