terraario myynnissä

Minulla olisi ylimääräinen iso akvaario / terraario mynnissä. Mitat 150x50x50cm. Siihen ei ole olemassa päälilasia. Se on tukevilla pyöristetyillä alumiini kehyksillä reunustettu. Ihan nätti ja siisti muuten, mutta ollut nyt "ulkosäilytyksessä" jonkin aikaa, joten silikonien kunnosta en tiedä.. Jos siitä sais vaik 50,- Tarjoa! En suosittele sitä kyllä akvaarioksi, mielestäni siinä on sen verran ohutta lasia, että en itse laittais vettä täyteen. (paikkakunta Rauma)
9845
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

olen erittäin kiinnostunut terraariostasi,mikäli se on vielä myynnissä.Lapseni haluavat gerbiileitä,joten terraario tulisi tarpeeseen.Voisitko ilmoittaa sähköpostiosoitteeseemme jos et ole sitä vielä myynyt. Asumme Luvialla ja mieheni käy Raumalla työssä,joten hakeminen ei ole ongelma.

Äänestä
  • Terraario on yhä myynnissä. Laitatko vielä sen osoitteen, niin otan yhteyttä.

Äänestä

• Alisa kirjoitti:

Terraario on yhä myynnissä. Laitatko vielä sen osoitteen, niin otan yhteyttä.

tervehdys! emme tarvitsekkaan valitettavasti sitä terraariota, saan sellaisen kaverini serkulta koko helahoidon gerbiileineen päivineen.Toivottavasti saat sen myytyä.

Äänestä

Moi, olisin kiinnostunut terrasta, mikäli saan auton lainaan->asumme Tampereella. Voisitko laittaa mailiosoitteesi?
t:Olio

Äänestä

moi voisitko lähettää pari kuvaa tähän: [email protected]

missä päin sinä asut ja voin ostaa sen 0-30e jos se on hyvä kuntoinen

Äänestä
  • Valitettavasti mulla ei ole siitä nyt kuvaa, ja allas on pimeässä varastossa tällä hetkellä, ei ehkä saisi otettua kovin hyvää otosta. Otan sen ulos puhdistettavaksi, mikäli joku sen haluaa ostaa. Sais vaan ilmat lämmetä.. :)

Äänestä

• Alisa kirjoitti:

Valitettavasti mulla ei ole siitä nyt kuvaa, ja allas on pimeässä varastossa tällä hetkellä, ei ehkä saisi otettua kovin hyvää otosta. Otan sen ulos puhdistettavaksi, mikäli joku sen haluaa ostaa. Sais vaan ilmat lämmetä.. :)

Voisin maksaa siit 40e asun ite kans Raumal. Voitko antaa puh numeros??

Äänestä

ja mun puh.nro. 041 776 42 48 soita!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Alisa kirjoitti:

Minulla olisi ylimääräinen iso akvaario / terraario mynnissä. Mitat 150x50x50cm. Siihen ei ole olemassa päälilasia. Se on tukevilla pyöristetyillä alumiini kehyksillä reunustettu. Ihan nätti ja siisti muuten, mutta ollut nyt "ulkosäilytyksessä" jonkin aikaa, joten silikonien kunnosta en tiedä.. Jos siitä sais vaik 50,- Tarjoa! En suosittele sitä kyllä akvaarioksi, mielestäni siinä on sen verran ohutta lasia, että en itse laittais vettä täyteen. (paikkakunta Rauma)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu