Juhaa kannustetan Hesassa!

Pelse

Pääministeri Juha Sipilän virka-asunnolle Hesaan on tänään tuotu kynttilämeri kunnioittamaan tätä maamme suurta johtajaa!

Ollaan ylpeitä Juhasta!
Meirän MIES!

14

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiiteen

Ottakaa ihmeessä kotiin takaisin tämä lälläri i,että muu suomi pelastuu.

• Jehovamasa

Sipuli on lestojen suurin paska

• UskovainenMiess

Sipuli seisoo sanojensa takana,eikä koskaan valehtele.

• roudaaturkhuun

Eikösne mielenosoituksenkin laittaneet sipulille?

• wältätköwiinaa

Just hommasi toiselle turhakkeelle, takkulalle kallispalkkaisen viran, voi Hyvä Veli...

• suomen-hävittäjä

Juha on kultuurimme tuhoaja ja raaka sellainen -mistään piitaamaton luikertelija.

• Persalka

Nyt paraikaa Sipilä syöttää ja juottaa possulaumaansa valtion varoin virka-asunnossaan. On nääs häät kapernaumissa, Pipilän tyttö menee naimisiin. Häät pidetään todellakin hänen virka-asunnossaan ja henkilökunta passaa hääväkeä. Edustuspiikki auki ja siellä se messias vetää viinaa ja ruokaa sukunsa sekä hyväveljien kanssa kaksin käsin naama irstaassa leveässä hymynvirneessä.
      Rahvas maksaa tämänkin ilon. Toivottavasti tämäkin tulee perinpohjin julkisuuteen, jotta näemme kuinka ahne varakas ihminen osaakin olla.

• exlessu

näinsevaan menee,kansaakusetetaan oikein hääjuhlienmuodossa,kuinka paljon, sitähän sipilän eitartte kertoa,olen kirstunvartia,onkohan vävy niitä terrapoikia

• JuudasIskariod

Toivottavasti vävy on:MUSTA ja alkuasukas!

• Vanhatestamentti

2.Esko Rahkonen: Veteraanivalssi
      Kuuntele Sipilä,niitten "lestavirsien"välissä ja mieti!
      Karman laki on lahjomaton!

• Erittäin-katkera

• Lumenpukkaaja

Onko se Sipen tyttö isäänsä tullut, elikkä ruma?

• exlessu

jos sipilä haluaa 2000 matua lisää suomeen,onko se sama haluaako suomalaiset,se on senoma vitun huono ajatus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe