Lidl tuli Suomeen 15 vuotta sitten

eilenkinkävin

Hesarin etusivu kertoo, 15 vuotta Lidl aloitti, siis 2002. Lapualle 2003, kaupunginjohtajaa ja hallintojohtajaa moitittiin. Hyvä että tuli Lapualle. Suomessa yli 5000 työntekijää.

13

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lidlissäaina

Lehti tietää myös, että aluksi Lidlissä kehtasi käydä vain rikkaat ja köyhät. Rikkaat Lidlin kiinnostavan valikoiman vuoksi, köyhät hintojen vuoksi. Nyttemmin ideologiset (=rahat menee Saksaan ym.) seikat ja se tosiasia, että Lidlin valikoimiin on tullut runsaasti lisää suomalaista tavaraa, on tehnyt keskivertokansalaisellekin Lidlin helpommin hyväksyttäväksi.

• fdsfdafasfsaf

lidlistä on hyvä ostaa, siellä kun kaikki on hyvälaatuista. ässän halpiksissa xtrassa ja rainbowssa on ihan tuurista kiinni mitä saa.

• Ja nyt heti perään Tokmanni! 😂

• järkitarpeen

Osuuskauppaväkikin uskaltaa käydä Lidlissä, se on hyvä. Ostaa suomalaista halvemmalla, tietenkin niin teen. Perhe, suku on opetettu oikeaan paikkaan.

• InSben

Onkoha Rakveressä Lidliä. Heh heh hee

• callekiwes

S-ryhmä on edullisempi kuin Lidl.

• keskustasta

Höpsistä.

• ei.huijaukselle

S-market on liian iso. En viitsi kiertää sitä valtavaa hallia saadakseni muutaman tarpeellisen tavaran, jotka nekin on strategisesti sijoitettu niin, että matkasta tulisi mahdollisimman pitkä ja syntyisi tarpeettomia heräteostoksia. Ainut syy mennä siihen taloon on alko ja melko mukava kukkakauppa.

• tieränvarmasti

EI pidä paikkaansa. Jos Salen hinta on 3 euroa niin Lidl on 2.50-2.60. Käyttötavaroissa on usein hyvin edullista, pitää mennä ajoissa. Ei mitään muoviämpäreitä. Laatua

• KenttiPannasluoma

Rakveren kirkkoherra on yöpynyt Tiisten pappilassa ja hakenut saunakaljat Lapuan Lidlistä.

• Kiskoröspresten

Eikö Tiistellä ole kaliaa myynnissä?

• venttip

Ei ole kauppaa. Tarinasta ei saa myydä ulos.

• 45231

Lapuan nettiälymystö näyttää taas kerran puuttuneen puheeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe