"Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,"
Psalmi 91 Korkeimman suojassa
15
560
Vastaukset
- Jeesusarmahtaa
se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
- Jeesusarmahtaa
"Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta."
- Jeesusarmahtaa
"Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus."
- Jeesusarmahtaa
"Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,"
- Jeesusarmahtaa
"et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee."
- AamenkiitosJeesus
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
- Kirjakääröt
Ps.91:9 Biblia (1776). Sillä Herra on sinun taivas, ja Ylimmäinen on sinun turvas.
- Jeesukseenluottava
Varma turvapaikka!
- AamenkiitosJeesus
Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.
- Jeesusarmahtaa
"Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu."
- AamenkiitosJeesus
Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
- AamenkiitosJeesus
Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi.
- AamenkiitosJeesus
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
- AamenkiitosJeesus
Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
- AamenkiitosJeesus
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894