Hei!
Olen 33v. nainen ja kiinnostunut wiccalaisuudesta. Näin vasta-alkajana olisi kiva jakaa ajatuksia jonkun toisen kokeneemman kanssa. Olisi myös mukava tutustua muihin samanhenkisiin ihmisiin!
Olen aina ollut kiinnostunut henkisistä asioista, mystiikasta ja paranormaaleista ilmiöistä. Käytän tarot kortteja itsetutkiskeluun...Vielä ainakin toistaseksi:) Asun pk-seudulla, mutta haluan lähetellä meiliä kaikenlaisille wiccoille ympäri suomenmaan!
Wiccalaisia kuulolla?
11
446
Vastaukset
- usokkonä
Jumala rakastaa sinua hyvin paljon ja haluaa että pääsisit ikuisiksi ajoiksi Hänen luo.
Mutta rikkomukset joita synniksi kutsutaan ovat esteenä.
Tarvitaan virheetön uhri.
Jumalan Poika kuoli ristillä mutta nousi kuolleista.
Jos uskot tämän, niin Jumala lähettää sinuun asumaan Pyhän Hengen.
Ja kun kuolet, niin elät ja Jumala iloitsee pelastumisesta.- Raamaturasismiplagiatio
heettiläisten, babylonialaisten sekä egyptiläisten kansantarustoista.
Jumala menee vessaan sitä persettään pesemään ja syömään sitä kissankakkaa hiekkalaatikosta, if you don’t mind :)
- MagnumOpus
Jos paranormaalit asiat ja kyvyt kiinnostaa niin on olemassa paljon parempiakin paikkoja kuin wiccalaisuus, joka on pelkkää kristillistettyä noituutta. Alla olevissa linkeissä on asiaa meditaatiosta ja taikuudesta sekä ohjeita kuinka voi kehittää kykyjään.
http://www.joyofsatan.org/Satanic_Meditation.html
http://www.joyofsatan.org/Satanic_Magick.html- raamatunympärillä
Samaa idiotismia!
Pyörii täysin raamatun ympärillä! - raamatunympärillä
Siis anteeksi!
Wiccalaisuus tuskin pyörii raamatun ympärillä, mutta satanismi pyörii ja on samaa idiotismia, kuin raamattu.!
- villkaisuuttahanse
Ei ole mitään tietoa miten uskoa on harjoitettu ennen kristillistä aikaa kun kerran kaikki asiaan liittyvä paikkoinenn tuhottiin.
Jos olen ymmärtänyt oikein niin kirkot rakennettiin joko muinaisten palvontapaikkojen päälle,viereen tai välittömään läheityyteen mutta mistään muinaisuskonnon harjoittamisesta ei tiedetä mitään.
Jos joku vetoaa sen kulkemisesta suusta suuhun jossain suvussa niin voin vakuuttaa sen olevan vain toiveajattelua eikä totta.
Muinaisuskonto mitä se oli,puunhalausta?kivien kuppeihin sijoittamista?luonnonhelmassa yhtymistä?
Ei tällaista voi tietää enää kukaan ja nämä väitetyt palvontatavat ovat itse keksittyjä ja luotuja. - Anonyymi
kaikilla alkuperäiskansoilla on tai on ollut erilaisia uskontoja , alkusuomalaisilla taisi
olla jokin ukkoylijumala ja metänämmi.
meillä ihmisillä uskonto ja jumala on meidän korvien välissä. - Anonyymi
Miten aloittaja voi todistaa mitään väittämäänsä edes kuvan perusteella?
- Anonyymi
Olisi parasta teidän kaikkien etsiä 1938/1939 Raamatun Suomennos. Täällä tapahtuu pian asioita, jotka muuttavat Suomen. Me emme anna Suomelle enää enempää aikaa. Me olemme nähneet mitä Suomesta on tullut. Te Suomen pakanat, ette tunne Kristusta enää lainkaan, ettekä ole valmiita siihen mitä tapahtuu. Ne vanhat, jotka luottivat Kristukseen ovat pian nukkuneet pois ja muut Kristuksen ihmiset otetaan pois. Näitä ihmisiä ei ole kuin muutamia satoja, kun se tapahtuu teidän täytyy opetella uusi aika, joka ei kuulu Kristukselle. Suomea ei enää Siunata...
Toivottavasti aloittaja ei uhrannut itseään demoneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266