Minne lampaani häviävät yksi kerrallaan?

Olikesäjalammas

Tätä olen ihmetellyt. Susi tai muu peto ei kai ole kyseessä kun mitään ei näy missään.?

33

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOOsiSuuri

      Jos joku tosi iso suvakki on tarvinnut tampoonia?

      • SuvakkiNytKiihottuu

        Tuo oli hyvä pointti :) voi lammas raasua . Pahin mahdollinen kuolema :(


      • Hehhehehehhee

        Ei helvetti, suvakin tampooni :) :) viikon lohkaisu!


    • Tubeyou

      Härskijuttu on hyvä. Kannattaa tutustua. Tubeen. Varsinkin juttu 23.

      • MissäLampaani

      • dampax

    • päkättipaimen

      Olekkos huomannut sellaista,että lammas osaa kävellä. Eli siirtyä paikasta a paikkaan b.
      Mikäli haluat estää siirtymisen, lyö riimu kaulaan ja toinenpää kiinni
      .

      • ei.ole.erwin

        Ketäs lähiseudullasi asustaa, viitteitä voisi ajatella?


    • filmiporukalla

      Jospa siellä tehdään uutta aikoinaan paljon katsojia saanutta Lampaansyöjät elokuvaa.

    • rassen.kolmiodraama

      Mustasukkainen serkkupoikasi on päättänyt päästä niistä eroon.

      • mielipuolisen

        Sikailevan suvakkitrollin sairas serkkupoikafantasia.Rasse persiissään.


      • olethan

        Sekopäätrolli hokee serkkupoikaa ja bemukkaa.Varsinainen rasse.


    • rasvaa-suupielissä

      Ne on halalina ja pistelty karvaisiin naamoihin!

    • Pässinpääpää

      Rosvopaisti on hyvveeeeeeeeee. Njam.

    • lupakysyä

      Elokuvaan kun joutuu tekemään useita uusintaottoja,niin meneehän siihen lampaita.

    • brumbrump

      Joo. Liekan bemukkapoijjat ollu selvästi asioillaan.

    • rannekarvaa

      Minusta nuo lampaansyöjät ajelee näköjään polkupyörillä!

    • ViikinkienJumala

      Jaa-a.
      Jo aikoinaan historian hämärissä Viikingit hankkivat vaimon ryöstämällä jokun onnettoman tyttären mukaansa matkoillaan. Jos tyttöjä ei ole saatavilla niin..., niin no.
      En minä väitä mitään, mietin vaan.

    • laillista

      Suvakkiensetabileisiin.

    • varmanpäälleee

      Eihän näitä vain ole pässeinä päässyt käymään lampaiden seassa -vois helekutti se erä pitää hylijätä -mitäs itua niihin pukattu.

    • Koiraimmeinen100

      Hommaa sinne pari kaukasian koiraa niin 100% varmasti ei häviä karvaakaan.

    • Napssaa

      Ei pärjää hukkalaumalle Kaukasian koirat. Se on luonnossa elävä otus aivan toisenlainen, kun mitä lemmikkikoera, valammiilla kupilla käyvä buudeli.

    • katso.itse
    • Kyläsenäio

      Ei pärjää. Se on yhtä varma, ku vanahan kuolema, jottaa semmoosta koiraa ei oo tässä maailmassa, joka hukkalaumalle edes kykenee pikkusen laittamaan vastusta peliin. Sitä ei vaan ole. Kesytetty elukka väsyy muutaman kymmenen sekunnin aikana ja sen jälkeen siitä ei ole minkään tekijjää, muuta ku rouvan helemojen alle nuoleskelemmaa.

      • suojelupaimenkoira

        Miksiköhän Euraasiassa, itäisillä mailla aroilla ja vuoristoissa on isoja koiria paimenen apuna vartioimassa lammaslaumoja? Ihan huvikseenko ne niitä pitää ? ( veikkaan, että paimenet voivat mennä majaansa dokailemaan, kun koirat hoitavat työt)


    • ilugeiludfgei

      Niinhän sinä uulet, mutta jos pannaan kunnon koiralauma susilaumaa vastaan, niin kyllä siinä susiakin kuolee! Ei susi mikään yli-inhimillen elukka ole!

    • Kyllä sudentappajarotuja on monta.

      • usko.pois

        Mikään koira ei pysty sudelle yhtään mitään.


      • usko.pois kirjoitti:

        Mikään koira ei pysty sudelle yhtään mitään.

        On koirarotuja joille susi ei pysty yhtään mitään.


    • Kaikki aina jonnekin katoaa, piiloon. Jos ei järkevyys piilossa ole, ainakin järjen etsintä voi piilossa olla.
      Olen hyvin uskovainen lieksalainen metsästäjä. Kuten aiemmin olen todennut, omaa metsää riittää. Ainakin omiksi tarpeiksi, saati toisten;)
      Terävimmät teistä ovat kyllä ryhdikkään ymmärtäväisiä tyylistäni yhtäläisestä pikku maistoissani kirjoitella, mutta en siitä hätäänny, jos ette Te. Parhaita ovat sanojemme muistelut läpi Suomen. Iskutus sanoin ja isku niiden kera on jotain jonka tunnistan, mutta en siihen mukaan ryhdy. Asiat muistaa pitää maississakin vai oliko se, maidissaan;). Ainakin perusasiat.
      Leikitellään. Olen tavallaan siihen itseni asetellut.
      Alias kahdenkertainen sininen.

      https://www.youtube.com/watch?v=ONUUNutuJbc
      https://www.youtube.com/watch?v=pRTItHBvBO0

      Ja ei saa nauraa. Turhaa ei ole shakki. Onko tämä totta?
      Vanhin poikani on niin hyvä tässä lajissa, että ei ole muuta kuin matit tehnyt ja melkein puolittain shakitkin.

      https://areena.yle.fi/1-3703432

      Kaikeen pitää olla, järkeviä, ja yhdentyviä kontakteja. Olkaapa vahvoja siellä.

      • rautthammas

        Ja koiria on. Jotka suden tappavat. Se on siistin vissiä. Vissi periytyy varmaan rakkaasta ruottin kielestä, tarkoittaen varmaa.;)


      • Anonyymi

        Onko syötit jo tehty?


    • Anonyymi

      onko sulla bemari?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe