Jaajon matikkapähkinä

aivopähkinä

15

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkisikstinain

      Kuuskytseittemän.

    • sixti

      Kannattaa siinä viimeisessä muista se laskusääntö.

    • eri-mieltä-

      Kerroppa tarkemmin miten sait 38. Ihan selvästi tuo on 35.

    • 67 on oikea

      • Burjakki

        Joo, kyllä se laskujärjestyssääntöjen mukaan täytyy olla 67..kerto- ennen yhteenlaskua..


      • en-usko-vielä-

        Väittävät sen olevan 38, mutta kuka kertoisi miten tuon tuloksen saa, kun ihan selvästi se on 35.


      • siinäpä.se.on
        en-usko-vielä- kirjoitti:

        Väittävät sen olevan 38, mutta kuka kertoisi miten tuon tuloksen saa, kun ihan selvästi se on 35.

        67 on se oikea, kuten jo muutaman kerran todettu.


      • en-usko-vielä-
        siinäpä.se.on kirjoitti:

        67 on se oikea, kuten jo muutaman kerran todettu.

        15 15 15=45
        4 4 15=23
        4 3 3=10
        2 3 3*10=35

        missä menee muka väärin?


      • siinäpä.se.on
        en-usko-vielä- kirjoitti:

        15 15 15=45
        4 4 15=23
        4 3 3=10
        2 3 3*10=35

        missä menee muka väärin?

        2 3 3*10=35
        Tuossa menee väärin, laskujärjestys on
        3 4 4x15=67, eli ensin kerrotaan 4x15 ja sitten ynnätään siihen 7, melko yksinkertaisen helppoa.


      • en-usko-vielä-
        siinäpä.se.on kirjoitti:

        2 3 3*10=35
        Tuossa menee väärin, laskujärjestys on
        3 4 4x15=67, eli ensin kerrotaan 4x15 ja sitten ynnätään siihen 7, melko yksinkertaisen helppoa.

        Höpsistä. Ei siinä ole 4 banaania, eikä 15. Siinä on vain 3 banaania, ja rinkuloitakin on vain 2. Samoin kelloaika vähentää lukua yhdellä.


      • siinäpä.se.on
        en-usko-vielä- kirjoitti:

        Höpsistä. Ei siinä ole 4 banaania, eikä 15. Siinä on vain 3 banaania, ja rinkuloitakin on vain 2. Samoin kelloaika vähentää lukua yhdellä.

        Kuvio on vaan kuvio eli 15, banaaniterttu on vaan terttu eli 4, kello on vaan kello eli 3. Turhia saivartelematta päädymme lukuun 67 ja sillä siisti.


      • en-usko-vieläkään-
        siinäpä.se.on kirjoitti:

        Kuvio on vaan kuvio eli 15, banaaniterttu on vaan terttu eli 4, kello on vaan kello eli 3. Turhia saivartelematta päädymme lukuun 67 ja sillä siisti.

        Eihän siinä olisi mitään tehtävää, jos sitä ei olisi jaoteltu erilaisilla esineillä. Tottakai ne on jaettava yksiköihin, mutta missä menee vikaan, kun väittävät oikeaksi tulokseksi 38.


      • todettu.monasti
        en-usko-vieläkään- kirjoitti:

        Eihän siinä olisi mitään tehtävää, jos sitä ei olisi jaoteltu erilaisilla esineillä. Tottakai ne on jaettava yksiköihin, mutta missä menee vikaan, kun väittävät oikeaksi tulokseksi 38.

        Onhan ne jaettu yksiköihin, kuvio on 15, terttu on 4 ja kello on 3.

        Missään ei mene vikaan mutta tulos on silti 67.


      • osittainen-tulos-
        todettu.monasti kirjoitti:

        Onhan ne jaettu yksiköihin, kuvio on 15, terttu on 4 ja kello on 3.

        Missään ei mene vikaan mutta tulos on silti 67.

        Meinaatko niin, että auto on auto, vaikka se olisi Lada tai Mersu.


    • AleksanteriStubbi

      Helppoa: 122 - interpoloituna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe