Alastonsuomen isot kullit huijausta?

Mä oon käynyt katsomassa as sivustolla niitä kuvia mitä kaikki laittaa näytille itsestään.
Ei noi oo siis todellisia ne kaikki isot kalut siellä sivulla.
Jotain kuvakulmalla vääristeltyjä feikkejä suurin osa!
Tein treffit yhden kanssa ja pettymys oli suuri kun näin sitten livenä oikeesti puolta pienemmän kalun, kuin siellä kuvassa oli!
Voi jeesus, mitä ne niillä kuvilla haluu kun totuus paljastuu kuitenkin sitten livenä?

44

3236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kaikki AS:een kuvia laittaneet aio kulliaan esitellä livenä.

      Muutamat isostaan sinne kuvaa laittaneet haluavat vain, että kateelliset minimunat itkevät katkerana ja väittävät itkun seasta, että jokainen ison kullin kuva on muokattu.
      Monille heistä tuleekin yllätyksenä, että kaikki Suomen kullit eivät olekaan sellaisia pienehköjä nappuloita, joita sieltä oman masun alta pilkistää.

      Pieniähän ne kullit on, jos niistä muokkaamalla täytyy isoja tehdä. Oikeasti isojakin on.

      Kun nyt usein kerrotaan, että AS on täynnä muokattuja kullikuvia, niin haluaisin nähdä muutaman sellaisen selkeästi muokatun kullin kuvan ja selityksen, kuinka se kuva on muokattu. Kuvakulma ei tee kullista muokattua vielä.

      Tähän alle voi laittaa haluamiaan linkkejä. Sellaisia kiitos, jotka eivät vaadi rekisteröitymistä. Kullin kuvien vuoksi en viitsi sinne tiliä tehdä.

    • muutamantestannut

      Olen törmännyt yhdessä chatissa samaan ilmiöön. Muutaman miehen kanssa olen treffannut ja osalla on todellakin ollut paljon pienempi kuin mitä kuvassa on ollut. Oikealla kuvakulmalla pystyy todellakin antamaan ihan väärän kuvan todellisuudesta. Onneksi on ollut myös niitä, jotka eivät ole vääristelleet, vaan kalu on ollut aidosti iso.

      • mitäidiootteja

        Kukaan normaali laita vehkeistään kuvia yhtään minnekään.Ei voi kun nauraa näille luuseri hönöille nolaavat ittensä


      • Buahahhahhohhoo

        Häxän eli tuon mielisairaan hinttapulin mielestä on epänormaalia, jos ei mulkkuaan kuvaile ja julkaise nettiin.


    • Imekää-persettänne

      As:ssa on kuvamanipulaatiota ja riisikeppien pieniä mutta isolle näyttäviä munia.

      • Jep. Tässä on hyvä alku pyynnölleni. Tässä kun kerrotaan riisikeppien pienistä, mutta isolta näyttävistä mulkuista.

        Juttu jäi tosin vaillinaiseksi, kun linkkiä, edes yhtä, ei tullut postauksen mukana.

        Skarppaa mies. Laita muokatuista riisikeppi-kulleista kuvaa ja selvitä, kuinka huomasit kuvat muokatuiksi.

        Muuten täytyy taas pitää juttuasi pienikullisen katkerana kirahduksena, valitettavasti.


      • Homo-suksi-helvettiin
        h-x kirjoitti:

        Jep. Tässä on hyvä alku pyynnölleni. Tässä kun kerrotaan riisikeppien pienistä, mutta isolta näyttävistä mulkuista.

        Juttu jäi tosin vaillinaiseksi, kun linkkiä, edes yhtä, ei tullut postauksen mukana.

        Skarppaa mies. Laita muokatuista riisikeppi-kulleista kuvaa ja selvitä, kuinka huomasit kuvat muokatuiksi.

        Muuten täytyy taas pitää juttuasi pienikullisen katkerana kirahduksena, valitettavasti.

        Sinun pyynnöillä ei ole vitunkaan väliä. Todista sinä kuvien aitous?


      • Homo-suksi-helvettiin kirjoitti:

        Sinun pyynnöillä ei ole vitunkaan väliä. Todista sinä kuvien aitous?

        Arvasin, että minikulli jauhoi paskaa.

        Se joka jotain väittää, se todistelkoon. Minähän en väittänyt mitään, tollo :D


      • Todista
        h-x kirjoitti:

        Arvasin, että minikulli jauhoi paskaa.

        Se joka jotain väittää, se todistelkoon. Minähän en väittänyt mitään, tollo :D

        Sinähän tässä väität. Väität että kuvat ovat aitoja ja väität tuota tyyppiä minikulliksi.


      • Todista kirjoitti:

        Sinähän tässä väität. Väität että kuvat ovat aitoja ja väität tuota tyyppiä minikulliksi.

        Minikullisuusväite tulee tietenkin siitä, kun sinä väität, ettei isoja kulleja ole edes olemassa. Ei sellaista väitä kuin oikeasti pikkumulkkuinen katkero.

        Jos minä väitän, että Oulu on enemmän keskellä Suomea, mutta sinä väität, että se Oulu onkin Helsingin ja Turun välissä, kumman meistä pitää todistaa väitteensä? Häh, Asko? Häh?

        Minä en väitä AS-kuvia miksikään. Sinä väität niitä feikatuiksi. Anna malli muutamasta feikkikuvasta, niin jatketaan juttua sitten.


    • Teois-todeksi

      No juu, tosi tyhmää "vääristyteillä" kuvilla lähteä esittelemään itseään ja kun paljastuu pettymykseksi. On niitä oikeitakin olemassa ja kivalle naiselle tarjollakin jos haluu selaiseen kivaan tutustua kaikinosin. No mikä on toivomus, mielihalu koosta / paksuudesta??
      Mieluusti tutustuisin, en ole omahyväinen vaan toisenkin huomioiva.

      • Toisaalta mä haluisin nähdä sen ehdokkaan kullin jo etukäteen, että kannattaako päästää ees saatille.
        Mut sitte taas toisaalta on ihan älykivaa, kun sillä tyypillä paljastuukin ihan yllärinä iso pamppu lahkeesta ja sillon lähtee tältä tytöltä jalat alta, iiiiik!


      • TaitaaOlla
        Lindaliukas kirjoitti:

        Toisaalta mä haluisin nähdä sen ehdokkaan kullin jo etukäteen, että kannattaako päästää ees saatille.
        Mut sitte taas toisaalta on ihan älykivaa, kun sillä tyypillä paljastuukin ihan yllärinä iso pamppu lahkeesta ja sillon lähtee tältä tytöltä jalat alta, iiiiik!

        Onko tämä nyt sitä tyttöilyä?


    • KYLLÄ SE EHDOTON MAX MITTA 20CM . PAKSUUTTA SAA OLLA PITUUTTA EI LIIKAA . (minun mielipiteeni)

      • Kova, paksu kuustoista tyydyttää melkein kaikki tarpeet ja halut.
        Mutta mutta... sitten on myös ne ei niin jokapäiväiset tai arkiset asennot, vaan jutut mitkä vain pitkäaisainen mies voi sulle antaa.
        Mut en mäkään vakkariksi haluaisi jotain ylipitkää kalua mua "tökkimään", kipua se vaan tuottaa hallitsemattomassa rakastelussa.
        Ja haluun kans tuntea sen vauhtia antavan lantiotyönnön rakastellessa!


      • OssiHesa52

        Mutta ei o ku viistoista ja neljäpuol paljaspäinen...😞


      • Harvalla yli 20cm mutta on se mahdollista.


      • Kuvassasi on koira?


    • PS2017

      Käytän paljon työssäni Photoshopia, ei sillä kalun muotoileminen ole kummoinenkaan homma.

      Tutuille olen usein korjaillut digikuvia tai skannattavaksi tuotuja paperikuvia. Helppo on esim. nenän päästä poistaa finni. Hankalin juttu oli kun erään kuvan naiselta piti poistaa kaksoisleuka, tai käytännössä piti "rakentaa" uusi leuka:)

      • Hämmästyttävää on se, että AS on täynnään muokattuja kulleja, mutta kun olen pyytänyt edes yhtä näytille, eipä olekaan kukaan laittanut.

        Minusta se on aika ihmeellistä. Jos esimerkiksi Asko väittää jonkun kullikuvaa muokatuksi, miksi hän ei voi laittaa siitä linkkiä ja pientä selostusta, mistä tunnisti muokkauksen.

        Tosin Askolle jokainen omaa nappulaansa isompi on aina muokattu. Hän on sellainen epeli.


      • PS2017

        En siihen ota kantaa, moniko kuvista on muokattu, mulle yks hailee. Tökeröimmät muokkaukset kyllä huomaa helposti esim. taustan vääristymistä tai vääristyneistä varjoista. Vähän paremmat muokkaukset usein selviävät, kun kuvaa suurentaa tarpeeksi.

        Todella hyvässä kuvanmuokkauksessa voidaan mennä kuvaa rakentelemaan vaikka ihan minimaaliselle pikselitasolle. Lopputulosta voi sitten vielä vähän sumentaa, eli silloin muokkauksen jäljet saadaan häivytettyä.

        Lisäksi haluttua kuvan kohtaa on helppo korostaa ja suurentaa tuomalla se kuvan etualalle. Eli näin voi sitä kaluaan - tai sitten saaliskalaansa - suurentaa:)

        Mutta kiva on kavereita välillä photoshoppailuillaan jekuttaa - tai välillä kauhistuttaa:)


      • PS2017 kirjoitti:

        En siihen ota kantaa, moniko kuvista on muokattu, mulle yks hailee. Tökeröimmät muokkaukset kyllä huomaa helposti esim. taustan vääristymistä tai vääristyneistä varjoista. Vähän paremmat muokkaukset usein selviävät, kun kuvaa suurentaa tarpeeksi.

        Todella hyvässä kuvanmuokkauksessa voidaan mennä kuvaa rakentelemaan vaikka ihan minimaaliselle pikselitasolle. Lopputulosta voi sitten vielä vähän sumentaa, eli silloin muokkauksen jäljet saadaan häivytettyä.

        Lisäksi haluttua kuvan kohtaa on helppo korostaa ja suurentaa tuomalla se kuvan etualalle. Eli näin voi sitä kaluaan - tai sitten saaliskalaansa - suurentaa:)

        Mutta kiva on kavereita välillä photoshoppailuillaan jekuttaa - tai välillä kauhistuttaa:)

        Juu. Kyllä muokkaus on mahdollista ja sitä paljon tehdään. Finnin poistot eivät nyt varsinaisesti kuulu tähän AS-muokkauskeskusteluun.

        Kun minä olen pyytänyt edes yhtä kuvamuokattua AS-kullia näkyviin, niin arvaatkos mitä? Yhtään ei ole tullut.
        Sitä minä vaan ihmettelen. En minä sitä ihmettele, että kuvia muokataan.

        Jos isoa kullia väittää muokatuksi, kulli voi olla joko muokattu, tai iso ilman muokkausta ja minä olenkin kovasti yrittänyt näille väittäjille välittää pyyntöä, että laittaisivat nyt sitten niitä muokattuja näkyviin.

        Odotellaan. Jospa joku rohkea vielä sellaisen muokatun AS-kullikuvan laittaisi ja kertoisi myös sen, kuinka ja mistä huomasi kullin muokatuksi. Muutenhan tuollaiset väitteet voi kuitata pikkumunaisten kateellisiksi parahduksiksi.


    • PS2017

      Joo, esittelin asiaa vain tällaisesta teknisestä insinöörinäkökulmasta. Itsekin uskon, että pääosin kuvat ovat ihan rehellisiä.

      Mutta olisihan se kiva, jos joku linkkaisi muokatuksi epäilemänsä kuvan, sitten voisi sen aitoutta alkaa arvioida.

      Itselläni ei ole mitään tarvetta habitustani tai kaluani muokkailla, näillä eväillä olen hyvin pärjäillyt.

      • Asiallinen posti.


      • Todistustaakka

        Jos sanotaan, että 99% on manipuloitu enemmän tai vähemmän, niin laittakaa ne kuvat jotka ei ole manipuloitua materiaalia


      • Todistustaakka kirjoitti:

        Jos sanotaan, että 99% on manipuloitu enemmän tai vähemmän, niin laittakaa ne kuvat jotka ei ole manipuloitua materiaalia

        Jos sinä väität jotain manipuloiduksi, kyllä se todistustaakka on ihan vaan sinulla.

        Mikä siinä on niin saatanan vaikeaa laittaa niitä muokattuja kuvia esille, jos niitä on sen 99 % kulleista? Eikös sen pitäisi olla erityisen helppoa?

        Minunko pitäisi todistaa, että maapallo on pyöreä, kun sinä ja muutama muu kahjo väittää sitä litteäksi :D

        Minä olen tuota muokkausasiaa jo jonkin aikaa kysellyt, vaan ei mitään ole tullut näkyviin. Turhaa lätinää vaan.


      • Hjcxvbn

        Kyllä todistustaakka on niillä jotka kuvia laittaa ja jotka uskoo niitä todeksi. Laita kuva jossa ei ole muokattu kuva ja joissa on iso kulli? Ison raja on 15 cm Suomessa..pituus


      • Hjcxvbn kirjoitti:

        Kyllä todistustaakka on niillä jotka kuvia laittaa ja jotka uskoo niitä todeksi. Laita kuva jossa ei ole muokattu kuva ja joissa on iso kulli? Ison raja on 15 cm Suomessa..pituus

        Ei. Minä en väitä miksikään niitä kuvia. Sinä väität, eli todista väitteesi tai pidä turpasi /näppiksesi kiinni!


      • 18cm
        Hjcxvbn kirjoitti:

        Kyllä todistustaakka on niillä jotka kuvia laittaa ja jotka uskoo niitä todeksi. Laita kuva jossa ei ole muokattu kuva ja joissa on iso kulli? Ison raja on 15 cm Suomessa..pituus

        alastonsuomi.com nimim: Estottomat
        Ei mitenkään muokattu mitään kuvaa.


      • 18cm

      • Adusihanite

      • 18cm
        Adusihanite kirjoitti:

        Paljonko mitat miehellä ja naisella?

        mies 173 cm 63 kg, vaalea nainen 167cm 56kg, tumma nainen 164 cm 60 kg


    • esrdtyfguhjkhgfd

      Onhan siellä isoja, sitten siellä on niitä photoshopattuja, sitten siellä on niitä "20cm" -julistavia ja kun vertailee vähän suhdetta käteen jne, niin ehkä maksimissaan 16cm on todellinen luku... :D Linkkejä vois joskus yrittää muistaa tänne laittaa ja joskus olen laittanutkin, mut sitten alkoi itku ja parku, kun ne näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille...

      • Asusihanite

        Totta tuo sinun havainto, Riisitaitisells pygmillä näyttää 15 senttinen 25 sentin mahtikyrvältä kuvissa ja oikeilla kuvakulmilla. Siihen photsria lisäksi, eli kuvanväsittelyä, niin on julman näköinen lenkki prinssinakkikin.


      • Asusihanite kirjoitti:

        Totta tuo sinun havainto, Riisitaitisells pygmillä näyttää 15 senttinen 25 sentin mahtikyrvältä kuvissa ja oikeilla kuvakulmilla. Siihen photsria lisäksi, eli kuvanväsittelyä, niin on julman näköinen lenkki prinssinakkikin.

        Ei 15-senttinen näytä kuin 15-senttiseltä.

        https://alastonsuomi.com/Estottomat

        Miltä tuo näyttää? Alipaineella venytettynä näyttäisi olevan yli 18 cm. Kutistuuko kolmeentoista, kun päästää paineet putkesta? Monta kuvaa kaveri laittanut. Osaatko sanoa, mitkä kaikki niistä ovat muokattuja?

        Mikähän siinä on, kun et voi myöntää, että jokainen kulli ei ole oman prinssinakkisi kokoinen. Isojakin on. Osaatko, Asko, siihen mitään sanoa?


      • Säännöllinen.harjoitus
        h-x kirjoitti:

        Ei 15-senttinen näytä kuin 15-senttiseltä.

        https://alastonsuomi.com/Estottomat

        Miltä tuo näyttää? Alipaineella venytettynä näyttäisi olevan yli 18 cm. Kutistuuko kolmeentoista, kun päästää paineet putkesta? Monta kuvaa kaveri laittanut. Osaatko sanoa, mitkä kaikki niistä ovat muokattuja?

        Mikähän siinä on, kun et voi myöntää, että jokainen kulli ei ole oman prinssinakkisi kokoinen. Isojakin on. Osaatko, Asko, siihen mitään sanoa?

        Yleensä pumppaaminen turvottaa esinahkan (kuten myös häppärit), josta asian helpoiten huomaa, ellei sitten p.shoppaa sitä kuvaa. Monessa kuvassa tosin sormilla kiristetään löysiä juureen...
        Jos esileikkinä harrastaa pumppaamista, niin sillä saa kyllä kaluun paksuutta, eikä kortonki tahdo mennä enää päälle, mutta pituuteen sillä ei paljon ole vaikutusta.
        Jumppaus tarkoituksessa voi olla hieman hyötyä myös pituuden osalta.


      • 18cm
        Säännöllinen.harjoitus kirjoitti:

        Yleensä pumppaaminen turvottaa esinahkan (kuten myös häppärit), josta asian helpoiten huomaa, ellei sitten p.shoppaa sitä kuvaa. Monessa kuvassa tosin sormilla kiristetään löysiä juureen...
        Jos esileikkinä harrastaa pumppaamista, niin sillä saa kyllä kaluun paksuutta, eikä kortonki tahdo mennä enää päälle, mutta pituuteen sillä ei paljon ole vaikutusta.
        Jumppaus tarkoituksessa voi olla hieman hyötyä myös pituuden osalta.

        Kyllä, paksuutta saa lisää hetkellisesti mutta pituuden lisäys onkin vaikeampaa.
        Minä oon saanut 19.5 senttiin putkessa mutta 18 cm lyhenee ja siinä pysyy paitsi jos nainen ei ole kiinnostava niin ei pysy siinäkään. :)

        Paksuutta oon hakenut pääasiassa että nainen tykkäisi, pituus ei ole se tärkein mutta jotkut naiset tykkää siitä kun pää hakkaa pohjaan mutta ei läheskään jokainen, jotkut ovat kieltäneet lykkäämästä pohjia myöten tai muuten seksi loppuu siihen.


      • 18cm

        Eilen/tänään uuden naistuttavuuden kanssa sekstailtiin ja hän tykkäs siitä kun kalu hakkas pohjaan asti, sai painaa täysillä menemään ;) Mahtavaa, sanois tähän Jaajokin :)


    • Jocckkss

      Pienempi kuin kuvassa? No silloin se ei voinut olla kuva samasta kalusta.
      Omistan edelleen 15cm ympärysmitaltaan olevan kalun. Ja ihan yhtä paksu on, kuin siitä otetuissa kuvissa. Löytyy tuolta ko. sivustolta. Etsivä löytää.

      • Nahaton

        Olen aina ihmetellyt noita miesten ilmottamia mittoja,'ympärysmitta'
        =mittanauha,kuuluuko kaikki em. mitan ilmoittaneet johonkin ompelukerhoon...😆
        Eikö se olisi helpompi laittaa seisova kalu mitan/viivottimen päälle ja katsoa halkaisija...


      • ihmettele-vaan
        Nahaton kirjoitti:

        Olen aina ihmetellyt noita miesten ilmottamia mittoja,'ympärysmitta'
        =mittanauha,kuuluuko kaikki em. mitan ilmoittaneet johonkin ompelukerhoon...😆
        Eikö se olisi helpompi laittaa seisova kalu mitan/viivottimen päälle ja katsoa halkaisija...

        Ihmettele myös kondmivalmistajien ja Wikipediankin tapaa. Kulli ei ole ympyrä.


      • mitta.tarkkuus.ekax
        Nahaton kirjoitti:

        Olen aina ihmetellyt noita miesten ilmottamia mittoja,'ympärysmitta'
        =mittanauha,kuuluuko kaikki em. mitan ilmoittaneet johonkin ompelukerhoon...😆
        Eikö se olisi helpompi laittaa seisova kalu mitan/viivottimen päälle ja katsoa halkaisija...

        Miten mittaat sellaisen esineen halkaisijan, joka ei ole sylinterin muotoinen. Kullin poikkipinta ei ole ympyrä vaan jotakin muuta.

        Ympärysmittaa käytetään siksi, että se on mahdollista yksikäsitteisesti mitata. Lisäksi se kertoo suoraan kuinka paljon kyseinen elin työntyessään venyttää pillun tai persreiän lihaksia eli kuinka isolta kalu tuntuu.


    • Mitensemeni

      "En ole homo, eikä vois vähempää kalut kiinnostaa. Luen kuitenkin kaikki näiden palstojen viestit, mikä vaan ikinä liittyy miesten sukupuolielimeen. Komenttini on yleensä kuitenkin jotain halveksuvaa, koska siis kuten sanoin, EVVK. Löylykauha, sitä minulla ei ole käytössä, ainakaan saunassa. Sana 'löylykauha' saa minut ärsyyntymään kirjoittelusta, joka EVVK, kuten toistelen jokaisessa kommentissani. Eli ei kiinnosta kauhat eikä kalut."

    • Anonyymi

      Pakko vastata tähän vaikka on aika vanha aloitus.
      Silloi kun chatti oli vielä voimissaan juttelin siellä silloin tällöin.
      Mua alkoi jutultaan nuori mies.
      Aloin kiinnostumaan,kertoi että haluaisi naida näistä.
      Oli sattumat samoilta kulmilta,vaikka pelotti ottaa yhteyttä.
      Vaihdoimme puh no,olin laittanut salatun numeron.
      Se eka kerta, muistan sen vieläkin.
      Kaikki koot vastasivat kerrottuja.
      Ainoa huono puoli oli et naimme autossa.
      Oli hikistä puuhaa.
      Ja toisekseen miehellä oli vaikeutta saada stondista.
      Käytin vanhaa konstia,laitoin pojan nuolemaan pillua ,se auttoi.
      Viis kertaa hän laukesi pillun, oli aika autuas tunne.
      Sain isoa,ja hyvää teki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe