Kokkarien läänittämät mediat pyrkivät
antamaan lievästi sanottuna väärän kuvan Suomen talouden tilanteesta,
ja ehkäpä juuri tulevien vaalien tähden.
Suomen taloudella ei todellakaan ole hurraamista.
Velkaantuminen jatkuu, konkurssit kaatavat tunnettuja yrityksiä ja
mitään uutta talouden veturia ei Suomeen ole syntynyt, päinvastoin!
Tottakai, osakkeita omistavat päätöksentekijät pyrkivät
manipuloimaan ihmisiä ja siten osakekursseja oman edun nimissä
positiivisemmaksi totta vie:
pitäisihän Suomen asiat korjata ihan oikeasti,
eikä vain mediapeleihin.
On purettava byrokratiaa oikeasti,
vähennettävä verotusta,
kohtuullistettava ja tasa-arvoistettava mm. julkisen sektorin palkkoja,
yrittäjyyden arvostus ja mahdollisuudet on palautettava
jne, jne.
KONKURSSEJA PUKKAA: ANTTILA, ERÄTUKKU, SEPPÄLÄ....
8
375
Vastaukset
- Huhheeijjaa
Nämä kivijalkavähittäiskauppasektorin ongelmathan ovat globaaleja ja ne johtuvat jostain aivan muusta kuin esim. täällä Suomessa harjoitetusta politiikasta.
- rahaautomaatti
Valtion budjetin leikkaaminen ei tuo Suomeen yhtään lisää rahaa sisäiseen kiertoon. Verotuksen keventämisestä puhutaan, koska sijoittajien asialla olevat päättäjärosvot haluavat budjetista mahdollisimman suuren osan.
Rikkailla on aina nousukausi,köyhillä ei niinkään.
- siellä.on.rahat
Rahaa ei ole toiminnan pyörittämiseen kun ne ulkomaalaisilla veroparatiisitileillä tuottavat paremmin, kuorineen tai ilman.
- henkkohtkonkka
Ei hyvältä näytä, vaikka media muuta yrittää esittää.
TEM: http://julkaisut.valtioneuvosto.fi/handle/10024/80535
http://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/80535/TKAT_Heinä_2017.pdf?sequence=1 - realismi____
mitä hyvää eu on tuonut suomalaisille?
- muistakaa-kopissa
Suomi rämpii velkasuossa siksi, että se on haalinut elätettäväkseen kokonaisvaltaisesti kymmeniätuhansia eteläisi luusereita, jotka ovat marssineet maahamme vaatimaan kunnon ruokaa rahojaan !
Suomen nykyinen hallitsijaeliitti on tehty paskaräteistä ja metsän elukoista, jotka juoksevat karkuun kun lusiferin koirat haukkuvat ja heittelevät mennessään mitä kanta-asukkasköyhälistöltä irti saavat revityksi. - rahaa.tullee
>>Velkaantuminen jatkuu, konkurssit kaatavat tunnettuja yrityksiä ja
>>mitään uutta talouden veturia ei Suomeen ole syntynyt, päinvastoin!
Väliäkös sillä, elämmehän EU-aikakautta se juuri meitä auttaa, teistä ei nyt niin väliä
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14087468/miljonaarien-lukumaara-38-n-kasvussa-suomessa
Ja valtahan on meillä
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14908768/30-000-rikkainta-kayttaa-todellista-valtaa-suomess
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483