Voimme olla kiitollisia että Alan Salehzadeh esittää todella järkeviä kannanottoja ja ehdottaa miten voisi toimia!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708282200354823_u0.shtml
Supon, poliitikoiden ja hyssyttelijöiden kannattaisi todella lukea hänen kannanottojaan!
Kiitos Alan!
Kerrankin järkeä, kiitos ALAN SALEHZADEH!
7
263
Vastaukset
- qåaäzm
Onhan hän järkevä mamu, mutta yle on alkanut sensuroimaan häntä. Tulee muka liian tiukkaa settiä.
- mikänimitystuo
Mutta miksi kutsua häntä "mamuksi"?
Eikö ole aiheellisempaa kutsua häntä Alaniksi?
Olkaamme iloisia, että hän on Suomessa!- qåaäzm
Jos hän on muuttanut maahan aikoinaan kuten varmaan aksentista päätellen on, hän on mamu eli maahanmuuttaja. Mikä estää myöskään kutsumasta omalla nimellä ihmisiä?
- eiterrorismille
Todella selkeästi ja totuudenmukaisesti kertoo ongelmista.Miksi ei häntä oteta enemmän puhumaan Ylelle.Hyvä Alan!
- Ninnukkainen
Mutta päättäjät eivät halua kuulla asiantuntijoita.Sipilä ja Risikko tietävät paremmin.
- toinenterävätutkija
Toinen islamin tutkija Maria Pakkala on myös terävä tutkija, ehkä vielä terävämpi.
Lukekaa myös hänen juttujaan. - mitentämämenee
Kyllä nyt kelpaa ylellekin kun käänsi kelkkansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491