asiaa hämeenkyröstä

Jarmo.Hoikkala_

Hämeenkyrö on perseestä ikaalinen on parempi kunta.

15

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heteronakin

      Ikaalinen on paljon parempi, mutta 99.98% homopopulaatio ei ole hyväksi ihmisten lisääntymiselle ja mielen terveydelle.

    • Jos_nyt_arvostaa

      Ikaalisten "kaupunkia" niin mikä jottei.
      Ja homostelua tietty.

      • joställänymerkitystä

        Suotta Ikaalista vähättelet kaupunkina sitaattien kanssa, hämeenkyröön tuos sopisikin kun edelleenkin on kunta.


      • Ei_7000

        asukkaan taajama ole mikään oikea kaupunki.
        Poni ei muutu hevoseksi, vaikka sen kuinka nimeäisi.


      • Anonyymi
        Ei_7000 kirjoitti:

        asukkaan taajama ole mikään oikea kaupunki.
        Poni ei muutu hevoseksi, vaikka sen kuinka nimeäisi.

        poni on hevoinen mutta jäänyt pieneksi ruuan puutteessa


    • Ei.enää.airon.varteen

      Ikaalinen on kaunis paikka, mutta hämppäkyrössä tasapainoisempaa ja viisaampaa väkeä. Kiitos siitä varmaankin vaihtelevammalle asukkaiden alkuperälle. Ikaalisissa ollaan ensisijaisesti joko vittumaisia tai kateellisia muille.

      • hkyrönnaiset

        Mulla täysin päinvastasia kokemuksia, missää oo nii kadetta porukkaa tavannu ku hämeenkyrös, ikaalisis ei kukaan välitä omistuksista ja puolisosta, hämeenkyrös olin niitte takia koko ajan ämmien hampais ilman mitn provosoimista.


      • Anonyymi
        hkyrönnaiset kirjoitti:

        Mulla täysin päinvastasia kokemuksia, missää oo nii kadetta porukkaa tavannu ku hämeenkyrös, ikaalisis ei kukaan välitä omistuksista ja puolisosta, hämeenkyrös olin niitte takia koko ajan ämmien hampais ilman mitn provosoimista.

        hämeenkyröön palkataan ikaalisista vajakkejaa taksirengeiksi


    • oivariini69

      Näin se menee:)

    • Anonyymi

      Hämeenkyrössä on ikäänkuin lievästi sanoen paskan haju.Asunnoissa yleisissä tiloissa kYRÖSKOSKELLA USEIMMISSA TALOISSA.

      • Anonyymi

        Ja vastaus on että karhukin kun se tuolla metsässä näkee ihmisen jopa saalisalueen lähellä,
        niin sen käytös on asiallisempaa kun ihmisten.Se murahtaa pari kertaa katsoo kohti ja kun sille puhelee se kääntyy ja lähtee lunkimaan toiseen suuntaan ja ihminen toiseen.
        Toisella kerralla se syö sen ihmisen viemiä lihanperkauksia eikä näytä itseään jäljet vaan on.
        Ihmiset on kateellisia ja tappelee rahasta puolisosta karhu komentaa vaan.Ja on sivistynyt verrattuna ihmisiin.


    • Anonyymi

      Juu täälä on korona kaikilla, lapsillakin, ja Ikaalisissa vaan super terveitä yksilöitä. No can do !

    • Anonyymi

      Niinpä. Jos kynttilä käyttö ei liity valaisuun, niin Ikaalisiin ilman muuta.

    • Anonyymi

      Hämeenkyrössä on joillakin autoissaan nastarenkaat vaikka laki antaa siihen mahdollisuuden 1.11 ellei sää ja keli vaadi , no kumpikaan edellytys ei täyty , aamuhuura ei liukasta tietä tee, pikkupakkanen kuivalla kelillä.

      No Ikaalisissa on parempaa väkeä entinen katiska ja venkauppiaskin ajelee maasturillaan nastarenkailla ja paskat housussa koko kesän.

    • Anonyymi

      Venhot ja katiskat ovat niin kovakatteista tavaraa että on vara ostaa nastat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe