Olen kauan ajatellut josko sen joskus löytäisin, nyt tärppäsi, en ole mikään mykkäfimien ihailija mutta nyt olen. F.W. Murnaun Sunrise Auringonnousu 1927.George O`Brien ja Janet Gaynor tekevät hienoa työtä.
Oletteko nähneet.
Sitä on sanottu maailman kauneimmaksi elokuvaksi. No , makuasia.
Löysin helmen divarista.
4
177
Vastaukset
- ikuistettava
Onneks olkohon, noita ei tule joka päivä vastaan. Ohjaaja Murnau kuoli muistaakseni vähän päälle 40 vuotiaana, olikohan autokolarissa, Gaynor oli todella sievä "pikkutyttö" elokuvassa ja O`Brien taas yritti olla kaameankin oloinen askeltaessaan selkä kyyryssä. Vähän itkettävä herkille, mutta
päättyy nätisti.- Mies__93
Kyseinen elokuva tuli Yleteemalta pari vuotta sitten. Olihan se ihan sykähdyttävä ja tunnelmallinen kokemus. En muista yhtäkään toista mykkäelokuvaa kokonaan katsoneeni.
- rttthh
Nythän noita mykkäfilmejä tulee teemaFemmalta useampia, saksalaisen Friz Langin ohjaamana.
Torst 21.00 ja sun 12.00. Viime sun tuli eka. Tri Mabuse-ihmispeto vai mikä se oli. 1922 vuodelta. - Leila_Leijaleima
Liian hidas mykkäfilmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890