Yläastetta käyvä lapseni on eettisistä syistä vegaaniruokavaliolla. Myös hänen ystävänsä ovat vegaaneja. Vielä viime keväänä lapset saivat ruokaa koulussa. Nyt koulu ei enää tarjoa vegaanista ruokaa ainakaan joka päivä. Koulu kuitenkin tarjoaa uskonnollista ruokavalioita sitä tarvitseville. Lapseni tulee koulusta nälkäisenä ja väsyneenä, kun ei saa syödä koko päivänä, vaikka koulu saattaa kestää klo 16 saakka. Tänään oli saanut koululta vain porkkanaraastetta. Koulun keittiö oli todennut, että lapset voivat tuoda kotoa omat ruokansa ja lainata keittiön mikroaaltouunia!! Mitä tälle asialle voi tehdä? Onko tämä laillista?
eettinen ruokavalio
3
154
Vastaukset
- Vihreävaris
Kannattaa konsultoida psykiatria. Lapsellasi on joku hoitoa vaativa vakava ongelma, mikäli hän itse on ruokavalionsa keksinyt.
Vaihtoehtoisesti vanhemmat kaipaavat hoitoa. - verilättyä.perkele
Vegaani syö nyt vaan sitä porkkanaraastetta. Oma on valinta.
Vai taateleilla täytettyjä avokadojako sinun pikku kullallesi pitäisi erikseen rakennella? - Norjan-malli-tänne
Kouluruokailu aiotaan kokonaan lopetaa kun niin paljon allergioita ja vaatimuksia sen suhteen. Mennään samaan, kun Norjassa jossa ei ikinä ole ollut kouluruokailua eikä siellä ole edes ruokailutiloja omien eväiden syöntiin. Ei sen puoleen siellä tunneta edes työmaaruokailua sillä eväspaketti tulee jo lastentarhassa käteen ja jatkuu koko elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142