Mikä helvetti siinä on kun ei osaa lopettaa muutaman euron jälkeen? Miksi ei osaa lopettaa voitolla? Mikä saa aina lankeamaan samaan paskaan?
Jumala ota minusta pois tämä riippuvuus, muutakaan apua en keksi.
Kyllä vituttaa! 70 euroa tuli pelattua
7
268
Vastaukset
- AuttajaTyyppi
Niin. Tämä on paha riippuvuus mutta sano itsellesi päivittäin että nautit jokaisesta pelaamattomasta päivästä. Näin pääset pitkällä ajalla irti ongelmastasi.
- PienestäBudjetista
Onnistuisipa edes viettämään sen yhden pelaamattoman päivän!
- kusetusta-kaikki
syyllinen on pelien tarjoaja joka kynii säälittä kaikki jotka erehtyvät pelaamaan kuvitellen voittavansa.
- eiasiamaailmaakaada
70 euroakin tuntuu kun ei ole ennen pelannut, mutta mieti vaan niitä joilla menee vielä enemmän. Jotkut häviääkin 70 tonnia, mieti miltä niistä tuntuu. 70e ei ole loppujen lopuksi paljoa
- ei.niistä.mitään.voita
Pahinta on kun pelissä häviö alkaa vituttamaan ja yrittää vielä väkisin saada sen verran voitettua takaisin, että se häviö tulisi edes osittain kuitattua, mutta sen jo hävityn summan takaisin saantia yrittäessä häviää yhä enemmän ja enemmän. Ja jos välillä voittaakin jotain, niin se voitto on niin pieni, että sekin alkaa vituttamaan vielä lisää. Pelaaminen on paskaa.
- Riippuvuus
Minulle kävi 13.10, että menin suureen ostoskeskukseen ruokaostoksille. Niinhän sen piti mennä, mutta kun olen peliriippuvainen päätin kokeilla muutamalla eurolla pikapokeria kaupanaulassa oleviin kolikkopeleihin. Ensin 20centin panoksella. Hakkasin pirunkauan sitä 10:tä € jonka koneeseen syötin. Nostin panoksen euroon, tuplaukset ei onnistuneet , ja pian saldo oli 0:lla.Tällöin pelaushimo alkoi nostaa verenpainetta, niin että ottomatilta nostin 240€ ja marssin samassatalossa olevaan Pelaamoon. Suosikkipelini on Full Moon Fortune, sitä ja maksimi panoksella kakssataanelkytä meni alta aikayksikön .Mitään suurempia voittoja ei tullut, olisko ollut suurin 40:€.Ei muuta kun uudestaan ottomatilta 240 €.arvelin että se pitäisi riittää, että pääsis edes omilleen. En muista montakertaa kävin rahaa nostamassa, mutta kuudentunnin jälkeen, ja ilman ruokaostoksia, kun palasin kotiin, vihaisena ja masentuneena kaikki rahat hävinneenä, ja täytyihän se koneelta tarkistaa montako kertaa nostin rahaa? Nostoja olin tehnyt 10 -kertaa.
- Tiedäntunteen
Riippuvuus kirjoitti:
Minulle kävi 13.10, että menin suureen ostoskeskukseen ruokaostoksille. Niinhän sen piti mennä, mutta kun olen peliriippuvainen päätin kokeilla muutamalla eurolla pikapokeria kaupanaulassa oleviin kolikkopeleihin. Ensin 20centin panoksella. Hakkasin pirunkauan sitä 10:tä € jonka koneeseen syötin. Nostin panoksen euroon, tuplaukset ei onnistuneet , ja pian saldo oli 0:lla.Tällöin pelaushimo alkoi nostaa verenpainetta, niin että ottomatilta nostin 240€ ja marssin samassatalossa olevaan Pelaamoon. Suosikkipelini on Full Moon Fortune, sitä ja maksimi panoksella kakssataanelkytä meni alta aikayksikön .Mitään suurempia voittoja ei tullut, olisko ollut suurin 40:€.Ei muuta kun uudestaan ottomatilta 240 €.arvelin että se pitäisi riittää, että pääsis edes omilleen. En muista montakertaa kävin rahaa nostamassa, mutta kuudentunnin jälkeen, ja ilman ruokaostoksia, kun palasin kotiin, vihaisena ja masentuneena kaikki rahat hävinneenä, ja täytyihän se koneelta tarkistaa montako kertaa nostin rahaa? Nostoja olin tehnyt 10 -kertaa.
Olen itse ajatellut mennä juttelemaan sosiaalitoimistoon, josko sitä kautta saisi maksusitoumuksen vaikka katkaisuun ja apua itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768