Imaami ei tiedä mistä puhuu Turussa

palturinpuhumista

Imaami Zaid Esmail kertoo, että tapahtumat Turussa olisivat islamin uskonnon vastaisia.

Ymmärrän että imaami haluaa puolustaa muslimeja ja itse ajatushan on kaunis.

Mutta itse väite on täyttä hömppää. Islam nimenomaan käskee tappamaan!
Islam kun ei ole milloinkaan ollut "rauhan uskonto"!
Valitettavasti islamin maitten ihmiset eivät ymmärrä asiaa itse vaan ovat uskoneet sokeasti tämän Muhammedin oppeja.

Olisi todella aika heidän ymmärtää ja luopua islamin opeista!

Tutustukaa islamin oppeihin, linkkejä löytyy kyllä esim:

https://pt-media.org/2017/08/19/ex-muslimi-islam-pitaa-kieltaa/
Näitä linkkejä löytyy

https://aikapommi.wordpress.com/

Espanjassa etsitään nyt jotain imaamia, jonka oletetaan olevan näitten Espanjan pommi-iskujen takana.

Erityisesti Suomessa asuvat imaamit pitäisi uudelleenkouluttaa, että eivät jatkaisi palturin puhumista.

11

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoliisiSuojeleeTeroa

      Kyllä he tuntevat islamin opit kaikkinensa. Mutta islamin oppeihin kuuluu myös valehdella, tekeytyä ystäväksi vääräuskoisten kanssa, voidakseen vaikuttaa islamin eteenpäinviemiseksi.

      Joka on heidän puolellaan, on meitä vastaan.

      Minä en anna mitään arvoa medioillemme, enkä tämän tapauksen jälkeen penninvertaa päättäjillemme ja viranomaisillemme, niin kauan kuin itse näen heidän puhuvan ja julkaisevan pelkkää paskaa, puolustaen Suomen kansan vihollisia, samalla estäen ja sensuroiden suomalaisten omia kirjoituksia, totuuden leviämisen estämiseksi.

      Ja Suomen Evankelisluterilaisen kirkon jäseniä kehoitan eroamaan kirkosta. Arkkipiispa Mäkinen itse tunnusti marokkolaisen terroristisolun jäsenen olevan "yksi meistä". "Hänkin on yksi meistä." "Heitä" on siis muitakin arkkipiispan puljussa!

      Tämä kaikki alkoi naispappeudesta kirkossa. Tästä varoiteltiin jo silloin kun naispappeutta vielä hankittiin. Raamattu ei tunne naispappeutta, vain pakanoilla oli omat papittarensa. Papittaret kirkossa avasivat oven myös vieraille pakanajumalille, joihin mm. Mekan kaupungin epäjumala, kuunjumala kuuluu ja jonka Muhamed koroitti korkeimmaksi jumaluudekseen, "allahiksi". Tämä "allah" ei ole Raamatun Jumala, vaan Jumalan vihollinen.

      Jos Mäkinen on kerran kelpuuttanut saudiarabialaisen kuunjumalan Raamatun JHWH:n rinnalle, miksei ennemminkin suomalaisten Ukkoa, Rutjaa, Turjaa, Lempoa ja koko metsiemme muinaiskaartia?

      Virkavallallamme on juuri nyt suuri huoli sairaalan saamien uhkauksien vuoksi vartioida terroristin turvallisuutta. Poliisit ovat siis sairaalassa turvaamassa terroristia. Eivät turvaamassa hoitohenkilökuntaa ja muita potilaita terroristilta, kunhan tämä taas himppa virkistyy. Sillä tekohan oli hällä vain "yksittäistapaus", hetkellinen mielenhäiriö! Islamhan on rauhan ja rakkauden uskonto!

      Suurin valtiollinen uhka onkin nyt mahd. raivostunut äärioikeisto, tuo ainoa, rehellinen Suomenkansan ääni.
      .

      • tutkikaa.asioita

        Tämä on totuus,aioin itse kirjoittaa mutta tässähän tämä valmiina.Jokainen imaami valehtelee,hönellä on koraaninsa mukaan siihen oikeus.Vääräuskoisten tappaminen eikä valehtelu,raiskaaminen,ryöstäminen eivät ole heille syntiä vaan tavoite.Minua kauhistuttaa tätäkin enemmän suomalaisten sinisilmäisyys näissä asioissa.Ja minulla on myös oikeus olla vihainen terroristiteoista.


      • JokuKukkaHattuTäti123

        Me voimmekin olla ovelampia kuin he, pidetään suut supussa, ei puhuta tunteistamme somessa. Mutta jaataan kaikin mahdollisin tavoin profeetta muhamedia esittäviä pilakuvia. Normaalit turvapaikanhakijat eivät siitä niin välitä, eikä se heitä liikuta, mutta se on omiaan nostattamaan islamilaisen ääriaineksen nopeasti esille. Ja tällätavoin viranomaisten on sitten helpompi ja nopeampi saada nämä väkivallantekijät ja terroristit kiinni.

        Eli muhamedin kuvia vaan jakamaan, ja väkivallantekijät jäävät ennenpitkään poliisin haaviin!


    • Appikukko

      Kaikki muslimit ovat VALEHTELIJOITA!!! Heihin ei voi luottaa missään asiassa.

      • Kylmätotuus

        Tämä on islamin pääperiaateiden perusteella totta sikäli, että imperialismissa taktiikkana on harhautus.

        Islam on totalitaarinen valtajärjestelmä, joka pyrkii (maalliseen) maailmanherruuteen. Taktiikka vaihtuu voimasuhteiden mukaan. Kun muslimeja on harvasssa, he ovat akateemista fiksua väkeä, alkeellisessa kotimaassa vallitsee sisäinen terrorismi. Kun aletaan saavuttamaan enemmistö väestöstä, alkavat rettelöt ja ulkoinen terorismi.

        Islamin uskonpuhdistus pitäisi aloittaa siitä, että imaamit - sensijaan, että toimivat rottamaisesti - etten sanoisi sikamaisesti (Tästäkö sikatabu?)) maanalaisina - asetetaan vastuullisiksi julkisiksi virkamiehiksi ja heillä oli vastuullinen keskusjohto. Uskonnollisen yhteisön puuttuminen lainlaadintaan, -toimeenpanoon ja - valvontaan poisteetaisiin täydellisesti.

        Euroopan päättäjien pitäisi nähä islamin imerialismin ekspansiovaihe tosiasiana. Samalla kun sen inhimillisiä seurauksia lääkitään, pitäisi myös kovaa vastarintaa tehostaa ja vaatia islamin uskonpuhdistusta.


    • valitettavaa

      Valitettavasti on tälläinen keulakuva luterilaisessa kirkossa.

    • demarienvihollno1

      ..pitää tajuta myös se, että suomesta useat muslimit jotka tänne tulleet pakolais statuksella, lähettävät lapsiansa mm. saudeihin koraanikouluihin. Juuri näissä koraanikouluissa luodaan terroristeja.
      Juuri mullahit ja imaamit ovat se porukka jotka aloittivat sodan länttä vastaan Berliinin muurin kaaduttua; "länsimaihin ei saa tulla nyt rauhan aikaa. Muslimien esiintulo on nyt ajankohtaista". kun Presidentti Bush puhui länsimaiden voitosta sosialismista ja kiitti kristinuskoa ja jumalaa siitä.
      Tämä vihan lietsonta on siis järjestelmällistä. Turkin nousut muslimi uho on asia, joka vielä saa aikaan suuria ruumisläjiä kotimaasaan, mutta myös muualla? Israelin kokema terrorismi on nyt täällä...

    • islamvaarallista

      Näin on.

      Islam, mullahit ja imaamit ovat kaiken tälläisen alku ja juuri.

      Siksi on vaarallista, että täällä ihannoidaan näitä, eikä kerrota suoraan mitä islam oikeastaan on.
      Kun ihmiset lukisivat ja saisivat enemmän tietoa islamista, niin loppuisi nää hörhötykset.

      Sitten lehdet toitottavat, ja tää imaami, että miten islam on "rauhan uskonto". Barcelonassakin oli joku imaami mikä sai aikaan nää Espanjan iskut.

      Ja tämä ei ole rasismia vaan faktaa!
      googlailkaa faktaa islamista!

    • wqw

      joo seinäjoella ollut ISO poliisi operaatio illalla, ehkä huomenna olemme viisaampia mihin/mitä tähän liittyy..

    • IhmettelijäTku

      On täällä monenmoisia jauhopäitä kommentoimassa. Osaa ei voi edes ottaa tosissaan.
      Islamistien tavoite on valloittaa. Keinot on heillä hakusessa. Osa kannattaa suoraa väkivaltaa ja osa alhaaltapäin valloitusta.
      Kuitenkin. 20 vuoden päästä Euroopan pää valtioista on on kaikki muslimivaltioita ja Suomikin pitkälti menossa samaan jonoon.
      Kuten Tutkija Atte totesi : Jihadismia ei pysty halaamalla poistamaan. Joten Suvakit: Se ei vaan ole mahdollista ilman että oma henki lähtee.

    • maailmanlaajuisetestot

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      192
      1926
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1330
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1073
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      151
      978
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      53
      964
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      790
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      704
    Aihe