Sid Rothin ohjelmat

harjunsalo

Mitä mieltä palstalaiset ovat Sidistä? Hänen ohjelmansa "Yliluonnollista" on mielestäni hyvä. Sidin ohjelmia jaksaa katsoa ja hän käsittelee ohjelmissaan merkittäviä asioita maailmasta.

64

1709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fadsfdsafsd

Täytty huijausta Sidin ohjelmat.

• armonkerjäläinen

Paljon hyviä joitakin vähemmän hyviä.

• j8134

Sid taitaa olla menestysteologi.

• EiTervettä

En suosittele kenellekään. Vieraat lähinnä äärikarismaatikoita ja mystikoita.

• Spiritusforte

Sid Roth on luonnollisesti paranormaali.

• hyväohjelma

Hyvä ohjelma,jo ihmiset ohjelmassa ovat hoitavia,normaaleja ihmisiä.Positiivisuus antaa positiivisuutta.

• Vaarin.kertomaa.KMatti

Ihmisten olisi tärkeämpää lukea raamattua, oppia sitä, ja syventyä seuraamaan Vapahtajaa. Kaikenlaiset opit ja opetukset saattavat näyttäytyä ja maistua hyvältä, sillä on olemassa puutarhassamme se hyväntiedonpuu. Jos sain sen äärellä liikutaan, voi olla, ettei ymmärretä väärää ja harhaa.
      Jeesus itse sanoi, että te eksytte, kun ette tunne kirjoituksia.

Eli Sanan oppiminen ja uskossa kuuliaisuus on se, johon sana meitä opettaa sitouttamaan itsemme. Siitä kannattaa elämässä lähteä eteenpäin.
      Hengellisellä rintamalla on niin kaiken kiemuraista näköalaa ja oppia, että ihminen hämmentyy. Hämmennyksissä eksyy, koska sanan tuntemus on heikkoa.

Yksi hyvä tapa olisi pistää telkku tai tietsikka kiinni. Ottaa vaikka puoliso vilpittömänä ja alkaa kotikokoukset. Lukea vuoron perään ääneen sitä sanaa ja kuunnella.
      Siinä voi laulaa jonkun laulun, ja antaa sydämessä rukoillen Pyhän Hengen avata se teksti.
      Sitäkin kotona on turha selitellä puolisolle, mitä lukee, sillä takaraivossa voi olla hapannutta muistoja ja niitä tuodaan siihen. Annetaan Sanan olla Sanana ja sydän kuunnella sitä Sanaa.

Se alkaa puhdistamaan puimatannerta. Sana. Sitten rukouskammio - jossa seurustelee Isän kanssa ---kahden-- ..

Sieltä päivään kuuliaisena Herran tahdolle, eläen Jumalan opetuslapsena. Rehellisesti ja oikein Hengessä. Kuin Abraham matkalla kohti luvattua maata. jne.

Tämä matka kuitenkin on kohti luvattua. Se on kuuliaisuuden matkaa Hengessä. Se on uskollisuutta Sanalle. Se on palvelua lähimmäistä kohtaan. Jos on ylimääräinen ihokas, voi antaa sille, kellä ei ole. Jakaa leipä, kellä ei ole. Työssään tehdä kirjoitusten mukaan ja jos on päättävissä tehtävissä, niin tämä Luotu maa ja lähimmäinen on Herran kätten aikaansaama.
      Se on otettava huomioon, ettei sitä riistä, vaan päätöksillä hakea Jumalan mielenmukaisuutta, se on oikea Jumalanpalvelusta se. Ei torvea soitellen, eikä hienoja rukouksia katujenkulmilla, että katsokaa, olen uskovainen.
      Uskovaisuus on sitä, että Isä näkee ja maksaa siitä.
      Uskovaisuus on sitä, että eletään kuin oltaisiin JO paratiisissa - uskollisina.
      Uskovaisuus on rehellisyyttä, nöyryyttä, eikä itsensä korottamista.
      Uskovaisuus on sitä, että naapuri ei välttämättä tiedä, että olet, mutta hän näkee tekosi, että olet uskovainen. Syy tähän on se, että kenellekään ei tyrkytetä uskoa.
      Uskoa on, että jokainen tavallaan kuulee tai kokee, uskon, Sanan ja se rakkaus hänessä syttyy vapaehtoisuuden kautta Vapahtajaan. Eli halu - minä seuraan tuota Jumalaa - mitä hän seuraa. Siis se taivaallisen rakkauden ilmentymä elämässä ja teoissa on jo sellainen haaste, että ei siihen tarvita enää Sidejä ja Rootheja tai muuta sekoittamaan elämää.

Tällä haastan siihen, että uskovaisuuden maailma on niin hapattunut, että moni on elänyt huomaamattaan ohi kirjoitusten, jotta se usko ja vanhurskautus ei toimi.
      Haetaan ja eletään muuta, jota haastetaan uskontojen- hapatemaailmasta sinne ja tänne.
      Sen tähden hääpuku jää pukematta ja elämä uskossa elämättä, jossa Jeesusta seuraten olisi toiminut. Hyväntiedonpuu, se on uskovaisuudessa kavala puu. Väärää ei huomaa välttämättä. Siksi on lähdettävä sieltä kodista, kuin Abraham ja haettava Sanan mukaan se suunta kohti luvattua maata. Uskovaisuus on henkilökohtainen asia, kirkkokunnat eivät ole välikappaleita, niitten hapatteiden tähden. Se sekoittaa kirjoitusten sanoman.
      Siellä on liikaa välimiehiä Isän ja Jeesuksen välissä. Niille ei tarvitse antaa välimiesoikeutta. Uskovan välissä on vain Jeesus - joka välimiehenä on Isän edessä.
      Ja kun tämä "ainoa" on välimies - niin hääpukukin on puhdas, jos vain me olemme halullisia ja uskollisia matkalla. Siksi sana matkalla koskee tätäpäivää.

Elämämme puutarhassa on vain Elämänpuu - Kristus - Sijaisemme.

Ei hyvän ja pahantiedonpuuta ole tarkoitettu meidän syötäväksemme. En ainakaan minä halua niistä syödä, siinä eksyy. Vain Elämänpuu, että nimi olisi Elämänkirjassa ja vanhurskautettu Jumalan kautta tässä elämässä.

Tällaisen ajatuksen kautta evästän leipäpaloillani sinun elämää. Olkoon vain Yksi välimies- Jeesus Kristus ja se sinun rukouskammio, sekä Sana. Siinäpä on matkantekoa, joka puhdistaa elämän.

• korjaustaKMatti

Kaikenlaiset opit ja opetukset saattavat näyttäytyä ja maistua hyvältä, sillä on olemassa puutarhassamme se hyväntiedonpuu. ""Jos sain"" sen äärellä liikutaan, voi olla, ettei ymmärretä väärää ja harhaa.

selkeyttää, sana jos sain = jossain/jossakin sen äärellä liikutaan. Meni virhe huomaamatta läpi, aamukiireessä.

Ihmisten olisi tärkeämpää lukea raamattua, oppia sitä, ja syventyä seuraamaan Vapahtajaa. Kaikenlaiset opit ja opetukset saattavat näyttäytyä ja maistua hyvältä, sillä on olemassa puutarhassamme se hyväntiedonpuu. Jossain/jossakin sen äärellä liikutaan, voi olla, ettei ymmärretä väärää ja harhaa.

jne. tekstistä loput

• gibbutz
        korjaustaKMatti kirjoitti:

Kaikenlaiset opit ja opetukset saattavat näyttäytyä ja maistua hyvältä, sillä on olemassa puutarhassamme se hyväntiedonpuu. ""Jos sain"" sen äärellä liikutaan, voi olla, ettei ymmärretä väärää ja harhaa.

selkeyttää, sana jos sain = jossain/jossakin sen äärellä liikutaan. Meni virhe huomaamatta läpi, aamukiireessä.

Ihmisten olisi tärkeämpää lukea raamattua, oppia sitä, ja syventyä seuraamaan Vapahtajaa. Kaikenlaiset opit ja opetukset saattavat näyttäytyä ja maistua hyvältä, sillä on olemassa puutarhassamme se hyväntiedonpuu. Jossain/jossakin sen äärellä liikutaan, voi olla, ettei ymmärretä väärää ja harhaa.

jne. tekstistä loput

Taidat olla vähän turhan fanaattinen uskosi kanssa. Ei uskovan elämä saa olla noin jähmeää, kannattaa suhtautua rennommin ja vaikka huumorilla asioihin. Minusta tuntuu, että monet uskovat eivät osaa nauraa.

• huikauheaa
        gibbutz kirjoitti:

Taidat olla vähän turhan fanaattinen uskosi kanssa. Ei uskovan elämä saa olla noin jähmeää, kannattaa suhtautua rennommin ja vaikka huumorilla asioihin. Minusta tuntuu, että monet uskovat eivät osaa nauraa.

Täysin samaa mieltä.Kierrän kaukaa nämä elottomat,ilottomat.

• korjaustaKMatti

Kas, kun ystävät pitävät ilostani, olen aina ollut iloni, mutta - maailman ilo, se ei ole minun iloni. Siinä ehkä jaan eri leirin. Maailman ilosta en ole koskaan saanut kiinni. Se on mielestäi ilottelua, ei iloa.

• HengessäTotuudessaPrayGO

Maailmanilo jäi minultakin, uskoon tultuani ja uudestisynnyttyäni JEESUKSEN kutsusta, yli 30v sitten! Ilo muuttui syvemmäksi Rauhan kanssa. Usea yökerhokin on sattumoisin palanut tai mennyt konkkaan sen jälkeen. esim Hesari club, Töölönlahdella oli joku jonka nimikään ei muistu, uusia irstailupaikkoja tietysti noussut mutta ILO on kiertää ne KAUKAA!

• iloHerrassaonväkevyy
        korjaustaKMatti kirjoitti:

Kas, kun ystävät pitävät ilostani, olen aina ollut iloni, mutta - maailman ilo, se ei ole minun iloni. Siinä ehkä jaan eri leirin. Maailman ilosta en ole koskaan saanut kiinni. Se on mielestäi ilottelua, ei iloa.

>>>Maailman ilosta en ole koskaan saanut kiinni. Se on mielestäi ilottelua, ei iloa.<<<

Ny sinä sanoit tuon asian täydellisen osuvasti ja totuudellisesti. Asia on juuri niin kuin sanot. Maailman ilo on ilottelua, ihmisen iloitsemista. Mutta uskovan ilo on Herran Jeesuksen vaikuttamaa ja antamaa iloa. Se menee kaikkien maailman ilonlähteiden yläpuolelle ja on yli ymmärryksen käypää iloa. "Minun iloni, sen minä annan teille, En minä anna niin kuin maailma antaa. Älköön sydämenne olko levoton älköönkä pelätkö."

• JeesustaSeuraamaan

Eikö Jeesus puhunut Rauhasta? "Rauhan Minä jätän teille: Minun Rauhani -sen Minä annan teille. En Minä anna teille niinkuin Maailma antaa."

"Niin on myös teillä nyt murhe; mutta minä olen taas näkevä teidät, ja teidän sydämenne on ILOITSEVA, eikä kukaan ota teiltä pois TEIDÄN ILOANNE."
        Rk1938, Johanneksen evankeliumi

Jeesus puhuu tässä opetuslapsilleen, juutalaisille ja kreikkalaiselle, Pyhän Maan Jerusalemissa ns viimeisellä aterialla!

Sanat, jotka jääneet Pyhään Raamattuun, koskevat tietysti kaikkia Hänen omiaan kaikissa maanäärissä (jotka yhä ottavat Hänen Sanoistaan vaarin)!

Maailmanaikojen Loppukausi on käsillä. Antakaa Pelastaa itsenne, jospa tulevana ? jouluna olisi usean suomalaisen kohdalla jo JEESUKSEN Hhetki!!!!!

• kunniasiellä

Aamen, tuolle pitkälle KMatin kirjoitukselle!
        Tuo riittää uskossa pysymiseen ja kasvamiseen "täyteen miehuuteen", ja samalla tempaamaan taivastielle monta, jotka maailman turhuudet ovat kavalasti eksyttäneet. Ja pääsemään kerran perille, kuulemaan sanat : "Tule Herrasi iloon!"

• Ala-Jurganov

Täyteen miehuuteen... no voi oksennus! Uskovien "ilot" kyllä tiedetään. Huumorintajuttomuus loistaa poissaololaan ja suupielet alhaalla kuljetaan. En mene lähellekään tällaisia "riemuitsijoita"!

• TäysinKyllästynyt

No ainakin ne ovat jotain muuta kuin kristinuskoa. Huh! Pelkään, että täysin mielikuvituksen aikaansaamaa. Mutta voivat olla suorastaan noituutta!

• ÄlkääMenköHeidänPeräss

Sidh ja kaltaisensa.

• Sidfani

Sid on Herran voideltu! Kunnia hänelle!

• KolHaKavod

Raamatun Jumala EI jakele Kunniaansa.

• HölmöjenRahastusta

Uskonnollista viihdettä. Bisnestä joka perustuu ihmisten haluun kokea yliluonnollisen olevan totta. Yksikään hänen esittelemistään "ihmeistä" ei täytä ihmeeltä vaadittuja kriteerejä. Mutta sehän ei ohjelmien viihdyttävyyttä vähennä eikä uskollisia katsojia haittaa.

• suutasoukemmalle

Kiistätkö sinä pannahinen Herran ihmeteot? Häpeäisit kirjoituksiasi!

• merkitön

Tuulesta temmattu väite, Jopa lääkärit ovat kertoneet parantumisista, joita eivät pysty selittämään. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta ja ns. ihmeitä oikeasti tapahtuu. Oletko muuten ikinä nähnyt kymmeniä pääskyjä istumassa koivun oksilla ? Sellainen ihme tapahtui omassa elämässäni, kun kuolevaksi luultu poikani yhtäkkiä parani. Samalla sanottiin, ettei tarvitse muuta kuin uskoa, niin hän paranee. Mutta, että pääskyparvi sirkuttaa koivussa keittiön ikkunan edessä... sekin on jo tosi ihmeellinen juttu.

• SidRotten
        merkitön kirjoitti:

Tuulesta temmattu väite, Jopa lääkärit ovat kertoneet parantumisista, joita eivät pysty selittämään. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta ja ns. ihmeitä oikeasti tapahtuu. Oletko muuten ikinä nähnyt kymmeniä pääskyjä istumassa koivun oksilla ? Sellainen ihme tapahtui omassa elämässäni, kun kuolevaksi luultu poikani yhtäkkiä parani. Samalla sanottiin, ettei tarvitse muuta kuin uskoa, niin hän paranee. Mutta, että pääskyparvi sirkuttaa koivussa keittiön ikkunan edessä... sekin on jo tosi ihmeellinen juttu.

Ei kukaan ihmeparantumista kyseenalaista vaan Sid Rothin ohjelman. Kun ottaa huomioon ohjelmassa käyvät vieraat, jotka edustavat mitä ihmeellisimpiä oppeja, voi myös kyseenalaistaa ohjelmassa esitettyjen yliluonnollisten ilmiöiden alkuperän. Kyseinen ohjelma on sellainen hengellinen sekamelska, että sitä ei pitäisi kenenkään uskovan katsoa edes viihteenä. Siellä David Hertzokki puhui esim. taivaalisista portaaleista joita löytyy maan päältä ym. Mitä tällaisella tekee uskova? Raamatussa on selkeät ohjeet elämään, emme tarvitse mitään mystiikkaa ja raamatun ulkopuolista ilmestystietoa.

• kateus

Täällä riehuvat ne,joille Herra ei ole voinut uskoa armolahjojaan heidän ylpeyden ja kaikkitietäväisyyden takia.Se suuri kateus tekee uskovasta pedon.

• älä.kuule.auo.taas.päätä
        kateus kirjoitti:

Täällä riehuvat ne,joille Herra ei ole voinut uskoa armolahjojaan heidän ylpeyden ja kaikkitietäväisyyden takia.Se suuri kateus tekee uskovasta pedon.

Pidä pääs kii, saastainen "uskonhenki", joka et ole edes uskossa.

• hirviöselvästi
        älä.kuule.auo.taas.päätä kirjoitti:

Pidä pääs kii, saastainen "uskonhenki", joka et ole edes uskossa.

Riivattu alkoi riehunnan,sinun uskosi on jo nähty.Demonit aktivoituvat totuuden edessä!!!

• Sid Roth on täysi pelle. Ja niin olet sinäkin.

• HöpöUkkoKaikkineen

Aivan höpö ukko! Pistäkää telkkari kiinni kun Yliluonnollista ohjelma tulee!!!

• saviseutulainen

Sid Roth Yliluonnollista-ohjelmineen on äärikarismaattinen eksyttäjä ja syvästi harhaoppinen. Uskonnollista sekametelisoppaa kaikkine okkultistisine new age hörhöilyineen.
        Jo Rothin motto "minun maailmani on luonnollisesti yliluonnollinen" on kauhistuttavaa eksyttäville, riivaajahenkien valhevoimille antautumista/niiden vietäväksi heittäytymistä.
        Sid Roth on yksi tämän hetken pahimmista EKSYTYKSEN ja kadotukseen johtavien
        HARHAOPPIEN levittäjiä maailmassa ohjelmineen, joissa jotakuinkin kaikki viime vuosikymmenten suurimmat EKSYTTÄJÄT ja menestys/valtateologiset uskonnolliset helppoheikit ovat ESIINTYNEET.

"SID ROTH -SHOW
        Tulkaa ja viihtykää."

• 0Ili

Sid Rothin ja Patricia Kingin hyöty on siinä, että on helppo niputtaa heidän haastateltavat samaan voiteentekijöiden kategoriaan.
        Eli suomeksi sanottuna, monta kärpästä samalla iskulla.

Sama asia raamatuntekstein...

Saarn. 10:1
        Myrkkykärpäset saavat haisemaan ja käymään voiteentekijän voiteen. Pieni tyhmyys painaa enemmän kuin viisaus ja kunnia.

• PasiToivonen

Tyypillinen valehteleva juutalainen. (2)

• PasiToivonen

Ei sitten poistettu tällä kertaa, ainakaan vielä.

William Schnoebelen on juutalainen ja esiintyy joskus kipa päässä. ("Maa on litteä.")

• VesaNasareth

Tämäniltaisen jakson mainoksessa on esimerkki miten ohjelman narratiivi houkuttelee katsojia, "...miten voit liikkua Jumalan myötätunnossa ja vapauttaa Hänen voitelunsa voiman."

• Hallelujaaa

AAMEN! Kunnia Sidille.

• JumalatontaMenoa

sid ja sielunvihollinen, Jumalan vastustaja luciferperkele, niittävät maineen ja kunnian ihan yksissätuumin! Rahamammona palaa hyvin..

• oletjumalaton
        JumalatontaMenoa kirjoitti:

sid ja sielunvihollinen, Jumalan vastustaja luciferperkele, niittävät maineen ja kunnian ihan yksissätuumin! Rahamammona palaa hyvin..

Sinä ja sielunvihollinen,Jumalan vastustaja luciferperkele,niität tuhoa missä liikut!!!!!!

• Turhuuttaa

Joo kaikki perustuu vain oikeisiin metodeihin. Mitä sinä teet että saat suuremmat siunaukset, tee tämä niin saat Jumalan mielisuosion, tee näin niin voit käskeä enkeleitä, rukoile näin ja käske Jumalaa näin niin alkaa tapahtumaan.

• tuliko.jo.housuun
        oletjumalaton kirjoitti:

Sinä ja sielunvihollinen,Jumalan vastustaja luciferperkele,niität tuhoa missä liikut!!!!!!

Taas sinä, saastainen "uskonhenki" täällä meuhkaat ja levität saastaasi. Et ole edes uskossa.

• hirviöselvästi
        tuliko.jo.housuun kirjoitti:

Taas sinä, saastainen "uskonhenki" täällä meuhkaat ja levität saastaasi. Et ole edes uskossa.

Jo alkoi riivattu riehumaan,psykoosissa??Sinun uskosi perustuu pimeyteen.

• Voimassa.ja.voitelussa

Jokainen uudesti syntynyt uskova tietää, että Sid on Herran väkevä työkalu, jota hän ei epäröi käyttää.

• LOL.lypop

Sallikaa mun nauraa, vaikken käykään nauruherätyskätten alla!:)))

• LOL.sinulle
        LOL.lypop kirjoitti:

Naura vaan,toivottavasti tuo helpotusta elämääsi,pääset ehkä synkkyydestäsi.

• Metsäsienipaastolla
        LOL.lypop kirjoitti:

Kerran seisot vielä Jumalasi edessä. Mahtaako silloin enää naurattaa?

• kategoria.sekunda
        LOL.sinulle kirjoitti:

Naura vaan,toivottavasti tuo helpotusta elämääsi,pääset ehkä synkkyydestäsi.

Tyhjänpäiväinen kommentti.
        Sid Roth on pelkkä tyhjäntoimittaja.
        Lähes kaikki hänen ohjelmassaan mukana olleet ovat enemmän tai vähemmän eksyttäjiä ja harhaanjohtajia, epäterveen äärikarismaattisuuden ja menestysteologian sekä kaikenlaisen huuhaa-kristillisyyden keulahahmoja.

• RahaLiikkuu

Ohjelman koko formaatti perustuu huuhaahan, mutta näinhän sen pitää ollakin. Jos esiteltäisiin aitoja ihmeitä, jäisi ohjelma esittämättä. Ihmeitä kun oikeasti ei ole olemassa.

Viihteenä ja bisneksenä ihan kelpo kamaa. Eihän sitä muutoin tehtäisikään. TV7 on ostanut jollakin rahasummalla ohjelman esitysoikeuden. Ja TV7 kerää siihen varat pölh... eikun uskollisilta lahjoittajiltaan.

• sekundaa
        kategoria.sekunda kirjoitti:

Tyhjänpäiväinen kommentti.
        Sid Roth on pelkkä tyhjäntoimittaja.
        Lähes kaikki hänen ohjelmassaan mukana olleet ovat enemmän tai vähemmän eksyttäjiä ja harhaanjohtajia, epäterveen äärikarismaattisuuden ja menestysteologian sekä kaikenlaisen huuhaa-kristillisyyden keulahahmoja.

Kiitos,samoin sinulla,tyhjänpäiväinen kommentti.taitaa olla iloton elämä,kun noin hermostui.

• LOLLoppuHäämöttää
        Metsäsienipaastolla kirjoitti:

Kerran seisot vielä Jumalasi edessä. Mahtaako silloin enää naurattaa?

Jeesushan sanoi, että "Minä olen jälleen näkevä teidät, ja silloin ei kukaan ota pois teiltä TEIDÄN ILOANNE."!

