Minne lampaani häviävät yksi kerrallaan?

Olikesäjalammas

Tätä olen ihmetellyt. Susi tai muu peto ei kai ole kyseessä kun mitään ei näy missään.?

33

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOOsiSuuri

Jos joku tosi iso suvakki on tarvinnut tampoonia?

• SuvakkiNytKiihottuu

Tuo oli hyvä pointti :) voi lammas raasua . Pahin mahdollinen kuolema :(

• Hehhehehehhee

Ei helvetti, suvakin tampooni :) :) viikon lohkaisu!

• Tubeyou

Härskijuttu on hyvä. Kannattaa tutustua. Tubeen. Varsinkin juttu 23.

• päkättipaimen

Olekkos huomannut sellaista,että lammas osaa kävellä. Eli siirtyä paikasta a paikkaan b.
      Mikäli haluat estää siirtymisen, lyö riimu kaulaan ja toinenpää kiinni
      .

• ei.ole.erwin

Ketäs lähiseudullasi asustaa, viitteitä voisi ajatella?

• filmiporukalla

Jospa siellä tehdään uutta aikoinaan paljon katsojia saanutta Lampaansyöjät elokuvaa.

• rassen.kolmiodraama

Mustasukkainen serkkupoikasi on päättänyt päästä niistä eroon.

• mielipuolisen

Sikailevan suvakkitrollin sairas serkkupoikafantasia.Rasse persiissään.

• olethan

Sekopäätrolli hokee serkkupoikaa ja bemukkaa.Varsinainen rasse.

• rasvaa-suupielissä

Ne on halalina ja pistelty karvaisiin naamoihin!

• Pässinpääpää

Rosvopaisti on hyvveeeeeeeeee. Njam.

• lupakysyä

Elokuvaan kun joutuu tekemään useita uusintaottoja,niin meneehän siihen lampaita.

• brumbrump

Joo. Liekan bemukkapoijjat ollu selvästi asioillaan.

• rannekarvaa

Minusta nuo lampaansyöjät ajelee näköjään polkupyörillä!

• ViikinkienJumala

Jaa-a.
      Jo aikoinaan historian hämärissä Viikingit hankkivat vaimon ryöstämällä jokun onnettoman tyttären mukaansa matkoillaan. Jos tyttöjä ei ole saatavilla niin..., niin no.
      En minä väitä mitään, mietin vaan.

• laillista

Suvakkiensetabileisiin.

• varmanpäälleee

Eihän näitä vain ole pässeinä päässyt käymään lampaiden seassa -vois helekutti se erä pitää hylijätä -mitäs itua niihin pukattu.

• Koiraimmeinen100

Hommaa sinne pari kaukasian koiraa niin 100% varmasti ei häviä karvaakaan.

• Napssaa

Ei pärjää hukkalaumalle Kaukasian koirat. Se on luonnossa elävä otus aivan toisenlainen, kun mitä lemmikkikoera, valammiilla kupilla käyvä buudeli.

• katso.itse
    • Kyläsenäio

Ei pärjää. Se on yhtä varma, ku vanahan kuolema, jottaa semmoosta koiraa ei oo tässä maailmassa, joka hukkalaumalle edes kykenee pikkusen laittamaan vastusta peliin. Sitä ei vaan ole. Kesytetty elukka väsyy muutaman kymmenen sekunnin aikana ja sen jälkeen siitä ei ole minkään tekijjää, muuta ku rouvan helemojen alle nuoleskelemmaa.

• suojelupaimenkoira

Miksiköhän Euraasiassa, itäisillä mailla aroilla ja vuoristoissa on isoja koiria paimenen apuna vartioimassa lammaslaumoja? Ihan huvikseenko ne niitä pitää ? ( veikkaan, että paimenet voivat mennä majaansa dokailemaan, kun koirat hoitavat työt)

• ilugeiludfgei

Niinhän sinä uulet, mutta jos pannaan kunnon koiralauma susilaumaa vastaan, niin kyllä siinä susiakin kuolee! Ei susi mikään yli-inhimillen elukka ole!

• Kyllä sudentappajarotuja on monta.

• usko.pois

Mikään koira ei pysty sudelle yhtään mitään.

• usko.pois kirjoitti:

Mikään koira ei pysty sudelle yhtään mitään.

On koirarotuja joille susi ei pysty yhtään mitään.

• Kaikki aina jonnekin katoaa, piiloon. Jos ei järkevyys piilossa ole, ainakin järjen etsintä voi piilossa olla.
      Olen hyvin uskovainen lieksalainen metsästäjä. Kuten aiemmin olen todennut, omaa metsää riittää. Ainakin omiksi tarpeiksi, saati toisten;)
      Terävimmät teistä ovat kyllä ryhdikkään ymmärtäväisiä tyylistäni yhtäläisestä pikku maistoissani kirjoitella, mutta en siitä hätäänny, jos ette Te. Parhaita ovat sanojemme muistelut läpi Suomen. Iskutus sanoin ja isku niiden kera on jotain jonka tunnistan, mutta en siihen mukaan ryhdy. Asiat muistaa pitää maississakin vai oliko se, maidissaan;). Ainakin perusasiat.
      Leikitellään. Olen tavallaan siihen itseni asetellut.
      Alias kahdenkertainen sininen.

https://www.youtube.com/watch?v=ONUUNutuJbc
      https://www.youtube.com/watch?v=pRTItHBvBO0

Ja ei saa nauraa. Turhaa ei ole shakki. Onko tämä totta?
      Vanhin poikani on niin hyvä tässä lajissa, että ei ole muuta kuin matit tehnyt ja melkein puolittain shakitkin.

https://areena.yle.fi/1-3703432

Kaikeen pitää olla, järkeviä, ja yhdentyviä kontakteja. Olkaapa vahvoja siellä.

• rautthammas

Ja koiria on. Jotka suden tappavat. Se on siistin vissiä. Vissi periytyy varmaan rakkaasta ruottin kielestä, tarkoittaen varmaa.;)

• Anonyymi

Onko syötit jo tehty?

• Anonyymi

onko sulla bemari?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2621
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      79
      1985
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1098
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe