Varattu oululaismies 35v hakee pidempiaikaista Lady Dominaa sessioihin? Miten on löytyiskö tätä kautta seuraa harrastukseen?
Lady Dominaa Oulusta?
13
6843
Vastaukset
- Kuriton
Vielä olisi Domina haussa oulunseudulta? Löytyykö?
- Onhan-noita
Kattelin huvikseni tolta yheltä sivustolta. Näyttää löytyvän useitakin.
- Kuriton
Vieläkin hakusessa. Sträppipanoja nöyryytystä vaikka useamman Naisen katsellessa, myös bi leikit käy.
- Tuossa-muutama-ilmo
Valtiatar. Oulu
Uhkea Vallan tunnetta rakastava Valtiatar etsii suomalaista orjaa käsittelyynsä. Erityisesti pidän kivun tuottamisesta, nautinnon rajalle viemisestä sekä fistauksesta. Orjalta edellutän ehdotonta luottamusta ja uskallusta toteuttaa fantasiat. Laita viestiä, jutellaan lisää
KOLMANNEN ASTEEN KUULUSTELU OULU 11-14.6
cougar 1424577 SeksitreffitOLET JOUTUNUT VANKILAAN JA NYT SINUT TUODAAN KUULUSTELUUN. KUULUSTELIJANA TOIMII UHKEA NAINEN NAAMIOITUEENA JA VANGILLEKIN LAITETAAN HUPPU PÄÄHÄN. VANKI PEHMITETÄÄN PANEMALLA HÄNET SYSIMUSTAAN VANKITYRMÄÄN ENSIKSI MIETTIMÄÄN TEKOSIAAN VANKI ON KOKO AJAN SIDOTTUNA JA VÄLILLÄ SUUKAPULOITUNA, HÄNTÄ TÖKITÄÄN TERÄVILLÄ TIKUILLA JA KUULUSTELLAAN ANKARASTI. VÄÄRÄSTÄ VASTAUKSESTA SEURAA AINA RANGAISTUS LAAJASTA VAIHTOEHTOVALIKOIMASTA.! ISTUNTOON VOI SISÄLTYÄ MYÖS VESIELEMENTTI. SEURAAVAKSI VANKIA PIISKATAAN TIETOJEN SAAMISEKSI JA PANNAAN JALOISTA ROIKKUMAAN JOLLOIN KUULUSTELU JATKUU. JALKAPOHJIEN PIISKAAMINENKIN USEIN JOHTAA HALUTTUUN TULOKSEEN. JOS TÄMÄKÄÄN EI TEPSI KUULUSTELIJA ASETTUU VANGIN KASVOJEN PÄÄLLE UHKEINE TAKAMUKSINEEN JOLLOIN HENGITYS VAIKEUTUU JA LOPPUSILAUKSEN TEKEE SUULLE ASETETTAVA SAUV A. TUNTUVA PELOITTELU JA UHKAILU KUULUU KUULUSTELUTEKNIIKKAAN. MOPINVARRELLE JA JÄÄPALOILLEKIN LÖYTYY KÄYTTÖÄ. . OLEN PAIKALLA OULUSSA OMISSA HYVIN VARUSTETUISSA TILOISSANI VIIKOLLA 24 MA-TO ELI 11-14.6. BUUKKAUKSET JA LISÄTIEDUSTELUT NROSTANI 041 742 1045. TYÖAIKA:10.00-20.00 SOITTOAIKA:09.00-18.00. ILTA-AJAT VARATTAVA ENNEN KLO 18.00. EI TEKSTAREITA, EI TUNTEMATTOMIA NUMEROITA EIKÄ SEKSIÄ MISSÄÄN MUODOSSA!
BONDASSAGE OULUSSA 11-14.06
ihanacarita 1424575 SeksitreffitBONDASSAGE ON SM-TYYPPINEN SIDONNALLINEN ELÄMYS KOKEMUS. KÄDET JA JALKASI SIDOTAAN JA SILMÄSI PEITETÄÄN. TUOTAN MIELENKIINTOISIA AISTIMUKSIA SM-VÄLINEITÄ KÄYTTÄEN. EI SATU EIKÄ JÄÄ JÄLKIÄ. HIERON MYÖS KANNIKAT ÖLJYLLÄ TAKAAPÄIN. LOPUKSI KUTITELLAAN MUKAVASTI SISÄLTÄ JA ULKOA. HYVIN RENTOUTTAVAA JA ERILAISTA. OLEN PAIKALLA OULUSSA OMISSA HYVIN VARUSTETUISSA TILOISSANI VIIKOLLA 24 MA-TO ELI 11-14.06. BUUKKAUKSET JA LISÄTIEDUSTELUT NROSTANI 041 742 1045. TYÖAIKA:10.00-20.00 SOITTOAIKA:09.00-18.00. ILTA-AJAT VARATTAVA ENNEN KLO 18.00. EI TEKSTAREITA, EI TUNTEMATTOMIA NUMEROITA EIKÄ SEKSIÄ MISSÄÄN MUODOSSA!
CARITA DOMINOI OULUSSA 11-14.06
cougar 1415280 SeksitreffitOLEN UPEANUHKEA H-KUPPINEN LUOMUVALTIATAR CARITA SUOMEN TURUSTA JA NAUTIN KUN KEHOANI PALVOTAAN, SÄIHKYVIÄ VARPAITANI NUOLLAAN TAI SAAN ISTUA KASVOJEOSI PÄÄLLÄ REHEVÄLLÄ TAKAMUKSELLANI. OLEN HASTUTTANUT JA VIHASTUTTANUT ALALLA JO KAKSIKYMMENTÄ VUOTTA JA OLEN VAHVASTI SITOUTUNUT TYÖHÖNI, JOTA RAKASTAN. MITÄ IKÄVÄMMÄLTÄ SINUSTA TUNTUU SEN ENEMMÄN MINÄ HYKERTELEN JA PELOTTELEN MIELELLÄNI MITÄ IHMEELLISIMMILLÄ VEKOTTIMILLA. PYRSTÖHOIDOT SUORITAN PERUSTEELLISESTI VÄRINÄHOIDOLLA HYÖSTETTYNÄ PIISKAA SAAT VALTIATTAREN POLVELLA JA ROOLILEIKKEIHIN SAAT NYT KUTSUN. JÄÄT TULLISSA KIINNI JA JOUDUT RUUMIIINTARKASTUKSEEN TAI TERVEYSTARKASTUS SUORITETAAN HIEMAN EPÄSOVINNAISELLA TAVALLA. TUHMANA POIKANA JOUDUT TYTTÖJEN TIRKISTELYSTÄ JÄLKI-ISTUNTOON JA RIPITYKSEEN. PAINISESSIOT OVAT MIELUISIA JA HAUSKOJA. ERITELEIKIT ONNISTUVAT MYÖS. OLEN TAVATTAVISSA OULUSSA OMISSA HYVIN VARUSTETUISSA STUDIOTILOISSANI VIIKOLLA 24 MA-TO ELI 11-14.06. TYÖAIKA:10.00-20.00. SOITTOAIKA:09.00-18.00. HUOM! ILTA-AJAT KLO 18.00 JÄLKEEN VARATTAVA ENNEN KUUTTA! KOTISIVUNI OVAT OSOITTEESSA UPEACARITA.COM JOSSA MYÖS KEIKKAKALENTERINI. EI SUUSEKSIÄ EIKÄ YHDYNTÄÄ! BUUKKAUKSET JA TIEDUSTELUT NROSTANI 041 742 10 45 SOITTAMALLA NRO NÄKYEN! EI PK:TA! EI TEKSTIVIESTEJÄ!
Prinsessadominalle kotiorjaksi Oulussa
helityty 1375767 SeksitreffitHei sinä kurja orjaehdokas! Nyt on Prinsessan palatsissa pölyt pyyhkimättä ja lattia kiillottamatta ja sulla voisi olla mahdollisuus päästä hommiin, mielellään jo torstaina tai perjantaina päivällä. Korvausta vastaan tietenkin. Olen 24-vuotias, L-kokoinen ihanan ilkikurinen Prinsessadomme ja ohjailisin mielelläni alamaiseni toimintaa piiska kädessäni ja muutenkin alhaista orjaani nöyryyttäen. Vaatteet minulla pysyy päällä, enkä koske sinuun seksuaalisessa mielessä, ainoastaan kipua tuottaakseni. Ota yhteyttä, haluat kuitenkin miellyttää mua.
VALTIATAR JADE vihdoin Oulu to-pe!
Domina Jade 1375062 SeksitreffitOlen uhkea tiimalasivartaloinen Valtiatar Jade. Pitkän linjan kurittaja ja orjien kouluttaja. Olen julma ja jalomielinen, hurja ja hempeä, luja ja lämmin. Olen muuntautuvainen aikuinen uhkean upea Nainen. Kokemusta löytyy kahdelta vuosikymmeneltä joten erikoisemmatkaan pyynnöt ja toiveet eivät ole minulle outoja.Tämä on minulle rakas harrastus jota teen välillä myös työkseni. Tapaamisemme on 100% luotettava ja luottamuksellinen kuten tyyliini on aina kuulunut. Olen nyt vihdoin pitkästä aikaa Oulussa, mutta vain kaksi päivää to-pe 15.-16.3. Varaa aikasi puhelimitse 044 207 6258 ja tule kokemaan elämäsi huippuhetki! Voit myös laittaa sähköpostia, mutta varaus varmistetaan aina puhelimitse. Kuumat perähoidot hellästi ja hyväillen tai riettaa
- Kuriton
Juu tiedän kyllä nämä ilmoitukset mutta tarkoitus löytää ei niin kaupallinen Domme toki kahdenkesken voidaan sopia sit jotain...
- Joo-just-niin
Minkähän takia oletat noita rahastavia olevan? Siksikö, että naiset ovat kilvan tyrkyttämässä itseään dominattariksi...
Kaiken lisäksi se maksullinen tulee halvimmaksi. Eikä mitään sitoumuksia tai muuta kuin pelkkä sessio ja se on siinä.
- Kuroton
Up...Vielä haussa ankaraa naista/naisia nöyryyttäämään alistuvaa miestä.
- Lady_Domina
Onhan meitä. Vaan lienetkö samanlainen pupupöksy kuin useimmat, jotka käsittelyyni pyrkivät? Ollaan ensin niin nöyrää ja halukasta, mutta viimeistään ensimmäisen session jälkeen kadotaan kuin tuhka tuuleen.
- Kuriton
Arvon Lady. Mitsenhän teihin saisi yhteyden niin katsotaan kestääkö se perse....
- Kuriton
Up...Odottaa nöyrästi Ladyn vastausta?
Up....vielä hakee
- Heidiaaltonen
Laitoin jo aikoja sitten vastauksen. Ei vaan kelvannut. Jokos nyt alistumisen tunne on kylliksi kasvanut?
heidiaaltonen ät yahoo miumau com
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126