Hei vähäks ois makeeta jos Peter Jackson tekis
leffan hobitista? Siis pakkohan siitä on tulla
ku lord of the rings tuotti nii paljo rahaa.
hobitti
4
552
Vastaukset
- zuvi-zukka
Se olisikin tosi hyvä juttu, jos Hobitistakin tulisi leffa.
Se on kirjana tosi huippu! :)
Vai mitä muut on mieltä?- pelimies_87
Luin joskus vuosi sitten(??) että Jackson tekee ensin King Kongin, jonka tekemisestä on haaveillut jo lapsesta pitäen, jonka jälkeen hän aikoo tehdä hobitin.
- IceCream
pelimies_87 kirjoitti:
Luin joskus vuosi sitten(??) että Jackson tekee ensin King Kongin, jonka tekemisestä on haaveillut jo lapsesta pitäen, jonka jälkeen hän aikoo tehdä hobitin.
Olisi se aika hyvä, mutta mistä löytyy bilbon näköinen henkilö ja tuleeko ian mckellen näyttelee siihen?
- wood-fani
joo se ois mahtavaa koska hobitit on niin kivoja varsinkin f´rodo eli elijah wood mää oon sen oikea fani-fani siis mun huonekkin on täynnä sen kuvia. ja toiseks sé elokuva tuottais varmaan vähän hyvin!!!
T: taru sormusten herrasta fani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810