V.I. Lenin on Suomen isä

Sampo.Suomalainen

Maailmanhistorian neron Leninin kansallinen itsemääräämisperiaate oli uraauurtava ja ainutlaatuinen aikanaan. Ilman sitä ei suomalaiset olisi edes uskaltaneet anoa ja saada itsenäisyyttä 31.12.1917. Olisimme siirtomaa edelleen - vieläkin EU- ja NATO-kiihkoilijat haluavat sitä.

ELÄKÖÖN V.I.LENIN !!!

13

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiitosJaYlistys

      Vileniä vaivasi pahalaatuinen kuppa ja siihen hän hän sitten kuoli 1924. Aivothan ukolla pehmeni ja voi lla, että ilman sitä emme olisi päässeet itsenäisiksi! Kannattaa siis ennemmin kiitelläTÄTÄ mainiota itse hankittua tautia!

      • Vilenin onni oli kuoleminen 1924. Jos hän olisi elänyt pidempään, olisi Stalin teloituttanut hänet kiduttamisen ja näytösoikeudenkäynnin jälkeen.

        Teloitustuomion pääperustelut olisivat olleet:
        1 / Neuvostovaltion hajoittaminen höpinöillä kansallisesta itsemääräämisoikeudesta.
        2 / Kapitalismin palauttaminen NEP -päätöksillä, joiden oli tarkoitus olla pysyviä bolsevismin
        paljastuttua 1921 mennessä turmiolliseksi Venäjän kansoille.


    • Leninillä.oli.puutteensa

      Lenin oli sinisilmäinen = suomalaiset olivat vuosisataisen germaani-ikeen orjia. Ja päästivät jatkossakin germaanilaumat hyökkäämään Suomen kautta Venäjää vastaan. Ja taas kerran EU:n tultua on fasisti-NATO operoimassa ja harjoittelemassa Suomen maaperällä. Vaikka kansa vastustaa , on ulkomainen rahavalta sodan ja agression asialla. Kuten on jo vuosisatoja ollut....

    • Solidaarinen.suomalainen
    • Per-kel

      Jospa olisivat tappaneet Leninin kun oli läpikulkumatkalla :)

    • Bror-Erik1974odin

      Presidentti Kekkonen pelasi loistavasti kylmän sodan aikana Suomen hyväksi niin länteen kuin itäänkin päin jättäen rähisevät revisionistit sivuun maamme ulko- ja turvallisuuspoli-
      tiikan tieltä koska oli varma että debatissa hän kyllä pärjää kenen kanssa tahansa. :)

      • BupiHävetkööt

        Urkki pelasi omaan pussiinsa ja siten mahdollisti pahan Suomettumiskauden 70-luvulla!

        Vain Bupin kaltainen stallari voi iloita sellaisesta demokratian pohjanoteerauksesta, että ulkopuolinen taho saneli meille täysin vaalituloksesta riippumatta ketä oli mukana hallituksessa ja ketkä ei! Ei sellainen touhu ole ominaista itsenäiselle valtiolle!

        Toisin kuin Bupi ajattelee niin tuota ajanjaksoa saamme hävetä lopun ikää! Olen tätä mieltä täysin riippumatta siitä, mitä puolueita menettely hyödytti ja keitä ei!


      • Naakanketale
        BupiHävetkööt kirjoitti:

        Urkki pelasi omaan pussiinsa ja siten mahdollisti pahan Suomettumiskauden 70-luvulla!

        Vain Bupin kaltainen stallari voi iloita sellaisesta demokratian pohjanoteerauksesta, että ulkopuolinen taho saneli meille täysin vaalituloksesta riippumatta ketä oli mukana hallituksessa ja ketkä ei! Ei sellainen touhu ole ominaista itsenäiselle valtiolle!

        Toisin kuin Bupi ajattelee niin tuota ajanjaksoa saamme hävetä lopun ikää! Olen tätä mieltä täysin riippumatta siitä, mitä puolueita menettely hyödytti ja keitä ei!

        Voi voi, ihan nyyhkytyttää puolestasi. Saiko pieni äärioikeistolainen ikuisen vamman sieluunsa siitä kun Suomella pyyhki niin hyvin, että sodan tuhoista huolimatta saimme jopa Ruotsin kiinni BKT/nenä-arvossa. Kyllä (pikku?) sota ja vähintäin tuollaiset 30 000 kaatunutta ja 60 000 haavoittunutta neukun kanssa 1960-70 luvuilla olisi oikeistoa paljon enemmän tyydyttänyt kuin tuottava kaupankäynti. Sodalla kun saa aikaan sankareita ja mahtipontisia pönötyspuheita.