Silloinhan voi käydä niin, että minäkin NAURAN pelkästä Ilosta, saadessani nähdä Rakkaan Vapahtajani!
        Toivon, että nauraisit sinäkin ja usea niistäkin jotka juuri nyt joutuneet exytyksen harhojen sitomiksi!

• eipaljonnaurattaisi
        LOLLoppuHäämöttää kirjoitti:

Jeesushan sanoi, että "Minä olen jälleen näkevä teidät, ja silloin ei kukaan ota pois teiltä TEIDÄN ILOANNE."!

Silloinhan voi käydä niin, että minäkin NAURAN pelkästä Ilosta, saadessani nähdä Rakkaan Vapahtajani!
        Toivon, että nauraisit sinäkin ja usea niistäkin jotka juuri nyt joutuneet exytyksen harhojen sitomiksi!

Ellei sinulle sanota: "Mene pois minun tyköäni, sinä kirottu..."

• kategoria.priima
        sekundaa kirjoitti:

Kiitos,samoin sinulla,tyhjänpäiväinen kommentti.taitaa olla iloton elämä,kun noin hermostui.

Katsoin juuri Alfa-TV:ltä Helsingin Senaatintorilta suorana lähetetyn Lasse Heikkilän Suomalainen Messu esityksen.
        Oli varsin koskettava kokonaisuus ja useissa kohdin tuli kyyneleet silmiin ja suuri kiitos ja kunnioitus Jumalaa kohtaan kaikesta siitä varjeluksesta ja siunauksista, mitä Hän on maallemme suonut.

Sinun happamat kommenttisikin hautautuvat suureen kiitollisuuteen ja kunnioitukseen suurta Jumalaamme kohtaan.

• kategoria.sekundaa
        kategoria.priima kirjoitti:

Katsoin juuri Alfa-TV:ltä Helsingin Senaatintorilta suorana lähetetyn Lasse Heikkilän Suomalainen Messu esityksen.
        Oli varsin koskettava kokonaisuus ja useissa kohdin tuli kyyneleet silmiin ja suuri kiitos ja kunnioitus Jumalaa kohtaan kaikesta siitä varjeluksesta ja siunauksista, mitä Hän on maallemme suonut.

Sinun happamat kommenttisikin hautautuvat suureen kiitollisuuteen ja kunnioitukseen suurta Jumalaamme kohtaan.

Voi raukkaa,niin tyhjänpäiväinen,"minun nuttuni alla ei syntiä ole" farisealainen!!!Nyt minä sain päivän parhaat naurut.

• Suuri-Hän-on-

Ihmeet ja merkit > Yliluonnollista > Vieraana Donna Schambach http://www.tv7.fi/vod/player/56305/
      Nuori R. W. Schambach todisti ihmeen, joka laukaisi hänen uskonsa ja käynnisti suuren ihmetekojen palvelutyön. Donna, hänen tyttärensä, kertoo, miten voit liikkua Jumalan myötätunnossa ja vapauttaa Hänen voitelunsa voiman. Yliluonnollista Sid Rothin luotsaama ohjelma haastaa sekulaarin eli maallisen tiedonvälityksen, joka ei puhu mistään yliluonnollisesta. www.sidroth.org.
      Tosiasia on kuitenkin se, että monilla ihmisillä on kokemuksia yliluonnollisesta. Sid Roth kutsuu vieraakseen ihmisiä, joita Jumala on koskettanut yliluonnollisella tavalla. Sid Roth on messiaaninen juutalainen, joka itse on kohdannut yliluonnollisesti Jeesus Nasaretilaisen

Olen kiitollinen Sid Rothin ohjelmista. Kuten tämäkin ohjelma auttaa ymmärtämään Jumalan suuruudesta.

• JotakinRajaaTähänkin

Sinusta huomaa hyvin millaista huumetta kanavalta syötetään. Tarkkana pitää olla ettei homma mene ihan överiksi. Missä kritiikki ja terveen järjen käyttö? Missä raja ihmisten tietoiselle huijaukselle? Uskonnonvapauden rajat ovat näemmä varsin väljät.

Onneksi tähän ansaan lankeaa vain hyvin pieni vähemmistö. Mutta sääliksi niitäkin harvoja :-(

• Siunausta-kaikille
        JotakinRajaaTähänkin kirjoitti:

Sinusta huomaa hyvin millaista huumetta kanavalta syötetään. Tarkkana pitää olla ettei homma mene ihan överiksi. Missä kritiikki ja terveen järjen käyttö? Missä raja ihmisten tietoiselle huijaukselle? Uskonnonvapauden rajat ovat näemmä varsin väljät.

Onneksi tähän ansaan lankeaa vain hyvin pieni vähemmistö. Mutta sääliksi niitäkin harvoja :-(

Eipä herätys höpinä kokouksissa, mitään tapahdukaan. Tosin yliluonnollista ohjelmissa joskus tuon eksyttäjän ja epäjumala nimi mainitaan ja sen vuoksi Jumalan voima ei siellä toimikaan. Tuon ohjelman alussa Allenin kokouksessa ollut mies kertoi nähneensä kuinka Jumalan Pyhän Hengen voima paransi erään poikavauvan, joka oli syntyessään jo kuurosokea ja kieli roikkui suun ulkopuolella. Kädet ja jalat olivat epämuodostuneet. Kyynärpäät olivat tunkeutuneet vatsaan ja polvet koskettivat kyynärpäitä. Lapsi oli sikiöasennossa. Lisäksi pojalta puuttui miehen sukuelimet ja jalkaterät hänellä oli 26 vakavaa vammaa. Ja kun kokouksen juontaja esitteli pojan Allenille hän käski tuoda pojan luokseen ja luvan saatuaan äiti antoi hänet Allenille. Nyt lopun voit kuunnella kun avaat tämän ohjelman: http://www.tv7.fi/vod/player/56305/ .

• Anonyymi

Miksi Sid Rothin ohjelmissa ei ole suomalaisten kokemia yliluonnollisia tapauksia, siis suomalaiset kertomassa. Todella ihmettelen, että missä ne luuraa.

• Anonyymi

Ei suomessa tapahdu mitään Jumalan tekoja.Suomi huutaa barabbasta,ei Jeesusta.

• Anonyymi

Täyttä roskaa

• Anonyymi

Täyttä roskaa nuo rothin ohjelmat.

• Anonyymi

Sensaatiohakuisia ohjelmia eivätkä kerro aina totta.

• Anonyymi

Harhaoppinen kuten muutkin helluntailais-, karismaatikko- ja ratkaisukristilliset tolvanat, jotka tappelevat kristinuskoa vastaan, ja ovat olevinaan jotakin.

• Anonyymi

Kerrotko miten tulit uskoon nukkuessasi, se olisi mielenkiintoinen tarina varmaan!

puhutaan sitten tolvanoista erikseen ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko miten tulit uskoon nukkuessasi, se olisi mielenkiintoinen tarina varmaan!

puhutaan sitten tolvanoista erikseen ok.

Haista sinä pitkä paska, ja vie ne vinoilut helvettiin mennessäsi. Minun esittämäni nuhteet ovat totista totta, mutta sinun paskajuttusi pelkkää ilveilyä ja surkeutta.

Jos sinä väität teoilla saaneesi pelastuksen, et ole mikään kristitty, vaan harhaoppinen.
        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=ef 2&kirjat=kr

• Anonyymi

Sid Rothin on väärä profeetta, jonka ohjelmissa esiintyy paljon vääriä profeettoja. Tämä kaikki kertoo siitä, miten syvällä pimeydessä on Martti Ojares TV7:lla.

• Anonyymi

Sis ei jauha eikä jankuta, hän on maltillinen ja tutkiva. Häntä jaksaa kuunnella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      171
      3134
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2540
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2426
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2301
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1966
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      267
      1805
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1401
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1279
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe