Merkel käkättää kun saa levittää haittamuuttoa joka maahan...
Pommit paukkuu ja puukotetaan...
8
95
Vastaukset
- EU-vihaaja-valehtelee
Pakolaisten vastaanotosta on kansainväliset sopimukset.
Toimeenpano on jokaisen valtion om asia. - MerkelPahempiKuinHitler
Merkel on pahempi Euroopalle kuin Hitler oli! Nimittäin maanosa toipui ennalleen ja paremmaksikin jo parissa vuosikymmenessä sodan jälkeen. Mutta Merkelin suurmamutuksesta Eurooppa ei ehkä toivu koskaan! Näet väen väheneminen korjaantuu helposti ajan myötä, mutta VÄÄRÄ väen lisääminen ei korjaannu koskaan.
HEI Katsokaa tätä aloitusta ! !
" Pommit paukkuu ja puukotetaan...
EUOnVItsi
25.8.2017 8:11
Merkel käkättää kun saa levittää haittamuuttoa joka maahan... "
Miksi joku kirjoittaa näin aloituksen ? ?
Eikö Avaus kirjoituksen pitäisi olla pitempi esseeomainen ?Tämä on sama jätkä joka kirjoitti ? ?
" qåaäzm
24.8.2017 23:08
UUSI
Eurooppa taantuu esimerkiksi mokutuksen seurauksena. Kertokaas nyt unelmistit, millä rahalla elätetään mahdollisesti sadat miljoonat ukot "- qåaäzm
Liittovaltio kirjoitti:
Tämä on sama jätkä joka kirjoitti ? ?
" qåaäzm
24.8.2017 23:08
UUSI
Eurooppa taantuu esimerkiksi mokutuksen seurauksena. Kertokaas nyt unelmistit, millä rahalla elätetään mahdollisesti sadat miljoonat ukot "En ole kirjoittanut aloitusta. Joku muu teki sen.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
En ole kirjoittanut aloitusta. Joku muu teki sen.
Minulla ei ole koskaan ollut tapana esimerkiksi nimimerkkiä kirjoittaa tuolla tapaa kuten aloittaja teki. Samaa mieltä kuitenkin olen että Merkel tuhoaa Euroopan ehkä lopullisesti.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut tapana esimerkiksi nimimerkkiä kirjoittaa tuolla tapaa kuten aloittaja teki. Samaa mieltä kuitenkin olen että Merkel tuhoaa Euroopan ehkä lopullisesti.
Sitäpaitsi minä käytän tällä hetkellä yhtä ja samaa nikkiä. En näe mitään syytä, miksi tässä olisin vaihtanut sitä. Uskallan kyllä kritisoida eu:ta tällä vanhalla hyvällä nikillä. Ainoastaan teknologia-alueen palstalla jonka alta löytyy valokuvauspalstat, minulla on muita nikkejä tällä hetkellä.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Sitäpaitsi minä käytän tällä hetkellä yhtä ja samaa nikkiä. En näe mitään syytä, miksi tässä olisin vaihtanut sitä. Uskallan kyllä kritisoida eu:ta tällä vanhalla hyvällä nikillä. Ainoastaan teknologia-alueen palstalla jonka alta löytyy valokuvauspalstat, minulla on muita nikkejä tällä hetkellä.
Siis tiede ja teknologia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407889Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303097Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3652125Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841724Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1461539Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211351- 1001229
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371142- 151138
Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191086