ArtoTTT
27.8.2017 11:30
InhottavaRealisti kirjoitti:
Sekö on valehtelua? Edellä juuri myönsin virheeni. Montako virhettäsi SINÄ olet myöntänyt?
Sinähän itse kysyit esimerkkiä. En kyllä muista montako virhettä olen myöntänyt, mutta kyllä niitä sattuu. Esim joskus tulee virheitä viittauksissa tai muistaa jonkun asian väärin, esim viittaukseni Suomen asemasta toisessa maailmansodassa oli virheellinen.
Totean:
Yllä oleva tekstisi oli tervetullut. Niin monta väärin tiedettyä asiaa, joita ei haluta korjata, turhauttaa minua palstan lukijana. Kun joku oivaltaa, että tuli paha virhe ja myöntää sen niin Eläköön!
Jos kysyt, miksi otin sen niin pahasti, se johtuu siitä, että tuollaista on jossain Suomen historian vaiheessa valehdeltu ja kaipa vieläkin valehdellaan. Kun sen lukee, suuutun.
Mukavaa sunnuntaita, Arto TT
taastätäsamaa
3
100
Vastaukset
- TimoSoiniIsraelinJaonKan
Valehtelu Jumalan tahtoa vastaan on päivittäistä saatanan ja kätyreidensä keskuudessa. Puheilmaisusta heidät tunnistaa.
- Iririri
IR onkin nykyään multinikkinä usko.vaisen niskassa kun kärähti elokuussa ei enää kehtaa esiintyä omalla nikillän.
En alun perin nähnyt tätä viestiä tässä nopeassa kierrossa täällä palstalla, mutta nythän viesti tuli perille joten näin jälkikäteen kiitos ystävällisistä sanoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573