Aikuisia miehiä kotoutetaan suomalaiskouluissa – jopa 65 prosenttia ikätestatuista ”alaikäisistä” turvapaikanhakijoista valehtelee ikänsä
Migrin ylitarkastaja Roosa Simola vahvistaa Suomen Uutisille, kuinka yhä useampi alaikäinen turvapaikanhakija paljastuu aikuiseksi.
– Vuonna 2016 tehtiin 630 ikätutkimusta. Tutkimuksiin otetuista ikätestatuista noin 65 prosenttia osoittautui täysi-ikäisiksi, Simola sanoo.
Turvapaikanhakijoiden taustojen selvittäminen on haastavaa, sillä noin 70-80 prosenttia turvapaikanhakijoista hakee turvapaikkaa ilman henkilöllisyyden todistavia asiakirjoja.
Aika erikoista sakkia kun on tapana kusettaa ja valehdella - ei ihan heti uskoisi, että "paperit ovat hukassa".
Herätkää suomalaiset, pistäkää piste sikailulle.
EU kusee pahasti kintuillemme
vbxcvbxc
2
104
Vastaukset
Mitä tämä Tekee EU:n palstalla ?
Kirjoitanko Minä mitä Vitt**** on valtiolla ja Kirkolla Ja yhdestä T-pers**** tuli jo
Pappikin tänään lehdessä omine uskontoineen.
Meneekö se jätkä enään kirkkoon vai hautaako sen joku Huhtas******- Avaus-on-pötyä
EU:lla ei ole mitään tekemistä turvapaikan hakijoiden henkilötietojen kanssa. Ne ovat asianomaisten omia ilmoituksia.
Ne tarkistetaan hyvässä yhteistyössä muiden EU-maiden kanssa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574