Ole jo tehnyt monta ilmiantoa siitä kuinkaJeesus on väärällä palstalla.
Mitään ei ole tapahtunut. ???
Jeesus ei kuulu juutalaisuuteen
63
742
Vastaukset
- errrrre
Ei kommentteja ,outoa?
- eeeeeeerrrrrrrrre
Monta kertaa pitää ilmiantaa jotta ylläpito reagoisi?
- SydämeltäJuutalainen
S24 ylläpito on rasistinen, antisemitistinen ja on nauttinut salliessaan Köklön kiusanteot foorumilla. Koska S24 on ruotsalaisomisteinen, oletan tämän foorumin kiusaajien koostuvan paljolti suomenruotsalaista rasisteista. Mahd. Köklökin on samaa lajia hurri. Tämä selittäisi sen miksei hänen viestejään poisteta. Suomenruotsalaisella paremmallakansalla on aina ollut erillisoikeudet suomalaisten kiusaamiseen.
Köklön kiusanteon johdosta juutalaiset ovat joutuneet poistumaan foorumilta, sillä juutalainen uskonto kieltää jäseniään olemasta nk. samankaton alla kristittyjen kanssa, etenkin siis kristillisen julistuksen kanssa. Juutalaisen on poistuttava, eli ei saa mennä sinne missä julistetaan kristinuskoa. Köklö tietää tämän ja tässä on hänellä oma hauskuutensa, johon ei edes poliisi ole puuttunut, S24 ylläpidosta puhumattakaan.
Itse olen joskus kirjoittanut vastaukseksi jotain kristillistä, esim. fari.g:n vääristelemiin, kristinuskon opeuksiin, eli olen nk. korjannut, mitä kristinusko todella opettaa.
Tämä foorumihan on tarkoitettu ensisijaisesti juutalaista uskontoa ja kulttuuria edustavalle kansanosalle, ei kristityille, muutoin kuin koskien nimenomaan rabbiinista juutalaisuutta koskevissa keskusteluissa. Tämä ei ole väittelypaikka,. eikä käännytyspaikka. Köklö kavereineen on vuosien aikana saanut paljon pahaa aikaan, niin Suomen juutalaisille, juutalaisia juuria omaaville kristityille, kuin kristityille yleensäkin. Itse tulin tälle foorumille n. vuonna 2012 kun huomasin helluntailaisten palstalla näiden pilkkaavan juutalaisia, tulin tarkoituksessa ikäänkuin "pelastaa" foorumin juutalaiset helluntaisuuntaisten kiusanteoilta. Pahanvoimat ovat vahvat, se täytyy sanoa.
Itselläni on historiassani myös juutalaisen kansan juuria, siksi myös itse juutalaisesta uskonnosta keskusteleminen kiinnosti, mutta Köklö kavereineen hyökkäsi heti itseäni vastaan, nimitellen minua valheenisän lapseksi, estäen kaikki yritykset keskusteluun, häiriten massapostauksilla kaikkia yritelmiäni saada yhteyttä historiallisesti oman kansani jäseniin ja kulttuuriin.
Painoin syvälle mieleeni, että Köklöllä ja minulla / juutalaisilla ei ole samaa Herraa.
Uskon, että Köklön kohdalla olemme tekemisissä hyvin "kauniisti" naamioituneen riivaajan kanssa. "Kiusaajan", jonkalainen oli myös vielä tuolloin juutalaisen Jeesuksen kimpussa. Sittemminhän Jeesus poistettiin juutalaisuuden ulkopuolelle. "Juutalaisten kuningas" kuoli. Kuolleista ylösnousi kristittyjen Vapahtaja.
.- Joku.Mikä.Lie
Tässä aika hauska kipale:
https://www.youtube.com/watch?v=pMXz6K5D8v8
Otetaan "me juutalaiset" tosiamme käsistä kiinni ja pistetään humpaksi!
Kaunista... :
https://www.youtube.com/watch?v=nuczDFyl0IM&list=PLAkUIJPgOGvFhOWyXP_NGqSxpBlLN26fG&index=2
Tulee ihan muistikuvia kun hywin-kauwan-sitten asuin Jerusalemissa varsin köyhälistöisellä kujalla, sapattina miehiä kulki ohi synagoogaan - he eivät vilkaisseetkaan minua - näkyi valoa ja kuulin rukouksen ääniä, jotain laulua... Kotonani minulle ei oltu selkeästi kerrottu sukumme juutalaisista juurista, se oli vaiettu tabu, mutta tiesin sen sydämessäni. Tiesin olevani juutalainen. Silti juutalaisuuden ulkopuolella, katsellen sitä kujalta, ikkunoiden takaa.
.
- Sensuroitu.Juutalaisuus
Viestini poistettiin. Toista viestiäni, joka sisälsi juutalaisia lauluja ei päästetty nyt ollenkaan läpi rasistisensuurin. Uskomatonta. Juutalaisella foorumilla juutalaisuus kielletty!
Mahtavaa. Te jotka kirjoittelette ulkomaisilla, mahd. juutalaisilla foorumeilla, levittäkää tietoa. Islamilaisessa Suomessa sensuroidaan nyt juutalaisten omia viestejä!
.- ikkkkkkkl
Olko se se Sheina Ite ? Onhan hienoa kuullakin juutalaisia kulttuuriasioitakin välillä.
Tosin se loukkaa palstan aihetta paljon vähemmän kuin ainaiset jeesus jutut. Jeesus sitä Jeesus tätä,Jeesus on maailman luonut ja halltsee maailmaa plaplaplaaa - Sydämeltä.Mikä.Lie
Hetkonen. Nyt nuo kaksi ed. viestiä (Sydämeltä.juutalainen ja Joku.Mikä.Lie) ovat ilmestyneet paikalleen! Ensimmäinen oli poistettu sääntöjen vastaisena, tuota musiikkiviestiä ei ollenkaan.
Joku tuli moderaatiossa katumapäälle, tai sitten S24:n koneet reistailivat.
Kiitos ny kumminnii sananvapaudesta, vaikka vähän jälkeenkin päin.
.
- Ziilinen
Kyllä Jeesus, joka itsekin on/oli juutalainen, kuuluu juutalaisuuteen ja tällekin palstalle. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki Jeesukseen liittyvä kuuluisi tälle palstalle. Toivoisin enemmän harkintaa palstan valintaan.
- rrrrreeeeer
Jeesus on vieraan uskonnon Jumala(epäjumala) ja se ei kuulu juutalaisuuteen kuin vain marginaalisesti. Voidaan tietysti ottaa se historiallisesti huomioon kuinka juutalaisuus muuttui jeesuksen seuraajien mukana aivan outoon suuntaan ja esim verrata Jeesus ryhmään eseealaisiin jne.
- KallekinOliJude
rrrrreeeeer kirjoitti:
Jeesus on vieraan uskonnon Jumala(epäjumala) ja se ei kuulu juutalaisuuteen kuin vain marginaalisesti. Voidaan tietysti ottaa se historiallisesti huomioon kuinka juutalaisuus muuttui jeesuksen seuraajien mukana aivan outoon suuntaan ja esim verrata Jeesus ryhmään eseealaisiin jne.
Kristittynä olen samaa mieltä kanssasi. Jeesus oli kylläkin juutalainen henkilö, mutta niin ovat olleet monet muutkin juutalaisuuteen syntyneet, joiden kaikki tekemiset eivät tällä verukkeella kuitenkaan kuulu rabbiinisen juutalaisen uskonnon foorumille.
Joku kommari voisi tupata forkan täyteen Karl Marxin opetuksia, vedoten siihen, että tämä oli juutalainen ja julistaa "marxilaisuuden olevan oikeaa, hyvää juutalaisuutta"!
Karl Marx, uskonnoista:
"Uskonto on
sydemettömän kansan sydän,
hengettömän maailman henki,
ahdistuneen luomakunnan huokaus.
Se on ooppiumia kansalle."
Jeesus Itse ei ole tullut kiusaamaan juutalaisia, vaikka monien nk. kristittyjen teoista voisi niin päätellä, Hän on koko ihmiskunnan ystävä, ei vihollinen, näin myös juutalaisten kohdalla. Mutta Hän on myös itse kieltänyt kaiken itsensä tuputuksen ihmisille jotka eivät itse ole Häntä kutsuneet, Hän siis Itse kunnioittaa myös juutalaisten omaa tahtoa. Hän ei ole rikollinen, vaan ystävä.
Matteus 9: 16, 17
16 Ei kukaan pane vanuttamattomasta kankaasta paikkaa vanhaan vaippaan, sillä semmoinen täytetilkku repii palasen vaipasta, ja reikä tulee pahemmaksi.
17 Eikä nuorta viiniä lasketa vanhoihin nahkaleileihin; muutoin leilit pakahtuvat, ja viini juoksee maahan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini lasketaan uusiin leileihin, ja niin molemmat säilyvät."
Suomeksi sanottuna: "Ei kannettu vesi kaivossa pysy."
. - JuutalaistaKulttuuria
Laulu Budapestistä, Marc Chagallin maalauksin:
https://www.youtube.com/watch?v=HtrQFVw_8Ag
.
"Tiesin olevani juutalainen. Silti juutalaisuuden ulkopuolella, katsellen sitä kujalta, ikkunoiden takaa. "
Älä sie houkuttele rabbeja ikkunoissa ja kujilla, se on rietasta. :)- AitoOsaJuutalainen
Miksi aitojuutalaiset laulut: venäjänjuutalainen balladi, hassidijuutalainen hoilotus ja jiddishinkielinen, poliittinen työttömän laulu ovat sellaisia, ettei niitä saa juutalaisella foorumilla esittää? Jeesusta sen sijaan saa tyrkyttää.
Juutalaisella foorumilla aitojuutalaisuus kielletty.
Tässä Venäläinen sher:
https://www.youtube.com/watch?v=zUlt33GEwjo
Budapest klezmer band:
https://www.youtube.com/watch?v=0VdoHnidz70
Juutal häät, sis. mm. pullotanssin:
https://www.youtube.com/watch?v=PYuYojyDwN4
Rabbien tanssi:
https://www.youtube.com/watch?v=_5AUy9vTGpQ
Tää on hauska. V. Vysotskij (osajuutalainen hänki) pelleilee yiddishinkielellä:
https://www.youtube.com/watch?v=u2y5hhoGqTw
Rasisti S24 yrittää ny vaan kestää kun tarjotaan aitoa juutalaisuutta, kaikkinensa. Ja vielä minä sen työttömänlaulunkin tänne liitän!
Tässä, ja sanojen kanssa!
https://www.youtube.com/watch?v=cduQgkQGSh8
Tämä on AITOA juutalaisuutta.
. - tuhannesosajuutalainen
Ei kai musiikki ole sitä oikeaa juutalaisuutta, vaan se uskonto.
AitoOsaJuutalainen kirjoitti:
Miksi aitojuutalaiset laulut: venäjänjuutalainen balladi, hassidijuutalainen hoilotus ja jiddishinkielinen, poliittinen työttömän laulu ovat sellaisia, ettei niitä saa juutalaisella foorumilla esittää? Jeesusta sen sijaan saa tyrkyttää.
Juutalaisella foorumilla aitojuutalaisuus kielletty.
Tässä Venäläinen sher:
https://www.youtube.com/watch?v=zUlt33GEwjo
Budapest klezmer band:
https://www.youtube.com/watch?v=0VdoHnidz70
Juutal häät, sis. mm. pullotanssin:
https://www.youtube.com/watch?v=PYuYojyDwN4
Rabbien tanssi:
https://www.youtube.com/watch?v=_5AUy9vTGpQ
Tää on hauska. V. Vysotskij (osajuutalainen hänki) pelleilee yiddishinkielellä:
https://www.youtube.com/watch?v=u2y5hhoGqTw
Rasisti S24 yrittää ny vaan kestää kun tarjotaan aitoa juutalaisuutta, kaikkinensa. Ja vielä minä sen työttömänlaulunkin tänne liitän!
Tässä, ja sanojen kanssa!
https://www.youtube.com/watch?v=cduQgkQGSh8
Tämä on AITOA juutalaisuutta.
.Niin olitko sinä juutalainen vai kristitty KTS:n kaveri.
- JuutalaisuusLaajasti
tuhannesosajuutalainen kirjoitti:
Ei kai musiikki ole sitä oikeaa juutalaisuutta, vaan se uskonto.
Juutalaisuus on etninen uskonto, johon liittyy kiinteästi juutalainen kulttuuri, ajatus- ja elämäntapa. Nämä kaikkinensa kulkevat yhdessä. Juutalaista uskontoa tunnustava elää myös juutalaisen kulttuurin mukaisesti. Kyseessä on etnis-uskonnollis-kulttuurinen sisäpiiri.
Juutalaisuus ei siis ole yksin uskonto, vaan yhdessä tämä kaikki.
. - KooteenKaveri
fari.g kirjoitti:
Niin olitko sinä juutalainen vai kristitty KTS:n kaveri.
Minä itse, hengellisesti tunnustan kristinuskoa. Sukulaiseni / esivanhempani ovat olleet uskoltaan luterilaisia (pari poikkeusta). Olen tuntenut paljon juutalaisia, joten kunnioitan juutalaista uskontoa, tapoja ja ihmisiä, vaikken itse elä näiden mukaisesti.
Minulla on pääosin kantasuomalaiset juuret, mutta joukossa myös juutalaista, ilm. myös pisara preussilaista aatelis-"verta", myös tanskalaista (juuttien suku). Muita etnisiä kansallisuuksia en sukututkimuksessa ole toistaiseksi vakuuttavasti löytänyt.
KTS on ollut sellainen monivuotinen nettikaveri, toisinajattelija, jonka kanssa synkannut. En ole koskaan häntä tavannut, mutta netissä käyty rinnakkain taistoa totuuden puolesta, erilaisia, lahkolaisia hämärätyyppejä vastaan.
. KooteenKaveri kirjoitti:
Minä itse, hengellisesti tunnustan kristinuskoa. Sukulaiseni / esivanhempani ovat olleet uskoltaan luterilaisia (pari poikkeusta). Olen tuntenut paljon juutalaisia, joten kunnioitan juutalaista uskontoa, tapoja ja ihmisiä, vaikken itse elä näiden mukaisesti.
Minulla on pääosin kantasuomalaiset juuret, mutta joukossa myös juutalaista, ilm. myös pisara preussilaista aatelis-"verta", myös tanskalaista (juuttien suku). Muita etnisiä kansallisuuksia en sukututkimuksessa ole toistaiseksi vakuuttavasti löytänyt.
KTS on ollut sellainen monivuotinen nettikaveri, toisinajattelija, jonka kanssa synkannut. En ole koskaan häntä tavannut, mutta netissä käyty rinnakkain taistoa totuuden puolesta, erilaisia, lahkolaisia hämärätyyppejä vastaan.
.Te olette molemmat hyvin ilkeämielisiä antisemitisteja, kun totta puhutaan.
- SeTästä
fari.g kirjoitti:
Te olette molemmat hyvin ilkeämielisiä antisemitisteja, kun totta puhutaan.
Ai. Väitätkö minua ihan pokkana antisemitistiksi? En ole.
On ilkeämielistä valehdella meistä. Minusta. KTS:stä. Myöskään KTS ei ole antisemitisti. KTS:stä on paljon valehdeltu tälläkin foorumilla. Hänen nimissään kirjoitettu false flagejä.
Se, että emme kaikessa "nuoleskele" juutalaisuutta, vaan uskallamme myös arvostella sitä, on talmudististista antikristillisyyttä. Kyllä juutalaisten täytyy sietää myös kritiikki. Siedämmehän me kristitytkin.
Mutta juutalaiset eivät siedä. Jos joku lausuu jossain asiassa sanankin heitä vastaan, hän on heti "antisemitisti ja valehtelija".
. - Aivan_varmasti
Antisemitistisimmät toimet palstalla Jeesuksen todistajia kohtaan ja jokaisen hyvä ymmärtää myös se, että Suomen poliisi kerää tietoja jokaisesta tiedonantajasta omiin rekisteröihinsä, ja onko laillista vai ei, ei kiinnosta ketään koko maailmassa eikä Suomessa ja silti näin tehdään ikäänkuin laillisessa oikeusvaltiossa eli Suomessa.
Jeesus syntyi keskelle juutalaisuutta. Ei omaa lasta pidä hyljätä.
- tttttttrttttttttt
Jeesus oli lahkojuutalainen, mutta Jeesuksen tai oikeammin Paavalin pakanaseurakunnat kehittivät ja väärensivät jeesuksen sanoman. katolinen kirkko oli paha suurinpiirtein kaikkia inhimillisiä ihmisiä kohtaan ja sen sivuhaara Luther- kirkko oli avoimen juutalaisvastainen ja jopa rikollinen,ihmiskunnan vihollinen.
- Raamatussa_totuus
Ei aloituksen ilmiannossa!
Ilahduttaa tosi paljon, että nyt edes vähän keskustelua tällä juutalaisuus-palstalla ja tärkeimmästä aiheesta ei Raamatussa esitetystä Juutalaisten Kuningas Jeesuksesta! Kiitos kaikille ja erityisesti aloittajalle tietysti ja Israelin Herran nimessä ja koko maailman Luojassa samoin, sillä samasta lähteestä on kysymys tietysti jo alkujaan jo ollut, kuten voidaan ymmärtää Raamatun ilmoituksesta.
Jatketaan vaan Raamatun tutkimista ja anotaan Israelin Herran nimessä hyvää ja annetaan myös varmuudella, sillä Jeesus on Israelin Herra, amen, halleluja! - Kuinka_ihanaa_onkaan
Kun Jeesus ja juutalaisuus totuudellisesti rakkaudessa kohtaa! Tämä käytännössä tarkoittaa USA:n Jeesusta ja Israelin juutalaisuutta, ja pian tämä tapahtuu, vaikka vastassa on Pedon seitsemän päätä, ja neljä islamistista ja yksi itäinen ja yksi eurooppalainen, ja seitsemäs se neljäs valtakunta maan päällä, kun Hitlerin natsisaksa oli kolmas valtakunta!
Onneksi edes USA on Israelin tukena, ja tietysti tämä ei miellytä Israelin vastustajia eikä Jeesusta myöskään, ja tuomitaan Jeesuksen tulemuksessa tuo valtava 200 miljoonainen armeija, ja tulette tämän näkemään, kun elätte vuosia riittävästi, eikä tarvita enää monia kymmeniä! - Kuten_nähdään_maailmassa
Uhotkoon Pohjois-Korea ja uhotkoon Iran ja uhotkoon jokainen Israelin vihollinen, mutta todellisuudessa Israelin Herra Jeesus viimeisenä tuomion sanana osoittaa, kuka on oikeassa ja totuudellinen ja jumalallinen näissä asioissa, sillä on Jumalan Valtakunnan Herra ja Kuningas, samoin tuhoutuu jokainen Israelin vastustaja, oli äänessä voimakkaasti tai sitten äänettömänä sivullisena, kuten saksalaiset Hitlerin natsisaksaa hallitsessa, amen, halleluja!
- Nämä_sanat
Nämä sanat mitkä esitin Jeesuksen nimessä eivät minusta ihmisenä vaan Jumalan Hengen voimassa Jeesuksessa, amen, halleluja! Saastaiset saastukoot edelleen ja pyhät pyhittykööt, ja joka parannuksen tahtoo tehdä, se Jeesuksen nimessä annetaan.
- Suomesta_esitän_tämän
Lähitulevaisuudessa nähdään, miten jakaantunut on tämä maa!
- Hyvä_aloitus
tässä Juutalaisuus-palstalle!
- MessiaanistaPahuutta
Tässä edellä pahuus jälleen pukeutuu Valkeuden vaatteisiin.
. - Raamatussa_selvästi
Babylonian kuningas hyökkää Israeliin valkeuden vaatteissa ja kymmenen kansakuntaa antaa asevoimansa hänen käyttöönsä ja armeijansa lukumäärä 200 miljoonaa, ja Rooma myös siinä todennäköisesti mukana, ja kuinka monta sotilasta kokoaa Israelia vastaan, se nähdään lähitulevaisuudessa. Pedolla, joka sotii Israelia vastaan on seitsemän päätä, ja Rooma on kuudes pää, ja muut viisi edellistä voi jokaine lukea Ilmestyskirjasta, joka Raamatussa.
Suomi on jakaantunut maa täysin, ja osa sotii avoimesti Jeesusta vastaan ja osa pyhitettynä tulee pelastumaan Jeesuksessa ja hyvä tietysti tämä jälkimmäinen osa, jota Saatana vainoaa täysin Suomessa vuonna 2017 ja tietysti valheen kaikella voimalla myös, sillä se on osansa tässä ajassa, ja kohta jo natsisaksan holokausti paljon vähempää kuin hävityksen kauhistus Jeesuksen vihajoukkojen raivon edessä. Ei enää montaa vuotta näihin, mutta pyhät pyhittykööt ja saastaiset saastukoot, ja autuaat tekevät parannuksen varmuudella Jeesuksen opetuksen mukaan.
Mikä ero on Jumalan pyhillä ja Saatanan pedoilla? Jumala antaa Pyhän Hengen voimaa omilleen, ja Saatana jakaa mammonaa ja valtaa omilleen, sillä pedon merkki pian koittaa myös Suomessa.
- Jokainen_lapsi
Jokainen lapsi ymmärtää Raamattua lukiessaan, että Jeesus kuuluu juutalaisuuteen, mutta Saatanan eksyttäjät tässä maailmassa ja Suomessa 100 vuotta tahtovat lapset myös Jumalasta eksyttää eroon ja Jeesus opettanut tästä, mikä on sopiva tuomio niille ihmisille, jotka tällaista tahtovat harjoittaa, ja ihan totuudelisesta asiasta tässä on kyse, eikä mistään sadusta! Ymmärrän hyvin että tämä aikamme on pilkkopimeyttä ja tästä syystä on asiat myös Suomessa juuri siten kuin ovat eli luopumusta ja laittomuutta ja valhetta ja pahuutta!
- Hyvä_neuvo
Hyvä neuvo täysin mielettömille eksyttäjille on Jeesuksen antamana myllynkivestä ja itsensä hukuttamisesta, eikä ole pahuutta vaan laupeutta! Ymmärtäkää edes tämä te kyykäärmeen sikiöt!
- Tiedän_hyvin
Kainin tavan toimia, ja näin myös toimivat tämän maailman julmat sudet!
- Täyttäkää_siis
Isienne mitta! Täytätte myös isienne mitan vaikka kuinka valheeseen pukeutuisitte, sillä pahat puut tuottavat pahaa hedelmää ja hyvät puut tuottavat hyvää hedelmää, ja näin on Jumalan tämän kaiken säätänyt, ja jo alusta valkeus on pimeydestä erotettu vaikka pimeys syyttää valkeutta kuten näemme Israelin profeetoista ja Jeesuksesta ja apostoleistaan, mutta ei pimeys tätä koskaan ymmärrä. Olkaa siis isienne veroiset ja niin te olettekin!
"Roomassa juutalaisia kohdeltiin ennen kristinuskon tuloa valtakunnanuskonnoksi yleisesti ottaen samoin kuin muitakin vähemmistökansallisuuksia. Juutalaisuudestaan luopuneet hyväksyttiin osaksi muuta yhteiskuntaa. "
Täältä asti kristillinen antisemitismi on alkanut.- Missä_alkoi
Missä alkoi Kainin viha Aabelia vastaan? Hyvin alussa!
" Kun kristinuskon painopiste siirtyi pois juutalaisuudesta sekä Uuden testamentin tekstit kanonisoitiin ja niitä alettiin pitää erehtymättömänä Jumalan sanana, juutalaista kansaa vastaan tunnetut ennakkoluulot vahvistuivat. Opillinen antijudaismi muuttui vähitellen antisemitismiksi, ja moni varhainen kirkkoisä julisti vihaavansa juutalaisia. Varhaisiin kristillisiin kirjoituksiin sisältyi juutalaispolemiikkia, syytös Jeesuksen (ja Jumalan) surmaamisesta ja juutalaisten nimitys ”Paholaisen jälkeläisinä”. Tämä tarjosi pohjan ja oikeutuksen tulevalle kristilliselle antisemitismille "
- Raamatussa_selvästi
Paavali rakasti juutalaisia kuten Jeesus myös ristiinnaulittuna, ja Jumalan Henki on Rakkaus.
- KattiaKanssa
Raamatussa_selvästi kirjoitti:
Paavali rakasti juutalaisia kuten Jeesus myös ristiinnaulittuna, ja Jumalan Henki on Rakkaus.
Olen sitä mieltä, että Paavali kaikkea muuta kuin rakasti juutalaisia. Paavali oli muuten pakanain apostoli. Jeesus ei päästänyt häntä juutalaisten lähelle, eikä juutalaisia Paavalin lähelle, ettei molemmat osapuolet saisi turpaansa.
Sittemminhän Paavali mestattiin miekalla keisari Neron kristittyjen vainoissa.
.
"Euroopassa syntyi 1700-luvun lopulla arjalainen myytti, jonka mukaan juutalaiset ovat alempirotuisia kuin saksalaiset. 1800-luvulla Saksassa ja Itävallassa antisemitismi tuli mukaan politiikkaan, ja laajalle Euroopassa levinnyt juutalaisvastaisuus edesauttoi Adolf Hitlerin ja kansallissosialistien valtaannousua 1930-luvulla. Natsit alkoivat välittömästi panna toimeen juutalaisia rajoittavia sääntöjä ja vainoja. Vuonna 1942 natsit aloittivat liittolaistensa kanssa Euroopan juutalaisten järjestelmällisen murhaamisen, holokaustin, jonka seurauksena noin kuusi miljoonaa juutalaista menetti henkensä"
Islamilainen antisemitismi
"Yleisesti ottaen juutalaiset saivat elää islamilaisessa maailmassa paremmassa turvassa kuin kristityn Euroopan juutalaiset. Heidän kohtelunsa vaihteli eri maissa, mutta etenkin maurien Espanja tunnetaan juutalaisen kulttuurin kukoistuskautena Juutalaiset olivat kuitenkin muslimimaissa aina toisen luokan kansalaisia, dhimmejä (”alistettu kansa”).
He saivat harjoittaa uskontoaan omissa oloissaan, mutta he joutuivat maksamaan lisäveroa ja kärsivät monenlaisista rajoituksista, nöyryytyksistä ja epätasa-arvosta lain edessä .
Juutalaisia ei vihattu, vaan heitä halveksuttiin Muhammadin torjumisesta. Suoranaiset vainot ja joukkomurhat olivat melko harvinaisia, ja ne johtuivat usein paikallisista poliittisista syistä. Uuden ajan alun Ottomaanien valtakunnassa juutalaisten asema alkoi kohentua aikaisempaan nähden. "- Miten_pakolaiset
Miten pakolaiset islamisteina sitten elävät omissa maissaan tässä ajassa ja mistä syystä?
Ymmärrän hyvin ihmisten heikkouden ja myös pakolaisina kääntymismahdollisuuteen kristillisyyteen ja auttaako tämä pakolaista Suomessa 2017 on ihan mielenkiintoinen kysymys, ja jos pakolainen olisi kääntynyt Suomessa juutalaisuuteen, niin miten silloin tämä vaikuttaisi hänen pakolaisuuteensa?
Miksi Iran esimerkiksi tahtoo omaa vähäistä juutalaisvähemmistöään sitten kohdella, kun julkisuudessa samanaikaisesti esittää, että tahtoo Israelin juutalaisvaltion tuhota sieltä Israelin luvatun maan alueelta, ja toimittaa terroristeille Libanoniin ohjuksia ja pyrkii tähän yhä selvemmin myös nykyään ja jopa ohjusten tuotantolaitoksia sinne Libanoniin rakentaa ja vaikka YK on siellä estämässä Libanonin armeijan ulkopuolista aseistusta, niin kuinka sitä silti sinne tulee ja nimenomaan Israelin juutalaisvaltiota vastaan suunnattua?
Kenenkään ihmisen ei missään asiassa ja tilanteessa tulisi olla täysin naivi näissä maailmassa vuodessa 2017 tapahtumissa, sillä ihan lähitulevaisuudessa nähdään sitten puiden eli kansakuntien hedelmän laatu näissä asioissa, ja toki kolmannen maailmansodan täytyy alkaa ja samoin iankaikkisen evankeliumin, josta Raamatun Ilmestyskirjassa kerrotaan ja tärkeä ymmärtää, mikä Jumalasta ja Jeesuksesta ja mikä vastustajastaan Saatanasta ja sen alaisista valtakunnista, vaikka esittävät Israelia ja USA:aa Saatanoiksi itse sitä ollen Raamatun ilmoituksen mukaan. Terrorismi Israelia ja juutalaisuutta vastaan ollut aina pahuuden henkivalloista kaikkialla maailmassa ja vasta 1948 ja 1967 Saatana nostanut todella päätänsä lentävänä lohikäärmeenä, joka jo Eedenissä eksytti Eevan ja kauttaan Aadamin. - Jumalan_tahto_varmasti
jokaisen maan kohdalla se, että oman maan valtiovalta ensisijaisesti huolehtii oman maansa kansalaisista.
Kaikkialla missä juutalaisia on vainottu vaikka olisivat jo saaneet sen maan kansalaisuuden, missä ovat asuneet, nähdään tämä Saatanan julma ja valheellinen ja täysin pahuudellinen antisemitismi oman maansa juutalaisia kohtaan, ja pahimmillaan Euroopassa natsien toimesta, toki samanlaista myös muualla, ja tässä kaikessa pyrkimyksenä tuhota Jumalan valittua kansaa, ei muuta tarvita.
Vaikka juutalaisuus jätettäisiin ulkopuolelle, niin pahinta petomaisuutta ihan kaikissa maissa on se, ettei oman maan kansalaisista pidetä huolta, oli sitten lähtökohtansa mistä tahansa ja vaikka juutalaisuudesta, sillä joka ei omasta perhekunnastaan ja valtiollisella tasolla omista kansalaisistaan pidä huolta, niin Raamatussa esitetään Jumalan osaltaan, että tällaisen osa tuomiolla on pahempi kuin uskottoman osa.
Tämän ymmärtämisen kautta voimme myös lähestyä tätä pakolaisosaa ja syyllisiä siihen ja kuinka tätä kaikkea esitetään Euroopassa ja kaikkialla ja samoin Euroopasta ja Suomesta myös on joutunut lähtemään paljon pakolaisia siitä syystä, ettei Suomella ole halua tai mahdollisuutta huolehtia omista suomalaisista kansalaisista vaan syytetään jotain epämääräistä kuten maailmantaloutta tai sitten jotain ulkovaltaa tai muuta, vaikka Suomi on rikas maa ja pystyy tahtoessaan jakamaan bruttokansatuotetta kaikkien kesken, jos on vain tahtoa tähän talouselämässä tai poliittisesti, mutta tässä on se ongelma tietysti eli ihmisten ja suomalaisten pahuudessa!
Miksi suomalaisten tarvitsisi lähteä omasta kotimaastaan, jos todellisuudessa on varaa ottaa vastaan pakolaisia muista maista, ja ihan sen mukaan, miten heitä tulee ja täysin suomalaisten omasta harkinnasta tai tahdosta riippumatta, ja pakolaisten omassa maassa sitten tästä tilanteesta vain ollaan tyytyväisiä, kun ei tarvitse huolehtia omista kansalaisista? Koko maailmassa tilanne on kokonaisuudessaan ainoastaan laittomuuden tilassa, ja esitetään ihmisille ikäänkuin pakkotilanteena, mutta todellisuudessa vain ihmiset itse aiheuttaneet ihan kaikki ongelmat sekä muualla että Suomessa ihan näiden vuosituhansien aikaan, kun ei tahdota Jumalan ilmoitusta ottaa huomioon Jeesuksessa. - Raamatussa_esitettynä
Aabrahamin elinpaikoissa syntyvissä nälänhädästä kuivuudesta johtuen ja silloin viljan siirto toisaalle olisi ollut vaikeaa, mutta nykyään ihan täysin helppoa täysin, sillä laiva ja myös pienemmät lentokoneet voivat siirtää ruokatarvikkeita hyvinkin helposti, ja tietysti nostaa kustannuksia, mutta Jumala suonut kaiken ihmisille ja toki myös Saatanalla tässä kaikessa, ainakin tuhoaseiden osalta, on voinut olla ihan keskeinen tavoite ja prioriteetti. Ongelma on tietysti se ihmisten lähimmäisenrakkaus, joka vähenee täysin sen mukaan, miten Saatanaa rakastaa kansakuntien viranomaiset, olivat sitten pakolaisten lähtömaissa tai sitten tulomaiden kohdalla, mutta heidän tulee ensisijaisesti huolehtia maan omista kansalaistaan, ja onko Euroopassa kansakuntaa, missä köyhillä olisi riittävä toimeentulo työttöminä tai vaikka työtä tehden pienipalkkaisena?
Raamatussa oleva Isä Jumalan opetus apostoollisesta Jeesuksen todistamisesta on sitten vielä ihan muuta kuin mitä edellä esitin. - Kaikki_mitä_esitän
Kaikki mitä esitän on vain kuin ensimmäistä ajatusta sydämestäni ja ihan yksinäni ja vieläpä erittäin suuressa alkoholipitoisuudessa veressäni, mutta ei tee tyhjäksi esitystäni lainkaan.
Mitä esittää tämän maailman mahtavat ja tukenaan väärät profeetat ja lukumääränsä mielettömissä ja samoin virkakoneistonsa samoin koko maailmassa, on tietysti jotain ihan käsittämätöntä, samoin myös paratiisisaarille talletetut pimeät tilit mammonassa.
Pitäisikö minun raivostua noista poistoista?
Älkää uneksiko, että raivostun. Kaikkeen nääs tottuu.Hyvä kun luitte ja noin kolahti. Eihän niitä muuten olisi poistettu, tosiasioita, monista lähteistä.
- Minulta_poistettu
Minulta poistettu pitkiä kommentteja myös, ja tätä on laittomuus Suomessa vuonna 2017 jälkeen Jeesuksen Kristuksen syntymän, ja poistajat täysin vapaat kaikesta vastuusta, ja kenties heitä jopa palkitaan tästä. Sensuuri on suurta ja täysin mielivaltaista poliisivaltaa Suomessa vuonna 2017 jälkeen Jeesuksen Kristuksen syntymän, ja todistani on Jeesuksen Isä ja Jumala ja Pyhä Henki, mutta ymmärrän, että sen kieltää Suomen esivalta, sillä opettavat laittomuutta ja jumalattomuutta ja tekonsa hedelmät kertovat tästä myös täysin selvästi.
Selvästikin Raamatun Jeesus on juutalainen profeetta.
- eijumalaaa
Voi olla profeetta joka ennusti tulevasta temppelin tuhosta ja juutalaisten karkoituksesta.
Jumala ei ainakaan ollut.
- Esivalta_vastaa
Esivalta vastaa Suomessa ja kaikissa maailman kansakunnissa varmasti Jumalan tuomioissa toisia kansakuntia ja heidän kansalaisiaan ja samoin omia kansakuntalaisiaan vastaan tehneistä laittomuuksista vaikka olisivat tapahtuneet sen pahuuden yhteiskunnan laittoman lainsäädännön myötä ja myötävaikutuksesta, ja ihan turha kuvitella, että Jeesuksessa Jumalan pyhät vain anteeksiantamusta rukoilisivat pahuuden tekijöille ja laittomille julmille susille, sillä Ilmestyskirjassa selvään esitetään Jumalan armoistuimen edestä se pyyntö Isälle Jumalalle Pojassa Jeesuksessa "milloin tuomitset pahantekijät?" Ja heille vastataan "odottakaa vielä vähän aikaa". Näin on asiat todellisuudessa Jumalan tuomioissa, ettei esivalta eikä Babylonian kuningas eikä yksikään lähimmäiseltään varastanut ihminen pääse kuin koira veräjästä vaikka tässä maailmassa tätä mielenlaatua esiintyy ja tästä syystä poliisit ja maan mahtavat tekevät laittomuuksiaan ajatellen, ettei Jumala sitä huomaa tai ihmiset tuomitse, mutta olkaa varmat kaikki ihmiset, että Jeesuksen nimessä Jumalan tuomioistuimen eteen viedyt asiat tulevat esiin aikaan, ja silloin ei auta tietämättömyys tai laiton esivalta tai muutkaan asiat mitä tässä maailmassa nykyään on eikä edes esitetä ihmisille vaan ihmisten tietämättömyyttä Saatana ja sen edustajat käyttävät sumeilematta hyväkseen ja luulevat Jeesuksen pyhiä tyhmiksi, mutta lopulta itse osoittaituvat sellaisiksi, sillä Jeesuksen pelko on viisauden alku, ja tässä ajassa suurin osa ihmisistä luulee, että ihmisten viisaus heidät pelastaa kaikesta ja saavat kemuilla ja toimia kuin siat karsinassaan, mutta todellisuudessa Jumala antaa sen tuomionsa lopulta ja siat ja koirat ja kaikki maailman pedot kohtaan sen toisen kuoleman.
- Olen_monta_kertaa
Olen monta kertaa käynnyt jo yleisessä oikeusapuneuvonnassa, eikä minua sinne haluta, ja ymmärrettävää tietysti, mutta ohjeita voidaan antaa puhelimen kautta ja muutoin maksaa vähintäin 70 euroa, ja kun ansaitsen sen 600 euroa kuussa, voi jokainen suomalainen laskea, mitkä ovat mahdollisuuteni vähävaraisena käyttää tätä yleistä oikeusapua, kun asuminen maksaa jo monia satoja euroja kuussa, ja tässä myös yksi laittomuuden yhteiskunnan tunnusmerkki, että vaikka näennäisesti olisi kaikille oikeusapua, ei sitä ole vähävaraisille, ja samoin rikesakot ja kaikki lasten maksut ovat progressivisesti ihan kohtuuttomia Suomessa vuonna 2017, sillä näin ovat ihmiset säätäneet nämä asiat ja kansalaiset joutuvat tuleemaan näissä asioissa sitten toimeen. Todellisuudessa tilanne Suomessa vuonna 2017 jälkeen Jeesuksen Kristuksen syntymän täydellisen kestämätön ja vain Saatana palvelijoineen on tähän tyytyväinen varmaan.
Ymmärrän hyvin, että pedon merkin tulemuksen läheisyydessä tahdotaan etsiä syitä Jeesukseen uskovia kohtaan ja näin se on todellisuudessa myös tässä ajassa vaikka esitetään valheellisia syitä moninaisesti ja näistä kyllä tiedotaan Suomenkin tiedostusvälineissä, mutta ei todellisesti tilanteesta vainottujen kohdalla.- Valtiolle_ei_riitä
Valtiolle ei riitä 70 euroa jos käytän yleistä oikeusavustusta vaan sitoudun maksamaan valtiolle mahdollisen hyödyn osan siitä, mitä tämän palveluksen käyttäminen olisi minulle suonut, ja vaikka ei mitään hyötyä olisi 70 euroa menetetty, mutta jos hyödyksi olisi esitetty vaikka 10 000 euroa, ei voineet kertoa mikä olisi ollut se osuutensa valtiolle tästä ikäänkuin palkkiona.
Jos olisin säästänyt ihan järkevällä toiminnallani vaikka sen 10 000 euroa, kenties valtio olisi palkkiona ottanut sen 3 000 euroa ihan mitättömästä ja vähäisestä työstä, ikäänkuin allekirjoituksesta. Itse saan elää 600 euroa kuukaudessa ja sitten minulle esitetään omasta työstä jotain epämääräisiä palkkioita näistä asioista ja tietysti mahdollista ettei mitään hyötyä mistään ja vain 70 euroa maksu. Valtiovallan käsitys maksuista ja rikesakoista ja alaikäisten koulutusmaksuista vähävaraiselle on kyllä täysin subjektiivistä kidutusta todellisuudessa taloudellisesti, mutta ei tietenkään se voi sitä itse myöntää, sillä on itse sen säätänyt näin, vaikka voi esittää valheellista mielikuvaa hyvinvointivaltiosta joka todellisuudessa on kääntynyt irvikuvaksi pahoinvointivaltioista, ja mielialalääkkeiden käyttö tämän osoittaa todellisuudessa, kuten Jeesus opetti "hedelmistään puut tunnetaan". - Jumala_tuomitsee
Jumala tuomitsee kansakunnat ja ihmiset eri kansakunnissa, amen!
- Aloitukseen_liittyen
Jeesus kuuluu juutalaisuuteen, sillä on Israelin Herra ja Juutalaisten Kuningas ja nimenomaan ainoasta olemassa olevassa Jumalan Valtakunnassa. Jeesuksen juutalaisuuden kieltäjät eivät todellisuudessa kuulu juutalaisuuteen, mihin koko Raamatun ja Jeesuksen juutalaisuus kuuluu!
- trkortti
Ei ollut jeesu kuningas eikä herra vaan hän otti palvelijan, orjan osan. Toisella tulemuksellaan hänen pitäisi olla kuningas, voittoisakin ja perustaa temppeli ollen messias kaikille.
- Mitä_pelleilyä_onkaan
Mitä pelleilyä onkaan ihmisten todellisessa hädässä toimia kuten nyt toimataan! Tietysti Saatanalla ja palvelijoillaan on varaa tähän!
- Yhteiskunnan_edustajat
Yhteiskunnan edustajat pahoittelee viivästyksiä, ja kansa kärsii todellisuudessa!
Yhteiskunnan_edustajat kirjoitti:
Yhteiskunnan edustajat pahoittelee viivästyksiä, ja kansa kärsii todellisuudessa!
Sinun kannattaa mennä juttelemaan jonkun papin kanssa, he ovat sitä varten, että hoitavat sieluja, he saavat siitä palkan. Sinulle se ei maksa mitään.
Kyselet samalla nuo yhteiskunnalliset ja uskonnolliset asiat selviksi.
Täällä ei kukaan osaa sinua auttaa.- erkkiiii
fari.g kirjoitti:
Sinun kannattaa mennä juttelemaan jonkun papin kanssa, he ovat sitä varten, että hoitavat sieluja, he saavat siitä palkan. Sinulle se ei maksa mitään.
Kyselet samalla nuo yhteiskunnalliset ja uskonnolliset asiat selviksi.
Täällä ei kukaan osaa sinua auttaa.Joku terveydenhuollonkin ammattilainenkin voisi auttaa.Kovaa lääkitystä
- mikätotuus
Jeshua ja jesua tulee Joshua ja joosua- nimestä ja näistä raamatun tutkijan mukaan jeesus-nimi. Jeesus eli omana aikanaan ja joutui ylipappien ja kansan hyljeksimäksi. Siksi hänen nimensä kielletään juutalaisuudessa, jossa hän on harhaopin opettaja tuolta ajalta. Sopii ajatella, syntyikö jeesus juutalaisena, kun molemmat vanhemmat olivat juutalaisia, hän oli uskonnoltaan juutalainen ja kävi synagoogassa. Lieko mikä sitten totuus, mietippä itse.
- Anonyymi
Ensinnäkin, kuulun suureen sukuun, joka on lähtöisin keskieuroopasta ja Suomen savo-karjalaisilta alueilta suurin osa. Olen koko ikäni kuulunut evankelisluterilaisen kirkon piiriin, jossa minut ja esi-isäni on kastettu ja siellä minä olen päässyt ripille ja ensimmäiselle ehtoolliselle. Minä olen rukoillut joka päivä ja olen rukoillut iltarukouksen siitä lähtien, kun pääsin kehdosta ja äitini opetti Isä meidän- ja Herran siunaus-rukoukset, jotka sisältyvät kristilliseen raamattuun ja toinen on suomennos hebrealaisesta Herran siunaus-rukouksesta ja kuten koko kristillisen raamatun vanha testamentti, jonka kuuluu Juutalainen Toora-kirja sekä Profeetat. Nämä kuuluvat sekä kristilliseen, että juutalaiseen raamattuun, sillä erotuksella, että kreikkalainen raamatun käännös, josta meidän nykyinen raamattumme on käännetty, on jonkin verran sanojen kohdalla saanut muuta merkitystä, kuin alkuperäinen teksti edellyttäisi. Nyt on niin, että minun esiäiteihini on kuulunut ainakin raamatun aikoihin muun maalaisia ihmisiä ja heitä minun kuuluu kunnioittaa ja pitää heidänkin muistoaan suuressa arvossa. Jos sinä oman elämän näkemyksesi huomioiden et voi sitä tehdä, jää kokonaan sinun omaksi ongelmaksesi. Se ei ole sukusi ongelma, vaan kokonaan sinun ongelmasi, minkä elämän katsomuksen ja mitä tekoja sitten ideologiasi vuoksi sitten teetkin. Minun Trandenburgilainen esi-isäni oli nykyisen Saksan alueelta ja vaikka näin on, olen Israelin ystävä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389