Seuraava puukotus valmisteilla Tampereelle

morotu

Olen säännöllisesti hurautellut Sorinahteen sillan kautta ja huomioni on kiinnittynyt epätavallisesti käyttäytyvään ehkä etiopialaistaustaiseen hupparinuoreen. Hän on ainakin pari kertaa pyörinyt sillalla, tuntuu, että matkalla ei minnekään. Kääntyilee kulkiessaan , tuntuu mulkoilevan ja seurailevan vaan liikettä/liikennettä sillalla. No, miksi sillalla juuri ? Siitähän ei juosta karkuun sivulle, yliopiston naisopiskelijat, jos puukotusisku kuvitellusti alkaisi. Että ollaan varovaisia sitten siellä.

51

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hygbvc

      Ei pelolle valtaa

      • Mamut.on.haitta

        Tuo kannattaa kertoa myös niille kuolleille. Ja heidän omaisilleen..


      • LisääTerroristeja

        Mä veikkaan..seuraava isku on citari, prisma, tai sokos.


      • sadisti.ahmed
        LisääTerroristeja kirjoitti:

        Mä veikkaan..seuraava isku on citari, prisma, tai sokos.

        Särkänniemi olis hyvä kohde, avuttomat lapset on hyvä kohde.


      • jihadisti-imaami

        Tai nopea isku johonkin leikkipuistoon.


      • lue.ja.opiMV

        Huva huva..mina mene teke, te vaarauskoset siat kuole.


      • sadisti.ahmed
        sadisti.ahmed kirjoitti:

        Särkänniemi olis hyvä kohde, avuttomat lapset on hyvä kohde.

        Mina avaan tule hoplop. paljo saa aika. mina kova isismias !


    • ime.munaas

      Trolli mikä trolli. Etiopialaiset eivät puukottele.

      • morotu

        En ole juurikaan etiopialaisuudesta, mutta tummaan pääväestöömme täällä Tampereella verrattuna tummissa kapeissa kasvoissa oli erikoinen "kuullotus". Tässä alkuviikolla kaveri käyskenteli ainakin pariin otteeseen samassa paikassa Vuolteenkadun ja Kalevankadun yhdistävällä sillalla . Mulkoili, mutta silmissä ei näkynyt pelkoa. Itse, en pelkää koska kannan mutkaa aina taskussani, takaa itseni ja perheeni turvallisuuden.


      • olisikotämäkaveri
        morotu kirjoitti:

        En ole juurikaan etiopialaisuudesta, mutta tummaan pääväestöömme täällä Tampereella verrattuna tummissa kapeissa kasvoissa oli erikoinen "kuullotus". Tässä alkuviikolla kaveri käyskenteli ainakin pariin otteeseen samassa paikassa Vuolteenkadun ja Kalevankadun yhdistävällä sillalla . Mulkoili, mutta silmissä ei näkynyt pelkoa. Itse, en pelkää koska kannan mutkaa aina taskussani, takaa itseni ja perheeni turvallisuuden.

        Tampereella on tietääkseni vaikka kuinka monta selvittämätöntä kuolemantapausta, ihan viime ajoiltakin, joiden tekijä todella osaa piiloutumisen taidon.


      • muslimiterrorirtit.ry

        Joku itämaan sotarikollinen, Jäänyt nääs tappaminen veriin..


    • Pelollevalta

      Ehdokaita joita tarkkaillaan on ylen uutisten mukaan 300kpl ja nää marokon pojat päälle.
      Eikö tarkkailun sijaan voisi ottaa talteen edes nää 300 kpl,antas vähän luottamusta halituksen toimista.

      • näinsitäpitää

        Risikon mukaan niitä on 350 ja ilmeisesti määrä on lyöty lukkoon, koska vastaanottokeskuksestakaan tullutta vihjettä ei oteta vakavasti. Loistavaa viranomaistoimintaa taas kerran.


    • soita112

      Olethan kertonut jo tietosi poliisille? Täällä asiasta raportointi ei auta mitään.

      • onks-mennyt-ohi

        Onko näistä Marokon pojista aikaisemmin paljon puhuttukaan? Vähänaikaa sitten yks kaveri oli Marokossa lomilla ja kaikki näytti olevan siellä ok.


      • soita112
        onks-mennyt-ohi kirjoitti:

        Onko näistä Marokon pojista aikaisemmin paljon puhuttukaan? Vähänaikaa sitten yks kaveri oli Marokossa lomilla ja kaikki näytti olevan siellä ok.

        En tiedä.


      • Pgh3vbc
        onks-mennyt-ohi kirjoitti:

        Onko näistä Marokon pojista aikaisemmin paljon puhuttukaan? Vähänaikaa sitten yks kaveri oli Marokossa lomilla ja kaikki näytti olevan siellä ok.

        Mitä ne täällä pakoilee? Poliisia?


      • matutTeurastaaSuvakkeja

        Suurempi hyöty on huudella nettipalstoilla, kuin ilmoittaa islamisti-terroristista poliisille. Turussa ihmisiä teurastaneesta marokkolaisesta oli varoitettu etukäteen poliisia, turhaan.


      • kerroppas
        matutTeurastaaSuvakkeja kirjoitti:

        Suurempi hyöty on huudella nettipalstoilla, kuin ilmoittaa islamisti-terroristista poliisille. Turussa ihmisiä teurastaneesta marokkolaisesta oli varoitettu etukäteen poliisia, turhaan.

        Keitä se huutelu hyödyttää, ja miten?


    • Jännää.veitsimatuilua

      Antaa matujen puukottaa, ajaa autolla yli ja raiskata. Ei se ole keneltäkään pois. Se on sitä monikulttuuria.

      • jeessillai

        Maailma kylässä.


      • sadisti.mamut.väijyy

        Jep. Saisivat vaan jo palata sinne omaan kyläänsä.


    • Terroristin.Paijaajat

      MV lehti kertoo taas miten kaikki OIKEASTI meni.

    • suomi.Terroristeille

      Tämä on nyt sitä Monikulttuuria. Olkaa onnellisia kun nyt sitä saatte.

    • Turun.avatut.kaulat

      Koskahan taas monikulttuuri jännää...

    • ei.onnistu.sillalla

      Jos sillalla jotain yrittävät niin kohta joku ajaa autolla yli. Ei onnistu.

    • rrautainen.tahto

      minä olen tyttöystävälleni opettanut muutamia jiu-jitsu otteita,
      samoin pieni käsiase löytyy tarvittaessa, itselläni pidän Colt Python-revolveria aina matkassa

      • Garatemään

        Mää oon kans pelannu Tekkeniä. Fiddy ku joku tulee riiheen, nii fiddy ukeemilla vedän ottaan stana.


    • qåpäömbvvxz

      Seuraava puukotus tapahtui kuitenkin Nekalassa jonkun kotona. Onkohan tämä nyt sellainen oikein tehty puukotus?

      • KiitosKiitosKiitos

        Ja suojavärin omaavahan sieltä paljastui. Nämä taitavat olla näitä suvakkien hyväksymiä pakollisia menetyksiä kansavaihdon yhteydessä.


      • selitäs.ny
        KiitosKiitosKiitos kirjoitti:

        Ja suojavärin omaavahan sieltä paljastui. Nämä taitavat olla näitä suvakkien hyväksymiä pakollisia menetyksiä kansavaihdon yhteydessä.

        Onko valkoinen ihonväri siis jokin suojaväri? Miltä se suojaa?


    • kulttuuriako

      jossain oli ollu vertavuotava nainen tampereella. oliko kulttuuri tapaus. ei tietoo nainen viety lasarettiin.

      • on.tietoo

        Oli suomalaista kulttuuria.


    • aasss

      JOS on eritrealainen?

    • dfgghhhjkklöpoiuyteexvb

      Ihmettin että miksi tyyppi, joka odottaa oleskelulupaa maassa, on suomenkielen kursseilla ? Kuka ne kurssit maksaa ? ( raha nyt ei ole tässä suurin murhe, mutta kuitenkin) miksi kouluttaa ihmisiä, joille ei ole annettu pysyvää lupaa syystä tai toisesta olla maassa ? Puukkotettu kurdityttö sanoi tunteneensa pojan ulkonäöltään samalta suomenkielen kurssilta. Voi helvata sentään...

      • sdfghköäppojihu

        Vai vielä, miksi tarvitaan pitkä ja kallis prosessi todeta henkilölle, että Marokko on turvallinen ja hyvä maa asua marokkolaiselle miehelle. Naisen asema siellä on sitten ihan eri juttu. Jotenkin järjetön ajatus että he hakevat turvapaikkaa ja samalla tuovat turvattomuuden tullessaan. Voi helvata sentään...
        Sanon suoraan että naisena kyllä hiukan pelottaa ja ajatteluttaa, kaikista älä anna pelolle valtaa kampanjoista huolimatta.


    • 17-vuotias-ikuisesti

      Suomalaiset on niiiiin tyhmiä. 22-vuotias matu laitetaan opiskeleen yhdessä kakaroitten kans. Voi Pyhä Sylvi miten sinisilmästä porukkaa täällä on. Eikö ne nyt opi koskaan. Matut on kaikki huijareita ja valehtelijoita. Kaikki päättäjät hoitoon.

      • sadisti.mamut.väijyy

        Niinpä ! Ja perus kysymys kuuluu : Eivätkö OMAT pahantekijät riitä, Pitääkö niitä haalia ulkomailta asti vielä lisää ??!


      • sadistimatut.ry

        TOTTA !! ei tarvi perkele haalia näitä pahantekijöitä ulkomailta lisää. Rajat kiinni.


      • Helppo.ratkaisu

        Ei kai meidän omilla rasistipaskoilla olisi sitten mitään tekemistä, jos eivät saisi vihailla KAIKKIA Muualtatulijoita ja purkaa sinne tänne hienoja ajatelmiaan...

        Tai sitten pitäis keksiä joku uusi ryhmä vihattaviksi - riittäähän noita tietysti kantasuomalaisissakin "väärämielisissä"... Pääasia, että omaa päätä ei tarvi selvitellä tai peiliin kattella koko elämässä, hienosti menee.

        Voitaisko kloonata yhtä ääliötä maa täyteen, ja lähdetään kaikki muut pois täältä, niin ehkä se sitten tuntee olevansa tyytyväinen elämäänsä? Moninaisuus pois, pylly päähän, ja maailmaa pakoon mettään!


      • mustasotarikollinen

        Biisien biisi :0) Jösse järvenpää - Toukohousu.


      • LisääTerroristeja
        sadisti.mamut.väijyy kirjoitti:

        Niinpä ! Ja perus kysymys kuuluu : Eivätkö OMAT pahantekijät riitä, Pitääkö niitä haalia ulkomailta asti vielä lisää ??!

        Touko "pukki" Aallolle ei riitä.


    • TotuusTässäJaNyt

      Muslimit ovat rasisteja naisia kohtaan! Miksi kukaan ei uskalla tähän aiheeseen puuttua?

      • muslimipeto

        mina saa tehda mita halu mina mies mina muslimi te koira hiljaa mina heita hapot naamalle.


    • huonoonni

      tampereen suunnalle taitaa vapautua vuoden vaihteen jälkeen sellainen nainen jonka kanssa hintelä terroristi voi joutua kuseen, jos puukko kisaan lähtee. se vasta ikävävää olisikin.

    • hyykäärme

      Hei olkaa varovaisia välttäkää prismoja! Minulla on herkkä korkeamman tason vaisto ja olen saanut visiota prismaan kohdistuvasta hyökkäystä. Tosin näitähän suunnitellaan todella paljon mutta toteutuksesta ei tiedä koskaan kukaan missä ja milloin!

      • kumpi

        Itä- vai länsipuolella oleva kauppa?


      • SKetjutTurvallisia
        kumpi kirjoitti:

        Itä- vai länsipuolella oleva kauppa?

        Kyllä ne on K-ketjun kaupat enemmän vaaravyöhykkeellä...kannattaa vältellä niitä samoin Lidl!


    • nevalehtelee

      Niin se mielikuvitus kertoo.. Linnainmaan prismassa kolme kuvauksiin sopivaa herrasmiestä ostoksilla sunnuntaina 3.9. Ovatko jääneet laittomasti maahan ja elättävät itsensä jatkossa ryöstelemällä oikein kommandopipat päässänsä. Kurdinoloisia, tavallista kookkaampia maanosiensa miehiä, 180 senttisiä, harteikkaita. Ts. semmosia sotilaalllisen näköisiähän nuo - kaikki tulijat - lapsiksi ja perheiksi väitetyt musu-ukot..

    • TästäTurvaa
    • KyselenVaan

      Kauanko sitä puukotusta valmistellaan? Aloitus on tehty jo elokuussa ja vieläkään ei ole puukotettu...

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe