Soutuvenearvonta

Kenelle mahtoi mennä vaskiviikolla arpajaisissa ollut soutuvene?
Voittajan nimi piti muistaakseni olla viikon 34 Lieksan Lehdessä.
En kyllä löytänyt.

34

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä.lienee.rahat

      Minä ostin Lieksan Leijonilta soutuvenearpoja. Lieneekö sama vene? Mitään ei ole kuulunut arvonnoista.

    • Saattoipa ollakin, oli siinä leipomon lähellä ennen rullasuksihiihtokilpaa.

    • Joskus ne arvonnat tehdään esiripun takana.

      Olin aikoinaan näkemässä yhden ison arvonnan, jossa pääpalkinto oli viikon matka Pariisiin.
      Johtaja tutki paperit tarkkaan ja antoi matkan tuttavalleen.

      • Herää-Pahvi

        Oliko hiki kun heräsit?


    • eeikaaiit

      Kysymyksessä suhmurointi?

      • Sitä se oli jo silloin.

        Itselle kävi kerran, kun olin saanut aikaan jotain sellaista, joka oli lajissaan ykkönen Suomessa, ja olin voittanut siitä palkinnoksi, kahden hengen viikon loman Espanjassa.
        Tämä samainen yllä mainitsemani johtaja vietti sen vaimonsa kanssa.
        Tänne palkitsevalle taholle oli kertonut minun käyttäneen sen loman.

        Sain sen tietää paljon myöhemmin.
        Ottipa niin kovasti aivoon, etten ollut kauan siellä, vaan otin vastaan työn jota minulle tarjottiin.


      • Nuku-Pahvi
        kamuttaja kirjoitti:

        Sitä se oli jo silloin.

        Itselle kävi kerran, kun olin saanut aikaan jotain sellaista, joka oli lajissaan ykkönen Suomessa, ja olin voittanut siitä palkinnoksi, kahden hengen viikon loman Espanjassa.
        Tämä samainen yllä mainitsemani johtaja vietti sen vaimonsa kanssa.
        Tänne palkitsevalle taholle oli kertonut minun käyttäneen sen loman.

        Sain sen tietää paljon myöhemmin.
        Ottipa niin kovasti aivoon, etten ollut kauan siellä, vaan otin vastaan työn jota minulle tarjottiin.

        Ja taas huonosti nukuttu yö, vai? Joskus väsymys ylittää sen rajan jonka jälkeen ihminen alkaa elää harhoissaan.


      • hissan.doctor
        Nuku-Pahvi kirjoitti:

        Ja taas huonosti nukuttu yö, vai? Joskus väsymys ylittää sen rajan jonka jälkeen ihminen alkaa elää harhoissaan.

        Gatos waan on hissanmaikk jo herännyt harhoistaan hetkeksi hoitoon mennäkseen. Menomatkalla teki löytöretken näppikselle löysi nerokkaan leimaukseen harhaisesta päästään. Oletkos muistanut Potakkavuaran pohjoisrinteen murretta opiskella.


    • Joskus näköjään joudumme nauttimaan asioista johtajiemme edustamana.

    • Kuulostaa hyvin tutulta ja normaalilta käytännöltä. Minä olin viime vuosituhannen puolella projektipäällikkönä kansainvälisessä yhtiössä, jota palvelin useita vuosikymmeniä. Sain tehtäväkseni erään kerran kohtalaisen suuren projektin hoitamisen ja siihen liittyi konehankintoja myös ulkomailta.

      Projekti onnistui hyvin ja pysyi aikataulussaan. Aikanaan projektin onnistumisesta jaettiin tunnustuksia ja parhaan palkkion kaukomatkan muodossa sai silloinen esimieheni, jolla ei tosiasiassa ollut projektin kanssa mitään tekemistä. Hän hallitsi puhumisen taidon ja yhtiön ylin johto uskoi hänen liirumlaarumiaan.

      Tarina päättyi ”onnellisesti”, kun esimieheni myöhemmät tyrimiset tulivat vihdoin ylimmän johdon tietoon. Eräänä kauniina päivänä hän sai iltapäivän aikaa jättää tehtävänsä. Hän oli ”täydellinen” narsisti. Päällikkö käytti alaisiaan häikäilemättömästi hyväkseen omimalla heidän saavutuksensa itselleen ja tuomalla ne näkyvästi esille johdon palavereissa. Tekemättömillä saavutuksillaan hän sai tietenkin tunnustusta ja muuta hyvää. Hän sai johdon vakuuttuneeksi korvaamattomuudestaan. Tekemänsä virheet hän sälytti muiden syiksi eikä koskaan myöntänyt tekemiään möhläyksiä. Johto oli täysin hänen talutusnuorassaan uskomalla hänen erinomaisuuteensa.

      En tiedä mitä hänelle kuuluu enkä ole siitä kiinnostunutkaan. Hän oli kenkää saadessaan hyvin lähellä eläkeikää.

      Muistattehan projektin määritelmän:

      Kaikissa projekteissa on viisi vaihetta: kohu, sekamelska, syyllisten etsiminen, syyllisten rankaiseminen sekä niiden palkitseminen, joilla ei ollut mitään osuutta asiaan.

      Vaikka määritelmä koetaan vitsinä, se on silti täyttä totta!

      • Tuota projektin määritelmää pitää hieman korjata. Neljäs kohta on tietenkin syyttömien rakaiseminen.


      • wanha_lieksalainen kirjoitti:

        Tuota projektin määritelmää pitää hieman korjata. Neljäs kohta on tietenkin syyttömien rakaiseminen.

        Ei rakaiseminen, vaan rankaiseminen. Nyt eivät sormet tunnu toimivan.


      • HoriC

        Minäkin olin yhtenä kesänä neljä vuotta projektipäällikkönä. Voi per...e että sä oot mainio satusetä.


      • hissan.doctor
        HoriC kirjoitti:

        Minäkin olin yhtenä kesänä neljä vuotta projektipäällikkönä. Voi per...e että sä oot mainio satusetä.

        Näyte kuinka kirjoittaa hissanmaikk ennen kuin heittää aamumömmöt kitaansa.


    • Kuulostaa hyvinkin tutulta, näin se menee tosielämässä.
      Savolainen rojekti on helpompi: alottamista vaille valmis!

    • pitää.paikkansa

      Tuo palkkiohomma sopii myös hyvin eduskuntaan!

    • ei.hiiskuta.ei

      Soutuvene lienee arvottu pienessä piirissä ja hiljaisuudessa Leijonien kesken.

      • jellonat

        Eiköhän se niin käynyt taas kerran, jellonat sillä soutelee.


      • onko.eka.kerta
        jellonat kirjoitti:

        Eiköhän se niin käynyt taas kerran, jellonat sillä soutelee.

        Mysteeri jäänee salaisuudeksi.


    • koijarienhommaa

      Mitäs pirua ostatte arpoja jos on tuommoista vilunkia? Minä en ole ostanut, enkä osta!

    • Minulle ei tee kesää eikä talvea muutama euro. Haluttaisi vaan tietää miten tuossa kävi. Otan selvää kuhan tulen käymään seuraavan kerran jollei asia selviä sitä ennen. Eiköhän tuollaisessa pitäisi toimittaa virallinen arvonta viranomaisen läsnä ollessa.

      • lienee.oikeat

        Tämän päiväm Lieksan lehdessä oli arvonnan tulokset.


      • hissanmaikk
        lienee.oikeat kirjoitti:

        Tämän päiväm Lieksan lehdessä oli arvonnan tulokset.

        Komuuttaja oli arpomassa ja arpo iselleen she sikka.


    • konstakompura

      Lauantain Lieksan lehdessä oli voittoluettelo lukekaa siitä

      • voi.PRKLE

        Kompuralle tiedoksi että asia selvisi jo tälläkin palstalla. Etkö kompura osaa lukea vai mikä vaivaa?


    • pitääkö.vielä.uusia

      Arvonnan tulokset olivat 2.9 Lieksan Lehdessä kuten nimimerkki "lienee.oikeat" kirjoitti. Eikö konstakompura uskonut viestiä?

    • Sanasta.miestä

      Oliskohan leijonia kähminnästä jo syyttäneellä jotain kirjoitettavaa?

      • Samat.rakuttajat

        Mitä miestä? Ei kaikesta räkyttäjää ja syyttelijää kannata siten nimittää. Se kun on heidän puheensa kuin hevonen vetteen paskantasi.

        Rotestimökinpojan kysymys oli täysin asiallinen.


    • Näkyi olevan voittoluettelo lehdessä, luin nettiversion kun lehti tulee muutaman
      päivän viiveellä Vantaalle. Saatoin muistaa väärin tuon arvontaviikon.
      Pahoittelut.

    • satunnainenkulkija

      Satamassa tänä aamuna kuvasivat venettä

    • Tervavene

      Eikös tuo venearvonta sopis paremmin muurareiden järjestettäväksi? Voisi näppärästi munien tervaustalkoissa tervata sen puuveneenkin. Tosin näkyy pitkälti samat tyypit leikkivän molemmissa järjestöissä.

    • Anonyymi

      Soutuveneelle olisi ollut ensi kesänä käyttöä kanootin sijasta jongungoelle

    • Anonyymi

      Jatkis voitti sen veneen, parasta-aikaakin soutelee lieksanjoella syytimuin ja jouko pikasenhoidon kanssa.

    • Anonyymi

      Eikö sen saanut joku somali Ahmetti tai Mehmetti. Sillä voi soudella Suomeen, hyvään tarkoitukseen meni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      629
      20583
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      103
      17356
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      393
      9610
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      106
      7874
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      24
      5307
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      235
      4724
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      135
      2513
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1575
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      115
      1520
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      39
      1330
    Aihe