Win7 64-bit Update ei toimi mitkä päivitykset..

MItkä_ensin

..piti ladata ja asentaa että lähtee toimimaan?

Puhdas Windows 7 64-bit asennus levyltä.

SP1 asennettu KB976932

Windows Update löysi ainoastaan ja asensi:
Windows Update Agent 7.6.7600.320

Muita se ei löydä Windows Updatesta.

Muistaakseni ainakin IE-selain piti päivittää ja jotain muita että Windows Update toimii ja löytää sekä asentaa muut päivitykset.

Convenience rollup koontipakettia en halua asentaa KB3125574

4

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • optiosanktio1

      Tee puhdas asennus, muuta toimintakeskuksen asennuksissa.. "Käyttömukavuuden kehitysohjelman asetuksissa".. ruksi kohdasta.. "Ei, en halua osallistua ohjelmaan".. jos se ei jo ole valittuna.

      Valitse päivityksiin vain tärkeät päivitykset.
      Odottele rauhassa kyllä ne tarvittavat päivitykset sieltä tulee aikanaan automaattisesti (ei kannata itse kiirehtiä millään tavoin) useammassa erässä, tietoturva tietenkin kannatta pitää päivitettynä. Mitään omia tai täällä aikaisemmin neuvottuja kommervenkkejä ei tarvitse/ei kannata käyttää, päivityksiin on tullut korjauksia/muutoksia esim. viimevuoteen tai alkuvuoteen jolloin oli vaikeuksia päivityksissä.

      Voit seurata että onko tarjottavien joukossa joku seuraavista mitkä kerää tietoja:
      KB 2952664, KB2976978, KB3021917, KB3022345, KB3068708, KB3075249 tai KB3080149

      En muista mitä, mutta taisi olla että yhtä noista tarjottiin vaikka tuo telemetriatietojen keräys oli estetty tuolta aiemmin mainitusta asetuksesta.

      Noilla ohjeilla NYT tällä hetkellä homma toimii ainakin minun koneessani kun olen tehnyt uuden asennuksen pari kk sitten ja toimii, ei ongelmia.

      Konekohtaisesti päivitysten määrä vaihtelee. Minulla esim Fujitsu Q556 pöytäkoneessa on tällä hetkellä 136 kpl Lenovo T430 läppärissä määrä on toinen.

    • around_the_clock

      Nopeinta on kyllä vaan asentaa se Convenience Rollup paketti (yht. 3 kpl erillistä tiedostoa) puhtaan Win 7 SP1 asennuksen jälkeen.
      Sen jälkeen tulee loput päivitykset "nopeasti", eli käytännössä kestää koko Win 7 asennus päivityksineen kellon ympäri.

    • winonhidass

      jos se hakee päivityksiä niin anna hakea. Siinä menee tunteja tai jopa vuorokausi.

      • kasikasikasi

        Voi mennä tosiaan vuorokausia ja niitä aika paljon. Ohjeita löytyy Windows kasin palstalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe