Aina vaan noita alapää pissa kakka pieru juttuja tulee vastaukseksi vaikka haluaisin kuinka puhua asiallisesti salsujen juonen käänteistä. Mikä teitä hyvät ihmiset vaivaa miksi te pilaatte palstan ilma piiriä häh? Menisitte jonnekkin muualle puhumaan noita pieru ja yhdyntä juttujanne! Ei jaksa enää naurattaa noi oikeesti!
Tämä palsa aivan pilalla!
70
1611
Vastaukset
- SebunPerse
Pöööts, prääts, Sergei hei!!! Hei, hei Sergei!!!!
- MonotVinoon
Palsa on täysin pilalla, mutta mitä siitäkään tulisi, jos tänne kirjoitettaisiin pelkästään naama peruslukemilla täysin asiallisia juttuja?
Salkkarit on sen tason Ö-sarja ettei sitä voi ottaa vakavasti. - SebastianVuorenpeikko
Sergei pääsee nyt kunnon duuniin Alissan apulaiseks ja pian se pääsee myös duunaamaan Alissaa.
- Palsanpyörittäjä
MonotVinoon kirjoitti:
Palsa on täysin pilalla, mutta mitä siitäkään tulisi, jos tänne kirjoitettaisiin pelkästään naama peruslukemilla täysin asiallisia juttuja?
Salkkarit on sen tason Ö-sarja ettei sitä voi ottaa vakavasti.Kalervoko on pilalla?
Voi hellan duudelis sentään! - Anonyymi
Palsanpyörittäjä kirjoitti:
Kalervoko on pilalla?
Voi hellan duudelis sentään!Kuka kumma pilasi Kalervon?
Siinä vasta ongelma!
Keltä vois kysyä?
Olisko se Ulla, joka aina tietää kaiken? - Anonyymi
Ajokortti ja rekisteriote.
- Anonyymi
Palsanpyörittäjä kirjoitti:
Kalervoko on pilalla?
Voi hellan duudelis sentään!Kalervo takaisin salkkuihin.
- Anonyymi
Hei,hei!
- Anonyymi
Pröööööötsss!
Se on oikein!
Präätsit päästetään suuhun.
- lihavantodistaja
Olisiko teillä hetki aikaa keskustella läskimooseksesta?
- IssiNenämies
Ismoa tarkoitat varmaan? Iso nenäkin sillä on.
- Anonyymi
IssiNenämies kirjoitti:
Ismon maha se vaan kasvaa ja kasvaa eikä lakkaa kasvamasta.
- Anonyymi
IssiNenämies kirjoitti:
Keskustellaan mieluummin vaikka Ismon isosta nenästä.
- Anonyymi
Mutta nyt olis aika päästellä vähän tulemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustellaan mieluummin vaikka Ismon isosta nenästä.
Keskustellaan mieluummin vaikka Kallen pyllyn hajusta!
Ihanaa!! - Anonyymi
IssiNenämies kirjoitti:
Ismon iso nenä työntyy Jutan pärsvakooon syvälle!
- Anonyymi
Ismosta voi aina keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ismosta voi aina keskustella.
Minä olen Kimmo Vehviläinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt olis aika päästellä vähän tulemaan.
Pistä tulemaan, anna tulla vaan ja täysillä.
- Anonyymi
Mulla olis nyt aikaa pierrä korvaan!
- Anonyymi
Izmosta on aina aikaa keskustella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Kimmo Vehviläinen!
Täysi Tahvo siis.
- g67wi4
Pilallahan täällä monet palstat ovat. Mutta ei häiriköiviin kakaroihin vetoaminen mitään auta, vaan saadessaan huomiota ne vain innostuvat lisää.
- Palsaaja
Pihalla, ihan pihalla tässä ollaan, kuten nää palsat on.
- PilattuMikäPilattu
Ihan sama mistä aiheesta puhutaan, niin jutut menevät hämärien aasinsiltojen kautta mm. Ullan suolentoimintaan.
- pierujenmiäs
Ullan pitäis opetella piereen hiljempaa ja ilman sattumia.
- PaukkujaPääseeSolkenaan
pierujenmiäs kirjoitti:
Ullan pitäis opetella piereen hiljempaa ja ilman sattumia.
Ulla vois laulaa että: "Pieremään tulin mä sun elämäään, pieremään, otan uuden kun vain nään".
- Anonyymi
PaukkujaPääseeSolkenaan kirjoitti:
Ulla vois laulaa että: "Pieremään tulin mä sun elämäään, pieremään, otan uuden kun vain nään".
Siis hyi hitto ku on ällö biisi! Ihan oikeesti!
- Anonyymi
Sehän onkin niin mielenkiintoista että pakkohan siitä on keskustella.
- Anonyymi
PaukkujaPääseeSolkenaan kirjoitti:
Huutamaan mä vaan yänne tuun.
- Bilsaonpilalla
Mikä ihmeen palsa? Vai suollako se huono ilmapiiri on? Jännä paikka puhua salkkareiden juonenkäänteistä. Kantsis ehkä kysyy tota joltaki luonto palstalta. Tai suoraan bilsan maikalta.
- Ruu_Pertti
Voi itku! Taas mut servattiin!
- väke_
Liekö tarkoituksella kirjoittanut väärin.
- SuoliOnPilalla
Ei suolla vaan suolella, siis Ullan suolella, on huono ilmapiiri. Haiseekin monen metrin päähän.
- Anonyymi
Palsa, balsa ja balsamoidaan Ulla sitten myöhemmin jälkipolvien ihmeteltäväksi.
- Anonyymi
SuoliOnPilalla kirjoitti:
Ei suolla vaan suolella, siis Ullan suolella, on huono ilmapiiri. Haiseekin monen metrin päähän.
Ullan pitäis vaihtaa useammin kalsareitaan.
Ei se riitä, jos läpipierryt vaihtaa
kerran viikossa.
On kyllä niin edestä keltaiset ja takaa ruskeat! - Anonyymi
Huono ilmapiiri on ihan suolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hapokasta on, sanoo Ulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoli24 on sitä varten.
- Anonyymi
Suolella on huono ilmapiiri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hapokasta on, sanoo Ulla.
Ulla sano ja sitten...
se pieri ja....
huusi! - Anonyymi
SuoliOnPilalla kirjoitti:
Ulla putsaa aina suolensa silleen huolella.
Siihen ei moni pysty! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ullan pitäis vaihtaa useammin kalsareitaan.
Ei se riitä, jos läpipierryt vaihtaa
kerran viikossa.
On kyllä niin edestä keltaiset ja takaa ruskeat!Siis hyi hitto miten ällöö!
- PitäisiOllaErikseen
Pitäisi olla Salatut elämät palsta ja Salatut elämät palsta. Toisessa puhuttaisi asiallisesti Salattujen elämien käänteistä ja toisessa puhuttais pelkästään pierujuttuja ja alapään juttuja, että kuinka Ulla pieree ja että ketä kaikkia sitä voisi panna yms.
- HiljaistaOn
Vois olla aika hiljaista siellä "asiallisesti Salattujen elämien käänteistä"-palstalla. Salkkarit nyt vaan on niin kakka sarja ettei siitä pysty puhumaan asiallisesti. Pieru- ja panojutut on paljon viihdyttävämpiä kun salkkarit nykyään.
- KoukussaSalkkareihin
HiljaistaOn kirjoitti:
Vois olla aika hiljaista siellä "asiallisesti Salattujen elämien käänteistä"-palstalla. Salkkarit nyt vaan on niin kakka sarja ettei siitä pysty puhumaan asiallisesti. Pieru- ja panojutut on paljon viihdyttävämpiä kun salkkarit nykyään.
Ja tuohan on vain sinun mielipiteesi. Moni katsoo salkkareita oikein mielellään ja on kiinnostunut sarjasta. Minä olen yksi heistä.
- UllanPullat
HiljaistaOn kirjoitti:
Ullan pierut haisee todella pahalta.
- oökösdköld
KoukussaSalkkareihin kirjoitti:
Ja tuohan on vain sinun mielipiteesi. Moni katsoo salkkareita oikein mielellään ja on kiinnostunut sarjasta. Minä olen yksi heistä.
Jos et kestä olla samassa huoneessa Pieru-Ullan kanssa, niin sulla ei ole oikeutta mielipiteeseen.
- Anonyymi
oökösdköld kirjoitti:
Jos et kestä olla samassa huoneessa Pieru-Ullan kanssa, niin sulla ei ole oikeutta mielipiteeseen.
Miten Ullan kanssa pääsis samaan huoneeseen?
- Anonyymi
Salatut elimet-palsta pitäis olla ja siellä keskusteltais vaan Ullan pieruista ja muista päästöistä.
- drtgret54
Sääli että yhden jälkeenjääneen sairaan ihmisen annetaan terrorosoida palstaa. On se sääli kun elämä pyörii vain ulosteen ja suolen toiminnan ympärillä. Taitaa olla suuri salkkari-fani kun tietää sarjasta noinkin paljon.
- palsanviljeliä
Samaa mieltä eli Ulla heti pois pilaamasta palsaa!
- Anonyymi
Ulla ei tosiaan muuhun pysty.
- Anonyymi
Palsaa tarvitaan vasta pakkasten tullessa.
- Anonyymi
Salkkarit on hyvä ohjelma, siinä harrastetaan yhdyntää ja piereskellään, mä tykkään!
- Anonyymi
Sitten ne homppelit piristää hyvin sarjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle vaan vetää käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle vaan vetää käteen.
Vetäähän Kalle nykyään vaan käteen, kun ei löydy yhtään homppelia kaveriksi Kallelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homppelit piristäis nyt kummasti
salkkareita, mutta kun ei niitä vaan näy.
Kallekin loisii Ismon nurkissa löysästi piereskelemässä eikä edes yritä hakea seuraa.
- Anonyymi
Tää palsa voitais palsamoida.
- Anonyymi
KAKARAT täällä mellastaa.
- Anonyymi
MEKARAT täällä kalastaa..
- Anonyymi
pennnut pilannu palstan
- Anonyymi
Ne on piärry täysin tän palsan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on piärry täysin tän palsan.
Ne vaan piäree ja HUUTAA!
- Anonyymi
Naperoiden jutut voi jättää ihan omaan arvoonsa ja jatkaa kunnon keskustelua.
- Anonyymi
Tää palsta on pierty täyteen.
- Anonyymi
Alapää pitsa cacca piaru juttuja tulee.
- Anonyymi
Ne on parhaita.
- Anonyymi
Täällä haisee todella pahalle!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279