""Ketkä täällä Sinusta ovat tuollaisia vääriä keskustelijoita?"
___
Siinähän heitä on :
Daavidinpasuuna
dogmatikos
he-ma
Ja.taaskin.asialinjalle
Kui2
MrMorden
netpunk
Pe.ku
Qwertyilijä
RepeRuutikallo
sage8(Kehityskelpoinen)
Ticotiko
Torre12(julkihomo)
YksinkertaistaEiköVain(Typerys)"
Pahoitteluni kaikille teille, jotka olette tällä listalla. Ymmärrän hyvin surunne ja kauhistuksenne. Peli on kuitenkin nyt selvä.
Pertsa on puhunut!
6
148
Vastaukset
- olet.säälittävä.ressukka
Räyhis tekee taas henkilöön käyvän aloituksen ja kutsuu räyhiskaveteitaan pertsan kimppuun kun ei pysty itse keskustelemaan pertsan kanssa.
- olet.säälittävä
usko.vainen kirjoitti:
Semmonen ressukka se on 😩
Miksi vastaat itsellesi?
Tuota noin. Jos Pertsa itse kerran noin luokittelee, niin mitäs hyökkäämistä hänen kimppuunsa se on, kun asian toteaa?
Niin Pertsan kuin meidän muidenkin varmaan on syytä seisoa mielipiteidemme takana.
Ja.taaskin.asialinjalle
On sinun vanha nikkisi 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514