Miksi burn energiajuomaa myydään kaikissa muissa maissa melkeen paitsi suomessa ? ainkaikn jokaisessa maassa missä minä olen käynyt on myyty burnia mutta ei suomessa näy missään
Burn energy drink
21
4617
Vastaukset
- sdsads
Ei täältä saa mitään muutakaan mitä muualta saa
- burnonparas
melkeinpä kaikissa euroopan maissa käyneenä voin kertoa että olen nähnyt burnia kaikkien muiden maiden kaupoissa paitsi suomen halpaakin vielä suomessa maksaisi tlk varmaan 2-3€ jos sitä saisi.
- Anonyymi
Itsekin näen muualla. Suomessa rajoitetaan elintarvikkeiden ja tavaroiden myyntiä tarkoituksella, tiedän koska olen ollut myyjänä yli 10 vuotta edellisessä elämässä. Jopa Afrikan maissa on aitoa Coca-Cola Companyn Burnia myynnissä
- Battttery
Onko burn parempi kun battery?
- Shhs
Itse ainakin pidän enemmän burnista.
- BurnLmao
No nyt ehkäpä saakin https://www.juomatukku.com/catalog/burn-24x025l-p-5954.html?osCsid=4e3c9c84075dd6e591e8b79161badecf
- sasagsdsf
Kyseinen kauppa on virolainen ei suomalainen eli ei saa suomesta mutta saa suomeen tilattua.
- Joel.M
Burnia saa maxikarkki.fi sivulta
- onsitä
Burnia olen nähnyt Suomessa Eesti-kaupoissa.
- löytyy
http://www.eestinextrat.fi/index.php/eshop/tuotteet/juomat/energiajuomat
tuossa on kaksi makua sitä
- kskwp
Kirkkonummelta saa Kolmea eri burn makua normaalia vihreää ja pinkkiä
- Anonyymi
Eipä pahemmin oo näkyny ku suomessa rajoitetaan nuorten houkutusta energiajuomiin josta syystä suuri osa hyvistä energiajuomista on vedetty myynnistä
- Anonyymi
Tuota kyllä epäilen. Mutta eihän useimmat energiajuomat ole kuin energiaa, eli ruokosokerilitkua terästettynä isolla määrällä sitruunahappoa ja pienellä määrällä kofeiinia (jopa pienessä kahvikupillisessa mustaa kahvia on paljon enemmän).
Huvittavia faktoja:
- Energiajuomia myydään myös ilman energiaa (ilman sokeria)
- Ulkomailta saa kannabista sisältävää energiajuomaa
- Vanhempien ihmisten silmissä energiajuomat ovat pahuuden juomia, vaikka ainesosaluettelo kertoo muuta
- Joissain kaupoissa ei myydä alle 15-vuotiaille vaikka myyvät paljon vaarallisempaa juomaa, eli kahvia
- Energiajuomapakkauksella on mitätön valmistuskustannus ja mieletön tuotto valmistajalle
- Anonyymi
Suomesta saa burnia
- Anonyymi
Mistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä
Ei mistään, haaparannassakaan oo näkyny puoleenvuoteen mitään merkkiä koko juomasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä
Makeistukusta saa
- Anonyymi
Urjalan Makeistukusta on tätä tuotetta saatavilla. https://urjalanmakeistukku.fi/catalogsearch/result/?q=Burn
- Anonyymi
Ainakin mango ja apple kiwi makuja saa triplan k-kaupasta, maksaa kait 2.50
- Anonyymi
Myös verkkokauppa.comista saa viittä eri makua 12-pack 19.99€
- Anonyymi
burnia myydään löytötexseissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822