Moikka!
Eli ettisin kaveria joka vois jutella munkaa syömisestä ja kaikesta mikä liittyy anailuun.
Tähän palstalle voi laittaa viestiä tai voi laittaa esin snäpin tai instan ja otan sitte yhteyttä.
Oon 16v ja tavotepaino ois 48-45kg.
Ei mitään järkeviä viestejä tähän kiitos.
Ymmärrän että leikin hengelläni ja että en ole terve.
Kaveri anailemaan
8
348
Vastaukset
- minäilmottaudun
oon samanikänen , voitas jutella jossain:) mut en haluis laittaa tänne mun nimee yms.
- Proana123
Joo itekki envaa viiti laittaa tähän ig
- kdnffbn
ap laitoin sulle viestiä!
- uglybutterfly
Heips, mäki laitoin viestiä :)
- Apuaaahaluan
Insta: helinaauro
Tuu juttelee! Tarviin sua! Haluun kans ees s-vaatteisiin. (Lihoin lääkkeiden vuoksi) - thislightinthedark
Olen perustamassa whatsapp ryhmää, johon haen jäseniä. Otan mukaan n. 15 ensimmäistä. Jos joku haluaa mukaan, käykää laittamassa blogiini kommentti ensimmäiseen postaukseen. Voitte laittaa nimenne, puhelinnumeronne ja iän.
Kommentit ovat yksityisiä ja vain minä näen ne. Ei siis ole hätää, en jaa tietoja kenellekään.
Blogini löytyy --- https://thislightinthedark.blogspot.fi
Kiitos, jo etukäteen :) - Sauliainen
Ollaaks kamuja aloitan huomenna anailun jos sä voisit tietää Mia mä asun asun mätästys 5e Olga siinä oven edessä niin tulen ulko ovelle kello 7.00koska koulu alkaa 8.15 niin mä tuun joka maanantai etsi netistä tai jostain mätästys 5e asun siinä rakennuksessa jos mä näön siinä jonkun naisen/tytön niin mä kysyn et ootko sä se anailia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732