Rukoilen kreationistien puolesta

Uskonsisarenne

He tarvitsevat kaiken hengellisen avun mitä heille voi tarjota sillä he ovat antaneet kuolemattoman sielunsa riivaajien ja demonien temmellyskentäksi. Raamattu on Jumalan innoittamaa sanaa ja se pitää sellaisena ymmärtää. Se on kirjoitettu vertauksin jotka kirjoittajien aikalaiset ovat pystyneet ymmärtämään. Kreationistit vääristelevät Jumalan itsensä sanaa ja syyllistyvät siten rienaukseen. Jopa ateisteja pahempaan rienaukseen sillä kreationistien Jumalan pilkka kumpuaa uskon sisältä ja on siten pahinta mahdollista.

Rukoilen että nämä riivaajien eksyttämät uskon veljet ja sisaret löytävät oikean Jumalan uudestaan ja pääsevät eroon demoneistaan. Jeesus odottaa teitä syli avoimena vaikka olettekin hänet hyljänneet. Osoittakaa että teissä on edes rahtunen oikeaa uskoa sydämessänne ja tulkaa pelastetuksi riivaajiltanne.

18

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedäthän, että rukouksiin ei kukaan vastaa. Vastaanottaja kun on tuntematon.

      Kun uskoo olemattomiin on rajanveto hölmön uskon ja järjettömän uskon välillä hankalaa.

      • Uskonsisarenne

        En minäkään aikoinani uskonut rukouksen voimaan ennenkuin oli pakko. Nyt en enää epäile. Siksi uskon ja toivon että rukoukseni omalta osaltaan auttaisi näitä riivaajan sairastuttamia eksyneitä lampaita löytämään takaisin oikealle tielle ja Jeesukseen valoon. He vain vahingoittavat eniten itseään rienaamisellaan.


      • mfkdskmfsd

        Kyllä minun kohdalla on vastannut. Kuvittelet tietäväsi miten todellisuus toimii.


      • mfkdskmfsd kirjoitti:

        Kyllä minun kohdalla on vastannut. Kuvittelet tietäväsi miten todellisuus toimii.

        Nythän te voisitte rukoilla minut uskovaiseksi ja saman tien kreationistit vähemmän hörhöiksi?

        Ainiin, mutta tässä tapauksessahan rukous ei ainakaan minun kohdallani toimi. Kreationistit saattavat jumalansa puolesta yrittää esittää järkiintyneensä.


      • Krevokki

        "he-ma": Sinulla oli kerrankin HYVÄ ajatus mielessäsi, mutta Jeesus pelottelee, että JOS et ole hyvä maaperä, tai tuo siemen oli kylvetty lintujen reiteille, se Saatana tulee noukkimaan siemenen hyvään elämään pois, tai sitten noista "peltosi" olosuhteista johtuen siemenesi tukahtuu. JOS olet hyvä maa, kestät tuon herran-duudelis ajatuksesi, jos et, ei sillekään voi mitään, ja unohdat tuon lähestymistapasi. Mutta itse en vieläkään käsitä, mitä väliä tällä "valintarumballa" pohjimmiltaan on, jokainen tekee tilanteesta toiseen vain sen mitä pystyy, ja miksei se riitä Luojallemmekin, ja vaikkei tekisikään, kaikkea mihin pystyy, niin mistäs sillekään voi, jos joku voima ajoikin vain laiskuuteen ja helppoon kuolleeseen elämään?


      • mfkdskmfsd
        he-ma kirjoitti:

        Nythän te voisitte rukoilla minut uskovaiseksi ja saman tien kreationistit vähemmän hörhöiksi?

        Ainiin, mutta tässä tapauksessahan rukous ei ainakaan minun kohdallani toimi. Kreationistit saattavat jumalansa puolesta yrittää esittää järkiintyneensä.

        Oletkos sinä joku profeetta?


      • Pakkstori
        he-ma kirjoitti:

        Nythän te voisitte rukoilla minut uskovaiseksi ja saman tien kreationistit vähemmän hörhöiksi?

        Ainiin, mutta tässä tapauksessahan rukous ei ainakaan minun kohdallani toimi. Kreationistit saattavat jumalansa puolesta yrittää esittää järkiintyneensä.

        Joo, he-ma, vaikka sisar puhuikin "pakosta", nämä asiat on silti YLEENSÄ vapaaehtoisia. Vaikka et uskoisikaan, että puhumme totuudesta, ja totuuden Hengestä(Pyhä Henki), tasa-arvoisuudesta tms, niin silti on kyse juuri siitä. Vaikka kreationisteilla ei olekaan vielä ihan "kaikki kotona", itse maailmankaikkeuden syntyteorioiden suhteen, heillä monella on hieno suhde Jumalaansa ja Jeesukseen, jonka avulla he pelastuvat, itse oikean tiedonkaan tietäminen ei ole niin tärkeää, vaikka moni sen perusteella tekee silti valintansakin.... Usein riittää ihmiselle se, että on edes YKSI rakas ihminen siinä puljussa ja uskontokunnassa, mihin liittyy, mutta jos ei ole sitäkään, tai vain Jeesus, niin sitä Jeesuskin kyllä ihmettelee varmaan enkeleineen eniten...Eihän Jeesuskaan kaikkea vielä tiedä, teoriassa, se tiedettäisiin vain lopussa, mutta aika on ikuista, ja tämän vuoksi koskaan ei KAIKKEA KAIKESTA tiedetä, mutta edes jostakin. Pakko on silti tietyissä tilanteissa tehdä Jeesuksenkin tahto, jos ei tee, niin eihän silloin pelastu, hänen avullaan ainakaan enää....Ja me tiedämme, että tällöin on vain se punainen dino odottamassa luokseen....


      • ProfeettaAKILLES
        Pakkstori kirjoitti:

        Joo, he-ma, vaikka sisar puhuikin "pakosta", nämä asiat on silti YLEENSÄ vapaaehtoisia. Vaikka et uskoisikaan, että puhumme totuudesta, ja totuuden Hengestä(Pyhä Henki), tasa-arvoisuudesta tms, niin silti on kyse juuri siitä. Vaikka kreationisteilla ei olekaan vielä ihan "kaikki kotona", itse maailmankaikkeuden syntyteorioiden suhteen, heillä monella on hieno suhde Jumalaansa ja Jeesukseen, jonka avulla he pelastuvat, itse oikean tiedonkaan tietäminen ei ole niin tärkeää, vaikka moni sen perusteella tekee silti valintansakin.... Usein riittää ihmiselle se, että on edes YKSI rakas ihminen siinä puljussa ja uskontokunnassa, mihin liittyy, mutta jos ei ole sitäkään, tai vain Jeesus, niin sitä Jeesuskin kyllä ihmettelee varmaan enkeleineen eniten...Eihän Jeesuskaan kaikkea vielä tiedä, teoriassa, se tiedettäisiin vain lopussa, mutta aika on ikuista, ja tämän vuoksi koskaan ei KAIKKEA KAIKESTA tiedetä, mutta edes jostakin. Pakko on silti tietyissä tilanteissa tehdä Jeesuksenkin tahto, jos ei tee, niin eihän silloin pelastu, hänen avullaan ainakaan enää....Ja me tiedämme, että tällöin on vain se punainen dino odottamassa luokseen....

        Jos oikeasti SEN olion luokse mieluummin päädytte, niin vähintään sata miestä täytyy olla mukana, ja tusina sinkoa?! Mutta tällöinkö se Saatana kuolisiko? Tuskin, valitettavasti. Saduissa väitetään, jonkun Saint Georgen, voittaneen yksinänsä koko esim. suuren mustan lohikäärmeensä, mutta se oli valitettavasti satua... ja Herkuleskin polttamalla kymmenen päätänsä, olisi lopulta voittanut SEN. No, niin tai näin, Raamattu sanoo, että Väärä Profeetta, Peto ja Saatana eivät nekään "kuole", vaan elävät Hellvettinsäkin täysin loppuun, noin 7000 vuotta se aika kestää, erään apokryhvin mukaan...Se Hellvetti todella loppu vasta siitten, kun ne kolme siellä kuolevat, heitä pienempiä olentoja siellä tuolloin myös on, jotka saavuttavat olemattomuutensa hieman aiemmin.
        Mutta miksi puhua siitä, emmekö me KAIKKI halua ennemmin Jumalan Valtakuntaan?


      • ProfeettaAKILLES kirjoitti:

        Jos oikeasti SEN olion luokse mieluummin päädytte, niin vähintään sata miestä täytyy olla mukana, ja tusina sinkoa?! Mutta tällöinkö se Saatana kuolisiko? Tuskin, valitettavasti. Saduissa väitetään, jonkun Saint Georgen, voittaneen yksinänsä koko esim. suuren mustan lohikäärmeensä, mutta se oli valitettavasti satua... ja Herkuleskin polttamalla kymmenen päätänsä, olisi lopulta voittanut SEN. No, niin tai näin, Raamattu sanoo, että Väärä Profeetta, Peto ja Saatana eivät nekään "kuole", vaan elävät Hellvettinsäkin täysin loppuun, noin 7000 vuotta se aika kestää, erään apokryhvin mukaan...Se Hellvetti todella loppu vasta siitten, kun ne kolme siellä kuolevat, heitä pienempiä olentoja siellä tuolloin myös on, jotka saavuttavat olemattomuutensa hieman aiemmin.
        Mutta miksi puhua siitä, emmekö me KAIKKI halua ennemmin Jumalan Valtakuntaan?

        Emme halua mielikuvitusjumalanne valtakuntaan.

        Mikään ei olisi iljettävämpi ajatus.


      • mfkdskmfsd kirjoitti:

        Oletkos sinä joku profeetta?

        Kyllä vain, olen Ukko-ylijumalan profeetta, jolle Ukko antoi varajeesuksen viran.

        Tuo hommahan on ollut pitkään täyttämättä ja kun Ukko on rankaissut kolmiomaista kristinuskonharhan jumalan kulmia Valhallan puuceen:n ikuisella tyhjennys- ja puunaustuomiolla, antoi Ukko homman mulle.

        Uudessa toimessani olen mitätöinyt sekä ensimmäisen- että toisen kristinuskonharhan liiton.

        Odotuksenne on siis päättynyt, koska varajeesuksen ominaisuudessa olen palannut maan päälle.

        Odottakaa uusia lakitauluja kaikessa rauhassa, mutta unohtakaa kolmiomainen epäjumalanne ja lopettakaa evankeliumin julistaminen, koska se katsotaan rikkeeksi Ukon ylivaltaa kohtaan.


      • mkdkmfsdfskm
        he-ma kirjoitti:

        Kyllä vain, olen Ukko-ylijumalan profeetta, jolle Ukko antoi varajeesuksen viran.

        Tuo hommahan on ollut pitkään täyttämättä ja kun Ukko on rankaissut kolmiomaista kristinuskonharhan jumalan kulmia Valhallan puuceen:n ikuisella tyhjennys- ja puunaustuomiolla, antoi Ukko homman mulle.

        Uudessa toimessani olen mitätöinyt sekä ensimmäisen- että toisen kristinuskonharhan liiton.

        Odotuksenne on siis päättynyt, koska varajeesuksen ominaisuudessa olen palannut maan päälle.

        Odottakaa uusia lakitauluja kaikessa rauhassa, mutta unohtakaa kolmiomainen epäjumalanne ja lopettakaa evankeliumin julistaminen, koska se katsotaan rikkeeksi Ukon ylivaltaa kohtaan.

        Profeettana eläminen on harhaisuuteen perustuvaa.


      • mkdkmfsdfskm kirjoitti:

        Profeettana eläminen on harhaisuuteen perustuvaa.

        Ihanko totta?


      • mkdkmfsdfskm
        he-ma kirjoitti:

        Ihanko totta?

        Kyllä. Kannattaa löytää rauha sisällesi ja merkitys elämällesi.


    • Krevokki

      Niin, itse rukoilen myös sitä, että heidän tietonsa tulisi terveeksi, eivätkä ajattelisi, että heidän instituuttiinsa ketään pelastaa, eikä vanhakantaiset katoliselta kirkolta perityt maailmankuvansa, se ei ole vielä "uudestisyntymä", että saa liittyä johonkin "lahkoon", ja alkaa pyörittää niissäkin lahkoissa olevia omituisia syytösrumbia, ties ketään kohtaan ja ties mistä syystä. Itse rukoilen mm. Pekka Reinikaisen puolesta, että, vaikka Hän näki Luojan osuuden olevan merkittävä, kaikessa eliöiden ilmaantumisessa, ei nielaisisi kaikkea kreationismissa olevaa "tutkimatta hutkimme", ajatusjargonia, missä ei ole siteeksikään asti etsitty tieteellistä lähestysmistapaa.

      Molemmissa joukoissa, sekä kreationistisissa, että evolutionistisissa, MOLEMMAT hyökkää sitä vastaan, mikä oli varmasti totta ja oikein, vastapuolen teoriassaan tai uskomuksessaan. Luojan osuus on aivan vastaansanomaton, esim. kaikki ihmisen keksinnöt ovat luotuja, ihminen itse on monimutkaisempi, kuin koneensa, ja näin ollen meidät ilmaannuttanut biologinen ja fyysinenkin mekanismi tai persoona, on meitäkin suurempi. Kuitenkaan en hyväksy kreationismissa ajatusta, että Aadamin ja Eevan tiedostuneeksi tulemisen hetki, totta kyllä, 6000 vuotta sitten, mistä tämä kaikki nykyinen ihmiskunnan syntinen satu alkoi, tai siis vain jatkui, olisi MAAILMANKAIKKEUDEN syntyhetki, eihän se ole mahdollista, tietenkään. Kreationistit ei silti ole täällä, näillä palstoilla, vielä sitä kaikkein suurinta ja pahinta herjarumbaa pitäviä ihmisiä, tietenkään, kai sinä, uskonsisar tämän kuitenkin tiedät ja uskot?!

    • Krevokki

      Ongelma varmaan on, että monet yrittää fiilispohjaisesti määrittää, mikä TIEDOSSA on totta ja mikä valhetta? Jostakin ajatuksesta tulee HYVÄ FIILIS, mutta ongelma, se oli valhetta, vaikka olikin ehkä jonkin yhteisön enemmistön mielipide, ja siitä syystä tuli hänelle "hyvä ja mukava fiilis". Valitettavasti se on "kaita tie, ja ahdas portti", missä löytäisimme totuuden, ihmissuhteissa on oikein valita fiilispohjaisesti, mutta oikeaan ja toteen tietoon ei riitä edes aina ihmiskunnan enemmistön fiiliksiin ja käsityksiin yhtyminen. Tiedossa on kyse, että täytyy päätellä OIKEIN asioita logiikalla ja havaintoihin pohjautuen, ja vaikka kuinka riipisi sydäntä, paljastaa, että enemmistö jossakin yhteisössä olisi väärässä, se pitäisi silti tehdä, vaikka senkin vuoksi on tullut marttyyreja, katolisen kirkon alkuaikoina mm.

      • "Tiedossa on kyse, että täytyy päätellä OIKEIN asioita logiikalla ja havaintoihin pohjautuen"

        No niin, kokeiles nyt sitten edetä oikeasti tuon ajatuksen mukaisesti.

        Onko yhdestäkään jumalasta oikeasti havaintoja? Jos väität että on, yritä esittää oikeasti looginen päättely väittämäsi havainnon ja jumaluuksien välille.


      • fgf.hgfh

        Tuo on totta, emme voi fiilispohjalta päätellä sitäkään, että miten kännykät ja tietokoneet toimivat, vaan tarvitaan tietoa ja asiaan perehtymistä. Näin on universumin toiminnankin suhteen...ja Jumalan suhteen. Jumalasta ei tosin ole suoranaista tietoa kovinkaan paljoa saatavilla, mutta omaa järkeäkin voi käyttää.

        Kuinka Jumala voi olla KAIKEN luoja, ylläpitäjä ja vielä samanaikaisesti kaiken näkevä ja
        kaikkea tarkkaileva? Ei se yhdeltä Henkiolennolta tai Jumalpersoonalta voi onnistua.
        Maailmankaikkeus on silti pohjimmiltaan ykseys, kuten tiede(kv. fysiikka) osoittaa

        Tunteet eivät saisi liikaa asiakysymyksissä syrjäyttää järjenkäyttöä. Se voi johtaa mustavalko-asenteellisuuteen ja siihen, että omia mielipiteitä ja näkemyksiä ei kyetä perustelmaankaan
        järkevästi ja tiedon avulla. Usein myös tieto, joka ei omiin näkemyksiin ja maailmankuvaan
        sovi, jopa sivuutetaan.

        Tunteilla on ihmisessä suuri voima - myös tukahdutetuilla ja tiedostamattomilla tunteilla.


      • fhf.ghf
        fgf.hgfh kirjoitti:

        Tuo on totta, emme voi fiilispohjalta päätellä sitäkään, että miten kännykät ja tietokoneet toimivat, vaan tarvitaan tietoa ja asiaan perehtymistä. Näin on universumin toiminnankin suhteen...ja Jumalan suhteen. Jumalasta ei tosin ole suoranaista tietoa kovinkaan paljoa saatavilla, mutta omaa järkeäkin voi käyttää.

        Kuinka Jumala voi olla KAIKEN luoja, ylläpitäjä ja vielä samanaikaisesti kaiken näkevä ja
        kaikkea tarkkaileva? Ei se yhdeltä Henkiolennolta tai Jumalpersoonalta voi onnistua.
        Maailmankaikkeus on silti pohjimmiltaan ykseys, kuten tiede(kv. fysiikka) osoittaa

        Tunteet eivät saisi liikaa asiakysymyksissä syrjäyttää järjenkäyttöä. Se voi johtaa mustavalko-asenteellisuuteen ja siihen, että omia mielipiteitä ja näkemyksiä ei kyetä perustelmaankaan
        järkevästi ja tiedon avulla. Usein myös tieto, joka ei omiin näkemyksiin ja maailmankuvaan
        sovi, jopa sivuutetaan.

        Tunteilla on ihmisessä suuri voima - myös tukahdutetuilla ja tiedostamattomilla tunteilla.

        Siis tähän tekstiin annoin tuon kommentin;
        "Ongelma varmaan on, että monet yrittää fiilispohjaisesti määrittää, mikä TIEDOSSA on totta ja mikä valhetta? Jostakin ajatuksesta tulee HYVÄ FIILIS, mutta ongelma, se oli valhetta, vaikka olikin ehkä jonkin yhteisön enemmistön mielipide, ja siitä syystä tuli hänelle "hyvä ja mukava fiilis". Valitettavasti se on "kaita tie, ja ahdas portti", missä löytäisimme totuuden, ihmissuhteissa on oikein valita fiilispohjaisesti, mutta oikeaan ja toteen tietoon ei riitä edes aina ihmiskunnan enemmistön fiiliksiin ja käsityksiin yhtyminen."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      128
      2074
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      2054
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1393
    4. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      75
      1307
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1264
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    7. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      90
      1028
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1013
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      973
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      56
      960
    Aihe