      • hermoromahdusko
        Naakanketale kirjoitti:

        Voi voi, ihan nyyhkytyttää puolestasi. Saiko pieni äärioikeistolainen ikuisen vamman sieluunsa siitä kun Suomella pyyhki niin hyvin, että sodan tuhoista huolimatta saimme jopa Ruotsin kiinni BKT/nenä-arvossa. Kyllä (pikku?) sota ja vähintäin tuollaiset 30 000 kaatunutta ja 60 000 haavoittunutta neukun kanssa 1960-70 luvuilla olisi oikeistoa paljon enemmän tyydyttänyt kuin tuottava kaupankäynti. Sodalla kun saa aikaan sankareita ja mahtipontisia pönötyspuheita.

        Kasinotaloudessa ja sulle mulle-idänkaupassa ei ole mitään ylpeilemistä. Kasinotaloudessahan sinäkin sen vähäisen järkesi menetit.


      • Rinta.rottingilla

        Venäjä on ollut jo kaksi vuosisataa Suomen taloudellisen kasvun tukija ja perusta. Vain Suomen ulkomaisperustaisen äärioikeiston sotaseikkailupolitiikka on ollut ajoittain ohimenevästi tämän esteenä. Viimeisimpänä EU-militarismi ja ekpansiohalu Ukrainan ym. suunnilla.


      • KetaleTiukkana
        Naakanketale kirjoitti:

        Voi voi, ihan nyyhkytyttää puolestasi. Saiko pieni äärioikeistolainen ikuisen vamman sieluunsa siitä kun Suomella pyyhki niin hyvin, että sodan tuhoista huolimatta saimme jopa Ruotsin kiinni BKT/nenä-arvossa. Kyllä (pikku?) sota ja vähintäin tuollaiset 30 000 kaatunutta ja 60 000 haavoittunutta neukun kanssa 1960-70 luvuilla olisi oikeistoa paljon enemmän tyydyttänyt kuin tuottava kaupankäynti. Sodalla kun saa aikaan sankareita ja mahtipontisia pönötyspuheita.

        " Saiko pieni äärioikeistolainen ikuisen vamman sieluunsa siitä kun Suomella pyyhki niin hyvin, että sodan tuhoista huolimatta saimme jopa Ruotsin kiinni BKT/nenä-arvossa. "

        Nimittelysi on turhaa kun Suomessa ei ole edes olemassa äärioikeistoa. Eipä juuri äärivasemmistoakaan ellei ketale halua itseään sellaiseksi tunnustaa.

        Taloudellinen edistyminen on aina hyvästä eikä sitä kukaan kiistä. MUTTA minähän en siitä edes puhunut vaan 60- ja 70-lukujemme demokratian alennustilasta, jossa ulkopuolinen valtio saneli ja puuttui Suomen asioihin!

        "Kyllä (pikku?) sota ja vähintäin tuollaiset 30 000 kaatunutta ja 60 000 haavoittunutta neukun kanssa 1960-70 luvuilla olisi oikeistoa paljon enemmän tyydyttänyt kuin tuottava kaupankäynti."

        Olet täydellinen sekopää ja sepität asioita omasta päästäsi. Sinä ole ainoa, joka uusista sodista puhuu ja kaipa sellainen olisi ollut vasureille mieleen?

        " Sodalla kun saa aikaan sankareita ja mahtipontisia pönötyspuheita."

        Aiva oikein! Vuosittain näemme 9.5. mahdottomat pönötysjuhlat, jossa sotajoukot marssivat polvia heitelle aidosti natsi-Saksan tapaan ja kenraaleilla on koppalakit ja pari kiloa mitaleja rinnuksissa.! Arvaako Ketale mitä maata tarkoitan? Ei ole Suomi eikä Saksa! Hauska tietää, että sinua pönötysmilitarismi sieppaa:-D


      • niihköö
        Rinta.rottingilla kirjoitti:

        Venäjä on ollut jo kaksi vuosisataa Suomen taloudellisen kasvun tukija ja perusta. Vain Suomen ulkomaisperustaisen äärioikeiston sotaseikkailupolitiikka on ollut ajoittain ohimenevästi tämän esteenä. Viimeisimpänä EU-militarismi ja ekpansiohalu Ukrainan ym. suunnilla.

        Minun tietääkseni Suomi oli 1939 lähes kokonaan velaton ja oli jopa olympiakisat tulossa ennen 'taloudellisenkasvun takaajan' hyökkäystä.


    • keisarille.kiitos

      Kuppakasa teki mitä Saksa käski. Onneksi ei ollut enää voimia riehua sillä 1919. Mielisairas tarkkis pitää kuppakasaa 'isänä'. Suomi on velkaa niille itärintamalla kaatuneille unkarilaisille ja saksalaisille joidenka pomot olivat myös kuppakasan pomoja jouluun 18 asti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe