Missä vaiheessa mieheksi kasvamista poika saa alkaa kutsua pippeliään kyrväksi? Itse en kyllä alle 18-vuotiaille antaisi näitä määrittelyvaltuuksia.
Pippelin ja kyrvän ero?
9
640
Vastaukset
- peenis-lintu-
Penishän se on, ja kyrpä vasta sitten kun on pystyssä, ja haluaa ronskimpaa kieltä käyttää. Joku on täys mulkku, vaikka olisi kuinka pieni varustus alapäässä.
- mittatietoinen
Ei kysy ikää, 18cm on kyrpä iästä huolimatta. 12cm on pippeli iästä huolimatta.
- PieniOn
Näin,itse pidän omaa 15/4,5 pippelinä,se missä ja miksi käydään kylässä yhden vanh. miehen luona on 19/5,5 kyrpä,josta vaimo tykkää...
- Mitat-pois-perseestä
PieniOn kirjoitti:
Näin,itse pidän omaa 15/4,5 pippelinä,se missä ja miksi käydään kylässä yhden vanh. miehen luona on 19/5,5 kyrpä,josta vaimo tykkää...
Todellisuudessa sinulla on 12/10cm ja sillä teidän kylän isomunaisella 16/12cm.
Mitat-pois-perseestä kirjoitti:
Todellisuudessa sinulla on 12/10cm ja sillä teidän kylän isomunaisella 16/12cm.
Asko tietää kullin koot :D
On se epeli.- Ime-kiveksiä
h-x kirjoitti:
Asko tietää kullin koot :D
On se epeli.Sinä mielisairas homo olet epeli jos joku.
- kullisetä
Vanhemmilla miehillä on isoja roikkuvia tummanahkaisia kulleja. Kyrpiä kunnon siittoiässä olevilla, jäykkiä pystytanassa seisovia. Nuorilla pojilla ohuita pitkillä esinahoilla olevia pippeleitä.
Kaikki omalla laillaan kiihottavia katseltavia.
Mielestäni kyrpä on silloin, kun se on saanut ensikerran vittua maistaa. - Migulias
"Jäykkänä ja pystypäin, kuin luoto meressä, ajan aallokossa seisoo uusmaalaisten kyrvät." No, leikki leikkinä, mutta jo pikkupoikana hihittelin tälle, kun Uusmaalaisten laulua laulettiin.
- Häxä
Ihånå imeä ulkomaalaista krrrrpöööö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243817Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441922Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö361221- 721097
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251056Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321039Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä41933Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56813
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12733