Kankaanpää tarvitsee uskovaisten telttakokouksia

uskonsisko

Eikä mitään juoppoja hyysäävää kaljatelttakulttuuria

Uskonnolla nämä paikkakunnan juopot lopettavat viinan juomisen

Uskovaisten telttajuhlia paikkakunnalle. Kiitoksia !!!!!!!!!!!

27

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telttakokous

      Samaa mieltä.

      • suomi.mamuille

        Minusta Muslimien teltta olisi parempi.


    • Telttamies

      On huonot säät pitää telttaa !

      • Telttanainen

        Ihan sama kummalle ryhmälle.Kunhan löytävät Jeesuksen.


      • Anonyymi

        Jeesus on kuollut. Jo 2000 vuotta sitten. Aika vaikea löytää.


    • rovasti_

      Ole vahva äläkä käytä alkoholituotteita hyvä ihminen
      Käytä aikasi lukemalla isoa kirjaa ja hae ohjeet sieltä elämääsi

    • ablodienpaikka

      Kankaanpäässä huokuu nykyään uskovaisuuden miellyttävä ilmapiiri. Ihmisistä on tullut hyväntuulisempia ja enää ei juoruilla negatiiviseen sävyyn muista ihmisistä.

      Hyvä kehityssuuntaus, hyvän ilmapiirin todellakin huomaa.

    • puhella

      Totta olen asunut kankaanpäässä jo 50-vuotta.On hyvä puhella ihmisten kanssa ilman kateutta juoruilu ei enää ole pääasia.Lenkillä tuntemattomat tervehtivät saattaa vaihtaa muutaman sanan.Toista oli kun tulin .Kateus ja toisten asiat olivat pää puheen aihe.Annetaan hyvä kiertää.

    • fanitanjoelii
    • selostus

      Ja laulujen välissä kunnon selostus raamatun mukaan,miten löydän Jeesuksen.

    • Lähetys

      Jospa kuitenkin niin että unohdetaan ne perinteiset telttakokoukset ja mennään Jeesuksen esimerkkiä noudattaen kaikkeen maailmaan, eikä olla teltassa odottamassa että joku vahingossa poikkeaisi sisälle.

    • Christian2017

      Mennään kertomaan Jeesuksesta sinne kaljatelttaan.

    • Kaduilla

      Kyllä me kaduilla kerrotaan Jeesuksesta. Monet haluaa laulaa ja kuulla sanoman Jeesuksesta Molemissa evankelioidaan.kaduilla on oltava lupa ja laulu jää vähenmälle.

      • Lähetys

        Evankelioimiseen ei uskovan tarvitse kysyä keneltäkään lupaa. Luvan tarvitsevat vain uskonnolliset järjestöt.


    • oltava

      Kyllä yksittäisiä ihmisiä voi evankelioida,mutta on kysyttävä tahdotko kuulla jeesuksesta.Laulut ja musiikki siihen on oltava lupa ainakin kasvukeskuksisa,

    • Kunniamme

      Olen ehtoopuolen kulkija, kuljen hiljalleen rukoilen sen kadun puolesta missäkuljen,tämä on kotikaupunkini joskus joku alkaa puheleen,olen pohtija ja pohdimme kulkijan kanssa luonnon kauneutta ja samalla herrä kysymys mistä kaikki on saanut alkunsa.Miten sydänmeni on kiitosta tulvillaan kun olen kulkijan saanut johdattaan jeesuksen luo ja hän on löytänyt uskovia ja seurakunta yhteyden.Kun annanmme kunnian jumalalle meillä on hätä sieluista.Tiedän känkaanpäässä evankelioidaan kaduilla ,ja menestyy kun annanmme kunnia jumalalle

    • Hallaahon.äänestäjä

      Hyvä

      Mutta aivan ensiksi kankaanpääläiset tarvitsevat presidentin omalta alueeltaan

      Huhtasaari omiensa joukossa https://www.kankaanpaanseutu.fi/puheenvuoro/huhtasaari-hurmoksessa-eu-haluaa-vieda-paatosvaltamme-miksi-antaisimme-200651663

    • jessejeejee

      Teltat voisivat olla kaksiosaisia. Etummaisessa osassa leijonat myisivät kaljaa ja toisessa olisi sitten jesse-juttuja. Leijonat ovat kyllä nerokkaasti oivaltaneet haaskalintuajatukset. Profiloituvat tilaisuuksissa viinanmyyntiin ja sitten järjestetään kirkossa konsertteja joihin lipun ostaneena ei mahdu istumaan. Ilman lippua tulleet uskovaiset sen sijaan pönöttävät eturivissä.

    • tel

      Hei telttakokoukset alkuun kesä on pian.Lähtekää viemään evankeliumia uskovat.

      • mennään

        Telttakokoukset montulla: 7.7 klo 14 lastentapahtuma, klo 19 iltatilaisuus mukana Gospel Riders. 8.7 klo 11 ja klo 14 näissäkin kristilliset motoristit mukana.


      • joomennään

        Huomenna ja sunnuntaina montulle!


    • Anonyymi

      On aika rauhoittua nyt pääsiäisenäkin sanan äärelle ja tutkailla itsekukin Raamattua ja löytää sieltä rauha ja levollisuus ja totuus

    • Anonyymi

      Tolla linjalla saa muuta ku ihmisten vihat nousuun ja juopot keljuuntuu entistä enemmän :D

    • Anonyymi

      On vappujuhlan aika ja saa syödä ja juoda limonadia sekä lukea raamattua, rauhaisaa vapun aikaa hyvät uskon siskon ja veljet

      • Anonyymi

        Olin kristittyjen yhteisessä vappu juhlassa. Oli laulua ja eri seurakuntien pastoreiden puheita. Hyvä oli tilaisuus. Olen itse uskossa ollut jo vuosia. Tietty oli myös simaa ja munkkeja tarjolla.
        Rauhaisaa vappua !


      • Anonyymi

        Seuraava kristittyjen yhteinen tilaisuus: Tv7-ilta 15.5 klo 19 Helluntaiseurakunnan rukoushuoneella. Mukana Mirja ja Martti Ojares tv7:n perustajat, Keijo Rainerma kirkkoherra, Tuomo Talasmäki pastori, Silvennoinen evankelista ja musiikissa Helena Niemi.
        Sinne menossa, tule sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kristittyjen yhteisessä vappu juhlassa. Oli laulua ja eri seurakuntien pastoreiden puheita. Hyvä oli tilaisuus. Olen itse uskossa ollut jo vuosia. Tietty oli myös simaa ja munkkeja tarjolla.
        Rauhaisaa vappua !

        Simaa ja munkkia! Iljettävää nautiskelua ja hekuman palvontaa. Ruisleipä ja vesi riittää, manna tulee taivaasta, jos on tullakseen.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe