Parhainta onnea ja menestystä tehtävääsi!
Ikaalisten uusi kaupunginjohtaja
30
3574
Vastaukset
- Kaupungin.johtaja
Kiitos .Palsta hyvä tiedotusväline Ikaalisten kaupungin asioiden tiedottamiseen.Enää ei Ikaalilainen syö enempää kuin tienaa, mutta luova hulluus ilmenee tänäkin päivänä ennakkoluulottomuutena uusia asioita ja ihmisiä kohtaan. Ikaalinen ja sen vauras lähiseutu tarjoavat oivan mahdollisuuden työhön, yrittämiseen, koulutukseen , asumiseen ja harrastuksiin.
Kiitos palstan kirjoittajat. - ajan.käytetyllä.mersulla
Mikko vai Hannu, kumpi tuli valituksi?
- kannu.juominen
Hienoa että Kari Tolonen lukee Ikaalinen saittia.
- omallaalueellaan
Hyvä että hallinto ja valtuusto uusiutuu. Vanhojen toiminta on jo nähty. Liiketoiminta kun on aluetta johon julkisen puolen taidot eivät riitä. Toivottavasti suutarit pysyvät lestissään.
- yksirivisellä.soittava
Älkää luulko että tuota olisi valittu jos se ei haastattelussa
olisi lupautunut ajamaan Kompin ja sitä tukevien asiaa
kysymällä vanhoilta veijareilta ensin nuotteja.
- hotusalma
Vanhojen veijareitten nuotit on lopunalku, näin tulee käymään.
- palle.ramsted
Pisti niin harmittamaan tuo valtuutettujen ammattitaidottomuus. Jos olisivat kysyneet ammattiyhdistys- kunta-alan ammattilaisilta, että kuinka tässä pitäisi toimia. Nyt jälkikäteen
kouluja käyneenä tietää omat oikeutensa ja kaupunki ei tule myöntämään tekemäänsä virhettä.
Ja jos laskee kaupunginjohtajan palkan ja muut maksut, on se varmaan tuolla 250 000 euron luokkaa per vuosi. Halvempi vaihtoehto olisi ollut parempi. - Tri.Tolonen
Kaupunginjohtaja peräänkuulutti positiivista puhetta Ikaalisten puolesta. Miten lujasti palstan jäsenet ovat valmiita tekemään töitä tämän eteen :)
- likaiset.kädet
Kaupungijohtaja ilmoitti lyövänsä kätensä saveen ja tämän
palstan vajakit rouvan kera lyövät kätensä sontaan joten
yhteistyö sujuu kuin asunnon rakentaminen aavikolla. - myllisläisyyden--
likaiset.kädet kirjoitti:
Kaupungijohtaja ilmoitti lyövänsä kätensä saveen ja tämän
palstan vajakit rouvan kera lyövät kätensä sontaan joten
yhteistyö sujuu kuin asunnon rakentaminen aavikolla.Myllisläisyyden viitoittamalla tiellä?
- Anonyymi
Mylliksen vaimo on mitä uskollisin perheenemäntä. Myöskään Heikki ei jäänyt aisankannattajaksi koska oli eronnut jo vaihdon yhteydessä.
- vain.parasta.ikaalisille
Kumpi valittiin, Mikko vai Hannu?
- lapsi.astialla
Vajakilla on vajakin kysymykset.
- vihannes.herkkunen
Näin se voisi käydä
Kuntalain mukaan kaupunginjohtajan erottamista voi esittää sekä hallitus että valtuusto. Valtuusto voi irtisanoa kaupunginjohtajan tai siirtää hänen muihin tehtäviin. Kaupunginhallitus voi panna asian vireille, tai asia tulee vireille jos vähintään neljäsosa valtuutetuista – 11 valtuutettua – on tehnyt asiaa koskevan aloitteen. Valtuustossa erottamispäätökseen vaaditaan kalden kolmasosan enemmistö eli 29 valtuutetun ääni.
Kaupunginjohtajalle aikeet on kuitenkin ilmoitettava etukäteen ja yksilöiden mahdollisen epäluottamuksen perusteet. Epäluottamuksen saaneelle on varattava tilaisuus tulla kuulluksi.
Kaupunginhallitus ei aio ryhtyä aloitteen vuoksi minkäänlaisiin toimiin.- hyppäsin.parvekkeelta
Lapista ei ole tullut muuta hyvää Ikaalisiin kuin
Aino Kukkala ja sekin vain yhden valtuutetun
käyttöön. hyppäsin.parvekkeelta kirjoitti:
Lapista ei ole tullut muuta hyvää Ikaalisiin kuin
Aino Kukkala ja sekin vain yhden valtuutetun
käyttöön.Minulla on laaja verkosto Ikaalisissa. Kaunis kiitos siitä, että lausuit kerrankin minusta jotain hyvää!
- ainon.verkostot
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minulla on laaja verkosto Ikaalisissa. Kaunis kiitos siitä, että lausuit kerrankin minusta jotain hyvää!
Palstallakin rouvan laaja feikkiolentoverkosto esiintyy
päivittäin. ainon.verkostot kirjoitti:
Palstallakin rouvan laaja feikkiolentoverkosto esiintyy
päivittäin.Olen onnellinen, koska minulla ja Sepolla on laaja turvaverkosto.
- kaikki.siellä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen onnellinen, koska minulla ja Sepolla on laaja turvaverkosto.
Turvaverkosto on aina mukana rouvan sairaassa päässä.
- Anonyymi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen onnellinen, koska minulla ja Sepolla on laaja turvaverkosto.
Hän kaikkein parasta mitä Ikaalisiin on koskaan mistään saatu!
- Anonyymi
Eli siis Ainona.
- Juures
Neljä hakijaa! :-) Hämeenkyrön yritysjohtajan toimeen neljäkymmentäseitsemän! -Ilmeisen kiinnostava tää "kaupunkimme"?
- Nasse.vireen
Ikaalisten haasteina Tolonen pitää muun muassa ensi vuonna laskevia valtionosuuksia ja sitä, että sosiaali- ja terveystoimi pysyy kunnilla ainakin kaksi vuotta, sillä sotessa piilee aina suuri budjettiylitysten vaara. Positiivisiksi asioiksi hän listaa muun muassa Tampereen läheisyyden, lapsiperheitä houkuttelevan uuden Valkean ruusun koulun, Kyrösjärven ja muutenkin kauniit maisemat.
- Anonyymi
Eilen oli lehdessä, että on häirinnyt naistyöntekijää?
- Anonyymi
Näin se valtaa nousee päähän ja alkaa ajatus.. omistanko minä kaikki..
- Anonyymi
On kyllä ihmeellistä, kun tutkitaan kaupunginjohtajan toimia naiseen kohdistuneesta häirinnästä. Niin pääsee uuteen virkaan missä ollaan lasten ja naisten kanssa päivittäisessä kanssakäymisessä. Jos normi duunari tekisi samallalailla niin ei olisi mitään mahdollisuutta lapsien kanssa liittyviin tehtäviin. Missä on oikeus.
- Anonyymi
Ihmeellisempää ja täysin epänormaalia olisi jos kaupunginjohtaja olisi kiinnostunut miehistä ja riisunut itsensä alasti taksissa sekä lähennellyt taksikuskia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791