Edeltä kerrotaan Raamatussa kuinka tämän maailman ruhtinaalle tulee hätä Jumalan evankeliumin leviämisestä, kuten esitetty Ilmestyskirjassa, ja tästä syystä myös alkaa maan päällä 3. maailmansota ja sitä seuraa suuri nälänhätä.
3,5 vuotta kestää Jumalan evankeliumin julistaminen, ja sen jälkeen Saatana heitetään alas taivaasta ja alkaa hävityksen kauhistus ennenkaikkea 1/4 osaa maailmaa mutta myös koko maailmassa, ja sitä seuraa Jumalan tuomiot ja ellei niitä päiviä lyhennettäisi, ei mikään liha maailmassa voisi jatkaa elämäänsä.
Jeesuksen tulemuksessa paha poistetaan maan päältä ja palvelijansa myös lakkaavat pahuuttaan näin tuottamasta, ketä heitä on jäljellä sitten enää (?) Jeesus lähettää enkelinsä kokoamaan valittunsa neljältä ilmansuunnalta ja näin alkaa Jeesuksen tuhatvuotisen valtakunnan aika ja Uusi Jerusalem on taivaasta laskeutunut maan päälle, ja maa ja taivas ovat uudistuneet myös täysin, kuten Ilmestyskirjassa kerrotaan lyhyesti.
Kun evankeliumi alkaa maan päällä, ole viisas ja pelastu ja ota Jumalan rakkaus vastaan ja öljy astiaasi ja 144 000 Jeesuksen apostolia annetaan Jumalan Hengen voimassa maan päälle, ja kestää 3,5 vuotta tämä ajanjakso lähitulevaisuudessa, ja voi alkaa ihan kohta kuten Herran juhlat on säädetty Raamatussa. Hyvä tuntea Raamatun profetiat näistä asioista eikä olla sokeiden taluttamana maailmallisuudessa.
Raamatussa edeltä kerrotaan
Koko_Raamatussa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065