Kännykkä asiakaspalvelijana

Huoltaaeihuolta

On se kumma kun ei edes kassa voi olla ilman kännyä. Siellä tiskin alla kattelee ilmeisesti fasepuukkia tai viestejä. Takahuoneessa puhuu kun asiakas oottaa. No pomo ilmeisesti kun ei ole paikalla niin voi tehä mitä vaan. Kahvipaikkoja kyllä löytyy muualtakin, kiitos vaan.

1

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyllyntakanatapahtuu

Niinpä, juurikin nuoret tytöt ja nuoret naisetkin, tässä tarkoitan alle 25 vuotiaita, syyllistyvät tähän kännykällä selailuun työaikana. Kassahenkilökunnan pitäisi olla muutenkin tarkkana varastamisen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      59
      9952
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      146
      3260
    3. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

loppuvuonna 2024 ?
      Ikävä
      160
      2307
    4. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      12
      1957
    5. Stefan muuttopuuhissa

Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      1553
    6. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      5
      1528
    7. Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?

Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !
      Maailman menoa
      119
      1236
    8. Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...

Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭
      Ikävä
      44
      1009
    9. Minkä numerosarjan

Saat, kun lasket kaivattusi kirjaimet yhteen?
      Ikävä
      58
      1005
    10. Oon oikeasti vältellyt

Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan
      Ikävä
      58
      994
    Aihe