Mitä saatte tuosta lopputulokseksi? Minä sain kanssa 38.
http://www.is.fi/viihde/art-2000005340740.html
Jaajon matikkapähkinä
15
375
Vastaukset
- melkisikstinain
Kuuskytseittemän.
- sixti
Kannattaa siinä viimeisessä muista se laskusääntö.
- eri-mieltä-
Kerroppa tarkemmin miten sait 38. Ihan selvästi tuo on 35.
67 on oikea
- Burjakki
Joo, kyllä se laskujärjestyssääntöjen mukaan täytyy olla 67..kerto- ennen yhteenlaskua..
- en-usko-vielä-
Väittävät sen olevan 38, mutta kuka kertoisi miten tuon tuloksen saa, kun ihan selvästi se on 35.
- siinäpä.se.on
en-usko-vielä- kirjoitti:
Väittävät sen olevan 38, mutta kuka kertoisi miten tuon tuloksen saa, kun ihan selvästi se on 35.
67 on se oikea, kuten jo muutaman kerran todettu.
- en-usko-vielä-
siinäpä.se.on kirjoitti:
67 on se oikea, kuten jo muutaman kerran todettu.
15 15 15=45
4 4 15=23
4 3 3=10
2 3 3*10=35
missä menee muka väärin? - siinäpä.se.on
en-usko-vielä- kirjoitti:
15 15 15=45
4 4 15=23
4 3 3=10
2 3 3*10=35
missä menee muka väärin?2 3 3*10=35
Tuossa menee väärin, laskujärjestys on
3 4 4x15=67, eli ensin kerrotaan 4x15 ja sitten ynnätään siihen 7, melko yksinkertaisen helppoa. - en-usko-vielä-
siinäpä.se.on kirjoitti:
2 3 3*10=35
Tuossa menee väärin, laskujärjestys on
3 4 4x15=67, eli ensin kerrotaan 4x15 ja sitten ynnätään siihen 7, melko yksinkertaisen helppoa.Höpsistä. Ei siinä ole 4 banaania, eikä 15. Siinä on vain 3 banaania, ja rinkuloitakin on vain 2. Samoin kelloaika vähentää lukua yhdellä.
- siinäpä.se.on
en-usko-vielä- kirjoitti:
Höpsistä. Ei siinä ole 4 banaania, eikä 15. Siinä on vain 3 banaania, ja rinkuloitakin on vain 2. Samoin kelloaika vähentää lukua yhdellä.
Kuvio on vaan kuvio eli 15, banaaniterttu on vaan terttu eli 4, kello on vaan kello eli 3. Turhia saivartelematta päädymme lukuun 67 ja sillä siisti.
- en-usko-vieläkään-
siinäpä.se.on kirjoitti:
Kuvio on vaan kuvio eli 15, banaaniterttu on vaan terttu eli 4, kello on vaan kello eli 3. Turhia saivartelematta päädymme lukuun 67 ja sillä siisti.
Eihän siinä olisi mitään tehtävää, jos sitä ei olisi jaoteltu erilaisilla esineillä. Tottakai ne on jaettava yksiköihin, mutta missä menee vikaan, kun väittävät oikeaksi tulokseksi 38.
- todettu.monasti
en-usko-vieläkään- kirjoitti:
Eihän siinä olisi mitään tehtävää, jos sitä ei olisi jaoteltu erilaisilla esineillä. Tottakai ne on jaettava yksiköihin, mutta missä menee vikaan, kun väittävät oikeaksi tulokseksi 38.
Onhan ne jaettu yksiköihin, kuvio on 15, terttu on 4 ja kello on 3.
Missään ei mene vikaan mutta tulos on silti 67. - osittainen-tulos-
todettu.monasti kirjoitti:
Onhan ne jaettu yksiköihin, kuvio on 15, terttu on 4 ja kello on 3.
Missään ei mene vikaan mutta tulos on silti 67.Meinaatko niin, että auto on auto, vaikka se olisi Lada tai Mersu.
- AleksanteriStubbi
Helppoa: 122 - interpoloituna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483