matkavaruste.fi kokemukset

matkavaruste.fi

Halpa ja huono. En suosittele.
Viikon odottelun jälkeen, vasta kysymällä selvisi että yksi tilatuista tuotteista on loppu. Ainut tähti tulee siitä että asiasta tiedustellessa matkavaruste.fi ehdotti itse että puuttuva tuote tulee jälkitoimituksena. Tuotteet luvattiin lähettää seuraavana päivänä, mutta oikeasti seurtantatietojen mukaan meni kolme päivää. Toisena päivänä lähetys oli rekisteröity järjestelmään, mutta vasta kolmantena päivänä tuote oli saatu fyysisesti postiin.. Eihän tässäkään ole mitään mutta kun tuotteet tilattiin lähi R-kioskiin 20 m päähän. Ei lähipostiin 1500 m päähän. Tästäkään muutoksesta ei tullut mitään infoa.

Verkkokaupassa on laaja valikoima

Hinnat ovat edulliset

-Tuotteiden saatavuustiedot eivät pidä paikkansa

-Omatoimista asiakas palvelua ei ole, vain erikseen kysymällä saa tiedon jos joitan tuotetta ei ole

-Toimitustavat vaihtuvat

-Antaa virheellisiä tietoja lähetyksistä

En voi suositella. Oma johtopäätelmä on että kannattaa maksaa vähän enemmän toiseen paikkaan, niin saa nopeammin ja varmemmin.

18

10192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettymys

      Netissä myyvät tuotteita joita itse asiassa ei ole. Kannattaa mennä paikan päälle ja kysyä tuotetta, jotta välttyisi turhilta psnkkikorttitoiminnoilta, mutta varautukaa että myyvät paljon ”ei oota”

      • Anonyymi

        Joo olisi kannattanut lukea täältä tämä sun kommentti. Sain tilauksen tehtyä edulliseen aurinkotuolin. Muutaman päivän kuluttua lsittoivat viestiä että tuotetta ei saa, mutta jos maksan 15 e lisää saan toisenlaisen tuotteen joka näkyi myös heidän sivuillaan juuri tuon hintaisena! . Tämä tuote ei vastannut toivetta vaan oli erilainen ja liian kallis. Pyysin rahat takaisin. Sain ne pian, ja sähköpostilla alennuskoodin jolla saan Seuraavasta tilauksesta 10e alennuksen jos tilaus ylittää 70 e. Siis naurettavaa palvelua. Mielestäni olisi ollut kohteliasta tarjota jotain alennusta siitä että myyvät tuotetta jota ei ole. Selvä myyntikikka. Ei mikään vahinko. Tämän tilaamani aurinkotuolin kuva seikkailee vieläkin kuva haussa, mutta enää sitä ei kylläkään pääse tilaamaan. En tilaa täältä enää mitään.


      • Anonyymi

        Hei,

        Kiitos palautteestasi. Laiton viestiketjun alkuun kommenttimme asiaan. Toivottavasti voit palata uudestaan asiakkaaksemme niin korjataan aiemmin tapahtunut virheemme.

        Ystävällisin terveisin
        matkavaruste / Oskari Weckman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olisi kannattanut lukea täältä tämä sun kommentti. Sain tilauksen tehtyä edulliseen aurinkotuolin. Muutaman päivän kuluttua lsittoivat viestiä että tuotetta ei saa, mutta jos maksan 15 e lisää saan toisenlaisen tuotteen joka näkyi myös heidän sivuillaan juuri tuon hintaisena! . Tämä tuote ei vastannut toivetta vaan oli erilainen ja liian kallis. Pyysin rahat takaisin. Sain ne pian, ja sähköpostilla alennuskoodin jolla saan Seuraavasta tilauksesta 10e alennuksen jos tilaus ylittää 70 e. Siis naurettavaa palvelua. Mielestäni olisi ollut kohteliasta tarjota jotain alennusta siitä että myyvät tuotetta jota ei ole. Selvä myyntikikka. Ei mikään vahinko. Tämän tilaamani aurinkotuolin kuva seikkailee vieläkin kuva haussa, mutta enää sitä ei kylläkään pääse tilaamaan. En tilaa täältä enää mitään.

        Hei,

        Kiitos palautteestasi. Laitoinkin viestiketjun alkuun että vastauksemme tulee nyt poikkeuksellisesti vuosien päästä koska vasta huomisimme että myös tätä kautta palautetta meille tullut. Tilauksesta on kulunut aikaa sen verran paljon että en ihan tarkkaan osaa sanoa mitä tapahtunut mutta vaikuttaa siltä että meillä on ollut koneella saldovirhe ja tilattu tuote on ollut meiltä ja vielä myös valmistajalta loppunut. Näissä tilanteissa pyrimme aina ensisijaisesti tarjoamaan tilalle joko samanhintaista tai edullisempaa tuotetta. Ilmeisesti tässä tilanteessa ainoa vastaava tuote on ollut kalliimpi ja olemme siitä tarjonneet alennusta. Johtuen suuremmasta hintaerosta on eroa hintaan kuitenkin jäänyt.

        Pahoittelemme tapahtunutta.

        Toivottavasti voit vielä palata asiakakkaaksemme niin korjataan tämä negatiivinen kokemus. Ketjun alkuun laittamassani vastauksessa kerroinkin jo vähän laajemmin miten olemme toimintaamme ja palveluamme kehittäneet.

        Ystävällisin terveisin
        matkavaruste / Oskari Weckman


    • minä-soitan

      Minä pakosta muutaman tilannut kun ei muualta järkihintaan ja AINA olen soittanut ensin onko vai ei tuotetta.

      • Anonyymi

        Hei,

        Kiitos palautteestasi. Viitaten viestiketjun alkuun laittamaani viestiin, vastaus tulee nyt vuosien päästä Pahoittelemme tätä.

        Oletko huomannut muutosta tässä asiassa tekemiemme parannusten myötä?

        Ystävällisin terveisin
        matkavaruste / Oskari Weckman


    • Anonyymi

      Joo. Itsekkään en saanut tuotetta silloin kun piti. Kävi loppujen lopuksi ilmi, ettei tuotetta sittenkään ole enää ollenkaan. Olisivat antaneet 4 euron alennuksen toiseen tuotteeseen...

      • Anonyymi

        Hei,

        Kiitos palautteestasi. Viitaten viestiketjun alkuun laittamaani viestiin, vastaus tulee nyt yli vuoden päästä.

        Pahoittelemme epäonnistumista tilauksesi hoidoon suhteen. Olemme tehneet paljon kehitystyötä palvelumme suhteen viimeisen vuoden aikana ja mm. koko verkkokauppamme uudistui viime maaliskuussa. Yhdessä järjestelmä parannusten ja kasvaneen varaston ansiosta toimituksien nopeus ja toimitustiedon ajantaisuus on huomattavasti paremmalla tasolla. Tällä hetkellä tosin usealla valmistajalla on ollut paljon haasteita tuotannossa ja logistiikassa koronan vuoksi mutta tilanne on menossa parempaan suuntaan.

        Toivottavasti voit palata uudestaan asiakkaaksemme niin korjataan negatiivinen kokemus positiiviseksi.

        Ystävällisin terveisin
        matkavaruste / Oskari Weckman


    • Anonyymi

      Ostin Matkaverusteelta Brunner-matkasuihkun, joka näytti asialliselta. Muotoilu hyvä, vedentuotto hyvä, mutta sähköosien materiaalit eivät kestä lainkaan kosteutta, kosteita tiloja, tai puhumattakaan vettä. Järvi- tai kaivovesi eivät käy ollenkaan, koska myös pumppu lakkaa toimimasta liettymisen vuoksi. Käytimme suihkua mökillämme muutaman viikon, ja sen jälkeen se sanoi sopimuksen irti. Joutoajat suihkulaitteisto oli saunan pesuhuoneen seinällä, ja käytettäessä tietenkin vain veteen kuuluvat osat vedessä (pumppu). Kaikki sähköön liittyvät osat olivat hapettuneet sellaiseen kuntoon, ettei vaan enää toiminut. Olen koko ikäni työskennellyt elektroniikan parissa, ja kokemukseen perustuen voin sanoa, että laite on tyypillistä kiinalaista skeidaa. Sitä ei auta edes italialainen suunnittelu. Kiinantuotteen kun ostaa, rakentaa sen itse toimivaksi, käyttää pari viikkoa ja heittää pois. Näin se vaan menee. Itse olen jo eläkkeellä, mutta nuorten puolesta olen huolissani tällaisesta "kestävästä kehityksestä". En suosittele Brunner suihkua kenellekään, joka käyttää laitetta muulla kuin pullovedellä ja kosteissa tiloissa kuten asuntoauton suihkuhuoneessa tai saunan pesuhuoneessa.

      • Anonyymi

        Hei,

        Pahoittelemme että vastauksemme tulee näin myöhässä. Huomasimme vasta hiljattain että tätä kautta meille on tullut myös palautetta. Mainitsemassasi käytössä kyseessä olevan suihkun osalta ongelmallista on tosiaan se että sitä ei ole suunniteltu kiinteään asennukseen/käyttöön jossa suihkun elektroniset osat ovat pitkään yhtäjaksoisesti alttiina kosteudelle ja eivätkä pääse kunnolla kuivumaan. Kyseessä siis matkasuihku joka ei tarkoitettu asennettavaksi kiinteästi kosteisiin tiloihin vaan ainoastaan tilapäiseen matkakäyttöön. Tämän vuoksi suihkussa ei myöskään ole kuin 12v pistoke. Eli kuten kommentissasi mainitsitkin tämä suihku ei ole tarkoitettu saunan pesuhuoneeseen tai suihkuhuoneeseen. Valikoimassamme ei valitettavasti löydy korvaava suihkua jota voisin tähän tilalle suositella koska kaikissa on sama käyttöperiaate. Harmittavaa että näin on käynyt ja toivottavasti saitte asian muilla tavoin ratkaistua.

        Ystävällisin terveisin
        matkavaruste / Oskari Weckman


    • Anonyymi

      Nyt odotellut kuukauden toimitusta!! rahat kelpasivat mutta tavaraa ei toimiteta

      • Anonyymi

        Hei,

        Pahoittelemme toimituksesi viivästymistä. Onko mahdollista laittaa yhteystietosi meille osoitteeseen [email protected], niin selvitän mitä tilauksesi kanssa on tapahtunut. Ystävällisin terveisin matkavaruste / Oskari Weckman


    • Anonyymi

      Ei kannata tilata! Täältä tilattu termosmuki ei pidä juomaa kuumana, pyytävät lähettämään tutkittavaksi. Testaavat mukia kiehuvalla vedellä, ja se kuulemma pysyy tulikuumana pitkän aikaa. Yritän sanoa, että kahvia ei juoda tulikuumana, joten testaavat lisää kiehuvalla vedellä. Fine, olkoot sitten, ehkä kuppia ei ole tarkoitettu kahville vaan sille kiehuvalle vedelle. Asiakaspalvelun kruunaa ilmoitus, että minun pitäisi maksaa toimituskulut 7,90€ saadakseni oman mukini takaisin! En maksa - varsinkaan kun näistä ehdoista ei ole infirmoitu missään vaiheessa vaan pyydettiin vaan lähettämään muki takaisin. Aion hankkia paremman mukin muualta ja kiertää tämän firman kaukaa.

      • Anonyymi

        Hei,

        Hieman joudun oikaisemaan tässä asiaa. Muki testattiin kiehuvalla vedellä koska näin mahdollisen ongelman testaaminen/huomaaminen helpompaa. Muki on tarkoitettu käytettäväksi mm. kahville. Kyseisestä mukia olemme myyneet pitkään ja on myös henkilökunnallamme monella käytössä. Reklamaatioita mukista ei ole aiemmin tullut ja muki on laadukas. Testissä totesimme että palautetussa mukissa ei ole vikaa. Aiheettomista palautuksista joudumme toimitusehtojemme mukaan veloittamaan toimituskulut. Toimitusehdot on luettavissa ja hyväksyttävä ennen tilauksen hyväksymistä. Perustelimme nämä asiat sähköpostitse. Emme halua lähteä asioista riitelemään ja päätimme lopulta tehdä niin että hyvitimme sinulle koko tilauksen toimituskuluineen vaikka sille ei tässä tapauksessa mielestämme ollut perusteita. Jotta keskustelusta saadaan rakentavaa ja pystymme kehittämään toimintaamme sen perusteella, arvostamme suoraa palautetta myös meille ja palautteen julkaiseminen omalla nimellä helpottaa lisää myös asioiden selvitystä täällä päässä. Ystävällisin terveisin matkavaruste / Oskari Weckman


    • Anonyymi

      Hei,

      Vastaan palautteeseen vaikka se onkin vuodelta 2017. Huomasimme vasta hiljattain että tätä kautta meille on tullut myös palautetta. Eli vastaus tulee nyt vuosia myöhässä. Pahoittelemme tätä.

      Tilanne on vuodesta 2017 parantunut meillä oleellisesti etenkin saatavuustietojen ja tuotteiden toimituksen nopeuden suhteen. Tähän vaikuttaa erityisesti järjestelmämuutokset joissa uudistunut verkkokauppa päälimmäisenä. Oma varastomme on kasvanut myös huomattavasti jolloin useimmat tuotteet saadaan nopeasti matkaan Tuusulan varastomyymälästämme. Myös asiakaspalveluun olemme panostaneet palkkaamalla lisää henkilökuntaa ja pienentämällä vasteaikoja asiakaskyselyissä. Pyrimme myös mahdollisimman hyvin pitämään asiakasta ajan tasalla tilauksista joiden kanssa mahdollisia viivästymisiä ilmenee.

      Tänä ja viime vuonna koronan vuoksi usealla valmistajalla on ollut merkittäviä tuotanto- / logistiikka ongelmia jotka ovat näkyneet pidentyneissä toimitusajoissa meillepäin tai vaikeuksina saada ylipäätänsä tavaraa Suomeen. Mielestäni tästäkin tilanteesta olemme olosuhteisiin nähden pärjänneet hyvin.

      Toivottavasti voit palata uudestaan asiakkaaksemme ja saadaan aiempi ikävä kokemus käännettyä positiiviseksi.

      Ystävällisin terveisin
      matkavaruste / Oskari Weckman

    • Anonyymi

      Edelleen sama meno jatkuu matkavarusteella. Rahat kelpaavat mutta tuotetta ei näy. Tilausta odoteltu 3 viikkoa nyt vaikka tilattaessa luki että toimitus 1-4 arkipäivää.

      • Anonyymi

        No olisi pitänyt käydä täältä ensin lukemassa. Toimitus vaan venyy, mutta ei mitään infoa kuinka kauan. Tilaavat tuotteet itselle, mistä lie kaukaa, vasta maksun saatuaan.


    • Anonyymi

      Tilattu pöytä 14 päivää sitten ei oo näkynyt

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe