Se ei ole yksittäistapaus vaikka niin annetaan ymmärtää...Kaikki maahanmuuttajat eivät tee tällaisia tekoja vaikka kuinka ahdistaisi. Joku ongelma hänellä on ollut ja miksi siihen ei ole Pansion vastaanottokeskuksessa puututtu???Juu ja voisin ottaa utaremaisteri Nergin paikan ihan suvereenisti Migrissä, oisin varmaan parempi siinä hommassa... Tarkistin just paperini, olen valmistunut yliopistosta erinomaisin arvosanoin kulttuuriantropologiksi. Juu tieto lisää tuskaa. Mutta nyt tuli muutama uhri liikaa ja Pipilä twiittailee...Hiljaista hetkeä vietetään, pidä peukkuja ettet satu torille kun näitä tulee lisää...Ei mulla muuta.
Ruotsalainen auttoi, suomalaiset kuvasivat...
Murmeliunessa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316