Vanhat naiset

TotuudenPuolesta

Naisenemmistö seurakunnissa antaa oman leimansa ja samoin valmistaa tietä antikristukselle jos srk:n tai perheen päänä (johtajana) on nainen.

Esim. vanhojen naisten tehtävästä ja vastuusta
Kirje Titukselle 2
3 niin myös vanhat naiset olkoot käytöksessään niinkuin pyhien sopii, ei panettelijoita, ei paljon viinin orjia, vaan hyvään neuvojia,
4 voidakseen ohjata nuoria vaimoja rakastamaan miehiänsä ja lapsiansa,

Avioerojen määrä on huolestuttava ja perheiden pahoinvointi.
Naisilla on oma paikkansa ja vastuunsa seurakunnissa ja lähimmäisten keskuudessa.

12

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää paikkansa että jos naiset johtavat seurakunnassa tai perheessä, ollaan menossa kohti jumalattomuutta ja luopåumusta sillä naiset ovat heikkoja, hempeitä ja edustavat Raamatussakin luopumusta. Joskaan miehetkään eivät ole vapaita perisynnin orjuudesta mutta kuten siellä sanotaan, nainen vieteltiin ensin ja hän on "heikompi astia". Myös Ilmestyskirjan kuvauksissa nainshahmo edustaa luopumusta.

      Luomisjärjestys kuvastaa sysävllisesti myös tätä totuutta että niinkuin Kristus on miehen ja kirkon pää, on miehenkin oltava enkelien ja alamaisuuden tähden vaimonsa pää ja seurakunnassa paimenena.

      Sakarja 5. luku:

      " Ja enkeli, joka minun kanssani puhui, läksi ulos, ja sanoi minulle: nosta nyt silmäs ja katso, mitä sieltä käy ulos. Ja minä sanoin: mikä se on? Hän sanoi: sieltä käy ephan mitta ulos; ja sanoi: se on heidän näkönsä kaikessa maassa. Ja katso, lyijyinen kansi nousi auki; ja siellä istui yksi vaimo keskellä ephaa.

      Ja hän sanoi: se on jumalattomuus; ja hän heitti sen keskelle mittaa, ja laski lyijyn kappaleen myös mitan suulle. Ja minä nostin silmäni ja näin, ja katso, kaksi vaimoa läksi ulos, joilla olivat siivet, joita tuuli ajoi, ja heidän siipensä olivat niinkuin nälkäkurjen siivet, ja ne nostivat ephan mitan maan ja taivaan välille. "

      Tässä näyssä vaimo (=nainen) kuvaa jumalattomuutta joka maailmassa vallitsee varsinkin viimeisinä aikoina. Se kohoaa "maan ja taivaan välille" eli nousee suureen määrään, vallitsevaksi. Sen kurjuutta kuvaavat nälkäkurjen siivet ja surkea ulkonäkö. Se oli suljettuna lyijykannella astiaan päästäkseen viimeisinä aikoina ulos, villitsemään maailman ihmisiä jumalattomuudella:

      Ilm. 20 luku:

      "Ja kuin tuhannen vuotta kuluneet ovat, niin saatana päästetään vankiudestansa.
      Ja hän menee ulos pakanoita viettelemään, jotka neljällä maankulmalla ovat, Gog ja Magog, että hän heitä sotaan kokoais( ), joidenka luku on niinkuin meren santa.

      Ja he astuivat maan avaruuden päälle, ja piirittivät pyhäin leirin ja rakkaan kaupungin. Ja tuli lankesi Jumalalta taivaasta ja söi heidät. Ja perkele, joka heitä vietteli, heitettiin tuliseen ja tulikiviseen järveen, jossa sekä peto että väärä propheta oli; ja ne pitää vaivattaman päivää ja yötä ijankaikkisesta ijankaikkiseen. "


      NYT on se aika, jolloin jumalattomuus yhä lissäntyy. Emme tiedä olemmeko jo saapuneet aikaan jolloin Saatana on kokonaan päästetty irti mutta näemme jo kirkon viroissa laajasti naispappeja, sukupuolten rajojen hämärtämistä, naisten valtaa seurakunnissa, hempeyttä, totuudesta luopumista ja valheen valtaa.

      • 1234567---

        Naiset pastoreina, on hengellistä haureutta.


      • 1234567--- kirjoitti:

        Naiset pastoreina, on hengellistä haureutta.

        Ensimmäinen kirje Timoteukselle 3

        1. Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
        2. Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
        3. ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
        4. vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
        5. sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?
        6. Älköön hän olko äsken kääntynyt, ettei hän paisuisi ja joutuisi perkeleen tuomion alaiseksi.
        7. Ja hänellä tulee myös olla hyvä todistus ulkopuolella olevilta, ettei hän joutuisi häväistyksen alaiseksi eikä perkeleen paulaan.
        8. Niin myös seurakuntapalvelijain tulee olla arvokkaita, ei kaksikielisiä, ei paljon viinin nauttijoita, ei häpeällisen voiton pyytäjiä,
        9. vaan sellaisia, jotka pitävät uskon salaisuuden puhtaassa omassatunnossa.
        10. Mutta heitäkin koeteltakoon ensin, sitten palvelkoot, jos ovat nuhteettomat.


    • PasiToivonen

      Allahu Akbar. Naiset kuriin.

    • tööttt

      Baapelin portoksihan useimmat muut lahkot nimittelevät luterilaisia seurakuntia
      - porttona olo tarkoittaa majatalon pitoa - aika armoton bisneshommahan sekin
      - vaatii osaamista ja ammatillisuutta - ettei homma kaadu vekselivetoiseks ja konkurssikypsäksi.

      • kaikki ekumeniaan osalliset tahot harjoittavat hengellistä huoruutta roomalaiskatolisen porttokirkon kanssa


    • Alkuseurakunta lisääntyi Pyhän Hengen virvoittavan vaikutuksen kautta ja tämä Henki pitäisi olla kokouksissa ja silloin uskovaiset uudistuu ja saa voimaa elää pyhää elämää ja tulee ne Hengen hedelmätkin esiin. Tässä linkissä tämä voima vaikuttaa. https://www.youtube.com/watch?v=1Aou_05cJGQ

      • Häipykääsilmistäni

        Entisaikojen kristityt olivat selvästi erossa "pakanoista", myöskin Synagoogien juutalais-Rabbien opetuksista, jotka perustuvat MOOSEKSEEN, lakitauluineen. Tilanne ei ole muuttunut. Nyt on maapallolla erillaisia ryhmiä, jotka vaittävät olevansa harmoniassa Raamatun opetusten kanssa, mutta erovat suuresti eri seurakuntien ja kirkkojen opetuksissa ? Ainoa yhteinen "Mantra" heillä on se, että kaikki ne pelkäävät kutsua Jumalaa hänen ainutlaatuisella NIMELLÄÄN JAHVE. Hebreaksi YAHWEH. Tulee vielä päivä, jolloin YAHWEH vastaa heille, menkää pois minusta, en tunne teitä.


    • munalisä

      Vanhat huru-ukkosaarnaajat ne tylsiä ovat.

    • Jyvätirtiakanoista

      Siellä tulee olemaan "ITKU ja HAMMASTEN KIRISTYS". Sillä tavalla jyvät eroitellaan akanoista.

    • En mene seurakuntiin joista tiedän jo etukäteen että sitä johtaa nainen tai naiset

      Tietenkin voin mennä Herran kehottamana puhumaan kyseiselle naiselle tai naisille jotain mutta en mene jos ei Herra kehota.

      Naisilla on oma paikkansa seurakunnassa kuten on miehilläkin - eivät kaikki miehet ole sananopettajia tai vanhimmistoveljiä

    • Ilm. 2:18. Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski:
      19. Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset.
      20. Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
      21. Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
      22. Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23. ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
      24. Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;
      25. pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.
      26. Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
      27. ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään - niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain -
      28. ja minä annan hänelle kointähden.
      29. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe