Hei.
Tietääkö joku enemmän Masalan nissnikuntien tulipalosta joka oli 1990 luvulla.
Kuulema tulitikkuleikeistä lähtenyt palo jossa menehtyi kaksi lasta :(
Surullista, mutta toivoisin saavani kuulla lisää..
Tai tietääkö joku mistä voisin hakea tietoa?
-Lissu
Masalan tulipalo 1990 luvulla.
10
1829
Vastaukset
- jinvon
- surullinenjuttu
Palovaroittimet ovat tärkeitä.
Todella traaginen tapaus.- Piennarkujallllla
Palossa Masalassa kuoli 2 alle koulu-ikäistä lasta 1990 alussa.Olisiko ollut Piennarkujalla?
- Masalassa1990
Löydät masala???-kirkkonummi-suomi24 keskustelut.kun selaat juttuja
- Parempiakuinmuut
lapset on haudattu Kirkkonummen Haapajärven hautausmaalle.Äiti taisi olla risteilyllä ja isän piti hoitaa lapsia.
- asukki
Kyseessä on Nissnikuntiellä sattunut tulipalo. 2 alle kouluikäistä lasta menehtyi. Olin paikalla tulipalon sattuessa. Asuin samassa talossa. 2-kerroksisia luhtitaloja. Talot olivat uusia tuolloin.
Ikävä tapahtuma.- Anonyymi
Asuin silloin sen palaneen asunnon yläpuolella.
- Anonyymi
Asuin silloin sen palaneen asunnon yläkerrassa. Miksi kysyt?
- Anonyymi
Asuitko palaneen asunnon yläkerrassa?
- Anonyymi
Voitteko vittu lopettaa oli traaginen juttu mut ette tiedä kaikkia totuuksia,minä tiedän oli siskon lapset,puikaa asiat jossain muualla älkää mediassa miettikää miltä vanhemmista tuntuu kun lukee tommosia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774