Onko kenelläkään kokemuksia siellä työskentelystä?
Vuorensyrjän palvelutalo
20
7493
Vastaukset
- Elämänpuolesta
Koko palvelutalo on homeessa, näin olen kuullut. Sisäilmaongelmia kaikkialla, toivon että et mene koskaan kyseiseen paikkaan.
- Anonyymi
Nyt ymmärrän miksi äidilläni on aina kurkku tukossa. Aikaisemmin kun hän asui muualla kaikki oli kunnossa. Kysyin kun äitini meni sinne mikä on tilanne, vastaus tilannetta tutkitaan. Sitä on nyt seurattu muutama vuosi. Mitään ei tapahdu. Täytyy alkaa itse tutkimaan asiaa
- YksiParhaista
Vuorensyrjä on yksi parhaimmista palvelutaloista missä hoitaja voi työskennellä.
- Anonyymi
No em nyt sanoisi noin, vaihtuvuus on suurta
- Anonyymi
onko ihan totta, hirveä raskas paikka, rasittava syystemi.
- jn99
sain kesäpaikaa , mutta muitan hoitjan huonokokemusta... sanoin heti... ei kiitos
- Kaalinpää
On erittäin raskas paikka ja ilmapiiriltään haastava. Hoitajien vaihtuvuus suurta, mol. Fi hakee jatkuvasti uusia, mistä kielii?
- Saiturinporssi
Palvelutaloissa, varsinkin kaupungin tahoilla, on usein hyvin huonokuntoisia asiakkaita. Tämä johtuu siitä, että laitospaikkoja ei ole ja taloon pääsyn vaatimuksena on todella se, että kunto huono. Yksityisellä puolella rahaa käytössä eri mitoissa eikö kukaan määrittele sitö, kuka taloon saa tulla tai ei. Joten, myös ihmisten kunto luonnollisesti eri luokkaa sillä esimerkkinä kuvitteellinen Irma, 60v, päättää haluta muuttaa palvelutaloon ilman sen suurempia vaivoja ja hän saa sen tehdä. Rahalla saa.
Lisänä tunnettu valtakunnallinen hoitajien pieni määrä lisättynä edellä mainittuihin seikkoihin. Duunarin työtä isolla D:llä- KAMALAAKO
Eikä yksityiset ota huonokuntoisia! Eivät ole koskaan ottaneet! Kaikkein huonokuntoisemmat, joilla ei ole rahaa itse maksaa, "hoidetaan" kodeissaan.
- alejo
Suosittelen rakenneteknisiä kuntotutkimustuloksia nähtäväksi, ennen työskentelyn aloittamista kyseisessä pakassa. Työhaastattelun aikana ei kuulema tarvitse kertoa sisäilmaongelmista/homeista ja mikrobeista, vasta sitten kun työpaikan ottaa vastaan ... Tutkimukset tehty kesällä 2017.
- ustujetski
Itseasiassa, jos työnhakija ymmärtää haastattelussa kysyä niin työnantaja on tällöin velvollinen kertomaan sisäilmaongelmista. Viimeistään toki siinä vaiheessa, kun työpaikka on jo otettu vastaan.
Itseäni myös kiinnostaisi nämä kuntotutkimuksen tulokset... - Sairastunut33
Minulle kävi juuri niin että haastattelussa ei puhuttu mitään sisäongelmista. Ja kuinkas kävikään sairastuin kyseisessä paikassa.
- alejo
Kuntotutkimustulokset ovat julkista tietoa.
- Anonyymi
Minä ainakin aijon vaatia työhaastattelussa että antavat kaikki rakennuspiirustukset eteeni ja joku johtava erikoisinsinööri selostaa vielä kaiken. Lisäksi aijon vaatia homekoiran paikalle ja revityttää tarvittaessa seiniä ja lattioita auki jotta saadaan selville onkos sitä hometta vaiko eikö.
terkuin Annlulii
- Anonyymi
On! Ei ikinä sinne
- Anonyymi
Rakennusvuosi varmaan jotain 60-lukua? Päivittäminen varmaan mahdotonta, nykyisen purkaminen ja uuden rakentaminen olis fiksumpaa. Matontamppaustelinekin pihalla on varmaan tosi tarpeellinen?
- Anonyymi
jossa tiimissä tiimin tiskaja haukkuu herkästi hoitajan päälle. ja tiimissä luokitellaan hoitajia jotkut on ylemmässä asemassa, jotkut on alemmassa asemassa. selän takana puhuminen on aina. siellä vaikka tiimin esimiehen haussa, ei kiinnosta ketään hakemaan työpaikka. Pidä miettiä miksi????
- Anonyymi
Huippupaikka, hoitajille ilmaiset safkat ja alan parhaat palkat, kaikki hymyilee ja kiittelee työn jäljestä eikä kukaan puukota koskaan selkään.
- Anonyymi
En suosittele. Huono työilmapiiri!
- Anonyymi
Kamala työpaikka. Kiusaamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899