Burn energy drink

sjsfj

Miksi burn energiajuomaa myydään kaikissa muissa maissa melkeen paitsi suomessa ? ainkaikn jokaisessa maassa missä minä olen käynyt on myyty burnia mutta ei suomessa näy missään

21

4893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsads

Ei täältä saa mitään muutakaan mitä muualta saa

• burnonparas

melkeinpä kaikissa euroopan maissa käyneenä voin kertoa että olen nähnyt burnia kaikkien muiden maiden kaupoissa paitsi suomen halpaakin vielä suomessa maksaisi tlk varmaan 2-3€ jos sitä saisi.

• Anonyymi

Itsekin näen muualla. Suomessa rajoitetaan elintarvikkeiden ja tavaroiden myyntiä tarkoituksella, tiedän koska olen ollut myyjänä yli 10 vuotta edellisessä elämässä. Jopa Afrikan maissa on aitoa Coca-Cola Companyn Burnia myynnissä

• Battttery

Onko burn parempi kun battery?

• Shhs

Itse ainakin pidän enemmän burnista.

• sasagsdsf

Kyseinen kauppa on virolainen ei suomalainen eli ei saa suomesta mutta saa suomeen tilattua.

• Joel.M

Burnia saa maxikarkki.fi sivulta

• onsitä

Burnia olen nähnyt Suomessa Eesti-kaupoissa.

• löytyy

• kskwp

Kirkkonummelta saa Kolmea eri burn makua normaalia vihreää ja pinkkiä

• Anonyymi

Eipä pahemmin oo näkyny ku suomessa rajoitetaan nuorten houkutusta energiajuomiin josta syystä suuri osa hyvistä energiajuomista on vedetty myynnistä

• Anonyymi

Tuota kyllä epäilen. Mutta eihän useimmat energiajuomat ole kuin energiaa, eli ruokosokerilitkua terästettynä isolla määrällä sitruunahappoa ja pienellä määrällä kofeiinia (jopa pienessä kahvikupillisessa mustaa kahvia on paljon enemmän).

Huvittavia faktoja:

- Energiajuomia myydään myös ilman energiaa (ilman sokeria)
        - Ulkomailta saa kannabista sisältävää energiajuomaa
        - Vanhempien ihmisten silmissä energiajuomat ovat pahuuden juomia, vaikka ainesosaluettelo kertoo muuta
        - Joissain kaupoissa ei myydä alle 15-vuotiaille vaikka myyvät paljon vaarallisempaa juomaa, eli kahvia
        - Energiajuomapakkauksella on mitätön valmistuskustannus ja mieletön tuotto valmistajalle

• Anonyymi

Suomesta saa burnia

• Anonyymi

Mistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä

Ei mistään, haaparannassakaan oo näkyny puoleenvuoteen mitään merkkiä koko juomasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä

Makeistukusta saa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ainakin mango ja apple kiwi makuja saa triplan k-kaupasta, maksaa kait 2.50

• Anonyymi

Myös verkkokauppa.comista saa viittä eri makua 12-pack 19.99€

• Anonyymi

burnia myydään löytötexseissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      124
      1642
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      245
      1162
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      186
      996
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      833
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    Aihe