Kuinka moni seuraa kyseistä sarjaa? Nythän mennään Suomessa 2. kauden loppupuolella.
Mitä ajatuksia kyseinen ohjelma herättää?
Entä kenestä sarjassa pidätte eniten, tai vähiten? 🤔
TLC : Return To Amish
4
311
Vastaukset
- Anonyymi
en tiedä mistä katsoa tätä
- Anonyymi
Aika sekoo porukkaa tai eihän se ole nuorten vika jos vanhemmat kusettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sekoo porukkaa tai eihän se ole nuorten vika jos vanhemmat kusettaa
Ehkäisy keino amisseilla on aika huono yhdynnän jälkeen hypit ylös ja ales 20 kertaa eihän nuoret voi tietää ehkäisystä jos ei vanhemmatkaan tiedä luulis oma järki jotain tajuavan
- Anonyymi
Aika puritaanista se heidän elämä näyttää olevan. Yrittävät elää mahdoll. yksinkert. elämää ilman muun maailman teknisiä härveleitä. Nuoret hakevat seikkailua yhteisön ulkopuolelta ja paalavat takaisin. Routa porsaan kotiin ajaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003