Me Sundsbergiläiset saimme oman postinumeron ja nyt haluaisimme oman rautatieaseman tänne Sundsbergiin ettei tarvitsisi rupusakin kanssa Masalan asemalla.
Sundsberg on 1
6
203
Vastaukset
- rahallasaa
Heti ku löydäte radalle riidattoman reitin kylänne läpi ja maksatte rantaradan 4 raiteiseksi Kirkkonummelle asti
- noniinjuu
No nyt kyllä oli hieman hassuhko keskustelun aloitus , missä ei liene mitään rakentavaa..
Mielestäni Sundsbergin alueella asuu mukavia ihmisiä , aivan kuten Masalankin.
Kirkkonummi kokonaisuudessaan on kivaa aluetta. - minävieläparempi
Ei sinne suolle mitään ratoja rakennella.
- pienelläSAATANB
Ainakaan ette ole parempia suomen kielen alkukirjaimen oikean käytön hallinnassa.
- Onnelinenkylä
Ostakaa Masala niin teillä on oma asema. Voitte laittaa vanhat talot nuriin ja rakentaa tilalle niitä Sundsbergin aravarivitaloja jotka on pelto täynnä.
- suntsperi
Eiks sundsbergissä oo aika turvatonta nykyään, eiks sieltä pöllitty just joku hieno museoautokin jostain omenatieltä ilman että kukaan tajus mitään...?
Korjatkaa jos oon väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308