hei sisko mä tiedän mikä on susta tehnyt

enoosiellämissäsäoot

..tommosen säikkyvän taskuoravan, en aio lähestyä sua, mikä tietysti aiheuttaa sulle harmia, ton sun harmi kun olen näin viisas nainen asentees päälle, senkin idiootein pillu. haista paska, äläkä valita palstalla. minä olen syntynyt tänne pallon päälle, mitäs siihen väität, tampio.
https://www.youtube.com/watch?v=wJcezFpIWwU
t.naiselle eka, naiselle vika. naisen vika. :)

ps.minä en ole kulkenut huorissa, olen suorittanut maailmanmestaruuksia, kuuntele huutoasi huora. olen pahoillani sanoistani, en ole. ole rauhassa.
:)

14

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peikolle-

      Juu, tiedostan nykyään, että olisin ollut yksinkertaisesti liian hyvä sulle.

      • tiedostanmyös

        homo sinä olet. hyvyys on kaukana susta, nakkaa siimasi kauemmas.

        t.hyvyys, mikä hyvyys? mitä helvettiä täälä tapahtuu.?


      • Peikolle-
        tiedostanmyös kirjoitti:

        homo sinä olet. hyvyys on kaukana susta, nakkaa siimasi kauemmas.

        t.hyvyys, mikä hyvyys? mitä helvettiä täälä tapahtuu.?

        Kaikkea muuta kuin homo, vaikka en sulle lämmennytkään. Anteeksi, sun sanoin tasokkaampi ;)


      • pakkovastaus

        oot kaikkea muuta kuin homo, ei nainen ilmoita mulle lämpenemisestä, nainen on hyvin hiljaa, vaikka onkin ihan hersyvä tampio, mikä esittelee luulojansa, joka ilta luennoissaan.. tuokin on ihan osuva lause, vai onko?
        https://www.youtube.com/watch?v=ClQcUyhoxTg

        t.en tule millonkaan sun kässäriäs häikkään, käkä


      • Peikolle-
        pakkovastaus kirjoitti:

        oot kaikkea muuta kuin homo, ei nainen ilmoita mulle lämpenemisestä, nainen on hyvin hiljaa, vaikka onkin ihan hersyvä tampio, mikä esittelee luulojansa, joka ilta luennoissaan.. tuokin on ihan osuva lause, vai onko?
        https://www.youtube.com/watch?v=ClQcUyhoxTg

        t.en tule millonkaan sun kässäriäs häikkään, käkä

        Niin, kirjoittelet nyt yhteistä kässäriäsi LL:n kanssa. :)


      • Tarinapalstalla

        Luulet alottajaa siks Veikko-mieheks, joka meni naimisiin juuri elokuussa ja jota täällä kaipailit.
        Ehkä se onkin se. :)


      • Peikolle-
        Tarinapalstalla kirjoitti:

        Luulet alottajaa siks Veikko-mieheks, joka meni naimisiin juuri elokuussa ja jota täällä kaipailit.
        Ehkä se onkin se. :)

        En tiedä ketä tarkoitat.


    • Elämäontehnyt
    • kukahaluaalukee

      Tää sairaan oloinen tyyppi vois oikeesti lopettaa nää juttunsa täällä.

      • tuulopettaan

        lopetus ei oo jokase juttu, sairaus ei oo mun juttu, ole rauhassa.


    • senenempääkantaa

      Jollain ne on maailman kirjat sekasin. Kirjottaa samaan aikaan siskolle, homolle, naiselle, miehelle.

      • kylläei

        mummot tommosia juttele, tulee turpaan tolla lanteella.


        :)


    • Anonyymi

      Jaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe