Jos löytäisimme metsästä bensiinimoottorin niin olisiko se syntynyt itsestään? Eipä tietenkään, tämä on todiste jumalan luomesta. Näin me kristityt uskomme.
https://www.motiva.fi/ratkaisut/kestava_liikenne_ja_liikkuminen/nain_liikut_viisaasti/valitse_auto_viisaasti/ajoneuvotekniikka/moottoritekniikka/bensiinimoottori
Bensiinimoottori todistaa luomisen
2
108
Vastaukset
"Jos löytäisimme metsästä bensiinimoottorin niin olisiko se syntynyt itsestään?"
Itse asiassa emme voi olla täysin varmoja. Mistä me tiedämme ettei bensiinimoottori voisi suotuisissa oloissa syntyä itsestään?Kumma juttu seki sinänsä että ottomootoreita on nii monen moisia, kaksitahtisen mopon ja f-1 moottorin välille mahtuu monenmoista versiota ja kehitysmallia... varmasti nikolaus otto olisi ihmeissään jos saisi tutustua räikkösen ferrarin moottoriin... samoinkuin luonnossa, teknologiset laitteet mukautuu lukuiten eri instanssien toimesta, luonnossa tuotekehityksestä vastaa muuntelu ja valinta, tekniikassa insinöörit ja markkinavoimat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308