SBOSS valehtelee Suomesta, Natosta ja USA:sta

Upseerismies

SBOSS: "Suomen asema Nato-sopimusmaana hengenvaarallinen: Tämä sotilaallinen uhka konkretisoituu, kun Venäjän turvallisuutta uhataan siihen pisteeseen, että sen on pakko miehittää Suomi."

Asema Naton erikoistason rauhankumppanina vahvvistaa Suomen turvallisuutta EU-jäsenyyden lisäksi. Siksi Kremlin asiamiehet sitä vihaavat.
Suomen miehitys on mahdoton nykytilanteessa, vaikka tiltut siitä kuinka haaveilevat.

"Mikäli Suomi jatkaa Nato-intoiluaan ja neutralisoimatta suhteitaan Yhdysvaltoihin ja palaamaan puolueettomuus politiikkaan, johon kuuluisi ystävälliset ja rakentavat suhteet Venäjän kanssa; Venäjä joutuu muodostamaan puskurivyöhykkeen, joka tulisi katkaisemaan Suomen Oulun korkeudelta poikki. Tästä kyseessä oleva alue ulottuisi aina Jäämerelle saakka, mukaan lukien Pohjois-Norjan. Siten Venäjä varjelisi Naton uhan kohdistumista pitkälle Suomen vastaiselle rajavyöhykkeelle. Tämä tulisi tapahtumaan, joko sotilastoimin tai neuvottelemalla."

Hölynpölyä. Suomi ei ole puolueeton, vaan EU:n jäsenmaa. Venäjän kanssa on hyvät suhteet poislukien tiltujen jatkuvat valeet.
Suomen uhkaaminen merkitsee uhkaa EU:lle ja samalla Natolle. Siihen Venäjällä ei ole varaa kuin tiltujen valeissa

"Yhdysvallat ja muut Nato-maat eivät tulisi Suomen avuksi, vaikka Suomi olisi Naton jäsenmaa. Se on varmaa. Ainoa pelastus Suomelle on puolueettomuus politiikka, isäntämaasopimuksesta eroaminen ja Suomen alueen rajaaminen Naton tarpeiden sekä sen liikkuvuuden ulkopuolelle. "

Miksei sitten suora liittyminen Venäjän osavaltioksi? Sitähän tiltut ajavat.

Mistä tiltut muuten tietävät, miten Venäjä ja Nato toimivat, kun Euroopan poliittisesta tilanteesta ei ole edes perustietoja?

264

2996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä.Suomi

      Tiltu yrittää sitkeästi ylläpitää valheellista mielikuvaa Suomesta puolueettomana maana.

      Suomi ja Ruotsi ovat EU:n jäsenmaita.

    • EpälooginenTiltu

      Ihmettelen hieman arvon toveri SBOSS:in sotaisuutta?

      Yhteen aikaan hän ja samanhenkiset toistelivat, että Venäjä ei ole uhka Suomelle ja että se on rauhanomainen maa!

      Tänään toveri antaa ymmärtää, että JOS Suomi ei TOIMI Venäjää miellyttävällä tavalla niin Venäjä MIEHITTÄÄ Suomen "ennaltaehkäisevästi?

      Eikö tämä ole MUKA uhka?

      Me saamme olla olemassa VAIN, jos toimimme kuten Venäjä haluaa?

      JUURI TÄTÄ varten Nato on perustettu, toveri hyvä!

      • SBOSS

        Tänään toveri antaa ymmärtää, että JOS Suomi ei TOIMI Venäjää miellyttävällä tavalla niin Venäjä MIEHITTÄÄ Suomen "ennaltaehkäisevästi?
        Olisikohan kysymyksessä eskaloitunut tilanne, jolloin suurvalta olisi jo sodassa tai joutumassa sotaan Naton kanssa?
        Suomen asema on kartalla täysin selvä, meidä pitää aina ja kaikessa ottaa huomioon Venäjä, siinä faktat.


    • uhkaa.se

      Suomea ei uhkaa mikään, kunhan Suomi vain toimii Venäjän määrittelemien intressien mukaisesti. Tämä on tiltun näkemys.

      Miten kävi Ukrainassa ?

    • SBOSS-on

      uskollisesti Venäjän asialla, kuten maanpetturitiltun kuuluukin.

    • Suomi-tosiaan

      in Naton rauhankumppani, vieläpä erikoisluokassa. Se tarkoitta lähinnä yhteistoimintaa kriisinhallintajoukkojen koulutuksessa.
      Ei sellaisesta mitään vaaraa Suomelle koidi muualla kuin tiltujen valeissa.

    • Iironylivoimaa

      On hupaisaa todeta, miten Iiro on saanut täällä aikaan ns. Iirotraumaattisen syväkyykinnän🤣🤣

      • iiroonvoimaton

        Saathan sinä, mutta vain siellä omassa mielikuvituksessasi.
        Todellisuudessahan sinua potkitaan täällä kuin kapista rakkia Pietarin kujilla.


      • Faktaaon
        iiroonvoimaton kirjoitti:

        Saathan sinä, mutta vain siellä omassa mielikuvituksessasi.
        Todellisuudessahan sinua potkitaan täällä kuin kapista rakkia Pietarin kujilla.

        Näkisi vaan yhdenkin potkijan , sillä Iiro nolannut kaikki Lopelle menoa pelkäävät 10-0. Buaaaah.


      • Hupaisaa
        iiroonvoimaton kirjoitti:

        Saathan sinä, mutta vain siellä omassa mielikuvituksessasi.
        Todellisuudessahan sinua potkitaan täällä kuin kapista rakkia Pietarin kujilla.

        Sullahan se mielikuvitus vasta laukkaakin, kun kuvittelet, että saat itkullasi Iirosta jotain aikaan..😹😹😹😹


      • iiroonidiootti
        Faktaaon kirjoitti:

        Näkisi vaan yhdenkin potkijan , sillä Iiro nolannut kaikki Lopelle menoa pelkäävät 10-0. Buaaaah.

        Tuskin näet kun et pieni homo uskalla vastata huutoasi.


      • eikaivituta
        Hupaisaa kirjoitti:

        Sullahan se mielikuvitus vasta laukkaakin, kun kuvittelet, että saat itkullasi Iirosta jotain aikaan..😹😹😹😹

        En paljon sinuna huutelisi, kun et sinäkään ole muuta kuin pelkkä tuhnu pienen homon mielikuvituksesta.


      • ovela.ansako

        Eikö kukaan ole muistanut kertoa sinulle että mielisairauden ensimmäinen oire on kun alkaa puhumaan itsestään kolmannessa persoonassa?
        Ja sitähän sinä olet tehnyt aina, mutta kirjoittamaan et vaan ole oppinut.


      • Totta turiset, sillä kuukausiin ei ole ollut Lopelle lähtijöitä, mutta sen sijaan lauma Iirolta täällä nekkuun saanutta koittaa vähäisillä eväillään ja älynlahjoillaan selitellä pelkuruuttaan. Iirohan lupasi vain tukistaa heitä isällisesti, jos anovat polvillaan armoa. Jo Iiron tukistaminen pelottaa niin paljon, ettei uskallus riitä!!! Kyllä minä ainakin tunnen syvää myötähäpeää täällä loisivien ulostepöksyjen puolesta. Aivan väärä osasto noille pikkuisille paskiaisille, jotka roikkuvat täällä Iiron vanavedessä hakemassa huomiota, jota muuten eivät koskaan saisi.


      • Pakkonauraa
        ovela.ansako kirjoitti:

        Eikö kukaan ole muistanut kertoa sinulle että mielisairauden ensimmäinen oire on kun alkaa puhumaan itsestään kolmannessa persoonassa?
        Ja sitähän sinä olet tehnyt aina, mutta kirjoittamaan et vaan ole oppinut.

        Eikö sinulle ole kerrottu, että tyhmän pääsi hakkaaminen Iiron kiviseinään, saa sinut vieläkin tyhmemmäksi ja harhatkin lisääntyvät potensiin 5. Myös kirjoitusvirheesi lisääntyvät näköjään samassa potenssissa.


      • ovela.ansako
        Pakkonauraa kirjoitti:

        Eikö sinulle ole kerrottu, että tyhmän pääsi hakkaaminen Iiron kiviseinään, saa sinut vieläkin tyhmemmäksi ja harhatkin lisääntyvät potensiin 5. Myös kirjoitusvirheesi lisääntyvät näköjään samassa potenssissa.

        Mielisairaus saa myös näkemään kirjoitusvirheitä kaikilla, varsinkin jos on itse kirjoitustaidoton.
        Kuinkas siellä Kontulassa on tänään homottanut?


      • iirolle.turpaan
        Tarkkaavainen kirjoitti:

        Totta turiset, sillä kuukausiin ei ole ollut Lopelle lähtijöitä, mutta sen sijaan lauma Iirolta täällä nekkuun saanutta koittaa vähäisillä eväillään ja älynlahjoillaan selitellä pelkuruuttaan. Iirohan lupasi vain tukistaa heitä isällisesti, jos anovat polvillaan armoa. Jo Iiron tukistaminen pelottaa niin paljon, ettei uskallus riitä!!! Kyllä minä ainakin tunnen syvää myötähäpeää täällä loisivien ulostepöksyjen puolesta. Aivan väärä osasto noille pikkuisille paskiaisille, jotka roikkuvat täällä Iiron vanavedessä hakemassa huomiota, jota muuten eivät koskaan saisi.

        No tottapa hyvinkin....
        HUUTONAURUA!!!!!!


      • HomppelinHimot

        Miksi kukaan hetero tulisi hevon kuuseen Lopelle katsomaan kuinka puppelipoika itkee! Elä sinä vaan siellä ja ahdistele pikkupoikia!


      • Naurajasiolen
        HomppelinHimot kirjoitti:

        Miksi kukaan hetero tulisi hevon kuuseen Lopelle katsomaan kuinka puppelipoika itkee! Elä sinä vaan siellä ja ahdistele pikkupoikia!

        Miksi pelkäät puppelipoikia? Sehän on arkuuden ja pelkuruuden huippua!


      • HomppelinHimot
        Naurajasiolen kirjoitti:

        Miksi pelkäät puppelipoikia? Sehän on arkuuden ja pelkuruuden huippua!

        Saat sinä Iiro olla mikä olet! Nytkin olet nimimerkin "Naurajasiolen" takana.

        Mutta turha sinun on odottaa, että kukaan hetero tulisi hevon kuuseen Lopelle katsomaan kuinka puppelipoika itkee!


      • Naurajasiolen
        HomppelinHimot kirjoitti:

        Saat sinä Iiro olla mikä olet! Nytkin olet nimimerkin "Naurajasiolen" takana.

        Mutta turha sinun on odottaa, että kukaan hetero tulisi hevon kuuseen Lopelle katsomaan kuinka puppelipoika itkee!

        Turhaa selittelet, sillä pelkuruus on takana, ettei ole Lopelle lähtijöitä. Hetrosta ininäsi on vain tekosyy olla lähtemättä. Buaaaaaah!


      • Vodavoida
        Naurajasiolen kirjoitti:

        Turhaa selittelet, sillä pelkuruus on takana, ettei ole Lopelle lähtijöitä. Hetrosta ininäsi on vain tekosyy olla lähtemättä. Buaaaaaah!

        Pidä sinäkin suusi supussa, sillä siellä kävin aikoinani minä, eikä siellä muita näkynyt, saatika iiroa..
        Soinen metsälampi on se iiron mainostama Pitkäjärvi Lopella.


      • Pakkonaurua
        Vodavoida kirjoitti:

        Pidä sinäkin suusi supussa, sillä siellä kävin aikoinani minä, eikä siellä muita näkynyt, saatika iiroa..
        Soinen metsälampi on se iiron mainostama Pitkäjärvi Lopella.

        "Hyvä Iiro! Annoit tarkat ohjeesi, mutta Vodavoida pelkää kävellä pakkasessa balettitossuillaan, joten hän lähti ostamaan talvikenkiä jenkeistä. Odotellaan kun saapuu Suomeen:DDDD". Kävitkö jenkeissä?


      • Yhdestoista

        No kyllähän sinä olet väittänyt että huvilasi on pitkäjärven rannassa, tosin valehtelet siitä niin kuin kaikesta muustakin sillä eihän sinulla mitään huvilaa edes ole.
        Todellisuudessa kun ei sinulla muuta ole kuin se yhden pikku hinurin runkkurinki siellä Kontulassa.
        Eli sinä kärähdit taas.


      • kuin-iiro-saharaan

        Iiro tosin väitti luksushuvilansa olevan Pitkäjärventiellä, ei rannassa. Sittemmin kirjoitus katosi palstalta, kuten muutkin iiron kannalta hankalat asiat.


      • Iirofanittaja

        Käyt kuumana ja Iirolla on hauskaa kun kyykähdit Pitkärven valheestasi😹😹😹


      • Hupipellelle
        Yhdestoista kirjoitti:

        No kyllähän sinä olet väittänyt että huvilasi on pitkäjärven rannassa, tosin valehtelet siitä niin kuin kaikesta muustakin sillä eihän sinulla mitään huvilaa edes ole.
        Todellisuudessa kun ei sinulla muuta ole kuin se yhden pikku hinurin runkkurinki siellä Kontulassa.
        Eli sinä kärähdit taas.

        Hyiiii, kun noloa jäädä nalkkiin valheesta


      • Nolottaako

        Täällä on etsitty kissojen ja koirien kanssa edes YHTÄ ironmikessin valetta, mutta tulos on tasan NOLLA! Älä siis lässyttele monista valheista, kun se ensimmäinenkin on vielä todistamatta.


      • Faktaaon

        Papan kootut sadut,joihin kukaan ei usko🤑🤑🤑


      • UllakollaTuulee

        ''MINÄ en tarvitse mielikuvituskavereita.''
        Ja kuitenkin lähes puolet palstan nimimerkeistä näyttää olevan sinun käytössäsi, tosin eihän sinulla yhtään oikeata kaveriakaan ole.

        ''Olen suvereeni voittaja omalla nikilläni ja taas tuli yksi VOITTO''
        Niin mutta kenen mielestä, sinä kun selvästikin olet ainoa joka noin ajattelee, sinä siis mainostat jotain saavutuksia jotka ovat pelkästään omaa mielikuvitustasi.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        ''sinusta ei ole todistamaan muuta kuin omia harhojasi''
        Sama pätee tietysti sinuun itseesi, mutta eihän täällä edelleenkään mitään todistella, eikä tällä palstalla ole edelleenkään mitään tekemistä oikeusprosessin kanssa.

        ''siihen olet aivan liian avuton ja tyhmä. Toista se MINULLA. Yli 10-vuotta ja yhä Suomi24:sen voittamattomana kunkkuna''
        Niin se mielikuvitus sinulla toimii, mutta huomasitko että kun tuotakin kysyin edellisen kerran niin kukaan ei yhtynyt tuohon sinun harhaasi, paitsi tietysti sinä itse niillä tusinalla eri nimimerkilläsi.

        Ainoahan se sinä täällä olet jolla on aihetta ''vitutukseen'' sillä juurihan sinun ''uskottavuutesi'' tuli perusteltua, siis sen täydellinen puute.
        Ilmeisesti sinä olet vaan täysin kyvytön ymmärtämään todellisuutta, edes saamastasi palautteesta.


      • Vodavoida

        Kuulepahan Iiro poika.

        Ensinnäkin miksi sinä kommentoit kun ei sinulta mitään kysytty..

        Toiseksi missä olen kirjoittanut huvilasta Pitkäjärven rannalla.
        Tuota järveä olet kehunut kuten kirjoitin..

        Tässä kopio tekstistäni kokonaisuudessaan.
        "Pidä sinäkin suusi supussa, sillä siellä kävin aikoinani minä, eikä siellä muita näkynyt, saatika iiroa..
        Soinen metsälampi on se iiron mainostama Pitkäjärvi Lopella."

        Ettei nyt taas olisi paljastunut jotakin..


      • Vodavoida

        Lopen soukinharjun P-paikalla käynnistä annoin autenttisen kuvauksen välittömästi tapahtuman jälkeen.
        Jos vähänkään Loppea tuntisit tietäisit ettei soukinharjun P-paikka ja Pitkäjärvi edes ole lähekkäin..

        Olenko siellä käynyt vai en, siitä en ole sinulle enkä kenellekään muulle todistusvelvollinen.


      • RoiskisVaan
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''MINÄ en tarvitse mielikuvituskavereita.''
        Ja kuitenkin lähes puolet palstan nimimerkeistä näyttää olevan sinun käytössäsi, tosin eihän sinulla yhtään oikeata kaveriakaan ole.

        ''Olen suvereeni voittaja omalla nikilläni ja taas tuli yksi VOITTO''
        Niin mutta kenen mielestä, sinä kun selvästikin olet ainoa joka noin ajattelee, sinä siis mainostat jotain saavutuksia jotka ovat pelkästään omaa mielikuvitustasi.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        ''sinusta ei ole todistamaan muuta kuin omia harhojasi''
        Sama pätee tietysti sinuun itseesi, mutta eihän täällä edelleenkään mitään todistella, eikä tällä palstalla ole edelleenkään mitään tekemistä oikeusprosessin kanssa.

        ''siihen olet aivan liian avuton ja tyhmä. Toista se MINULLA. Yli 10-vuotta ja yhä Suomi24:sen voittamattomana kunkkuna''
        Niin se mielikuvitus sinulla toimii, mutta huomasitko että kun tuotakin kysyin edellisen kerran niin kukaan ei yhtynyt tuohon sinun harhaasi, paitsi tietysti sinä itse niillä tusinalla eri nimimerkilläsi.

        Ainoahan se sinä täällä olet jolla on aihetta ''vitutukseen'' sillä juurihan sinun ''uskottavuutesi'' tuli perusteltua, siis sen täydellinen puute.
        Ilmeisesti sinä olet vaan täysin kyvytön ymmärtämään todellisuutta, edes saamastasi palautteesta.

        Taisit pistää liian pahaa kun kerralla pakeni ironmokas ja kaikki mielikuvituskaveritkin, vai liekö sattumaa ettei vähäpäisen puolustuslinja löydä koskaan paikalle ilman hinuriaan?
        Ja taas naurattaa......


      • iironalistaja

        Utelias mies Räyskälästä joka ei aikaisemmin ole kirjoittanut sanaakaan, eikä myöskään sen jälkeen kun antoi sinulle alibin, joo ja kaikki uskoo....
        Vähintään 100% varmuudella se mies asuu siellä sinun pääsi sisällä, kuten kaikki muutkin kymmenet täällä sinua tukevat pienet peikot.
        Itse asiassa sinähän se täällä aina vaadit todisteita selvistä asioista, kuten siitä että sinut on toistuvasti todistettu krooniseksi valehtelijaksi.

        Kai sinä kohta keksit uuden tapaamispaikan kun se Loppi on jo loppuun asti naurettu, siis jonkun sellaisen mihin voit esittää kutsuja ja sitten paskat housuissa alkaa niitä tapaamisia välttelemään.


      • Naurajasiaina

        No nyt on ruuhkaa ''Räyskälässä''.......
        HUUTONAURUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • VoiVoiSentään

        ''Älä jauha paskaa. Missä olen muka mainostanut Pitkäjärveä? Hehe! Valehtelit taas, sillä en ole koskaan kehunut Pitkäjärveä. Etsi se "kehuminen", tai kyyki! Huvilani ei edes ole Pitkäjärven rannalla, enkä niin ole koskaan täällä edes sanonut. Mitä kehumista minulla muka olisi soisessa metsälammessa? Heheh!

        Olet aivan liian tyhmä väittelemään kansani, sillä jäät aina kiikkiin valheistasi. Minua sinä et saa koskaan kiinni, sillä en valehtele koskaan. Minun tekstini voi tarkastaa koska tahansa jälkikäteen ja niistä ei valheita löydy. Painahan se kaaliisi, samalla kyin kyykähdit eteeni.''

        Ja tässä iiron omaa tarinaa viime syksyltä jo poistetusta ketjusta:
        ''Minun luksushuvilani sijaitsee upean Pitkäjärven maisemissa lähes rannassa ja sitä tuollainen tuulipukukansa voi vaan kadehtia, siellä on mukava rentoutua erossa tavallisesta raavaasta''.
        Näin siis jälkikäteen kuvakaappauksesta kopioituna ja pahimmat kirjoitusvirheet korjattuna.
        Kuka se valehtelikaan taas, ei ole tainnut poika edes käydä Lopella?


      • VoiVoiSentään

        Kuten sanoin tuo on sinun tarinaasi ja näyttää ottavan aika koville kun koko jää kiinni valheista.
        Minulla on tuostakin kommentista kuvakaappaus, mitä sinulla on?
        Olet poju aika heikoilla.


      • Faktaaon

        Kaappaus on täyttä roskaa. Varo vaan ettei sinua kaapata valehtelijoiden klubiin😹😹😹


      • UllakollaTuulee

        ''Vai oikein poistetusta ketjusta? Hahah! Olen AINA puhunut täällä VAIN rannalla olevasta huvilasta, enkä koskaan Pitkäjäven rannalla olevasta. Hahah! Vai muka viime syksyltä lainattua ja ihan vuoden säästelit valettasi. Hahah! Mukava satu, mutta käry kävi ja samalla kyykähdit. Typerysten ei kannata siis pyristellä kanssani, sillä siinä käy aina heikosti, kuten sinullekin kävi!
        "Lähellä rantaa" oli mokasi vajakki!''

        Sana vastaan sana, etkä vieläkään ymmärrä että keskustelupalstalla missä kaikki ovat anonyymejä kirjoittajan uskottavuus ja perustelut ovat ainoa ratkaiseva tekijä.
        Mutta kuinka ollakaan, omassa mielikuvituksessasi sinä taas kerran luulet olevasi voittaja sillä pystyithän sinä jälleen kumoamaan vastustajasi väitteen, vai pystyitkö?
        Tuossa ''voiton'' huumassasi et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Kuten olen aiemminkin maininnut on minulla yli kahdenkymmenen vuoden kokemus häiriintyneistä ja moniongelmaisista potilaista, siitä syystä kysynkin sinulta että minkä ikäisenä sinulla todettiin vaikea narsistinen oireyhtymä?


      • Huvittaa
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''Vai oikein poistetusta ketjusta? Hahah! Olen AINA puhunut täällä VAIN rannalla olevasta huvilasta, enkä koskaan Pitkäjäven rannalla olevasta. Hahah! Vai muka viime syksyltä lainattua ja ihan vuoden säästelit valettasi. Hahah! Mukava satu, mutta käry kävi ja samalla kyykähdit. Typerysten ei kannata siis pyristellä kanssani, sillä siinä käy aina heikosti, kuten sinullekin kävi!
        "Lähellä rantaa" oli mokasi vajakki!''

        Sana vastaan sana, etkä vieläkään ymmärrä että keskustelupalstalla missä kaikki ovat anonyymejä kirjoittajan uskottavuus ja perustelut ovat ainoa ratkaiseva tekijä.
        Mutta kuinka ollakaan, omassa mielikuvituksessasi sinä taas kerran luulet olevasi voittaja sillä pystyithän sinä jälleen kumoamaan vastustajasi väitteen, vai pystyitkö?
        Tuossa ''voiton'' huumassasi et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Kuten olen aiemminkin maininnut on minulla yli kahdenkymmenen vuoden kokemus häiriintyneistä ja moniongelmaisista potilaista, siitä syystä kysynkin sinulta että minkä ikäisenä sinulla todettiin vaikea narsistinen oireyhtymä?

        Sinulla on potilaita vain tyhmässä päässäsi.🤑🤑


      • UllakollaTuulee
        Huvittaa kirjoitti:

        Sinulla on potilaita vain tyhmässä päässäsi.🤑🤑

        Ja taas huomataan kuinka suuri ero on todellisuudella ja sinun mielikuvituksellasi, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.
        Tuo sinun sivistynyt älykkyytesi on surkeudessaan todella huippulaatua.


      • UllakollaTuulee kirjoitti:

        Ja taas huomataan kuinka suuri ero on todellisuudella ja sinun mielikuvituksellasi, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.
        Tuo sinun sivistynyt älykkyytesi on surkeudessaan todella huippulaatua.

        Ullakollasi todellakin tuulee, joten älä vaan vaihda nikkiäsi, vaikka kyykkyssä jo lässytyksinesi sen kanssa oletkin. Sivistystä sinusta ei todellakaan löydy, koska huutelet täällä mielikuvituskavereista, mutta todisteen vain puuttuvat. Se jos mikä on tyhmyyden merkki. Hahahah!


      • UllakollaTuulee
        ironmikess kirjoitti:

        Ullakollasi todellakin tuulee, joten älä vaan vaihda nikkiäsi, vaikka kyykkyssä jo lässytyksinesi sen kanssa oletkin. Sivistystä sinusta ei todellakaan löydy, koska huutelet täällä mielikuvituskavereista, mutta todisteen vain puuttuvat. Se jos mikä on tyhmyyden merkki. Hahahah!

        Tyhmyyden merkkikö, no mitä sinä olet täällä todistanut, muuta kuin sen että elät ihan omassa mielikuvitusmaailmassasi?
        Älä minusta huolehdi sillä tämä vasta toinen käyttämäni nimimerkki koskaan, kun sinulla on käytössäsi niitä kymmeniä jos ei satoja.

        Sana vastaan sana, etkä vieläkään ymmärrä että keskustelupalstalla missä kaikki ovat anonyymejä kirjoittajan uskottavuus ja perustelut ovat ainoa ratkaiseva tekijä.
        Mutta kuinka ollakaan, omassa mielikuvituksessasi sinä taas kerran luulet olevasi voittaja sillä pystyithän sinä jälleen kumoamaan vastustajasi väitteen, vai pystyitkö?
        Tuossa ''voiton'' huumassasi et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Kuten olen aiemminkin maininnut on minulla yli kahdenkymmenen vuoden kokemus häiriintyneistä ja moniongelmaisista potilaista, siitä syystä kysynkin sinulta että minkä ikäisenä sinulla todettiin vaikea narsistinen oireyhtymä?

        Aika väkinäiseltä näyttää tuokin loppunauru, sillä kukaan sitä tuskin ymmärtää sinä kaikkein vähiten, vai oletko taas kerran voittamaton ja kenen mielestä?


      • Jatkan vielä .... Faruk on vaihtanut yllättäen avatariaan takaisin 1 versioon l. siemennesteimuripärstään. Käry kävi ja uskottavuus meni yksintein. Hihiiiii. ;-)

        IMHO.


      • 44.Div kirjoitti:

        Jatkan vielä .... Faruk on vaihtanut yllättäen avatariaan takaisin 1 versioon l. siemennesteimuripärstään. Käry kävi ja uskottavuus meni yksintein. Hihiiiii. ;-)

        IMHO.

        Mutta missä viipyy oma kuvasi papparainen? Pelottaako laittaa se esille? Älä häpeä ryppyjäsi ja sitäkään, ettei sinulla ole edes alaleukaa. Odotamme innolla kuvaasi ja lupaamme olla nauramatta, edes jonkin aikaa. Onhan se todella noloa, että käytät Stalinin kuvaa profiilissasi!


      • Muistajana

        Olet nyt lopullisesti todistanut oman pelkuruutesi..

        Suurta hupia sinun seuraaminen meille kaikille, kiitos taas päivän annoksesta..


      • 44.Div kirjoitti:

        Jatkan vielä .... Faruk on vaihtanut yllättäen avatariaan takaisin 1 versioon l. siemennesteimuripärstään. Käry kävi ja uskottavuus meni yksintein. Hihiiiii. ;-)

        IMHO.

        Mikä ihmeen uskottavuus. Nykyinen kuvani on ollut vuosia esillä, mutta koska edellinen oli liian pelottava, etenkin sinulle, niin vaihdoin kuvan takaisin. Enkö olenkin komea ja leukakin on kuin miehellä, toisin kuin sinulla jolla on vain vanhuksille tyypilliset roikkuvat heltat olemattoman leuan alla. Heheh!


      • Muistajana kirjoitti:

        Olet nyt lopullisesti todistanut oman pelkuruutesi..

        Suurta hupia sinun seuraaminen meille kaikille, kiitos taas päivän annoksesta..

        Kuvan vaihtoko on muka pelkuruutta? Päivän paras vitsi! Sinullahan ei kuvaa lainkaan, eli sekö on rohkeutta? Hahah!


      • Väität siis seuranneesi jopa yli 10- vuotta "virheitäni "? Hahahah! Kyykky, kyykky!


      • iironpotkija

        Eihän se Loppi ketään pelota mutta luonnevikaisen umpihomon lähentelyt vaan etovat heteromiehiä, sitä paitsi miksi lähteä sinne kun varma asia on se ettei sinua ainakaan siellä näy, eihän paskahousu pelkurit koskaan paikalle tule huutojaan vastaamaan.
        Tuonkin olet todistanut jo moneen kertaan, joten jotain vikaa sinussa on ja pahasti kun tuokin jaksat jankata vaikka siihen se jääkin.

        Mutta vaivaisen kyläkoulun käyneen virheet ne vain jatkuvat.


      • Fucked Up Beyond All Recognition. Miksi noin helppoja kyselet PAHVI? Tuskin tiedät itsekään merkitystä, mutta hoet täällä ikäloppuna samoja mantoroja.


      • AikaEteeristä

        No niin käsky kävi ja kuva vaihtui, mutta homoteemassa mennään edelleen pysy kyykyssä Kontulan poju.


      • ironmikess kirjoitti:

        Fucked Up Beyond All Recognition. Miksi noin helppoja kyselet PAHVI? Tuskin tiedät itsekään merkitystä, mutta hoet täällä ikäloppuna samoja mantoroja.

        Loistavaa ... 6-vuotiaan kengännroa vastaavallä ÄÖ:llä varustettu, toistaitoinen rautakaupan tsuppari kykeni ratkasemaan 50% kryptisisistä lyhenteistä ... kahdessa viikossa. Ei paha. ;-)

        IMHO.


      • ironmikess kirjoitti:

        Mutta missä viipyy oma kuvasi papparainen? Pelottaako laittaa se esille? Älä häpeä ryppyjäsi ja sitäkään, ettei sinulla ole edes alaleukaa. Odotamme innolla kuvaasi ja lupaamme olla nauramatta, edes jonkin aikaa. Onhan se todella noloa, että käytät Stalinin kuvaa profiilissasi!

        Edelleenkin .... mulla on ollut avatar rekkaantumisestani saakka ja se on tasan yhtä aito, kuin imuripärstäsi !!!!!!!!!!!!!.

        Älä menetä, looseri, toivorikkauttas, millää lail. ;-)

        IMHO.


      • Papanluulot

        Olet tullut uudelleen lapseksi, niin lapsellista soopaa suolat tänne😈😈


      • AikaEteeristä

        No niinhän siinä kävi, ei pidä Kontulan homopojan käyttää varastettuja salikuvia, toivottavasti saat vielä kunnon sakot päälle.
        Ja kyllähän sinun kuvastasi ja kommenteistasi tulee väkisin homoteesit mieleen, kummatkaan kun ei edes kaukaisesti muistuta heteron vastaavia.


      • tuskinkerrot
        ironmikess kirjoitti:

        Fucked Up Beyond All Recognition. Miksi noin helppoja kyselet PAHVI? Tuskin tiedät itsekään merkitystä, mutta hoet täällä ikäloppuna samoja mantoroja.

        No ehkäpä sinä sitten kerrot kaikille mitä se tarkoittaa ja missä yhteydessä sitä käytetään?


      • Nolaajasi
        AikaEteeristä kirjoitti:

        No niinhän siinä kävi, ei pidä Kontulan homopojan käyttää varastettuja salikuvia, toivottavasti saat vielä kunnon sakot päälle.
        Ja kyllähän sinun kuvastasi ja kommenteistasi tulee väkisin homoteesit mieleen, kummatkaan kun ei edes kaukaisesti muistuta heteron vastaavia.

        Et ole salilla edes uskaltanut mennä, sillä sillä on vain miehiä, eikä sinun laisiasi Mikki-Hiiriä ja neitejä👠👠👠


      • Homojenkuolaajalle
        AikaEteeristä kirjoitti:

        No niinhän siinä kävi, ei pidä Kontulan homopojan käyttää varastettuja salikuvia, toivottavasti saat vielä kunnon sakot päälle.
        Ja kyllähän sinun kuvastasi ja kommenteistasi tulee väkisin homoteesit mieleen, kummatkaan kun ei edes kaukaisesti muistuta heteron vastaavia.

        Montaako kuvaa kävit kuolaamassa? Iirolla oli vain yksi. Huoooh!!


      • Towereiden_tuki_ry
        44.Div kirjoitti:

        Loistavaa ... 6-vuotiaan kengännroa vastaavallä ÄÖ:llä varustettu, toistaitoinen rautakaupan tsuppari kykeni ratkasemaan 50% kryptisisistä lyhenteistä ... kahdessa viikossa. Ei paha. ;-)

        IMHO.

        Parastahan tuossa on se, että Iiro on kaksi viikkoa käyttänyt asian selvittämiseen, vaikka joka paikassa mesoaa olevansa ties mikä kingi eikä välitä kenestäkään muusta.
        Silti totteli käskyäsi ja kuinkahan monta unetonta yötä olikaan tuloksena..


      • Huiiii
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        Tyhmyyden merkkikö, no mitä sinä olet täällä todistanut, muuta kuin sen että elät ihan omassa mielikuvitusmaailmassasi?
        Älä minusta huolehdi sillä tämä vasta toinen käyttämäni nimimerkki koskaan, kun sinulla on käytössäsi niitä kymmeniä jos ei satoja.

        Sana vastaan sana, etkä vieläkään ymmärrä että keskustelupalstalla missä kaikki ovat anonyymejä kirjoittajan uskottavuus ja perustelut ovat ainoa ratkaiseva tekijä.
        Mutta kuinka ollakaan, omassa mielikuvituksessasi sinä taas kerran luulet olevasi voittaja sillä pystyithän sinä jälleen kumoamaan vastustajasi väitteen, vai pystyitkö?
        Tuossa ''voiton'' huumassasi et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Kuten olen aiemminkin maininnut on minulla yli kahdenkymmenen vuoden kokemus häiriintyneistä ja moniongelmaisista potilaista, siitä syystä kysynkin sinulta että minkä ikäisenä sinulla todettiin vaikea narsistinen oireyhtymä?

        Aika väkinäiseltä näyttää tuokin loppunauru, sillä kukaan sitä tuskin ymmärtää sinä kaikkein vähiten, vai oletko taas kerran voittamaton ja kenen mielestä?

        Huii, että ihan lekuri täällä. Nyt on uskottavuus huipussaan Nato-osatolla😹😹😹


      • tärkeävirka
        Homojenkuolaajalle kirjoitti:

        Montaako kuvaa kävit kuolaamassa? Iirolla oli vain yksi. Huoooh!!

        Ai sinä olet se Kontula-kerhon homokuva vastaava, lasketko kuolat kanssa?


      • MiksiValehtelet
        ironmikess kirjoitti:

        Väität siis seuranneesi jopa yli 10- vuotta "virheitäni "? Hahahah! Kyykky, kyykky!

        Missä kukaan on väittänyt sinua ja virheitäsi seuranneensa yli 10 vuotta, oletko vajaamielinen vai etkö vaan osaa lukea?
        Laita nyt linkki ettet taas tule syyllistyneeksi valehteluun.


      • ironmikess kirjoitti:

        Fucked Up Beyond All Recognition. Miksi noin helppoja kyselet PAHVI? Tuskin tiedät itsekään merkitystä, mutta hoet täällä ikäloppuna samoja mantoroja.

        Mites on narsisti, DIH-satusetä, mytomaanikko ... joko se eka lyhenne aukesi?.
        Entäpä lyhenteiden konteksti?. ;-)

        IMHO.


      • LouerM
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        Tyhmyyden merkkikö, no mitä sinä olet täällä todistanut, muuta kuin sen että elät ihan omassa mielikuvitusmaailmassasi?
        Älä minusta huolehdi sillä tämä vasta toinen käyttämäni nimimerkki koskaan, kun sinulla on käytössäsi niitä kymmeniä jos ei satoja.

        Sana vastaan sana, etkä vieläkään ymmärrä että keskustelupalstalla missä kaikki ovat anonyymejä kirjoittajan uskottavuus ja perustelut ovat ainoa ratkaiseva tekijä.
        Mutta kuinka ollakaan, omassa mielikuvituksessasi sinä taas kerran luulet olevasi voittaja sillä pystyithän sinä jälleen kumoamaan vastustajasi väitteen, vai pystyitkö?
        Tuossa ''voiton'' huumassasi et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Kuten olen aiemminkin maininnut on minulla yli kahdenkymmenen vuoden kokemus häiriintyneistä ja moniongelmaisista potilaista, siitä syystä kysynkin sinulta että minkä ikäisenä sinulla todettiin vaikea narsistinen oireyhtymä?

        Aika väkinäiseltä näyttää tuokin loppunauru, sillä kukaan sitä tuskin ymmärtää sinä kaikkein vähiten, vai oletko taas kerran voittamaton ja kenen mielestä?

        Käänteinen todistustaakka näyttää olevan sinulle tuntematon käsite. Itseään vastaan todistaminen ei kuulu oikeusjärjestelmään Suomessa.


      • naakkataakka
        LouerM kirjoitti:

        Käänteinen todistustaakka näyttää olevan sinulle tuntematon käsite. Itseään vastaan todistaminen ei kuulu oikeusjärjestelmään Suomessa.

        Keskustelupalsta ei ole käräjäoikeus.


      • UllakollaTuulee
        LouerM kirjoitti:

        Käänteinen todistustaakka näyttää olevan sinulle tuntematon käsite. Itseään vastaan todistaminen ei kuulu oikeusjärjestelmään Suomessa.

        No ei oikeastaan ole, mutta tuo sinun jatkuva lapsellinen lässytyksesi termeistä joista et ymmärrä yhtään mitään alkaa kyllästyttämään.
        Joten kerrohan nyt että minkälainen sopimus meillä sinun mielestäsi on ja kuinka minä olen sitä sopimusta rikkonut, käänteistä todistustaakkaa kun yleensä sovelletaan sopimusrikkomuksiin.
        Sen jälkeen voitkin selittää kuinka voi anonyymisti tehdä sitovan sopimuksen?
        Tuokin sinun pitäisi tietää vaikka unissasi, sillä kerrothan olevasi kauppatieteiden maisteri joten täytyyhän sinun sopimusjuridiikkaa tuntea.

        Selitetään nyt vielä kerran, tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan anonyymisti eikä tällä ole todellakaan mitään tekemistä oikeusprosessin kanssa, vai voitko ehkä osoittaa jonkun oikeudenkäynnin jonka osapuolet ovat olleet kaikki anonyymejä?
        Ja jopa ihan oikeassa oikeudenkäynnissäkin todistustaakan syntyminen edellyttää kanteen nostoa, eikä se voi tapahtua anonyymisti, tai anonyymiä vastaan.
        Kerro nyt vielä että kuinka määrittelet anonyymin syyttäjän tai syytetyn, sinulla on mielenkiintoinen ja varsin narsistinen tapa käyttää suuria sanoja ja esiintyä oikein tietäjänä.
        Vaikka et, kuten taas kerran todistin ymmärrä yhtään mitään.

        Et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.
        Mutta kannattaisi kuitenkin väitellä vain asioista jotka tuntee, muuten käy kuten sinulle yleensä eli joudut nolatuksi.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Kuten olen aiemminkin maininnut on minulla yli kahdenkymmenen vuoden kokemus häiriintyneistä ja moniongelmaisista potilaista, siitä syystä kysynkin sinulta että minkä ikäisenä sinulla todettiin vaikea narsistinen oireyhtymä?

        Ihan vaan tiedoksi ettei itseään vastaan todistaminen kuulu mihinkään demokraattiseen oikeusjärjestelmään.


      • Iironkannattaja
        LouerM kirjoitti:

        Käänteinen todistustaakka näyttää olevan sinulle tuntematon käsite. Itseään vastaan todistaminen ei kuulu oikeusjärjestelmään Suomessa.

        Se tarkoittaa siis sitä, että höpinät siitä,että Iiron olisi todistettava omat puheensa ovat naurettavia ja typerysten aikaansaannoksia.


      • Iironfani
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        No ei oikeastaan ole, mutta tuo sinun jatkuva lapsellinen lässytyksesi termeistä joista et ymmärrä yhtään mitään alkaa kyllästyttämään.
        Joten kerrohan nyt että minkälainen sopimus meillä sinun mielestäsi on ja kuinka minä olen sitä sopimusta rikkonut, käänteistä todistustaakkaa kun yleensä sovelletaan sopimusrikkomuksiin.
        Sen jälkeen voitkin selittää kuinka voi anonyymisti tehdä sitovan sopimuksen?
        Tuokin sinun pitäisi tietää vaikka unissasi, sillä kerrothan olevasi kauppatieteiden maisteri joten täytyyhän sinun sopimusjuridiikkaa tuntea.

        Selitetään nyt vielä kerran, tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan anonyymisti eikä tällä ole todellakaan mitään tekemistä oikeusprosessin kanssa, vai voitko ehkä osoittaa jonkun oikeudenkäynnin jonka osapuolet ovat olleet kaikki anonyymejä?
        Ja jopa ihan oikeassa oikeudenkäynnissäkin todistustaakan syntyminen edellyttää kanteen nostoa, eikä se voi tapahtua anonyymisti, tai anonyymiä vastaan.
        Kerro nyt vielä että kuinka määrittelet anonyymin syyttäjän tai syytetyn, sinulla on mielenkiintoinen ja varsin narsistinen tapa käyttää suuria sanoja ja esiintyä oikein tietäjänä.
        Vaikka et, kuten taas kerran todistin ymmärrä yhtään mitään.

        Et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.
        Mutta kannattaisi kuitenkin väitellä vain asioista jotka tuntee, muuten käy kuten sinulle yleensä eli joudut nolatuksi.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Kuten olen aiemminkin maininnut on minulla yli kahdenkymmenen vuoden kokemus häiriintyneistä ja moniongelmaisista potilaista, siitä syystä kysynkin sinulta että minkä ikäisenä sinulla todettiin vaikea narsistinen oireyhtymä?

        Ihan vaan tiedoksi ettei itseään vastaan todistaminen kuulu mihinkään demokraattiseen oikeusjärjestelmään.

        Täällä ei tunneta lakeja , mutta Iiro tuntee ja on siksi aina oikeassa. Sinä et tunne, koska huutelet täysin todisteita sivupersoonista. Juttusi eivät tue tarinaasi "potilaistasi".


      • PuppelinHimot
        Iironfani kirjoitti:

        Täällä ei tunneta lakeja , mutta Iiro tuntee ja on siksi aina oikeassa. Sinä et tunne, koska huutelet täysin todisteita sivupersoonista. Juttusi eivät tue tarinaasi "potilaistasi".

        Ei homppeli-Iirolla ole kannattajia. Hän kirjoittaa ITSE nimimerkeillä Iironkannattaja ja Iironfani ! Kun kukaan ei kannata pitää kehuminen tehdä myös itse! Iiron touhut ei enää petä ketään!


      • UllakollaTuulee
        Iironfani kirjoitti:

        Täällä ei tunneta lakeja , mutta Iiro tuntee ja on siksi aina oikeassa. Sinä et tunne, koska huutelet täysin todisteita sivupersoonista. Juttusi eivät tue tarinaasi "potilaistasi".

        Ja sen kyllä huomaa, mutta täällä tunnetaan lait aika hyvin.
        Oliko tarkoituksesi kertoa että minä huutelen täysin TODISTEITTA sivupersoonista, no minä nyt olen kuitenkin varsin pätevästi perustellut väitteeni näistä sinun mielikuvituskavereistasi ja se riittää, jollet sinä halua todistaa päinvastaista?

        ''Juttusi eivät tue tarinaasi "potilaistasi".
        Eipä niiden ole tarkoituskaan, enkä ole missään yhteydessä edes puhunut ''potilaistani'' ainoastaan potilaista noin yleisellä tasolla, joten kerrotko mitkä jutuistani eivät tue ja mitä tarinaa?
        Ilmoita jos teksti on sinulle liian vaikeata, tai et ymmärrä kaikkia sanoja niin yritän kyllä selittää.


      • UllakollaTuulee kirjoitti:

        Ja sen kyllä huomaa, mutta täällä tunnetaan lait aika hyvin.
        Oliko tarkoituksesi kertoa että minä huutelen täysin TODISTEITTA sivupersoonista, no minä nyt olen kuitenkin varsin pätevästi perustellut väitteeni näistä sinun mielikuvituskavereistasi ja se riittää, jollet sinä halua todistaa päinvastaista?

        ''Juttusi eivät tue tarinaasi "potilaistasi".
        Eipä niiden ole tarkoituskaan, enkä ole missään yhteydessä edes puhunut ''potilaistani'' ainoastaan potilaista noin yleisellä tasolla, joten kerrotko mitkä jutuistani eivät tue ja mitä tarinaa?
        Ilmoita jos teksti on sinulle liian vaikeata, tai et ymmärrä kaikkia sanoja niin yritän kyllä selittää.

        Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa. LUULET vaan perusteellesi "pätevästi" väitteesi, mutta ilman todisteita se ole edes mahdollista. Olet siis jo hävinnyt minulle, sillä samassa asiassa ei voi olla kahta eri totuutta. Menikö jakeluun? Älä kuitenkaan masennu, sillä olemme aivan eri tasolla älykkyyden suhteen.
        Miksi muuten väännät juttua muiden kuin minun kanssani ja luulet, että he ovat kaikki minun sivupersooniani? Heheh! Luulotautisuus onkin yksi nolo asia josta sinun pitäisi päästä eroon, sillä älykäs ihminen ei huutele missään pelkkien omien luulojensa perusteella, vaan faktojen perusteella.
        Olen voittaja mm. siksi, ettei kukaan ole pystynyt yli 10- vuoteen todistamaan, että valehtelen ja myös siksi, ettei minun tarvitse todistella OMISTA puheistani täällä yhtään mitään. Kaikki jotka ovat hokeneet, että minun pitää todistaa omat puheeni ovat siis häviäjiä. Hyvin yksinkertaista, mutta oliko liian vaikeaa sinulle? Jos lakiasiat kiinnostavat, niin voin avustaa niiden ymmärtämisissä ja tulkinnoissa.


      • Iironfanittaja
        ironmikess kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa. LUULET vaan perusteellesi "pätevästi" väitteesi, mutta ilman todisteita se ole edes mahdollista. Olet siis jo hävinnyt minulle, sillä samassa asiassa ei voi olla kahta eri totuutta. Menikö jakeluun? Älä kuitenkaan masennu, sillä olemme aivan eri tasolla älykkyyden suhteen.
        Miksi muuten väännät juttua muiden kuin minun kanssani ja luulet, että he ovat kaikki minun sivupersooniani? Heheh! Luulotautisuus onkin yksi nolo asia josta sinun pitäisi päästä eroon, sillä älykäs ihminen ei huutele missään pelkkien omien luulojensa perusteella, vaan faktojen perusteella.
        Olen voittaja mm. siksi, ettei kukaan ole pystynyt yli 10- vuoteen todistamaan, että valehtelen ja myös siksi, ettei minun tarvitse todistella OMISTA puheistani täällä yhtään mitään. Kaikki jotka ovat hokeneet, että minun pitää todistaa omat puheeni ovat siis häviäjiä. Hyvin yksinkertaista, mutta oliko liian vaikeaa sinulle? Jos lakiasiat kiinnostavat, niin voin avustaa niiden ymmärtämisissä ja tulkinnoissa.

        Selvää ja loogista juttua sekä hyvin perusteltua. Hyvä Iiro, juuri tuollaisen virheettömän ja asiallisen tekstin jälkeen on ilo olla edelleenkin fanisi.


      • UllakollaTuulee
        ironmikess kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa. LUULET vaan perusteellesi "pätevästi" väitteesi, mutta ilman todisteita se ole edes mahdollista. Olet siis jo hävinnyt minulle, sillä samassa asiassa ei voi olla kahta eri totuutta. Menikö jakeluun? Älä kuitenkaan masennu, sillä olemme aivan eri tasolla älykkyyden suhteen.
        Miksi muuten väännät juttua muiden kuin minun kanssani ja luulet, että he ovat kaikki minun sivupersooniani? Heheh! Luulotautisuus onkin yksi nolo asia josta sinun pitäisi päästä eroon, sillä älykäs ihminen ei huutele missään pelkkien omien luulojensa perusteella, vaan faktojen perusteella.
        Olen voittaja mm. siksi, ettei kukaan ole pystynyt yli 10- vuoteen todistamaan, että valehtelen ja myös siksi, ettei minun tarvitse todistella OMISTA puheistani täällä yhtään mitään. Kaikki jotka ovat hokeneet, että minun pitää todistaa omat puheeni ovat siis häviäjiä. Hyvin yksinkertaista, mutta oliko liian vaikeaa sinulle? Jos lakiasiat kiinnostavat, niin voin avustaa niiden ymmärtämisissä ja tulkinnoissa.

        ''Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa.''
        Osoita nyt niitä mokia sitten.

        ''LUULET vaan perusteellesi "pätevästi" väitteesi, mutta ilman todisteita se ole edes mahdollista.''
        Ymmärrätkö eron perustelun ja todistamisen välillä?

        ''Olet siis jo hävinnyt minulle, sillä samassa asiassa ei voi olla kahta eri totuutta.''
        Niin paitsi todellisuudessa, ilmeisesti sinulle täysin vieras käsite, mistä luulet johtuvan sen että ainoastaan sinä pidät itseäsi voittajana?

        ''Älä kuitenkaan masennu, sillä olemme aivan eri tasolla älykkyyden suhteen.''
        Tämä onkin ainoa asia mistä olemme samaa mieltä ja todistettukin jo moneen kertaan.

        Miksi muuten väännät juttua muiden kuin minun kanssani ja luulet, että he ovat kaikki minun sivupersooniani?''
        Tätähän sinä et edes kysyisi ellen olisi joka kerta oikeassa, no tämä on keskustelupalsta ja juurihan sinä myönsit nuo mielikuvituskaverisi.

        ''Olen voittaja mm. siksi, ettei kukaan ole pystynyt yli 10- vuoteen todistamaan, että valehtelen ja myös siksi, ettei minun tarvitse todistella OMISTA puheistani täällä yhtään mitään.''
        Oletko tai osaatko edes laskea kuinka monta kertaa minä olen tässäkin ketjussa osoittanut jo sinun valehtelevan?

        ''Jos lakiasiat kiinnostavat, niin voin avustaa niiden ymmärtämisissä ja tulkinnoissa.''
        Kiitos vaan mutta antaa olla, sillä sinun ymmärryksesi ja tulkintasi lain suhteen on jo tullut koomisen selväksi.

        Tuossa taas hetki sitten selitin sinulle kuinka suomenlaki toimii, kerro sinä nyt kuinka se eroaa sinun mielikuvitusmaailmasi laista, kun siitä muutenkin täällä jankutat jatkuvasti.

        ''Selvää ja loogista juttua sekä hyvin perusteltua. Hyvä Iiro, juuri tuollaisen virheettömän ja asiallisen tekstin jälkeen on ilo olla edelleenkin fanisi''
        On se mielikuvitus jännä juttu, tuossa kun ei ollut jälkeäkään logiikasta eikä ensimmäistäkään perustelua mistään, no paitsi siitä sinun lapsellisuudestasi narsismiakaan unohtamatta.


      • tuskinkerrot kirjoitti:

        No ehkäpä sinä sitten kerrot kaikille mitä se tarkoittaa ja missä yhteydessä sitä käytetään?

        Ei Valeaatelinen Iiron Von Bögen, osamminen sellaiseen riitä, kontekstin ymmärtämisestä puhumattakaan. ;-)

        IMHO.


      • Iirofanittaja

        Ullakolla tuulee nyt niin kovaa, ettei vastausta kuulu. Jos kuuluukin, niin samaa jankutusta ja luulotautisen höpinää voit odottaa.


      • UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa.''
        Osoita nyt niitä mokia sitten.

        ''LUULET vaan perusteellesi "pätevästi" väitteesi, mutta ilman todisteita se ole edes mahdollista.''
        Ymmärrätkö eron perustelun ja todistamisen välillä?

        ''Olet siis jo hävinnyt minulle, sillä samassa asiassa ei voi olla kahta eri totuutta.''
        Niin paitsi todellisuudessa, ilmeisesti sinulle täysin vieras käsite, mistä luulet johtuvan sen että ainoastaan sinä pidät itseäsi voittajana?

        ''Älä kuitenkaan masennu, sillä olemme aivan eri tasolla älykkyyden suhteen.''
        Tämä onkin ainoa asia mistä olemme samaa mieltä ja todistettukin jo moneen kertaan.

        Miksi muuten väännät juttua muiden kuin minun kanssani ja luulet, että he ovat kaikki minun sivupersooniani?''
        Tätähän sinä et edes kysyisi ellen olisi joka kerta oikeassa, no tämä on keskustelupalsta ja juurihan sinä myönsit nuo mielikuvituskaverisi.

        ''Olen voittaja mm. siksi, ettei kukaan ole pystynyt yli 10- vuoteen todistamaan, että valehtelen ja myös siksi, ettei minun tarvitse todistella OMISTA puheistani täällä yhtään mitään.''
        Oletko tai osaatko edes laskea kuinka monta kertaa minä olen tässäkin ketjussa osoittanut jo sinun valehtelevan?

        ''Jos lakiasiat kiinnostavat, niin voin avustaa niiden ymmärtämisissä ja tulkinnoissa.''
        Kiitos vaan mutta antaa olla, sillä sinun ymmärryksesi ja tulkintasi lain suhteen on jo tullut koomisen selväksi.

        Tuossa taas hetki sitten selitin sinulle kuinka suomenlaki toimii, kerro sinä nyt kuinka se eroaa sinun mielikuvitusmaailmasi laista, kun siitä muutenkin täällä jankutat jatkuvasti.

        ''Selvää ja loogista juttua sekä hyvin perusteltua. Hyvä Iiro, juuri tuollaisen virheettömän ja asiallisen tekstin jälkeen on ilo olla edelleenkin fanisi''
        On se mielikuvitus jännä juttu, tuossa kun ei ollut jälkeäkään logiikasta eikä ensimmäistäkään perustelua mistään, no paitsi siitä sinun lapsellisuudestasi narsismiakaan unohtamatta.

        Turhaa jankkaamista aivan selvässä asiassa. Mikset TODISTA höpinöitäsi minusta , vai eikö äly riitä siihenkään?
        Suomi24:ssa on yritetelty todistella yli- 10- vuotta "valheitani" mutta tulos on tasan nolla.
        Nollavässykkä olet sinäkin ja mikä pahinta olet luulo-ja vainoharhainen idiootti. Nyt saat uuden mahdollisuuden todistaa 100% edes yhden valheeni, mutta todisteeksi eivät edellenkään kelpaa LUULOHARHASI. Hopi, hopi!


      • Lopeta siis ininäsi ja myönnä että olen voittamaton, sillä yhtäkään todistettua valetta ei ole löytynyt. Eläköön, eläköön, eläköön. Nostan fanieni kanssa voittoni maljoja. Häviäjät joutuvat tyytymään katkeriin tappiohinsa ja syväkyykimään edessäni.


      • UllakollaTuulee
        ironmikess kirjoitti:

        Turhaa jankkaamista aivan selvässä asiassa. Mikset TODISTA höpinöitäsi minusta , vai eikö äly riitä siihenkään?
        Suomi24:ssa on yritetelty todistella yli- 10- vuotta "valheitani" mutta tulos on tasan nolla.
        Nollavässykkä olet sinäkin ja mikä pahinta olet luulo-ja vainoharhainen idiootti. Nyt saat uuden mahdollisuuden todistaa 100% edes yhden valheeni, mutta todisteeksi eivät edellenkään kelpaa LUULOHARHASI. Hopi, hopi!

        ''Turhaa jankkaamista aivan selvässä asiassa. Mikset TODISTA höpinöitäsi minusta , vai eikö äly riitä siihenkään?''
        Totta ihan turhaa jankata selvässä asiassa, kaikki väitteeni on tässäkin ketjussa todistettu ja perusteltu sekä ymmärretty, sinua lukuun ottamatta ja siihen et sinä kykene koskaan.

        Häiriötasoinen narsisti:
        -Valehtelee jatkuvasti, eikä aina itsekkään sitä huomaa.
        -Hakee epätoivoisesti arvostusta ja hyväksyntää itseään korostamalla ja muita solvaamalla.
        -Kehittää harhoistaan sellaisen elämän jonka haluaisi ja keskittyy sitä vakuuttelemaan muille ja loukkaantuu kun kukaan ei harhoihin usko.
        -Tarvitsee sairaalloisesti asialleen tukea uskoa ja jopa palvontaa ja siihen tarkoitukseen ovat nämä mielikuvituskaverit, joiden olemassaoloa ei saa epäillä.
        -Kokee helposti itsensä uhatuksi ja turvautuu aina alatyylin solvauksiin kuvitellen näin saavansa uskottavuutta.
        -Esittää asiat yleensä päinvastaisina kuin todellisuudessa ovat ja alkaa näin vaiheittain
        vieraantua todellisuudesta, kunnes ei sitä enää kykene edes tunnistamaan.
        -Nauttii kuvitelmastaan voittamattomana ja kaikkivoipana, eikä salli minkäänlaista epäilyä omaa ylivertaisuuttaan kohtaan vaikka se kaikki onkin vain omassa mielikuvituksessa.
        -Uskoo harhaisesti omaavansa tietoja ja taitoja enemmän kuin muut, siksi aina törmätessään todellisuuteen kokee uhkaa ja aloittaa uuden kierroksen tuossa maanisessa kehässään.

        Tunnistatko itsesi?
        Tiesitkö että mielenterveyshäiriöt diagnosoidaan keskustelemalla potilaan kanssa, näistä keskusteluista paljastuu myös vääjäämättä totuus monesta muustakin asiasta, kuten se todellinen sivistys tai älykkyys ja monta muutakin asiaa.
        Voisikin sanoa että minä ''tunnen'' sinut nyt.

        Ja kun nyt kuitenkin vaadit taas sitä 100% todistusta noista antamistani perusteluista, niin muista että omilla kommenteillasi olet jo tuon kaiken todistanut.


      • Iironfani
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''Turhaa jankkaamista aivan selvässä asiassa. Mikset TODISTA höpinöitäsi minusta , vai eikö äly riitä siihenkään?''
        Totta ihan turhaa jankata selvässä asiassa, kaikki väitteeni on tässäkin ketjussa todistettu ja perusteltu sekä ymmärretty, sinua lukuun ottamatta ja siihen et sinä kykene koskaan.

        Häiriötasoinen narsisti:
        -Valehtelee jatkuvasti, eikä aina itsekkään sitä huomaa.
        -Hakee epätoivoisesti arvostusta ja hyväksyntää itseään korostamalla ja muita solvaamalla.
        -Kehittää harhoistaan sellaisen elämän jonka haluaisi ja keskittyy sitä vakuuttelemaan muille ja loukkaantuu kun kukaan ei harhoihin usko.
        -Tarvitsee sairaalloisesti asialleen tukea uskoa ja jopa palvontaa ja siihen tarkoitukseen ovat nämä mielikuvituskaverit, joiden olemassaoloa ei saa epäillä.
        -Kokee helposti itsensä uhatuksi ja turvautuu aina alatyylin solvauksiin kuvitellen näin saavansa uskottavuutta.
        -Esittää asiat yleensä päinvastaisina kuin todellisuudessa ovat ja alkaa näin vaiheittain
        vieraantua todellisuudesta, kunnes ei sitä enää kykene edes tunnistamaan.
        -Nauttii kuvitelmastaan voittamattomana ja kaikkivoipana, eikä salli minkäänlaista epäilyä omaa ylivertaisuuttaan kohtaan vaikka se kaikki onkin vain omassa mielikuvituksessa.
        -Uskoo harhaisesti omaavansa tietoja ja taitoja enemmän kuin muut, siksi aina törmätessään todellisuuteen kokee uhkaa ja aloittaa uuden kierroksen tuossa maanisessa kehässään.

        Tunnistatko itsesi?
        Tiesitkö että mielenterveyshäiriöt diagnosoidaan keskustelemalla potilaan kanssa, näistä keskusteluista paljastuu myös vääjäämättä totuus monesta muustakin asiasta, kuten se todellinen sivistys tai älykkyys ja monta muutakin asiaa.
        Voisikin sanoa että minä ''tunnen'' sinut nyt.

        Ja kun nyt kuitenkin vaadit taas sitä 100% todistusta noista antamistani perusteluista, niin muista että omilla kommenteillasi olet jo tuon kaiken todistanut.

        Sinulla on vain yksi tehtävä ja siihenkään et ole pystynyt, ei Iiron yhden valheen todistaminen😹😹😹


      • UllakollaTuulee
        Iironfani kirjoitti:

        Sinulla on vain yksi tehtävä ja siihenkään et ole pystynyt, ei Iiron yhden valheen todistaminen😹😹😹

        Alatko hermostumaan?
        -Tarvitsee sairaalloisesti asialleen tukea uskoa ja jopa palvontaa ja siihen tarkoitukseen ovat nämä mielikuvituskaverit, joiden olemassaoloa ei saa epäillä.


      • UllakollaTuulee
        ironmikess kirjoitti:

        Lopeta siis ininäsi ja myönnä että olen voittamaton, sillä yhtäkään todistettua valetta ei ole löytynyt. Eläköön, eläköön, eläköön. Nostan fanieni kanssa voittoni maljoja. Häviäjät joutuvat tyytymään katkeriin tappiohinsa ja syväkyykimään edessäni.

        -Hakee epätoivoisesti arvostusta ja hyväksyntää itseään korostamalla ja muita solvaamalla.

        -Kehittää harhoistaan sellaisen elämän jonka haluaisi ja keskittyy sitä vakuuttelemaan muille ja loukkaantuu kun kukaan ei harhoihin usko.

        -Kokee helposti itsensä uhatuksi ja turvautuu aina alatyylin solvauksiin kuvitellen näin saavansa uskottavuutta.

        -Nauttii kuvitelmastaan voittamattomana ja kaikkivoipana, eikä salli minkäänlaista epäilyä omaa ylivertaisuuttaan kohtaan vaikka se kaikki onkin vain omassa mielikuvituksessa.

        Olet sinä vaan todellinen malliesimerkki häiriötason narsistisista.
        ''Nostan fanieni kanssa voittoni maljoja.''
        Ja aivan ansaitusti, syvällä mielikuvituksesi syövereissä.

        Kerro edes että minkälainen lääkitys sinulla on ja miksi et sitä käytä?


      • UllakollaTuulee

        -Tarvitsee sairaalloisesti asialleen tukea uskoa ja jopa palvontaa ja siihen tarkoitukseen ovat nämä mielikuvituskaverit, joiden olemassaoloa ei saa epäillä.

        -Kokee helposti itsensä uhatuksi ja turvautuu aina alatyylin solvauksiin kuvitellen näin saavansa uskottavuutta.

        Olet sinä vaan todellinen malliesimerkki häiriötason narsistisista.
        Kerro edes että minkälainen lääkitys sinulla on ja miksi et sitä käytä?


      • Towereiden_tuki_ry
        ironmikess kirjoitti:

        Lopeta siis ininäsi ja myönnä että olen voittamaton, sillä yhtäkään todistettua valetta ei ole löytynyt. Eläköön, eläköön, eläköön. Nostan fanieni kanssa voittoni maljoja. Häviäjät joutuvat tyytymään katkeriin tappiohinsa ja syväkyykimään edessäni.

        Kiitos taas kerran päivän nauruannoksesta, jos harhamaailmasi ei olisi niin vakavaa, olisi se suorastaan paranoidisen hupaisaa.


      • Towereiden_tuki_ry

        Kertoo kyllä henkilöstä hyvinkin paljon, ja varsinkin hänen elämänlaadun tasan, kun käyttää aikansa jonkun anonyymin mielikuvitushahmon fanittaminen.

        Mutta kiitos taas kerran päivän hupihetkestä..


      • Nythuvittaa
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''Turhaa jankkaamista aivan selvässä asiassa. Mikset TODISTA höpinöitäsi minusta , vai eikö äly riitä siihenkään?''
        Totta ihan turhaa jankata selvässä asiassa, kaikki väitteeni on tässäkin ketjussa todistettu ja perusteltu sekä ymmärretty, sinua lukuun ottamatta ja siihen et sinä kykene koskaan.

        Häiriötasoinen narsisti:
        -Valehtelee jatkuvasti, eikä aina itsekkään sitä huomaa.
        -Hakee epätoivoisesti arvostusta ja hyväksyntää itseään korostamalla ja muita solvaamalla.
        -Kehittää harhoistaan sellaisen elämän jonka haluaisi ja keskittyy sitä vakuuttelemaan muille ja loukkaantuu kun kukaan ei harhoihin usko.
        -Tarvitsee sairaalloisesti asialleen tukea uskoa ja jopa palvontaa ja siihen tarkoitukseen ovat nämä mielikuvituskaverit, joiden olemassaoloa ei saa epäillä.
        -Kokee helposti itsensä uhatuksi ja turvautuu aina alatyylin solvauksiin kuvitellen näin saavansa uskottavuutta.
        -Esittää asiat yleensä päinvastaisina kuin todellisuudessa ovat ja alkaa näin vaiheittain
        vieraantua todellisuudesta, kunnes ei sitä enää kykene edes tunnistamaan.
        -Nauttii kuvitelmastaan voittamattomana ja kaikkivoipana, eikä salli minkäänlaista epäilyä omaa ylivertaisuuttaan kohtaan vaikka se kaikki onkin vain omassa mielikuvituksessa.
        -Uskoo harhaisesti omaavansa tietoja ja taitoja enemmän kuin muut, siksi aina törmätessään todellisuuteen kokee uhkaa ja aloittaa uuden kierroksen tuossa maanisessa kehässään.

        Tunnistatko itsesi?
        Tiesitkö että mielenterveyshäiriöt diagnosoidaan keskustelemalla potilaan kanssa, näistä keskusteluista paljastuu myös vääjäämättä totuus monesta muustakin asiasta, kuten se todellinen sivistys tai älykkyys ja monta muutakin asiaa.
        Voisikin sanoa että minä ''tunnen'' sinut nyt.

        Ja kun nyt kuitenkin vaadit taas sitä 100% todistusta noista antamistani perusteluista, niin muista että omilla kommenteillasi olet jo tuon kaiken todistanut.

        Tuo hupaisa listasi narsismista on omasta päästäsi suurimmalta osin. Narsistit ovat etupäässä muita älykkäämpiä ja menestyvät hyvin, eli nyt puhut pahoin Iiron pussiin:)))))


      • Faktatkehiin
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa.''
        Osoita nyt niitä mokia sitten.

        ''LUULET vaan perusteellesi "pätevästi" väitteesi, mutta ilman todisteita se ole edes mahdollista.''
        Ymmärrätkö eron perustelun ja todistamisen välillä?

        ''Olet siis jo hävinnyt minulle, sillä samassa asiassa ei voi olla kahta eri totuutta.''
        Niin paitsi todellisuudessa, ilmeisesti sinulle täysin vieras käsite, mistä luulet johtuvan sen että ainoastaan sinä pidät itseäsi voittajana?

        ''Älä kuitenkaan masennu, sillä olemme aivan eri tasolla älykkyyden suhteen.''
        Tämä onkin ainoa asia mistä olemme samaa mieltä ja todistettukin jo moneen kertaan.

        Miksi muuten väännät juttua muiden kuin minun kanssani ja luulet, että he ovat kaikki minun sivupersooniani?''
        Tätähän sinä et edes kysyisi ellen olisi joka kerta oikeassa, no tämä on keskustelupalsta ja juurihan sinä myönsit nuo mielikuvituskaverisi.

        ''Olen voittaja mm. siksi, ettei kukaan ole pystynyt yli 10- vuoteen todistamaan, että valehtelen ja myös siksi, ettei minun tarvitse todistella OMISTA puheistani täällä yhtään mitään.''
        Oletko tai osaatko edes laskea kuinka monta kertaa minä olen tässäkin ketjussa osoittanut jo sinun valehtelevan?

        ''Jos lakiasiat kiinnostavat, niin voin avustaa niiden ymmärtämisissä ja tulkinnoissa.''
        Kiitos vaan mutta antaa olla, sillä sinun ymmärryksesi ja tulkintasi lain suhteen on jo tullut koomisen selväksi.

        Tuossa taas hetki sitten selitin sinulle kuinka suomenlaki toimii, kerro sinä nyt kuinka se eroaa sinun mielikuvitusmaailmasi laista, kun siitä muutenkin täällä jankutat jatkuvasti.

        ''Selvää ja loogista juttua sekä hyvin perusteltua. Hyvä Iiro, juuri tuollaisen virheettömän ja asiallisen tekstin jälkeen on ilo olla edelleenkin fanisi''
        On se mielikuvitus jännä juttu, tuossa kun ei ollut jälkeäkään logiikasta eikä ensimmäistäkään perustelua mistään, no paitsi siitä sinun lapsellisuudestasi narsismiakaan unohtamatta.

        "Narsisti kykenee herättämään ympäristössään, satunnaisissa tuttavuuksissaan, ja jopa psykoterapeutissaan valtavan vahvaa, ahnasta ja raivoisaa vihaa ja inhoa".

        Osuvasti sanottu, sillä tämä sopii ironmikessiin kuin nakutettu. Hän herättää sinussakin aivan vastaavia edellä mainittuja tunteita. Olet siis avuton vahvan ja itsevarman narsistisen persoonan edessä. Iiro luultavasti nauttii kun saa alistaa ja nolata itseään joka suhteessa heikompia kirjoittajia täällä.


      • UllakollaTuulee

        Tarkoitat että sinä naurat ja syykin löytyy sairaskertomuksestasi, nyt kun olet taas saanut tuon maanisen vaiheen päälle niin koita ymmärtää että minä tiedän sinun olevan häiriötasoinen narsisti, siis mielisairaaksi luokiteltava.
        Eikä mieleltään terve ihminen puhu itsestään jatkuvasti kolmannessa persoonassa.

        -Tarvitsee sairaalloisesti asialleen tukea uskoa ja jopa palvontaa ja siihen tarkoitukseen ovat nämä mielikuvituskaverit, joiden olemassaoloa ei saa epäillä.

        -Kokee helposti itsensä uhatuksi ja turvautuu aina alatyylin solvauksiin kuvitellen näin saavansa uskottavuutta.

        Olet sinä vaan todellinen malliesimerkki häiriötason narsistista.
        Kerro edes että minkälainen lääkitys sinulla on ja miksi et sitä käytä?

        ''Tuo hupaisa listasi narsismista on omasta päästäsi suurimmalta osin. Narsistit ovat etupäässä muita älykkäämpiä ja menestyvät hyvin, eli nyt puhut pahoin Iiron pussiin''
        Niinkö, sano sitten yksikin väite mikä ei sovi sinuun täydellisesti.


      • UllakollaTuulee
        Faktatkehiin kirjoitti:

        "Narsisti kykenee herättämään ympäristössään, satunnaisissa tuttavuuksissaan, ja jopa psykoterapeutissaan valtavan vahvaa, ahnasta ja raivoisaa vihaa ja inhoa".

        Osuvasti sanottu, sillä tämä sopii ironmikessiin kuin nakutettu. Hän herättää sinussakin aivan vastaavia edellä mainittuja tunteita. Olet siis avuton vahvan ja itsevarman narsistisen persoonan edessä. Iiro luultavasti nauttii kun saa alistaa ja nolata itseään joka suhteessa heikompia kirjoittajia täällä.

        "Narsisti kykenee herättämään ympäristössään, satunnaisissa tuttavuuksissaan, ja jopa psykoterapeutissaan valtavan vahvaa, ahnasta ja raivoisaa vihaa ja inhoa".

        Höpö höpö, ei kukaan ammattilainen suhtaudu tunteella potilaaseensa, tai että ottaisi vakavasti sinunlaisiesi höpinöitä.
        Sen sijaan aika usein teille nauretaan kahvin ääressä, vaikkei sekään aina sopivaa olisi.

        ''Olet siis avuton vahvan ja itsevarman narsistisen persoonan edessä''
        Niinkö, sano sitten yksikin väite mikä ei sovi sinuun täydellisesti.

        ''Iiro luultavasti nauttii kun saa alistaa ja nolata itseään joka suhteessa heikompia kirjoittajia täällä.''
        No niinhän sinä luultavasti tekisitkin, jos tuota vaan tapahtuisi muuallakin kuin siellä sinun mielikuvituksessasi.


      • PojuElääUnelmaa

        (Iiro on VOITTAVA narsisti, sillä häviöitä ei yli 10- vuodessa ole tullut yhtään. Sinusta ei narsistia millään, sillä olet liian avuton ja heikkolahjainen ja vailla voittajan draivia.)

        Ymmärrätkö sä ollenkaan ton sun touhus naurettavuutta, kehut itseäsi jonain mielikuvituskaverina vai onko ihan mielikuvitusfani? Ja se suurin juttu taas on joku voittamattomuus netissä, no eihän sulla muutakaan elämää ole mutta onhan toi saatanan surkeeta ja säälittävää, niinku sinäki.


      • Hupaisaa
        PojuElääUnelmaa kirjoitti:

        (Iiro on VOITTAVA narsisti, sillä häviöitä ei yli 10- vuodessa ole tullut yhtään. Sinusta ei narsistia millään, sillä olet liian avuton ja heikkolahjainen ja vailla voittajan draivia.)

        Ymmärrätkö sä ollenkaan ton sun touhus naurettavuutta, kehut itseäsi jonain mielikuvituskaverina vai onko ihan mielikuvitusfani? Ja se suurin juttu taas on joku voittamattomuus netissä, no eihän sulla muutakaan elämää ole mutta onhan toi saatanan surkeeta ja säälittävää, niinku sinäki.

        Opettelehan tolvana ensin edes kirjoittamaan, sillä apukoulutasollasi et täällä pärjää.


      • Huvittunutmies
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        "Narsisti kykenee herättämään ympäristössään, satunnaisissa tuttavuuksissaan, ja jopa psykoterapeutissaan valtavan vahvaa, ahnasta ja raivoisaa vihaa ja inhoa".

        Höpö höpö, ei kukaan ammattilainen suhtaudu tunteella potilaaseensa, tai että ottaisi vakavasti sinunlaisiesi höpinöitä.
        Sen sijaan aika usein teille nauretaan kahvin ääressä, vaikkei sekään aina sopivaa olisi.

        ''Olet siis avuton vahvan ja itsevarman narsistisen persoonan edessä''
        Niinkö, sano sitten yksikin väite mikä ei sovi sinuun täydellisesti.

        ''Iiro luultavasti nauttii kun saa alistaa ja nolata itseään joka suhteessa heikompia kirjoittajia täällä.''
        No niinhän sinä luultavasti tekisitkin, jos tuota vaan tapahtuisi muuallakin kuin siellä sinun mielikuvituksessasi.

        Missä se ironmikessin kuuluisa ensimmäinen valhe oikein viipyy? Se ei ole edelleenkään umpilahossa päässäsi kuten näköjään luulet? Vain onko kuitenkin niin, ettei sellaista edes ole, eli Iiro vei sinua tyyliin 10-0 ja sinä hävisit täysin omaa typeryyttäsi?


      • PojuElääUnelmaa
        Hupaisaa kirjoitti:

        Opettelehan tolvana ensin edes kirjoittamaan, sillä apukoulutasollasi et täällä pärjää.

        No onkos tää visvanen kotahomo nyt sitte mielikuvituskaveri vai fani, tule sitte neuvomaan kun pääset itse edes apukoulutasolle.


      • Hupaisaa
        PojuElääUnelmaa kirjoitti:

        No onkos tää visvanen kotahomo nyt sitte mielikuvituskaveri vai fani, tule sitte neuvomaan kun pääset itse edes apukoulutasolle.

        Opettelehan tolvana ensin edes kirjoittamaan, sillä apukoulutasollasi et täällä pärjää. Mikä on kotahomo? Asuuko kotahomo kanssasi Lapissa?


      • UllakollaTuulee
        ironmikess kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa. LUULET vaan perusteellesi "pätevästi" väitteesi, mutta ilman todisteita se ole edes mahdollista. Olet siis jo hävinnyt minulle, sillä samassa asiassa ei voi olla kahta eri totuutta. Menikö jakeluun? Älä kuitenkaan masennu, sillä olemme aivan eri tasolla älykkyyden suhteen.
        Miksi muuten väännät juttua muiden kuin minun kanssani ja luulet, että he ovat kaikki minun sivupersooniani? Heheh! Luulotautisuus onkin yksi nolo asia josta sinun pitäisi päästä eroon, sillä älykäs ihminen ei huutele missään pelkkien omien luulojensa perusteella, vaan faktojen perusteella.
        Olen voittaja mm. siksi, ettei kukaan ole pystynyt yli 10- vuoteen todistamaan, että valehtelen ja myös siksi, ettei minun tarvitse todistella OMISTA puheistani täällä yhtään mitään. Kaikki jotka ovat hokeneet, että minun pitää todistaa omat puheeni ovat siis häviäjiä. Hyvin yksinkertaista, mutta oliko liian vaikeaa sinulle? Jos lakiasiat kiinnostavat, niin voin avustaa niiden ymmärtämisissä ja tulkinnoissa.

        ''Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa.
        No niinköhän ymmärrät?
        Onhan tuo tietysti kaiken kuvaavaa kuinka sinä ymmärrät mutta et kuitenkaan pysty ensimmäistäkään ''mokaani'' esittämään, vaikka niitä niin hyvin ymmärrätkin.

        Häiriötasoinen narsisti:
        -Valehtelee jatkuvasti, eikä aina itsekkään sitä huomaa.
        -Hakee epätoivoisesti arvostusta ja hyväksyntää itseään korostamalla ja muita solvaamalla.
        -Kehittää harhoistaan sellaisen elämän jonka haluaisi ja keskittyy sitä vakuuttelemaan muille ja loukkaantuu kun kukaan ei harhoihin usko.
        -Tarvitsee sairaalloisesti asialleen tukea uskoa ja jopa palvontaa ja siihen tarkoitukseen ovat nämä mielikuvituskaverit, joiden olemassaoloa ei saa epäillä.
        -Kokee helposti itsensä uhatuksi ja turvautuu aina alatyylin solvauksiin kuvitellen näin saavansa uskottavuutta.
        -Esittää asiat yleensä päinvastaisina kuin todellisuudessa ovat ja alkaa näin vaiheittain
        vieraantua todellisuudesta, kunnes ei sitä enää kykene edes tunnistamaan.
        -Nauttii kuvitelmastaan voittamattomana ja kaikkivoipana, eikä salli minkäänlaista epäilyä omaa ylivertaisuuttaan kohtaan vaikka se kaikki onkin vain omassa mielikuvituksessa.
        -Uskoo harhaisesti omaavansa tietoja ja taitoja enemmän kuin muut, siksi aina törmätessään todellisuuteen kokee uhkaa ja aloittaa uuden kierroksen tuossa maanisessa kehässään.

        Ei mitään lisättävää.


      • UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''Ymmärrän hyvin, että puolustelet täällä mokiasi, mutta tekemättömiksi niitä et kuitenkaan saa.
        No niinköhän ymmärrät?
        Onhan tuo tietysti kaiken kuvaavaa kuinka sinä ymmärrät mutta et kuitenkaan pysty ensimmäistäkään ''mokaani'' esittämään, vaikka niitä niin hyvin ymmärrätkin.

        Häiriötasoinen narsisti:
        -Valehtelee jatkuvasti, eikä aina itsekkään sitä huomaa.
        -Hakee epätoivoisesti arvostusta ja hyväksyntää itseään korostamalla ja muita solvaamalla.
        -Kehittää harhoistaan sellaisen elämän jonka haluaisi ja keskittyy sitä vakuuttelemaan muille ja loukkaantuu kun kukaan ei harhoihin usko.
        -Tarvitsee sairaalloisesti asialleen tukea uskoa ja jopa palvontaa ja siihen tarkoitukseen ovat nämä mielikuvituskaverit, joiden olemassaoloa ei saa epäillä.
        -Kokee helposti itsensä uhatuksi ja turvautuu aina alatyylin solvauksiin kuvitellen näin saavansa uskottavuutta.
        -Esittää asiat yleensä päinvastaisina kuin todellisuudessa ovat ja alkaa näin vaiheittain
        vieraantua todellisuudesta, kunnes ei sitä enää kykene edes tunnistamaan.
        -Nauttii kuvitelmastaan voittamattomana ja kaikkivoipana, eikä salli minkäänlaista epäilyä omaa ylivertaisuuttaan kohtaan vaikka se kaikki onkin vain omassa mielikuvituksessa.
        -Uskoo harhaisesti omaavansa tietoja ja taitoja enemmän kuin muut, siksi aina törmätessään todellisuuteen kokee uhkaa ja aloittaa uuden kierroksen tuossa maanisessa kehässään.

        Ei mitään lisättävää.

        Ensimmäinen mokasi oli aloittaa valehtelu, että minä muka valehtelen, vaikka todisteita ei ollut ensimmäistäkään. Sen jälkeen aloit kehitellä omia harhojasi muista persoonistani ja taas ilman todisteita. Nämä kaksi asiaa riittävät jo samaan sinut hävijäksi ja minut VOITTAJAKSI! On mukavaa olla voittamaton väittelijä ja tämän osaston kingi.


      • UllakollaTuulee
        ironmikess kirjoitti:

        Ensimmäinen mokasi oli aloittaa valehtelu, että minä muka valehtelen, vaikka todisteita ei ollut ensimmäistäkään. Sen jälkeen aloit kehitellä omia harhojasi muista persoonistani ja taas ilman todisteita. Nämä kaksi asiaa riittävät jo samaan sinut hävijäksi ja minut VOITTAJAKSI! On mukavaa olla voittamaton väittelijä ja tämän osaston kingi.

        ''Ensimmäinen mokasi oli aloittaa valehtelu, että minä muka valehtelen, vaikka todisteita ei ollut ensimmäistäkään. Sen jälkeen aloit kehitellä omia harhojasi muista persoonistani ja taas ilman todisteita''
        Ilmeisesti sinä olet jälleen kerran tälläkin palstalla ainoa joka ei selviä asioita itse ymmärrä, sillä kaikki muut kyllä näkevät tuon jatkuvan valehtelun ja nuo mielikuvituskaverisi.
        Eikä täällä edelleenkään todistella itsestäänselvyyksiä, tosin ethän sinä ole koskaan pystynyt todistamaan ensimmäistäkään todistettavissa olevaa asiaa edes.

        ''Nämä kaksi asiaa riittävät jo samaan sinut hävijäksi ja minut VOITTAJAKSI! On mukavaa olla voittamaton väittelijä ja tämän osaston kingi.''
        Tuo se mahtaa olla tärkeä asia sinulle kun sitä jatkuvasti julistat, vaikka olet aivan yksin harhasi kanssa.
        No kohta saamme varmasti asiantuntevia tukikommentteja niiltä sinun mielikuvituskavereiltasi.

        Olet sinä vaan todellinen malliesimerkki häiriötason narsistista.
        Kerro edes että minkälainen lääkitys sinulla on ja miksi et sitä käytä?


      • UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''Ensimmäinen mokasi oli aloittaa valehtelu, että minä muka valehtelen, vaikka todisteita ei ollut ensimmäistäkään. Sen jälkeen aloit kehitellä omia harhojasi muista persoonistani ja taas ilman todisteita''
        Ilmeisesti sinä olet jälleen kerran tälläkin palstalla ainoa joka ei selviä asioita itse ymmärrä, sillä kaikki muut kyllä näkevät tuon jatkuvan valehtelun ja nuo mielikuvituskaverisi.
        Eikä täällä edelleenkään todistella itsestäänselvyyksiä, tosin ethän sinä ole koskaan pystynyt todistamaan ensimmäistäkään todistettavissa olevaa asiaa edes.

        ''Nämä kaksi asiaa riittävät jo samaan sinut hävijäksi ja minut VOITTAJAKSI! On mukavaa olla voittamaton väittelijä ja tämän osaston kingi.''
        Tuo se mahtaa olla tärkeä asia sinulle kun sitä jatkuvasti julistat, vaikka olet aivan yksin harhasi kanssa.
        No kohta saamme varmasti asiantuntevia tukikommentteja niiltä sinun mielikuvituskavereiltasi.

        Olet sinä vaan todellinen malliesimerkki häiriötason narsistista.
        Kerro edes että minkälainen lääkitys sinulla on ja miksi et sitä käytä?

        Kova poika olet selittelemään ja todella huono häviämään, eli olet tyypillinen samaa mantraa jankuttava nettiluuseri. Höpiset edelleenkin, että "kaikki" muut kyllä näkevät tuon jatkuvan valehtelun ja nuo mielikuvituskaverisi. Hahaha!
        On todella tyhmää puhua muitten puolesta, koska et voi varmuudella tietää mitään muuta, kuin oman viksahtaneen mielipiteesi.
        "Eikä täällä edelleenkään todistella itsestäänselvyyksiä, tosin ethän sinä ole koskaan pystynyt todistamaan ensimmäistäkään todistettavissa olevaa asiaa edes",
        Eikö vieläkään mene jakeluun, ettei MINUN tarvitse todistaa naurettaville epäilijöilleni täällä yhtään mitään, sillä todistustaakka on muilla, ei minulla.
        Luehan hemmo joskus lakia, niin ehkä käänteisen todistustaakan salaisuus aukeaa sinullekin.
        Kuten jo sanoin, voin auttaa sinua lakiasoissa, sillä tiedän niistä paljon enemmän kuin sinä. Sinulla ei ole alkeitakaan tiedossa Suomen lainsäädännöstä. Voittajan on TAAS kerran helppo hymyillä:-))))))))


      • UllakollaTuulee
        ironmikess kirjoitti:

        Kova poika olet selittelemään ja todella huono häviämään, eli olet tyypillinen samaa mantraa jankuttava nettiluuseri. Höpiset edelleenkin, että "kaikki" muut kyllä näkevät tuon jatkuvan valehtelun ja nuo mielikuvituskaverisi. Hahaha!
        On todella tyhmää puhua muitten puolesta, koska et voi varmuudella tietää mitään muuta, kuin oman viksahtaneen mielipiteesi.
        "Eikä täällä edelleenkään todistella itsestäänselvyyksiä, tosin ethän sinä ole koskaan pystynyt todistamaan ensimmäistäkään todistettavissa olevaa asiaa edes",
        Eikö vieläkään mene jakeluun, ettei MINUN tarvitse todistaa naurettaville epäilijöilleni täällä yhtään mitään, sillä todistustaakka on muilla, ei minulla.
        Luehan hemmo joskus lakia, niin ehkä käänteisen todistustaakan salaisuus aukeaa sinullekin.
        Kuten jo sanoin, voin auttaa sinua lakiasoissa, sillä tiedän niistä paljon enemmän kuin sinä. Sinulla ei ole alkeitakaan tiedossa Suomen lainsäädännöstä. Voittajan on TAAS kerran helppo hymyillä:-))))))))

        No ainakin sinuun pätee se että mielikuvituksella mennään kun ei tietoa tai ymmärrystä ole.
        Joten kerrohan nyt että minkälainen sopimus meillä sinun mielestäsi on ja kuinka minä olen sitä sopimusta rikkonut, käänteistä todistustaakkaa kun yleensä sovelletaan sopimusrikkomuksiin.
        Sen jälkeen voitkin selittää kuinka voi anonyymisti tehdä sitovan sopimuksen?
        Tuokin sinun pitäisi tietää vaikka unissasi, sillä kerrothan olevasi kauppatieteiden maisteri joten täytyyhän sinun sopimusjuridiikkaa tuntea.

        Selitetään nyt vielä kerran, tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan anonyymisti eikä tällä ole todellakaan mitään tekemistä oikeusprosessin kanssa, vai voitko ehkä osoittaa jonkun oikeudenkäynnin jonka osapuolet ovat olleet kaikki anonyymejä?
        Ja jopa ihan oikeassa oikeudenkäynnissäkin todistustaakan syntyminen edellyttää kanteen nostoa, eikä se voi tapahtua anonyymisti, tai anonyymiä vastaan.
        Kerro nyt vielä että kuinka määrittelet anonyymin syyttäjän tai syytetyn, sinulla on mielenkiintoinen ja varsin narsistinen tapa käyttää suuria sanoja ja esiintyä oikein tietäjänä.
        Vaikka et, kuten taas kerran todistin ymmärrä yhtään mitään.

        Et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.
        Mutta kannattaisi kuitenkin väitellä vain asioista jotka tuntee, muuten käy kuten sinulle yleensä eli joudut nolatuksi.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Miten voi noinkin olemattoman sivistyksen omaava ihminen ihan vakavissaan selittää olevansa maisteri koulutukseltaan?

        ''Eikö vieläkään mene jakeluun, ettei MINUN tarvitse todistaa naurettaville epäilijöilleni täällä yhtään mitään, sillä todistustaakka on muilla, ei minulla.''
        Olet sinä vaan todellinen malliesimerkki häiriötason narsistista.
        Kerro edes että minkälainen lääkitys sinulla on ja miksi et sitä käytä?


      • UllakollaTuulee kirjoitti:

        No ainakin sinuun pätee se että mielikuvituksella mennään kun ei tietoa tai ymmärrystä ole.
        Joten kerrohan nyt että minkälainen sopimus meillä sinun mielestäsi on ja kuinka minä olen sitä sopimusta rikkonut, käänteistä todistustaakkaa kun yleensä sovelletaan sopimusrikkomuksiin.
        Sen jälkeen voitkin selittää kuinka voi anonyymisti tehdä sitovan sopimuksen?
        Tuokin sinun pitäisi tietää vaikka unissasi, sillä kerrothan olevasi kauppatieteiden maisteri joten täytyyhän sinun sopimusjuridiikkaa tuntea.

        Selitetään nyt vielä kerran, tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan anonyymisti eikä tällä ole todellakaan mitään tekemistä oikeusprosessin kanssa, vai voitko ehkä osoittaa jonkun oikeudenkäynnin jonka osapuolet ovat olleet kaikki anonyymejä?
        Ja jopa ihan oikeassa oikeudenkäynnissäkin todistustaakan syntyminen edellyttää kanteen nostoa, eikä se voi tapahtua anonyymisti, tai anonyymiä vastaan.
        Kerro nyt vielä että kuinka määrittelet anonyymin syyttäjän tai syytetyn, sinulla on mielenkiintoinen ja varsin narsistinen tapa käyttää suuria sanoja ja esiintyä oikein tietäjänä.
        Vaikka et, kuten taas kerran todistin ymmärrä yhtään mitään.

        Et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea.
        Mutta kannattaisi kuitenkin väitellä vain asioista jotka tuntee, muuten käy kuten sinulle yleensä eli joudut nolatuksi.

        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Miten voi noinkin olemattoman sivistyksen omaava ihminen ihan vakavissaan selittää olevansa maisteri koulutukseltaan?

        ''Eikö vieläkään mene jakeluun, ettei MINUN tarvitse todistaa naurettaville epäilijöilleni täällä yhtään mitään, sillä todistustaakka on muilla, ei minulla.''
        Olet sinä vaan todellinen malliesimerkki häiriötason narsistista.
        Kerro edes että minkälainen lääkitys sinulla on ja miksi et sitä käytä?

        Tyhmyytesi paljastuu, kun jankutat samoja asiaoita, joissa olet jo saanut pahoin nenillesi.

        "Joten kerrohan nyt että minkälainen sopimus meillä sinun mielestäsi on ja kuinka minä olen sitä sopimusta rikkonut". Meillä ei ole mitään sopimusta, eli et tiedä edes sitä miten sopimus tehdään. Heheh!

        " Käänteistä todistustaakkaa kun yleensä sovelletaan sopimusrikkomuksiin".

        Käänteistä todistustaakkaa sovelletaan kaikkiin oikeudessa käsiteltäviin juttuihin, eikä suinkaan etupäässä sopimusriitoihin, eli heikko oli laintuntemuksesi tässäkin asiassa ja siksi tarjosin sinulle apua.

        "Et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea".

        Mistä sinä LUULET tietäväsi, että olen yksin mielipiteitteni kanssa, eli latelet vain LUULOJA omasta päästäsi?
        Todista ne höpisemäsi mielikuvituskaverit? Koska et siihen ikinä pysty, niin ole edes munaamatta itseäsi täällä.
        Olet jo selittelyinesi ja luuloharhoinesi näyttänyt, ettei sinusta ole minulle mitään vastusta, mutta onhan tällä sinunkin ÄO tasollesi sopivia vastaavia jankuttajia. Nikkiäsi älä kuitenkaan vaihda, se sopii sinulle kuin nakutettu:-))


      • UteliasUU
        UllakollaTuulee kirjoitti:

        ''Ensimmäinen mokasi oli aloittaa valehtelu, että minä muka valehtelen, vaikka todisteita ei ollut ensimmäistäkään. Sen jälkeen aloit kehitellä omia harhojasi muista persoonistani ja taas ilman todisteita''
        Ilmeisesti sinä olet jälleen kerran tälläkin palstalla ainoa joka ei selviä asioita itse ymmärrä, sillä kaikki muut kyllä näkevät tuon jatkuvan valehtelun ja nuo mielikuvituskaverisi.
        Eikä täällä edelleenkään todistella itsestäänselvyyksiä, tosin ethän sinä ole koskaan pystynyt todistamaan ensimmäistäkään todistettavissa olevaa asiaa edes.

        ''Nämä kaksi asiaa riittävät jo samaan sinut hävijäksi ja minut VOITTAJAKSI! On mukavaa olla voittamaton väittelijä ja tämän osaston kingi.''
        Tuo se mahtaa olla tärkeä asia sinulle kun sitä jatkuvasti julistat, vaikka olet aivan yksin harhasi kanssa.
        No kohta saamme varmasti asiantuntevia tukikommentteja niiltä sinun mielikuvituskavereiltasi.

        Olet sinä vaan todellinen malliesimerkki häiriötason narsistista.
        Kerro edes että minkälainen lääkitys sinulla on ja miksi et sitä käytä?

        Todista puheesi,vai oletko siihenkin liian typerä vänkääjä?


      • UllakollaTuulee
        ironmikess kirjoitti:

        Tyhmyytesi paljastuu, kun jankutat samoja asiaoita, joissa olet jo saanut pahoin nenillesi.

        "Joten kerrohan nyt että minkälainen sopimus meillä sinun mielestäsi on ja kuinka minä olen sitä sopimusta rikkonut". Meillä ei ole mitään sopimusta, eli et tiedä edes sitä miten sopimus tehdään. Heheh!

        " Käänteistä todistustaakkaa kun yleensä sovelletaan sopimusrikkomuksiin".

        Käänteistä todistustaakkaa sovelletaan kaikkiin oikeudessa käsiteltäviin juttuihin, eikä suinkaan etupäässä sopimusriitoihin, eli heikko oli laintuntemuksesi tässäkin asiassa ja siksi tarjosin sinulle apua.

        "Et taaskaan tajua olevasi yksin mielipiteesi kanssa, koska kuten aina ennenkin saat ''mielikuvituskavereiltasi'' tukea".

        Mistä sinä LUULET tietäväsi, että olen yksin mielipiteitteni kanssa, eli latelet vain LUULOJA omasta päästäsi?
        Todista ne höpisemäsi mielikuvituskaverit? Koska et siihen ikinä pysty, niin ole edes munaamatta itseäsi täällä.
        Olet jo selittelyinesi ja luuloharhoinesi näyttänyt, ettei sinusta ole minulle mitään vastusta, mutta onhan tällä sinunkin ÄO tasollesi sopivia vastaavia jankuttajia. Nikkiäsi älä kuitenkaan vaihda, se sopii sinulle kuin nakutettu:-))

        Lässytys se vaan jatkuu..........
        No ainakin sinuun pätee se että mielikuvituksella mennään kun ei tietoa tai ymmärrystä ole.
        Joten kerrohan nyt että minkälainen sopimus meillä sinun mielestäsi on ja kuinka minä olen sitä sopimusta rikkonut, käänteistä todistustaakkaa kun yleensä sovelletaan sopimusrikkomuksiin.
        Sen jälkeen voitkin selittää kuinka voi anonyymisti tehdä sitovan sopimuksen?
        Tuokin sinun pitäisi tietää vaikka unissasi, sillä kerrothan olevasi kauppatieteiden maisteri joten täytyyhän sinun sopimusjuridiikkaa tuntea.

        Selitetään nyt vielä kerran, tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan anonyymisti eikä tällä ole todellakaan mitään tekemistä oikeusprosessin kanssa, vai voitko ehkä osoittaa jonkun oikeudenkäynnin jonka osapuolet ovat olleet kaikki anonyymejä?
        Ja jopa ihan oikeassa oikeudenkäynnissäkin todistustaakan syntyminen edellyttää kanteen nostoa, eikä se voi tapahtua anonyymisti, tai anonyymiä vastaan.
        Kerro nyt vielä että kuinka määrittelet anonyymin syyttäjän tai syytetyn, sinulla on mielenkiintoinen ja varsin narsistinen tapa käyttää suuria sanoja ja esiintyä oikein tietäjänä.
        Vaikka et, kuten taas kerran todistin ymmärrä yhtään mitään.

        ''Mistä sinä LUULET tietäväsi, että olen yksin mielipiteitteni kanssa, eli latelet vain LUULOJA omasta päästäsi?''
        No ei se yleinen mielipide sinua ainakaan imartele, kun parin lainauksen takia koko kommentti poistui, niin että kyllä ne luulot siellä sinun päässäsi ovat sillä todellisuudessahan sinä olet loputtoman halveksittu tapaus tälläkin palstalla.
        Joko julistit itsesi taas voittamattomaksi?
        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Miten voi noinkin olemattoman sivistyksen omaava ihminen ihan vakavissaan selittää olevansa maisteri koulutukseltaan?

        Ja kuten totesin: No kohta saamme varmasti asiantuntevia tukikommentteja niiltä sinun mielikuvituskavereiltasi.
        Nyt minä kyllä ymmärrän miksi niin moni sinulle huutonauraa.


      • AikaEteeristä
        UteliasUU kirjoitti:

        Todista puheesi,vai oletko siihenkin liian typerä vänkääjä?

        Hoi mielikuvitusmaisteri, mikset käytä sitä salikuvaa?
        HUUTONAURUA!!!!


      • UllakollaTuulee kirjoitti:

        Lässytys se vaan jatkuu..........
        No ainakin sinuun pätee se että mielikuvituksella mennään kun ei tietoa tai ymmärrystä ole.
        Joten kerrohan nyt että minkälainen sopimus meillä sinun mielestäsi on ja kuinka minä olen sitä sopimusta rikkonut, käänteistä todistustaakkaa kun yleensä sovelletaan sopimusrikkomuksiin.
        Sen jälkeen voitkin selittää kuinka voi anonyymisti tehdä sitovan sopimuksen?
        Tuokin sinun pitäisi tietää vaikka unissasi, sillä kerrothan olevasi kauppatieteiden maisteri joten täytyyhän sinun sopimusjuridiikkaa tuntea.

        Selitetään nyt vielä kerran, tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan anonyymisti eikä tällä ole todellakaan mitään tekemistä oikeusprosessin kanssa, vai voitko ehkä osoittaa jonkun oikeudenkäynnin jonka osapuolet ovat olleet kaikki anonyymejä?
        Ja jopa ihan oikeassa oikeudenkäynnissäkin todistustaakan syntyminen edellyttää kanteen nostoa, eikä se voi tapahtua anonyymisti, tai anonyymiä vastaan.
        Kerro nyt vielä että kuinka määrittelet anonyymin syyttäjän tai syytetyn, sinulla on mielenkiintoinen ja varsin narsistinen tapa käyttää suuria sanoja ja esiintyä oikein tietäjänä.
        Vaikka et, kuten taas kerran todistin ymmärrä yhtään mitään.

        ''Mistä sinä LUULET tietäväsi, että olen yksin mielipiteitteni kanssa, eli latelet vain LUULOJA omasta päästäsi?''
        No ei se yleinen mielipide sinua ainakaan imartele, kun parin lainauksen takia koko kommentti poistui, niin että kyllä ne luulot siellä sinun päässäsi ovat sillä todellisuudessahan sinä olet loputtoman halveksittu tapaus tälläkin palstalla.
        Joko julistit itsesi taas voittamattomaksi?
        No ei minua sinun lapsellisuutesi häiritse, ainoastaan huvittaa.
        Kunhan muistat että oikeat meriitit perustuvat näyttöihin ja yleiseen mielipiteeseen, eivät sinun mielikuvitukseesi.
        Ja nuo oikeat kriteerit kun kertovat sinusta täysin päinvastaista tarinaa.

        Miten voi noinkin olemattoman sivistyksen omaava ihminen ihan vakavissaan selittää olevansa maisteri koulutukseltaan?

        Ja kuten totesin: No kohta saamme varmasti asiantuntevia tukikommentteja niiltä sinun mielikuvituskavereiltasi.
        Nyt minä kyllä ymmärrän miksi niin moni sinulle huutonauraa.

        Onko lukutaidossasikin häikkää, kun kyselet samoja juttuja. Minähän sanoin, ettei meillä ole mitään sopimusta, etkä sinä tajua missä ja miten sopimuksia edes tehdään. Eihän täällä olevilla keskusteluilla olekaan sinänsä mitään, joka on suoraan verrattavissa oikeusprosessiin. Täällä voi kuka tahansa puhua ja höpistä mitä sylki suuhun tuo, tai puhua totta.

        Sinä ole valinnut heti alkuun ensimmäisen vaihtoehdon ja minä toisen.

        Saithan sinä toki jauhaa omaa kantaasi mielin määrin ja kehitellä omia LUULOJASI minusta ja muistakin.
        Sen jälkeen kun aloit niitä totuutena täällä julistella, olit jo hävinnyt, sillä todisteita sinulla ole ensimmäistäkään. Käänteiden todistustaakka on asia, jota et näköjään tajua vieläkään.

        Se suojaa minua paskanjauhajilta, jota ovat typeriä ja täysin tietämättömiä mitä todistustaakka merkitsee. Sitä voi soveltaa 100% myös tänne, tai myöntää, että suoraan puhuu tahallaan paskaa!

        Myönnä siis, että puhuit tahallaan paskaa minusta, niin voidaan lopettaa tämä lapsellinen jauhaminen. Yli 10- vuodessa minua ei saatu kertaakaan kiinni valehtelusta, eikä tulla koskaan saamaankaan, koska minulla on pienintäkään syytä valehdella ja munata itseäni.

        Syytellä ja luulla aina voi, mutta niistä on pitkä matka faktoihin. Huutelijat ovat todella helppoja tapauksia minulle. He ovat vain kapisia rakkeja, jotka roikkumalla perässäni, hakevat edes jotain huomioita, koska eivät asioissa pärjää. Asiat eivät täällä loisivia huutelijoita edes kiinnosta. Purkavat ressukat huonoa oloaan ja ovat kateellisia ja katkeria, kun jäävät täällä auttamatta marginaaliin.


      • AikaEteeristä kirjoitti:

        Hoi mielikuvitusmaisteri, mikset käytä sitä salikuvaa?
        HUUTONAURUA!!!!

        Siksi kun se pelotti teitä paskahousuja aivan liikaa. En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo! Haluatko, että laitan sen pelottavan kuvani uudelleen? Lupaatko olla paskomatta pelosta allesi?


      • Pilkunnussija
        ironmikess kirjoitti:

        Onko lukutaidossasikin häikkää, kun kyselet samoja juttuja. Minähän sanoin, ettei meillä ole mitään sopimusta, etkä sinä tajua missä ja miten sopimuksia edes tehdään. Eihän täällä olevilla keskusteluilla olekaan sinänsä mitään, joka on suoraan verrattavissa oikeusprosessiin. Täällä voi kuka tahansa puhua ja höpistä mitä sylki suuhun tuo, tai puhua totta.

        Sinä ole valinnut heti alkuun ensimmäisen vaihtoehdon ja minä toisen.

        Saithan sinä toki jauhaa omaa kantaasi mielin määrin ja kehitellä omia LUULOJASI minusta ja muistakin.
        Sen jälkeen kun aloit niitä totuutena täällä julistella, olit jo hävinnyt, sillä todisteita sinulla ole ensimmäistäkään. Käänteiden todistustaakka on asia, jota et näköjään tajua vieläkään.

        Se suojaa minua paskanjauhajilta, jota ovat typeriä ja täysin tietämättömiä mitä todistustaakka merkitsee. Sitä voi soveltaa 100% myös tänne, tai myöntää, että suoraan puhuu tahallaan paskaa!

        Myönnä siis, että puhuit tahallaan paskaa minusta, niin voidaan lopettaa tämä lapsellinen jauhaminen. Yli 10- vuodessa minua ei saatu kertaakaan kiinni valehtelusta, eikä tulla koskaan saamaankaan, koska minulla on pienintäkään syytä valehdella ja munata itseäni.

        Syytellä ja luulla aina voi, mutta niistä on pitkä matka faktoihin. Huutelijat ovat todella helppoja tapauksia minulle. He ovat vain kapisia rakkeja, jotka roikkumalla perässäni, hakevat edes jotain huomioita, koska eivät asioissa pärjää. Asiat eivät täällä loisivia huutelijoita edes kiinnosta. Purkavat ressukat huonoa oloaan ja ovat kateellisia ja katkeria, kun jäävät täällä auttamatta marginaaliin.

        Ah kirottua. En löytänyt yhtään virhettä. Nyyh, nyyh! Iiro taitaa sittenkin olla hyvin koulutettu, joka on pitänyt meitä pilkkanaan. Grrrr! Kosto elää.


      • AikaEteeristä
        ironmikess kirjoitti:

        Siksi kun se pelotti teitä paskahousuja aivan liikaa. En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo! Haluatko, että laitan sen pelottavan kuvani uudelleen? Lupaatko olla paskomatta pelosta allesi?

        No se nyt on selvää ettet sinä mikään maisteri ole vaikka sellaista valehteletkin, sitä paitsi minähän sanoinkin sinua mielikuvitusmaisteriksi.
        Laita toki se ''pelottava'' kuva takaisin, yritän olla pelkäämättä.
        HUUTONAURUA!!!!


      • AikaEteeristä
        ironmikess kirjoitti:

        Siksi kun se pelotti teitä paskahousuja aivan liikaa. En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo! Haluatko, että laitan sen pelottavan kuvani uudelleen? Lupaatko olla paskomatta pelosta allesi?

        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!


      • AikaEteeristä

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!''
        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!


      • AikaEteeristä kirjoitti:

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!''
        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!

        En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä . Vaikeaa vai? Pieleen meni taas ja pahoin, mutta mitä muuta voikaan odottaa hullulta ja läpityhmältä HUUTONAURAJALTA.


      • AikaEteeristä
        ironmikess kirjoitti:

        En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä . Vaikeaa vai? Pieleen meni taas ja pahoin, mutta mitä muuta voikaan odottaa hullulta ja läpityhmältä HUUTONAURAJALTA.

        Nyt ei oikein vakuuta, nalkki nalkki...... Epätoivo haisee....
        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!''
        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!

        Ei taida paljon auttaa mielikuvituskaveritkaan.


      • Naurajasoon
        ironmikess kirjoitti:

        En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä . Vaikeaa vai? Pieleen meni taas ja pahoin, mutta mitä muuta voikaan odottaa hullulta ja läpityhmältä HUUTONAURAJALTA.

        Ja mikähän se mahtaa olla se tavallinen maisteri, kun et näytä koko jutusta taaskaan mitään tajuavan.
        Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.


      • Hupaisaa
        AikaEteeristä kirjoitti:

        No se nyt on selvää ettet sinä mikään maisteri ole vaikka sellaista valehteletkin, sitä paitsi minähän sanoinkin sinua mielikuvitusmaisteriksi.
        Laita toki se ''pelottava'' kuva takaisin, yritän olla pelkäämättä.
        HUUTONAURUA!!!!

        Lasket kuset allesi, joten Iiro ei halua äidillesi ylimääräistä kusipyykkiä😹


      • Naurajasoon

        Täysin totta, kerrohan vielä että missä minä olen mitään muuta väittänytkään?
        ''Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.''

        Etkö osaa lukea vai etkö vaan ymmärrä lukemaasi, miksi muuten väännät selvää asiaa, käry kävi etkä voi sille mitään.


      • Tollooot
        Naurajasoon kirjoitti:

        Ja mikähän se mahtaa olla se tavallinen maisteri, kun et näytä koko jutusta taaskaan mitään tajuavan.
        Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.

        Sinut kyykytetty ja nolattu pahoin, koska et tajua eroa maistereissa🤑🤑


      • Naurajasoon
        Tollooot kirjoitti:

        Sinut kyykytetty ja nolattu pahoin, koska et tajua eroa maistereissa🤑🤑

        No sittenhän sinä osaat kertoa että mikä on se tavallinen maisteri?
        ''Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.''

        Etkö osaa lukea vai etkö vaan ymmärrä lukemaasi, miksi muuten väännät selvää asiaa, käry kävi etkä voi sille mitään.
        Noloako? Varmasti!


      • Järkesieijuokse
        Naurajasoon kirjoitti:

        Ja mikähän se mahtaa olla se tavallinen maisteri, kun et näytä koko jutusta taaskaan mitään tajuavan.
        Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.

        Kun järkesi ei juokse, niin alkaa sössötys, jossa ei ole päätä eikä häntää. On eri alan maistereita ja ne eroavat mille alalle maisterit ovat erikoistuneet. Ironmikess on kaupalliselle alalle kouluttautunut maisteri, eli Iiro on käyttänyt täällä aivan oikeaa ammattinimikettä, eli ekonomia.
        Sinun pitää olla todellakin tyhmä, kun alat vikumaan täällä asiasta, josta et ole edes perillä.


      • AikaEteeristä

        Nyt ei oikein vakuuta, nalkki nalkki...... Epätoivo haisee....
        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!''
        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!

        Ei taida paljon auttaa mielikuvituskaveritkaan.
        Niin noloa ja kupla sanoi poks, ei pitäisi valehdella jos järki riitä vähäiseenkään uskottavuuteen.


      • Pappa hei! Jokos kusivaippa on laitettu yöksi paikoilleen? En ole edelleenkään muun alan kuin kaupallisen alan maisteri ja siksi voin käyttää täälläkin ekonomititteliä, jota arvosteaan enemmin. Vaikeaa vai pappareinen? Vanhemmiten järkesi ei enää luista. Ei sitä ole ollut sinulla nuorempanakaan, mutta nyt näyttää todella pahalta. Tule Lopelle, niin opetetan sinua luuvitosillani kunnoittamaan ylempääsi! Anomalla armoa, lupaan vain antaa vain tukkapöllyjä.


      • Naurajasoon
        Järkesieijuokse kirjoitti:

        Kun järkesi ei juokse, niin alkaa sössötys, jossa ei ole päätä eikä häntää. On eri alan maistereita ja ne eroavat mille alalle maisterit ovat erikoistuneet. Ironmikess on kaupalliselle alalle kouluttautunut maisteri, eli Iiro on käyttänyt täällä aivan oikeaa ammattinimikettä, eli ekonomia.
        Sinun pitää olla todellakin tyhmä, kun alat vikumaan täällä asiasta, josta et ole edes perillä.

        Ei mene hyvin sinullakaan, ensin menetit varastamasi salikuvan ja sitten jäit taas kiinni valheesta, kerro jotain jännää että saadaan taas nauraa...

        No sittenhän sinä osaat kertoa että mikä on se tavallinen maisteri?
        ''Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.''

        Etkö osaa lukea vai etkö vaan ymmärrä lukemaasi, miksi muuten väännät selvää asiaa, käry kävi etkä voi sille mitään.
        Noloako? Varmasti!


      • FanisioonM

        Kun tämä valehtelija osoitti huutonauramalla kuuluvansa huutonaurajiin, niin oli saletti, ettei sieltä mitään järkevää tule ulos ja näin myös oli. Käytit aivan oikeaa ammattinimikettä, vaikka tämä hullu huutaja olisi halunnut sinun käyttävän alempaa pelkän maisterin nimikettä. Hyvä Iiro! Taas yksi päänahka vyöllesi.


      • AikaEteeristä

        Seli seli reppana, ethän sinä ennen tätä päivää edes tiennyt että ekonomi ja kauppatieteenmaisteri ovat sama asia.

        Nyt ei oikein vakuuta, nalkki nalkki...... Epätoivo haisee....
        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!''
        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!

        Ei taida paljon auttaa mielikuvituskaveritkaan.
        Niin noloa ja kupla sanoi poks, ei pitäisi valehdella jos järki riitä vähäiseenkään uskottavuuteen.

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......


      • ainasamajuttu

        Et ole vissiin tajunnu että koko tarina on tässä jokaisen luettavana ja silti sä yrität tosissas väittää mustaa valkoseks, seinähulluhan sä olet.


      • ainasamajuttu kirjoitti:

        Et ole vissiin tajunnu että koko tarina on tässä jokaisen luettavana ja silti sä yrität tosissas väittää mustaa valkoseks, seinähulluhan sä olet.

        Älä sinä pikku väsykkä sekoile asiaan, josta apukoulutasoinen ei voi olla perillä. Tavaa alusta lähtien ja kyyki!


      • AikaEteeristä

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......

        Seli seli reppana, ethän sinä ennen tätä päivää edes tiennyt että ekonomi ja kauppatieteenmaisteri ovat sama asia.

        Ei taida paljon auttaa mielikuvituskaveritkaan.
        Niin noloa ja kupla sanoi poks, ei pitäisi valehdella jos järki riitä vähäiseenkään uskottavuuteen.

        ''Miten niin muka menetin? Hahah! Vaihdoin itse kuvan''
        No vaihda takaisin.
        HUUTONAURUA!!!!!


      • Towereiden_tuki_ry
        ironmikess kirjoitti:

        Onko lukutaidossasikin häikkää, kun kyselet samoja juttuja. Minähän sanoin, ettei meillä ole mitään sopimusta, etkä sinä tajua missä ja miten sopimuksia edes tehdään. Eihän täällä olevilla keskusteluilla olekaan sinänsä mitään, joka on suoraan verrattavissa oikeusprosessiin. Täällä voi kuka tahansa puhua ja höpistä mitä sylki suuhun tuo, tai puhua totta.

        Sinä ole valinnut heti alkuun ensimmäisen vaihtoehdon ja minä toisen.

        Saithan sinä toki jauhaa omaa kantaasi mielin määrin ja kehitellä omia LUULOJASI minusta ja muistakin.
        Sen jälkeen kun aloit niitä totuutena täällä julistella, olit jo hävinnyt, sillä todisteita sinulla ole ensimmäistäkään. Käänteiden todistustaakka on asia, jota et näköjään tajua vieläkään.

        Se suojaa minua paskanjauhajilta, jota ovat typeriä ja täysin tietämättömiä mitä todistustaakka merkitsee. Sitä voi soveltaa 100% myös tänne, tai myöntää, että suoraan puhuu tahallaan paskaa!

        Myönnä siis, että puhuit tahallaan paskaa minusta, niin voidaan lopettaa tämä lapsellinen jauhaminen. Yli 10- vuodessa minua ei saatu kertaakaan kiinni valehtelusta, eikä tulla koskaan saamaankaan, koska minulla on pienintäkään syytä valehdella ja munata itseäni.

        Syytellä ja luulla aina voi, mutta niistä on pitkä matka faktoihin. Huutelijat ovat todella helppoja tapauksia minulle. He ovat vain kapisia rakkeja, jotka roikkumalla perässäni, hakevat edes jotain huomioita, koska eivät asioissa pärjää. Asiat eivät täällä loisivia huutelijoita edes kiinnosta. Purkavat ressukat huonoa oloaan ja ovat kateellisia ja katkeria, kun jäävät täällä auttamatta marginaaliin.

        Kysehän ei ole missään määrin älykkyydestä, onhan Anders Breivikin hyvin älykäs, siis mitattuna huomattavasti älykkäämpi kuin Iiro edes väittää olevansa.

        Kyse on siitä mikä yhteisen edun mukaista, ja mikä kehittää yksilöä osana yhteiskuntaa parhaaseen suuntaan, tästä Iiro ei tiedä mitään, eikä ymmärrä mitään.

        Jos ihmisen yksi suurimpia ongelmia on todistaa ettei ole valehdellut, kertoo se todella paljon hahmon keskustelutaitojen tasosta, (tämähän on keskustelupalsta).

        Keskustelussa Breivik olisi ilmeisen vahvoilla iiron kanssa. Vähän asiaan perehtyneenä, hänellä on omille näkemyksilleen hyvin pitkälle perustellut mielipiteet, omasta näkökulmastaan katsottuna.

        Seuraava kysymys onkin sitten henkilön maailmankatsomus. Jos se johtaa, tai pyrkii johtamaan yleisesti epätoivottuun tulokseen, on yhteiskunnan reagoitava asiaan, ja suitsittava toimintaa, (iiron tapauksessa kyseessä niin harmiton tapaus ettei aihetta juuri ole)

        Todettakoon siis, että iiro on vain yksi lukemattomista tyhjää tuuleen huutavista trolleista, omassa ryhmässään tosin melko sitkeä, tajuamatta omaa mitätöntä hölmöyttään.

        Pidetään siis Iiro sopivana kansakunnan pellenä jolta saamme säännöllisesti makean huvin aihetta.


      • Nauruariittää
        AikaEteeristä kirjoitti:

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......

        Seli seli reppana, ethän sinä ennen tätä päivää edes tiennyt että ekonomi ja kauppatieteenmaisteri ovat sama asia.

        Ei taida paljon auttaa mielikuvituskaveritkaan.
        Niin noloa ja kupla sanoi poks, ei pitäisi valehdella jos järki riitä vähäiseenkään uskottavuuteen.

        ''Miten niin muka menetin? Hahah! Vaihdoin itse kuvan''
        No vaihda takaisin.
        HUUTONAURUA!!!!!

        Miksi kuva pitäisi taas vaihtaa ? Sinähän laskisit taas pelkopaskat raappahousuihisi.


      • Hupaisaa
        Towereiden_tuki_ry kirjoitti:

        Kysehän ei ole missään määrin älykkyydestä, onhan Anders Breivikin hyvin älykäs, siis mitattuna huomattavasti älykkäämpi kuin Iiro edes väittää olevansa.

        Kyse on siitä mikä yhteisen edun mukaista, ja mikä kehittää yksilöä osana yhteiskuntaa parhaaseen suuntaan, tästä Iiro ei tiedä mitään, eikä ymmärrä mitään.

        Jos ihmisen yksi suurimpia ongelmia on todistaa ettei ole valehdellut, kertoo se todella paljon hahmon keskustelutaitojen tasosta, (tämähän on keskustelupalsta).

        Keskustelussa Breivik olisi ilmeisen vahvoilla iiron kanssa. Vähän asiaan perehtyneenä, hänellä on omille näkemyksilleen hyvin pitkälle perustellut mielipiteet, omasta näkökulmastaan katsottuna.

        Seuraava kysymys onkin sitten henkilön maailmankatsomus. Jos se johtaa, tai pyrkii johtamaan yleisesti epätoivottuun tulokseen, on yhteiskunnan reagoitava asiaan, ja suitsittava toimintaa, (iiron tapauksessa kyseessä niin harmiton tapaus ettei aihetta juuri ole)

        Todettakoon siis, että iiro on vain yksi lukemattomista tyhjää tuuleen huutavista trolleista, omassa ryhmässään tosin melko sitkeä, tajuamatta omaa mitätöntä hölmöyttään.

        Pidetään siis Iiro sopivana kansakunnan pellenä jolta saamme säännöllisesti makean huvin aihetta.

        Mikset toverenesi pysty todistamaan että Ironmikess valehtelee? Onko Ironmikess liian älykäs jäämään kiinni?


      • Pitkäjärventiellä
        Hupaisaa kirjoitti:

        Mikset toverenesi pysty todistamaan että Ironmikess valehtelee? Onko Ironmikess liian älykäs jäämään kiinni?

        Ei vaan liian tyhmä ymmärtämään kiinni jäämistään. Sekä liian arka vaihtamaan profiilikuvaa.


      • Hdkdid

        En ole kenraali vaan olen prikaatikenraali, eikun (öhöm) tota olen olen kyllä olen...


      • Iironfanit
        Pitkäjärventiellä kirjoitti:

        Ei vaan liian tyhmä ymmärtämään kiinni jäämistään. Sekä liian arka vaihtamaan profiilikuvaa.

        Kerrohan miksi Iiron pitäisi taas vaihtaa nikkinsä? Eiköhän Iiro itse päätä, eikä tottele rakkeja.


      • Pitkäjärventiellä
        Iironfanit kirjoitti:

        Kerrohan miksi Iiron pitäisi taas vaihtaa nikkinsä? Eiköhän Iiro itse päätä, eikä tottele rakkeja.

        Koska itse kehui asialla. Etkö muista? Väitti, että Turkista varastettu kuva pelottaa muita. Laittakoon nyt kuvan esille, niin katsotaan pelottaako.

        Hopi hopi, kuva vaihtoon jos kantti kestää.


      • ainasamajuttu
        ironmikess kirjoitti:

        Älä sinä pikku väsykkä sekoile asiaan, josta apukoulutasoinen ei voi olla perillä. Tavaa alusta lähtien ja kyyki!

        Kannattaskohan sunkin tavata, niin ehkä tajuaisit kuinka pahastii saat koko ajan selkääs.

        Et ole vissiin tajunnu että koko tarina on tässä jokaisen luettavana ja silti sä yrität tosissas väittää mustaa valkoseks, seinähulluhan sä olet.


      • Rakkihorisee
        Pitkäjärventiellä kirjoitti:

        Koska itse kehui asialla. Etkö muista? Väitti, että Turkista varastettu kuva pelottaa muita. Laittakoon nyt kuvan esille, niin katsotaan pelottaako.

        Hopi hopi, kuva vaihtoon jos kantti kestää.

        Luuletko, että Iiro tottelee kapisia rakkeja? Älä rakki hulluja kuvittele🤑🤑😹


      • Pitkäjärventiellä
        Rakkihorisee kirjoitti:

        Luuletko, että Iiro tottelee kapisia rakkeja? Älä rakki hulluja kuvittele🤑🤑😹

        Ei tarvitsekaan, mutta luulisi uskaltavan tehdä sen millä uhkailee. Mutta ei uskalla.

        Hopi hopi.


      • hupaisaaänkytystä
        Pitkäjärventiellä kirjoitti:

        Koska itse kehui asialla. Etkö muista? Väitti, että Turkista varastettu kuva pelottaa muita. Laittakoon nyt kuvan esille, niin katsotaan pelottaako.

        Hopi hopi, kuva vaihtoon jos kantti kestää.

        Se kuvahan sua pelottaakin, sillä muuten olisit uskaltanut mennä Lopelle. Iiro mahtavat lihakset tekivät sinuun ja muihin pelkureihen pelottavan vaikutuksen, sehän on sanomattakin selvää. Kuvan uudelleen laittaminen ei siis hyödytä enää mitään. Se kuva teki kaikkiin sen nähneisiin näköjään lähtemättömän vaikutuksen:-D:D


      • SelvääkinSelvempää
        FanisioonM kirjoitti:

        Kun tämä valehtelija osoitti huutonauramalla kuuluvansa huutonaurajiin, niin oli saletti, ettei sieltä mitään järkevää tule ulos ja näin myös oli. Käytit aivan oikeaa ammattinimikettä, vaikka tämä hullu huutaja olisi halunnut sinun käyttävän alempaa pelkän maisterin nimikettä. Hyvä Iiro! Taas yksi päänahka vyöllesi.

        Ei ole tyhmyydellä mitään rajaa kun yrittää epätoivoisesti puolustaa omia valheitaan, eikä ole edes olemassa mitään ''tavallisia'' maistereita vaan kyseessä on aina ylempi korkeakoulututkinto jollain tietyllä alalla, kuten kauppatieteidenmaisteri joka sinä väität olevasi, no taas kerran kävi käry valheesta.
        Miksi yleensäkään valehtelet asioista joista et ymmärrä mitään, niin kuin nyt tuo aateluus?
        Mikä ihmeen tarve sinulla on saada edes joku uskomaan satujasi, miksi se on sinulle niin tärkeää?

        Onko oma elämäsi niin perseestä ettet pärjää ilman tuota mielikuvitustodellisuuttasi?


      • PalataanFaktoilla
        hupaisaaänkytystä kirjoitti:

        Se kuvahan sua pelottaakin, sillä muuten olisit uskaltanut mennä Lopelle. Iiro mahtavat lihakset tekivät sinuun ja muihin pelkureihen pelottavan vaikutuksen, sehän on sanomattakin selvää. Kuvan uudelleen laittaminen ei siis hyödytä enää mitään. Se kuva teki kaikkiin sen nähneisiin näköjään lähtemättömän vaikutuksen:-D:D

        (Kuvan uudelleen laittaminen ei siis hyödytä enää mitään. Se kuva teki kaikkiin sen nähneisiin näköjään lähtemättömän vaikutuksen)
        Vaikutuksen teki, ainakin kuvan omistajaan ja virkavaltaan, haluatko kertoa kuinka se kuva todellisuudessa poistui ja paljonko oli aikaa sen poistoon?

        Ai että ihan itse poistit vapaaehtoisesti?????
        HUUTONAURUA!!!!!!


      • Näinonmarjat
        PalataanFaktoilla kirjoitti:

        (Kuvan uudelleen laittaminen ei siis hyödytä enää mitään. Se kuva teki kaikkiin sen nähneisiin näköjään lähtemättömän vaikutuksen)
        Vaikutuksen teki, ainakin kuvan omistajaan ja virkavaltaan, haluatko kertoa kuinka se kuva todellisuudessa poistui ja paljonko oli aikaa sen poistoon?

        Ai että ihan itse poistit vapaaehtoisesti?????
        HUUTONAURUA!!!!!!

        Olet kyykyssä lopullisesti jos Iiro laittaa kuvan ja näet,että Iiro vei taas voiton. Hahahah😄😁😄


      • PalataanFaktoilla
        Näinonmarjat kirjoitti:

        Olet kyykyssä lopullisesti jos Iiro laittaa kuvan ja näet,että Iiro vei taas voiton. Hahahah😄😁😄

        No miksi et sitten laita?
        Miksi mielikuvituskaverit yrittävät epätoivoisesti todistaa mustaa valkoiseksi?
        Ai että ihan itse poistit vapaaehtoisesti?????
        HUUTONAURUA!!!!!!


      • ironmikess kirjoitti:

        Siksi kun se pelotti teitä paskahousuja aivan liikaa. En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo! Haluatko, että laitan sen pelottavan kuvani uudelleen? Lupaatko olla paskomatta pelosta allesi?

        "En ole maisteri, eli ala ..."

        IDIOOTTI .... Jokainen aikuinen palstalainen tietää, että Kauppatiet. Maisteri = Ekonomi.
        Sulla meni sitte muutama tunti googlettaessa noinkin yksinkertaista asiaa. Ei paha. ;-)

        Koita nyt stnan surkimus saada päätettyä, mitä muuta kuin monioireinen NOLATTU PELLE ja "Sekt und Kaviar"-fani oikein olet.

        IMHO.


      • AikaEteeristä

        Aivan ja nyt sen tiedät sinäkin, kun se sinulle eilen kerrottiin.
        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......

        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!

        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS....


        No sittenhän sinä osaat kertoa että mikä on se tavallinen maisteri?
        ''Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.''


      • AikaEteeristä

        Aivan ja nyt sen tiedät sinäkin, kun se sinulle eilen kerrottiin.
        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......

        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!

        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS....

        No sittenhän sinä osaat kertoa että mikä on se tavallinen maisteri?
        ''Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.''

        Ei vituta, mutta naurattaa sitäkin enemmän kuten koko palstaa....


      • Kysyntyhmältä
        AikaEteeristä kirjoitti:

        Aivan ja nyt sen tiedät sinäkin, kun se sinulle eilen kerrottiin.
        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......

        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!

        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS....

        No sittenhän sinä osaat kertoa että mikä on se tavallinen maisteri?
        ''Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.''

        Ei vituta, mutta naurattaa sitäkin enemmän kuten koko palstaa....

        Mikä lässytyssessio sulla on menossa? Miksi Iiron pitäisi käyttää muuta kuin ekonomia?


      • AikaKakaraOlet
        Kysyntyhmältä kirjoitti:

        Mikä lässytyssessio sulla on menossa? Miksi Iiron pitäisi käyttää muuta kuin ekonomia?

        Miksi ja miksi, jo on tyhmää jankutusta varsinkaan kun sinun ei pitäisi käyttää yhtään mitään, kun et olekaan yhtään mitään sillä kaikki sinun saavutuksesi ja tarinasi ovat pelkkää mielikuvitusta ja lapsellista valhetta.
        Ja tuo nyt päivän selvä jokaiselle joka vähänkin on tätä palstaa seurannut, sinä olet pätevä vain itsesi nolaamisessa.


      • Pitkäjärventiellä
        hupaisaaänkytystä kirjoitti:

        Se kuvahan sua pelottaakin, sillä muuten olisit uskaltanut mennä Lopelle. Iiro mahtavat lihakset tekivät sinuun ja muihin pelkureihen pelottavan vaikutuksen, sehän on sanomattakin selvää. Kuvan uudelleen laittaminen ei siis hyödytä enää mitään. Se kuva teki kaikkiin sen nähneisiin näköjään lähtemättömän vaikutuksen:-D:D

        Kuulehan. Minähän olen koko ajan täällä Lopella.

        Nyt kuva näkyviin! Hopi hopi!


      • Näinonmarjat kirjoitti:

        Olet kyykyssä lopullisesti jos Iiro laittaa kuvan ja näet,että Iiro vei taas voiton. Hahahah😄😁😄

        Kiitosta vaan niille jotka ovat olleet täälläkin kannattamassa uskollisesti minua ja saaneet osaltaan minut ENITEN kommentoidun nimimerkin ja proofiilin YKKÖSSASEMAAN myös täällä. Se on mieltäni ylentävävää, vaikka aivan samaa on tapahtunut muullakin Suomi24:ssa. Mikä on syynä tähän menestykseen, muu kuin yli 130 ÄO osamääräni?
        Kaikki joilla on järkeä päässä tietävät, etten valehtele koskaan ja siitä on näyttönä oli 10- vuoden menestys, jota ei olisi jos valehtelisin.
        Tietenkin olen myös hyvin pelottava monen pelkurin silmissä, vaikka olen ilmoittanut, etten ole heikoille paha ja annan armoa kun sitä povillaan pyydetään. Tietomääräni sodista ja historiasta on myös mittavaa ja myös todistettu. Mm. näillä eväillä on helppo pärjätä ja saada arvostusta ja eniten lukijoita ja nostaa näin myös natopalsan lukijamääriä.


      • Ggaymann
        ironmikess kirjoitti:

        Kiitosta vaan niille jotka ovat olleet täälläkin kannattamassa uskollisesti minua ja saaneet osaltaan minut ENITEN kommentoidun nimimerkin ja proofiilin YKKÖSSASEMAAN myös täällä. Se on mieltäni ylentävävää, vaikka aivan samaa on tapahtunut muullakin Suomi24:ssa. Mikä on syynä tähän menestykseen, muu kuin yli 130 ÄO osamääräni?
        Kaikki joilla on järkeä päässä tietävät, etten valehtele koskaan ja siitä on näyttönä oli 10- vuoden menestys, jota ei olisi jos valehtelisin.
        Tietenkin olen myös hyvin pelottava monen pelkurin silmissä, vaikka olen ilmoittanut, etten ole heikoille paha ja annan armoa kun sitä povillaan pyydetään. Tietomääräni sodista ja historiasta on myös mittavaa ja myös todistettu. Mm. näillä eväillä on helppo pärjätä ja saada arvostusta ja eniten lukijoita ja nostaa näin myös natopalsan lukijamääriä.

        Taitaa se suurin ja ainoa syy kuitenkin olla koominen luku- ja kirjoitustaidottomuus, unohtamatta tietenkään ehtymätöntä mielikuvitustasi kuten tuokin kommenttisi todistaa.
        No mielikuvitusmaisteri mielikuvituskavereineen tuo kuitenkin palstalle juuri tuota tahatonta komiikkaa, niin ja kuten kaikki tietävät nauraminenhan on terveellistä.


      • AikaEteeristä
        ironmikess kirjoitti:

        Kiitosta vaan niille jotka ovat olleet täälläkin kannattamassa uskollisesti minua ja saaneet osaltaan minut ENITEN kommentoidun nimimerkin ja proofiilin YKKÖSSASEMAAN myös täällä. Se on mieltäni ylentävävää, vaikka aivan samaa on tapahtunut muullakin Suomi24:ssa. Mikä on syynä tähän menestykseen, muu kuin yli 130 ÄO osamääräni?
        Kaikki joilla on järkeä päässä tietävät, etten valehtele koskaan ja siitä on näyttönä oli 10- vuoden menestys, jota ei olisi jos valehtelisin.
        Tietenkin olen myös hyvin pelottava monen pelkurin silmissä, vaikka olen ilmoittanut, etten ole heikoille paha ja annan armoa kun sitä povillaan pyydetään. Tietomääräni sodista ja historiasta on myös mittavaa ja myös todistettu. Mm. näillä eväillä on helppo pärjätä ja saada arvostusta ja eniten lukijoita ja nostaa näin myös natopalsan lukijamääriä.

        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS....

        No kerro nyt että mikä se tavallinen maisteri on, siis sinuun verrattuna?


      • AikaEteeristä
        AikaEteeristä kirjoitti:

        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS....

        No kerro nyt että mikä se tavallinen maisteri on, siis sinuun verrattuna?

        Nyt voi sitten tuonkin kertoa, tuotakaan ei mielikuvitusmaisteri itse tiedä.

        On se sentään kova saavutus olla Suomen ainoa kauppatieteenmaisteri, kun kaikki muut ovat kauppatieteidenmaistereita ja kuten olemme kaikki useasti saaneet huomata niin kyllähän tuollaisen huippukoulutuksen näkee jokaisesta kommentista.


        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......
        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS...

        Niin ja sitä ekonomin titteliä voivat käyttää vain kauppatieteidenmaisterit.


      • Onxculli
        ironmikess kirjoitti:

        Kiitosta vaan niille jotka ovat olleet täälläkin kannattamassa uskollisesti minua ja saaneet osaltaan minut ENITEN kommentoidun nimimerkin ja proofiilin YKKÖSSASEMAAN myös täällä. Se on mieltäni ylentävävää, vaikka aivan samaa on tapahtunut muullakin Suomi24:ssa. Mikä on syynä tähän menestykseen, muu kuin yli 130 ÄO osamääräni?
        Kaikki joilla on järkeä päässä tietävät, etten valehtele koskaan ja siitä on näyttönä oli 10- vuoden menestys, jota ei olisi jos valehtelisin.
        Tietenkin olen myös hyvin pelottava monen pelkurin silmissä, vaikka olen ilmoittanut, etten ole heikoille paha ja annan armoa kun sitä povillaan pyydetään. Tietomääräni sodista ja historiasta on myös mittavaa ja myös todistettu. Mm. näillä eväillä on helppo pärjätä ja saada arvostusta ja eniten lukijoita ja nostaa näin myös natopalsan lukijamääriä.

        Ja tämä yksi ressukka se vaan kuvittelee tämän olevan joku tubettajien kisa kommentoinnista ja seuraavista...

        Ps. Laitoin sinne pari kiroitus virettä, yläkkään ovelaksi ansaksi..


      • Faktatkehiin
        Ggaymann kirjoitti:

        Taitaa se suurin ja ainoa syy kuitenkin olla koominen luku- ja kirjoitustaidottomuus, unohtamatta tietenkään ehtymätöntä mielikuvitustasi kuten tuokin kommenttisi todistaa.
        No mielikuvitusmaisteri mielikuvituskavereineen tuo kuitenkin palstalle juuri tuota tahatonta komiikkaa, niin ja kuten kaikki tietävät nauraminenhan on terveellistä.

        Ironmikess on ehdottomasti paras kirjoittaja täällä joka suhteessa, mukaanlukien oikeinkirjoitus, sekä ylivoimaisesti paras vittuilija, sekä muitten kirjoittajien alistaja ja kyykyttäjä. Iiro tekee tahallaan virheitä ja saa virheisiin puuttujat siten nolatuksi. Nämä ns. pilkunussijat ovat netin surkeinta porukkaa, sillä palstan asioissa heitä ei yleensä näe kommentoimassa ja syykin selvä, he ovat liian tyhmiä normaaliin keskusteluun asioista. .


      • AnsassaTaas
        Faktatkehiin kirjoitti:

        Ironmikess on ehdottomasti paras kirjoittaja täällä joka suhteessa, mukaanlukien oikeinkirjoitus, sekä ylivoimaisesti paras vittuilija, sekä muitten kirjoittajien alistaja ja kyykyttäjä. Iiro tekee tahallaan virheitä ja saa virheisiin puuttujat siten nolatuksi. Nämä ns. pilkunussijat ovat netin surkeinta porukkaa, sillä palstan asioissa heitä ei yleensä näe kommentoimassa ja syykin selvä, he ovat liian tyhmiä normaaliin keskusteluun asioista. .

        ''Iiro tekee tahallaan virheitä ja saa virheisiin puuttujat siten nolatuksi.''
        Väität siis nolaavasi muita, kun paljastat olevasi idiootti?
        Arvaa uudestaan että kenet sinä nolaat?
        Ja aika noloja on myös mielikuvituskaverit (oletettavasti) aikuisella ihmisellä.


      • JooopasJoo

        Nyt voi sitten tuonkin kertoa, tuotakaan ei mielikuvitusmaisteri itse tiedä.

        On se sentään kova saavutus olla Suomen ainoa kauppatieteenmaisteri, kun kaikki muut ovat kauppatieteidenmaistereita ja kuten olemme kaikki useasti saaneet huomata niin kyllähän tuollaisen huippukoulutuksen näkee jokaisesta kommentista.

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......
        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS...

        Niin ja sitä ekonomin titteliä voivat käyttää vain kauppatieteidenmaisterit.


      • Naurajasoon kirjoitti:

        Täysin totta, kerrohan vielä että missä minä olen mitään muuta väittänytkään?
        ''Katsos kun Suomessa maisteri on maisteri riippumatta siitä minkä alan ylempi korkeakoulututkinto on suoritettuna, tieteenala vain selventää osaamisen.
        Pysy kyykyssä paskanjauhaja.''

        Etkö osaa lukea vai etkö vaan ymmärrä lukemaasi, miksi muuten väännät selvää asiaa, käry kävi etkä voi sille mitään.

        Nussikaahan rääpäleet taas pilkkuja ja nolatkaa itsenne yhä syvemmälle luusereitten suohon. Ymmärrän hyvin, että vitutuskäyränne on korkealla, kun olette vain punteissani roikkuva rakkilauma ja olette enintään peruskoulun käyneitä juntteja. Juttunne ovat täällä tasan sitä tasoa. Järkenne ei riittänyt opiskelemaan varsinkaan ekonomiksi ja vasta teitä vituttaakin. On erittäin mukavaa olla tämänkin osaston älykkäin, koulutetuin ja varsinkin ekonomi. Siihen kun lisää, että olen vahvin, pelottavin ja tosipaikassa myös kovin, niin siinä ovat kirsikat kakun päällä.


      • AikaEteeristä

        Nyyyyh! Ei yhtään virhettä taaskaan! Meitä on kusetettu siis luulemaan, ettei Iiro osaa kirjoittaa tekemättä virheitä! Vittu, että osaakin olla aina meitä edellä, vaikka koitamme parhaamme.


      • iiroonidiootti
        AikaEteeristä kirjoitti:

        Nyyyyh! Ei yhtään virhettä taaskaan! Meitä on kusetettu siis luulemaan, ettei Iiro osaa kirjoittaa tekemättä virheitä! Vittu, että osaakin olla aina meitä edellä, vaikka koitamme parhaamme.

        No voi sentään et vaan osaa, taas oli paljon virheitä ja tuskin edes ovela ansa.

        Nyt voi sitten tuonkin kertoa, tuotakaan ei mielikuvitusmaisteri itse tiedä.

        On se sentään kova saavutus olla Suomen ainoa kauppatieteenmaisteri, kun kaikki muut ovat kauppatieteidenmaistereita ja kuten olemme kaikki useasti saaneet huomata niin kyllähän tuollaisen huippukoulutuksen näkee jokaisesta kommentista.

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......
        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS...

        Niin ja sitä ekonomin titteliä voivat käyttää vain kauppatieteidenmaisterit.

        Joo makoisa on..... Ja ajatteles että kohta olet vuoden ajan ollut ihan aatelinenkin....
        HUUTONAURUA!!!!!!!!


      • SenProfiiliSanoPoks

        Pitäisiköhän sun jo satuilla uusi hauska profiili, tuo vanha kun on jo alusta loppuun naurettu puhki, se ei ole enää hauska.


      • Faktatkehiin

        "Ylemmän korkeakoulutukinnon suorittanut ON TITTELILTÄÄN MAISTERI. Kauppatiet. Maisteri VOI KÄYTTÄÄ MYÖS TITTELIÄ EKONOMI" Hyvä, että selvitit, eli Iirolle taas makeakin makeampi väittelyvoitto, mites muutenkaan. Iiro on siis käyttänyt täällä aivan oikeaa ja arvokkaampaa titteliä, eikä mitään sanonomatonta maisterin titteliä. Very good Iiro!


      • iiroonidiootti
        Faktatkehiin kirjoitti:

        "Ylemmän korkeakoulutukinnon suorittanut ON TITTELILTÄÄN MAISTERI. Kauppatiet. Maisteri VOI KÄYTTÄÄ MYÖS TITTELIÄ EKONOMI" Hyvä, että selvitit, eli Iirolle taas makeakin makeampi väittelyvoitto, mites muutenkaan. Iiro on siis käyttänyt täällä aivan oikeaa ja arvokkaampaa titteliä, eikä mitään sanonomatonta maisterin titteliä. Very good Iiro!

        No ihan melkein niin.....

        Nyt voi sitten tuonkin kertoa, tuotakaan ei mielikuvitusmaisteri itse tiedä.

        On se sentään kova saavutus olla Suomen ainoa kauppatieteenmaisteri, kun kaikki muut ovat kauppatieteidenmaistereita ja kuten olemme kaikki useasti saaneet huomata niin kyllähän tuollaisen huippukoulutuksen näkee jokaisesta kommentista.

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......
        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS...

        Niin ja sitä ekonomin titteliä voivat käyttää vain kauppatieteidenmaisterit.

        Joo makoisa on..... Ja ajatteles että kohta olet vuoden ajan ollut ihan aatelinenkin....
        HUUTONAURUA!!!!!!!!


      • Kyse oli kylläkin kuva-arvoituksesta ja siitä, että väität puhuvasi aina totta ... Mutta olet liian IDIOOTTI ymmärtämään edes tuota pienen pientä sarkasmin määrää, joka postaukseeni sisältyy.
        FAK-TAa puolsetaan on se, että olet täydellinen vastakohta sille, mitä omakuvauksessasi fantasioit olevasi ... siis lyhyesti TRL.

        FAK-TAa lieenee myös se, että et vastaa huutoihisi ... sekin on tällä palstalla jo niin moneen kertaan todistettu.

        Saat, pikku hnttaripelkuripskahousu kyllä koordinaatit aikanaan, tai sit sut haetaan sisältä ... siihen saakka saat nähdä painajaisia kohtalostasi. Kello käy ..... . ;-)

        IMHO.


      • Faktatkehiin kirjoitti:

        "Ylemmän korkeakoulutukinnon suorittanut ON TITTELILTÄÄN MAISTERI. Kauppatiet. Maisteri VOI KÄYTTÄÄ MYÖS TITTELIÄ EKONOMI" Hyvä, että selvitit, eli Iirolle taas makeakin makeampi väittelyvoitto, mites muutenkaan. Iiro on siis käyttänyt täällä aivan oikeaa ja arvokkaampaa titteliä, eikä mitään sanonomatonta maisterin titteliä. Very good Iiro!

        Nix ... Very Bad pikku rnkkari .... pointti oli lainauksessa .....

        Faruk: "En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä . "

        Faruk: '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!''

        Kauppatieteen Maisteri ja Ekonomi ovat titteleinä samanarvoiset ... IDIOOTTI.

        Eli ... koita nyt jo DIH-satusetä päättää oletko, vai etkö ... muutakin kuin vittumaista kohtaloas nopsaan lähestyvä NOLATTU TRL ..... .

        IMHO.


      • iiroonidiootti

        '' vaikka kaikkien tiedossa on, että Iiro tekee tahallaan virheitä''
        Tarkoitat että olet ihan liian tyhmä edes valehtelemaan uskottavasti, no mutta yritä nyt löytää joku idiootti joka vielä uskoo satuja, me muut nauramme vedet silmissä sinun epätoivoasi.
        Ja itsesi sinä ainoastaan nolaat tuolla kitinällä, jokainen ymmärtää että taas sinut on valehtelijaksi todistettu.

        Mutta todella hauskaa tuota sinun kiemurteluasi on naureskella.


      • SuaKoijataanApina

        No ketäs muita hävinneitä luusereita täällä sun lisäksesi on, jotenki näyttäisi siltä että suahan tässä vituttaa ja aivan mahdottomasti.
        Olihan toi niin ikävä paljastus että mielikuvituskaverit joutu ihan ylitöihin, eikä iiro pysty itkemistä lopettamaan, mutta ollos huoleti varmaan on lisää hauskaa tulossa.


      • Iirofanit
        PalataanFaktoilla kirjoitti:

        No miksi et sitten laita?
        Miksi mielikuvituskaverit yrittävät epätoivoisesti todistaa mustaa valkoiseksi?
        Ai että ihan itse poistit vapaaehtoisesti?????
        HUUTONAURUA!!!!!!

        Nyt kuva on vaihdettu, joten Iiro todistaa TAAS puheensa💪💪💪


      • AikaEteeristä
        AikaEteeristä kirjoitti:

        Nyt ei oikein vakuuta, nalkki nalkki...... Epätoivo haisee....
        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!''
        Niin ekonomihan sinä jatkuvasti väität olevasi, tosin ekonomi on arvo jota voivat käyttää vain kauppatieteenmaisterit, mitä sinä et selvästikään edes tiennyt.
        No katsotaan kuinka uskomattoman selityksen mielikuvituskavereiden kuoro tuohon keksii, sillä ethän sinä aatelismiehenä voisi tuollaista asiaa täällä valehdellakaan ethän?
        HUUTONAURUA!!!!!

        Ei taida paljon auttaa mielikuvituskaveritkaan.

        Me huutonaurajat vihaamme Iiroa yli kaiken, sillä hän on ylimielinen, korskea, hyvin koulutettu, rikas, aatelinen, komea ja atleettisen lihaksikas, eli meidän kaikkien täydellinen vastakohtamme.

        Me koitamme saada Iiron yli 10- vuotisen voittoputken poikki Suomi24:ssa keinoja kaihtamatta. Iiron menestys ja hänen saamansa erittäin suuri huomioarvo täällä ja muualla vituttavat niin paljon ja raskaasti, että kohta pimahdamme lopullisesti.
        Kun kokoonumme seuraavan kerran Kotulan h- ringissämme , niin teemme kaikkemme, että se Iiron ensimmäinen vale yli kymmeneen vuoteen kaivetaan esiin, vaikka mikä olisi.
        Harmiksemme Iiro on varmaakin erityisen ottettu ja ylpeä siitä rakkilaumasta joka ravaa hänen perässään, sillä se merkki siitä, että Iiro ärsyttää ja aiheuttaa aivan käsittämättömällä tavalla kateutta jaloissaan pyöriville rakeille


      • iirovalehtelee
        AikaEteeristä kirjoitti:

        Me huutonaurajat vihaamme Iiroa yli kaiken, sillä hän on ylimielinen, korskea, hyvin koulutettu, rikas, aatelinen, komea ja atleettisen lihaksikas, eli meidän kaikkien täydellinen vastakohtamme.

        Me koitamme saada Iiron yli 10- vuotisen voittoputken poikki Suomi24:ssa keinoja kaihtamatta. Iiron menestys ja hänen saamansa erittäin suuri huomioarvo täällä ja muualla vituttavat niin paljon ja raskaasti, että kohta pimahdamme lopullisesti.
        Kun kokoonumme seuraavan kerran Kotulan h- ringissämme , niin teemme kaikkemme, että se Iiron ensimmäinen vale yli kymmeneen vuoteen kaivetaan esiin, vaikka mikä olisi.
        Harmiksemme Iiro on varmaakin erityisen ottettu ja ylpeä siitä rakkilaumasta joka ravaa hänen perässään, sillä se merkki siitä, että Iiro ärsyttää ja aiheuttaa aivan käsittämättömällä tavalla kateutta jaloissaan pyöriville rakeille

        No ihan melkein niin.....

        Nyt voi sitten tuonkin kertoa, tuotakaan ei mielikuvitusmaisteri itse tiedä.

        On se sentään kova saavutus olla Suomen ainoa kauppatieteenmaisteri, kun kaikki muut ovat kauppatieteidenmaistereita ja kuten olemme kaikki useasti saaneet huomata niin kyllähän tuollaisen huippukoulutuksen näkee jokaisesta kommentista.

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......
        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS...

        Niin ja sitä ekonomin titteliä voivat käyttää vain kauppatieteidenmaisterit.

        Joo makoisa on..... Ja ajatteles että kohta olet vuoden ajan ollut ihan aatelinenkin....
        HUUTONAURUA!!!!!!!!


      • UllakollaTuulee
        UteliasUU kirjoitti:

        Todista puheesi,vai oletko siihenkin liian typerä vänkääjä?

        ''Ensimmäinen mokasi oli aloittaa valehtelu, että minä muka valehtelen, vaikka todisteita ei ollut ensimmäistäkään. Sen jälkeen aloit kehitellä omia harhojasi muista persoonistani ja taas ilman todisteita. Nämä kaksi asiaa riittävät jo samaan sinut hävijäksi ja minut VOITTAJAKSI! On mukavaa olla voittamaton väittelijä ja tämän osaston kingi.''

        Näin iiro itse ja mielikuvituskaveri alkuviikosta, kuinka sitten kävikään?

        ''On se sentään kova saavutus olla Suomen ainoa kauppatieteenmaisteri, kun kaikki muut ovat kauppatieteidenmaistereita ja kuten olemme kaikki useasti saaneet huomata niin kyllähän tuollaisen huippukoulutuksen näkee jokaisesta kommentista.

        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......
        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS...

        Niin ja sitä ekonomin titteliä voivat käyttää vain kauppatieteidenmaisterit.''

        No kävi niin kuin aina käy, ei hölmö vaan pärjää älykkäämmälleen ja sinä nielit koukun ja kohon.
        Nythän sinut on lopullisesti nolattu koko palstan silmissä, ainoastaan ''mielikuvituskaverit'' yrittävät epätoivoisesti taistella totuutta vastaan, mutta täysin turhaan.

        Huolestuttavaa on kuitenkin se kuinka häiriötason narsissista on kovaa vauhtia kehittymässä täysi psykopaatti, ihan ammatillisena mielipiteenä sanoisin ettei tämä palsta todellakaan ole sinun paikkasi, ei noin heikolla kapasiteetilla.


      • PalataanFaktoilla kirjoitti:

        (Kuvan uudelleen laittaminen ei siis hyödytä enää mitään. Se kuva teki kaikkiin sen nähneisiin näköjään lähtemättömän vaikutuksen)
        Vaikutuksen teki, ainakin kuvan omistajaan ja virkavaltaan, haluatko kertoa kuinka se kuva todellisuudessa poistui ja paljonko oli aikaa sen poistoon?

        Ai että ihan itse poistit vapaaehtoisesti?????
        HUUTONAURUA!!!!!!

        Hahahah! Kyykky, kyykky! Vituttaako kuuntelen? Ihanko kuvittelit, että joku muu posti kuvani!


      • PalataanFaktoilla
        ironmikess kirjoitti:

        Hahahah! Kyykky, kyykky! Vituttaako kuuntelen? Ihanko kuvittelit, että joku muu posti kuvani!

        No ei vituta, kunhan testasin kuinka yksinkertainen sinä olet ja olethan sinä.
        Et tosin vieläkään ole oppinut kirjoittamaan ilman virheitä, joten räkäiset naurut sinne taas kerran......


      • KontulastaKajahtaa
        ironmikess kirjoitti:

        Hahahah! Kyykky, kyykky! Vituttaako kuuntelen? Ihanko kuvittelit, että joku muu posti kuvani!

        Onkos näkynny hyvin koulutettuja aatelisia miljonäärejä?
        Buuuahhaaaahhaaaahhaaaahahaaaahaaaaa..........................


      • Iironfanit

        Perseaukista ottaa kupoliin 🤑🤑🤑


      • Naurajasiolen
        PalataanFaktoilla kirjoitti:

        No ei vituta, kunhan testasin kuinka yksinkertainen sinä olet ja olethan sinä.
        Et tosin vieläkään ole oppinut kirjoittamaan ilman virheitä, joten räkäiset naurut sinne taas kerran......

        Palasit faktoilla ja syvällä kyykyssä.buaaaaaaah😹😹😹


      • HomppelinHimot

        Puppeli-Iiro itse käy sotaa monella nickillä, jossa hän mustilla nickeillä (Iironfanit, Naurajasiolen) tukee ja kehuu itseään ja muuta kehua ei homppeli -poika sitten saa!

        Juttujen taso ei päätä huiomaa: maininta Lopesta ja luuvitosesta!

        Ilmeisesti homppelia hävettää oma olemuksensa!


      • ironmikess kirjoitti:

        Pappa hei! Jokos kusivaippa on laitettu yöksi paikoilleen? En ole edelleenkään muun alan kuin kaupallisen alan maisteri ja siksi voin käyttää täälläkin ekonomititteliä, jota arvosteaan enemmin. Vaikeaa vai pappareinen? Vanhemmiten järkesi ei enää luista. Ei sitä ole ollut sinulla nuorempanakaan, mutta nyt näyttää todella pahalta. Tule Lopelle, niin opetetan sinua luuvitosillani kunnoittamaan ylempääsi! Anomalla armoa, lupaan vain antaa vain tukkapöllyjä.

        Vastaappas nyt MONIOIREINEN, NOLATTU SURKIMUS ... , mikä niissä pissa- ja kakkaleikeissä, niin kovasti viehättää ... saako toistaitoinen rautakaupan tsuppari jömppiksen "Sekt und Kaviar" jutuista ????????.

        Älä menetä, IKUINEN LOOSERI, toivorikkauttas ... millää lail. ;-)

        IMHO.


    • Älkää-sotkeko

      Nämä tiltut ovat Moskovan asialla. Muuta on turha jauhaa. Sitä ne tosin haluavat, että totuus unohtuisi.

    • Suomea-arvostetaan

      nykyisin aivan toisella tavalla kuin ennen.
      Sen todisti mm. Saulin vierailu Valkoisessa talossa.
      Trump oli suorastaan mielin kielin.
      Siinäkin tiltut julistivat huonoja väjejä jääden valeista kiinni.

    • JoBäckman

      Juuri näin.Suomen asema Nato-sopimusmaana hengenvaarallinen.Suomi on nyt osana Naton, USA:n fasistisen ja militaristisen vyöhykkeen pohjoismaisena osana on Suomelle itselleen todella vaarallinen:Suomen on välittömästi lopetettava sotilaallinen harjoittelu fasistisen Nato-liittoutuman kanssa.Suomen on välittömästi aloitettava kahdenkeskiset Venäjän neuvottelut uudenlaisesta YYA-sopimuksesta.Suomi voisi tehdä välittömästi aloitteen demilitarisoidun vyöhykkeen muodostamisesta Pohjoismaiden alueella tämä voisi Ruotsin ja suomen alueella

      • JoB-valehtelee

        Suomi on osa läntisiä liittoumia. Olemme oikeassa joukossa tiltujen ja punafasistien harmiksi.
        Venäjän kanssa on hyvät välit, vaikka tiltut niitä yrittävät sotkea valeillaan. Emme tarvitse uusia sopimuksia, vaan Venäjän tulee kunnioittaa nykyisiä, eikä rikkoa niitä kuten Ukrainassa 2014.

        Suomen ja Ruotsin on paras pitää puolustus ja sopimukset länsimaiden kanssa kunnossa.
        Tiltut vaativat heittäytymistä Venäjän armoille.


      • Ja kuka olet sinä, joka häpäiset tuon jalon nimen ja tovereidemme ikiaikaisen yhteisen hyvän tavoitteen.


    • järkkyyilmankin

      Totta on että Suomella on hyvät suhteet kaikkiin maihin, miksi kummassa natohihhulit yrittävät kaikin tavoin järkyttää tätä asemaa

      • SotahullutVenäjänTiltut

        Mitä horajat? Nato-kannattajat ovat se osapuoli, joiden mielestä meillä on hyvät ja asialliset välit Venäjään!

        Sen sijaan mitä latelee aito Venäjän Tilty? Hän latelee tällaista tekstiä: "Venäjä joutuu muodostamaan puskurivyöhykkeen, joka tulisi katkaisemaan Suomen Oulun korkeudelta poikki. Tästä kyseessä oleva alue ulottuisi aina Jäämerelle saakka, mukaan lukien Pohjois-Norjan. Siten Venäjä varjelisi Naton uhan kohdistumista pitkälle Suomen vastaiselle rajavyöhykkeelle. Tämä tulisi tapahtumaan, joko sotilastoimin tai neuvottelemalla."

        Kumpi versio on mielestäsi rauhanomaisempi:-D


      • SBOSS

        # "Venäjä joutuu muodostamaan puskurivyöhykkeen, joka tulisi katkaisemaan Suomen Oulun korkeudelta poikki. Tästä kyseessä oleva alue ulottuisi aina Jäämerelle saakka, mukaan lukien Pohjois-Norjan. Siten Venäjä varjelisi Naton uhan kohdistumista pitkälle Suomen vastaiselle rajavyöhykkeelle. Tämä tulisi tapahtumaan, joko sotilastoimin tai neuvottelemalla."#

        Sinä raukka irroittelet asioita kokonaisuudesta, jotta ne näyttäisivät siltä miten sinä ne haluat?
        Todellisuudessa tässä on spekuloitu tilanteella, jossa Venäjä ja Nato joutuisivat sotatilaan ja Suomi olisi Naton jäsen....että näin trolli toistelee samaa moneen kertaan....eli jättää perimmäisen ajatuksen kertomatta?

        Tuo tilanne on täysin realistinen sotatilanteessa, mutta vain jos Suomi kuuluu Natoon ja Naton joukkoja on maassa....kuten jatkosotaan lähtiessäkin Saksan joukot käyttivät rautateitä ja maanteitä Suomen kamaralla.
        Siksi olisi kiire sanoutua irti isäntämaasopimuksesta, ei koskaan tiedä kuinka nopeasti asiat eskaloituvat jenkkien provosoidessa tilanteita?


      • aina-sama-laulu
        SBOSS kirjoitti:

        # "Venäjä joutuu muodostamaan puskurivyöhykkeen, joka tulisi katkaisemaan Suomen Oulun korkeudelta poikki. Tästä kyseessä oleva alue ulottuisi aina Jäämerelle saakka, mukaan lukien Pohjois-Norjan. Siten Venäjä varjelisi Naton uhan kohdistumista pitkälle Suomen vastaiselle rajavyöhykkeelle. Tämä tulisi tapahtumaan, joko sotilastoimin tai neuvottelemalla."#

        Sinä raukka irroittelet asioita kokonaisuudesta, jotta ne näyttäisivät siltä miten sinä ne haluat?
        Todellisuudessa tässä on spekuloitu tilanteella, jossa Venäjä ja Nato joutuisivat sotatilaan ja Suomi olisi Naton jäsen....että näin trolli toistelee samaa moneen kertaan....eli jättää perimmäisen ajatuksen kertomatta?

        Tuo tilanne on täysin realistinen sotatilanteessa, mutta vain jos Suomi kuuluu Natoon ja Naton joukkoja on maassa....kuten jatkosotaan lähtiessäkin Saksan joukot käyttivät rautateitä ja maanteitä Suomen kamaralla.
        Siksi olisi kiire sanoutua irti isäntämaasopimuksesta, ei koskaan tiedä kuinka nopeasti asiat eskaloituvat jenkkien provosoidessa tilanteita?

        Tajuat kai itsekin, ettei NATO:n vastaista puskurivyöhykettä voi tehdä muuhun kuin NATO:on kuulumattomaan valtioon? Puhuit taas itsesi pussiin. Lisäksi liittoutumattoman maan hyväksikäyttö sotatoimissa kolmatta osapuolta vastaan kuuluu Venäjän sotilasoppiin.


      • SBOSS

        Tässä ratkaisee klobaali sijainti, eikä mitkään jäsenyydet, mutta sillä poikkeuksella että JOS Suomi ei kuulu Natoon asioista neuvoteltaisiin kuten naapurien kesken on tapana.


      • aina-sama-laulu
        SBOSS kirjoitti:

        Tässä ratkaisee klobaali sijainti, eikä mitkään jäsenyydet, mutta sillä poikkeuksella että JOS Suomi ei kuulu Natoon asioista neuvoteltaisiin kuten naapurien kesken on tapana.

        Niin neuvoteltaisiin: Venäjä vaatisi Suomea päästämään omia joukkojaan alueellemme. Jos emme suostuisi, käyttäisivät he sotilaallista voimaa. Sellaista neuvottelua se. Jos kuuluisimme NATO:on, olisi Venäjän hanke vesitetty jo alkuunsa.


      • SBOSS

        Suomen omasta politiikasta asia ratkeaa, jos eskaloituu sodaksi silloin on parempi että emme kuulu liittoihin ja naapuruussuhteet ovat kunnossa.
        Tässä skenaariossa ovat paremmat mahdollisuudet kuin liittymällä Natoon, jolloin olemme automaattisesti ensimmäisten iskujen kohteita.
        Lähden siitä että maassa on Nato joukkoja hyökkäysasemissa Venäjälle, sitähän nyt harjoitellaan useita kertoja vuodessa isäntämaasopimuksen mahdollistamana.


      • aina-sama-laulu
        SBOSS kirjoitti:

        Suomen omasta politiikasta asia ratkeaa, jos eskaloituu sodaksi silloin on parempi että emme kuulu liittoihin ja naapuruussuhteet ovat kunnossa.
        Tässä skenaariossa ovat paremmat mahdollisuudet kuin liittymällä Natoon, jolloin olemme automaattisesti ensimmäisten iskujen kohteita.
        Lähden siitä että maassa on Nato joukkoja hyökkäysasemissa Venäjälle, sitähän nyt harjoitellaan useita kertoja vuodessa isäntämaasopimuksen mahdollistamana.

        Ei muuten harjoitella hyökkäystä, eikä joukkoja ole hyökkäysasemissa Venäjälle. Liittoutumattomana olemme Venäjän iskukohteena jo ennen sotatoimia muita länsimaita vastaan. Se on Venäjän sotilasoppi, ja sinä ajat omalla trollaamisellasi sitä.


      • SBOSSonVenäjänLakeija
        SBOSS kirjoitti:

        Suomen omasta politiikasta asia ratkeaa, jos eskaloituu sodaksi silloin on parempi että emme kuulu liittoihin ja naapuruussuhteet ovat kunnossa.
        Tässä skenaariossa ovat paremmat mahdollisuudet kuin liittymällä Natoon, jolloin olemme automaattisesti ensimmäisten iskujen kohteita.
        Lähden siitä että maassa on Nato joukkoja hyökkäysasemissa Venäjälle, sitähän nyt harjoitellaan useita kertoja vuodessa isäntämaasopimuksen mahdollistamana.

        "Suomen omasta politiikasta asia ratkeaa, jos eskaloituu sodaksi silloin on parempi että emme kuulu liittoihin ja naapuruussuhteet ovat kunnossa."

        Jos syntyy ydinsota niin on samantekevää kuulummeko liittoihin tai emme!

        "Tässä skenaariossa ovat paremmat mahdollisuudet kuin liittymällä Natoon, jolloin olemme automaattisesti ensimmäisten iskujen kohteita."

        Kun kuulumme Natoon niin mitään ensi-iskua ei koskaan edes ala! Pelkkä SBOSSin oma uho ei käytännössä riitä iskuihin!

        "Lähden siitä että maassa on Nato joukkoja hyökkäysasemissa Venäjälle, sitähän nyt harjoitellaan useita kertoja vuodessa isäntämaasopimuksen mahdollistamana. "

        Sotaharjoituksissa harjoitellaan sotimista eikä hyökkäystä!

        Kun sanankäyttösi on tuollaista niin kertonet, että kun Venäjällä on sotaharjoituksia niin harjoittelevatko ne hyökkäystä?

        Ja arvaan: et vastaa mitään!


      • ÄläViitsiOllaNaiivi
        SBOSS kirjoitti:

        Suomen omasta politiikasta asia ratkeaa, jos eskaloituu sodaksi silloin on parempi että emme kuulu liittoihin ja naapuruussuhteet ovat kunnossa.
        Tässä skenaariossa ovat paremmat mahdollisuudet kuin liittymällä Natoon, jolloin olemme automaattisesti ensimmäisten iskujen kohteita.
        Lähden siitä että maassa on Nato joukkoja hyökkäysasemissa Venäjälle, sitähän nyt harjoitellaan useita kertoja vuodessa isäntämaasopimuksen mahdollistamana.

        Jos tilanne eskaloituu sodaksi Naton ja Venäjän välillä, niin Suomi ei aivan varmasti voi olla sodan ulkopuolella. Ihan riippumatta Suomen omasta toiminnasta. Venäjä pyrkii välittömästi miehittämään Suomen ja Suomi puolustautuu kaikin voimin joko yksin tai Naton avulla tai natomaana yhdessä muiden kanssa.

        Jos taas tilanne on vakava sotilaallinen kriisi ja Venäjä katsoo omien tarpeittensa vaativa hyökkäystä Suomeen ja Suomen miehittämistä, niin siihen Venäjä pyrkii. Taas ihan riippumatta Suomen omasta toiminnasta. Silloinkin Suomi puolustautuu joko yksi tai Naton avulla tai natomaana. Jos Suomi ei tuolloin ole natomaa, niin Naton nykyisten käytäntöjen mukaisesti natojäsenyys ei onnistukaan, jos maa on sodassa. Liittolaisten hankkiminen hyökkäyksen kohteena olevana on huomattavan vaikeaa kuten talvisota jo opetti.

        Tuo sinun näkemyksesi Venäjän 'reilusta' käyttäytymisestä ja itsenäisyyden kunnioittamisesta vakavassa tai ylipäänsä kriisitilanteessa on uskomattoman naiivi.
        Venäjä ei varmasti vaikeuta omien päämääriensä saavuttamista jonkun pikku Suomen takia, ei varsinkaan liittoutumattoman Suomen ja varsinkaan ei mielistelevän ja nöyrästi Venäjälle kumartavan 'YYA'-Suomen.
        NatoSuomi tai muuttoin vahvasti länteen integroituneen Suomen osalta tilanne on jo aivan toinen.


      • Realismiarealismia
        ÄläViitsiOllaNaiivi kirjoitti:

        Jos tilanne eskaloituu sodaksi Naton ja Venäjän välillä, niin Suomi ei aivan varmasti voi olla sodan ulkopuolella. Ihan riippumatta Suomen omasta toiminnasta. Venäjä pyrkii välittömästi miehittämään Suomen ja Suomi puolustautuu kaikin voimin joko yksin tai Naton avulla tai natomaana yhdessä muiden kanssa.

        Jos taas tilanne on vakava sotilaallinen kriisi ja Venäjä katsoo omien tarpeittensa vaativa hyökkäystä Suomeen ja Suomen miehittämistä, niin siihen Venäjä pyrkii. Taas ihan riippumatta Suomen omasta toiminnasta. Silloinkin Suomi puolustautuu joko yksi tai Naton avulla tai natomaana. Jos Suomi ei tuolloin ole natomaa, niin Naton nykyisten käytäntöjen mukaisesti natojäsenyys ei onnistukaan, jos maa on sodassa. Liittolaisten hankkiminen hyökkäyksen kohteena olevana on huomattavan vaikeaa kuten talvisota jo opetti.

        Tuo sinun näkemyksesi Venäjän 'reilusta' käyttäytymisestä ja itsenäisyyden kunnioittamisesta vakavassa tai ylipäänsä kriisitilanteessa on uskomattoman naiivi.
        Venäjä ei varmasti vaikeuta omien päämääriensä saavuttamista jonkun pikku Suomen takia, ei varsinkaan liittoutumattoman Suomen ja varsinkaan ei mielistelevän ja nöyrästi Venäjälle kumartavan 'YYA'-Suomen.
        NatoSuomi tai muuttoin vahvasti länteen integroituneen Suomen osalta tilanne on jo aivan toinen.

        Juuri noin.

        Kyllähän Venäjän hyökkäys Ukrainaan ja Krimin miehityskin johtuvat yksinomaan Venäjän katsomiensa tarpeiden ja päämäärien vuoksi. Kaikki muut väitteet on höpöhöpöä.

        Ukrainan kohtalokas virhe aikanaan oli, ettei se lähtenyt muiden ex-varsovan liiton maiden mukaan näiden hakeutuessa Naton turvaan. Jos olisi, niin sotaa Ukrainassa ei olisi eikä Krimiä miehitetty.


    • järkkyyilmankin

      Itse horajat,en ole tiltuun päin kallellaan pennin vertaa, päinvastoin. Tekeekö se tiltun että ei kannata natoa,häh

      • VähänOutoa

        Missä kohtaa väitin SINUA Tiltuksi?

        Tein sinulle kysymyksen, mutta jäin vaille vastausta? Jos kannattaa Nato niin onko silloin hihuli? Pahastut nimittelystä (jota en sinulle tehnyt) ja jakelet itse nimittelyjä?


    • VenäläistäKaasua

      Venäjän tiltut levittelevät kaalikaasujaan.

      Putinin Assad levittelee venäläistä myrkkykaasua tappaakaeen naisia ja lapsia.

    • rumpinhanurista

      Suomelle suurin uhka ovat Nato ja USA kiimaiset perseennuolijat. Kenraalimme lobbaavat hävittäjäkauppoja USA;n eduksi. Niinistökin kävi kuulemassa Trumbilta että kaupat on jo tehty, kuittasi kiitollisuudella.

      • Lykkäät-valeita

        Uhkamme on vain tiltujen toivoma Venäjän hyökkäys. Tosin sitä ei tule, koska olemme EU:n jäsen ja Naton rauhankumppani sekä hyvissä väleissä USA:n kanssa.

        Kenraalit evät puutu hävittäjäkauppaan. Se on hallituksen ja myyjän asia.

        Kauppoja ei ole tehty, vaan Trump sekoili. Sauli totesi tiedon ankaksi.
        Siihen uskovat vain tiltut.


    • SBOSS

      Natolla voisi olla tärkeä tehtävä terrorismin torjunnassa. Hyvä kysymys onkin, miksi NATO ei ota sitä tehtäväkseen. Onhan terrorismi yksi suurimmista ongelmista tämän päivän maailmassa. Siinä olisi NATOlla tehtävää yhdessä Venäjän kanssa. Yksittäiset NATO-maat USA:n johdolla toimivat terrorismin kitkemiseksi, mutta NATO kokonaisuudessaan ei sitä tee.`

      • aina-sama-laulu

        Sen takia, että kaipaamasi laukaisisi 5. artiklan mukaisen toiminnan. Haluatko sitä? Sitä paitsi, terrorismin torjunta on länsimaissa poliisitoimintaa, ei asevoimien tehtävä. Poikkeuksena ovat sotilasoperaatiot terrorismin tukialueilla.


    • SBOSS

      USA:ssa republikaanien presidenttiehdokas Donald Trump on esittänyt kysymyksen NATOn tehtävästä tänään. Hän on myös vaatinut eurooppalaisilta jäseniltään suurempaa sitoutumista NATOn rahoitukseen. Tällä hetkellähän USA rahoittaa NATOn toiminnasta noin 75%. Trump ei myöskään pidä mahdottomana NATOn purkamista.

      • aina-sama-laulu

        Trollaus jatkuu, vaikka pihalla olet kuin lumiukko! Älyätkö, mikä meni pieleen?


      • ToverinToiveetHiekkaan

        "Trump ei myöskään pidä mahdottomana NATOn purkamista. "

        Viime aikoina on puhunut täysin päinvastaista!


      • SBOSS

        Mikä meni pieleen, kysy Trumpilta äläkä minulta?

        Täysin mielipuoliset väittämät Naton roolista paljastuvat jenkkien maksuosuudella, eli siitä kuka määrää ja käskee, hallitsee....muut jäsenet vikisevät.


      • SBOSSvalehteleeAINA

        Miksi kysyisin, kun mikään ei mennyt pieleen. Trump on vahvasti Naton kannalla ja odotuksesi Trumpista "Venäjän miehenä" olivat turhia!

        Oma uskosi paljastuu täysin perusteettomaksi! Natolla ei ole mitään pysyvää armeijaa vaan jokainen jäsenmaa vastaa itse omasta armeijastaan! Naton tekee halvaksi juuri se, että muuta pysyvää organisaatiota ei ole kuin pieni pääkonttori Brysselissä ja se ei paljoa maksa kun kulut jaetaan 29:n maan kesken!

        Mitään raha- tai kalustovirtaa ei kulje Nato-maiden kesken ja jokainen voi vapaasti hankkia Nato-yhteensopivaa asekalustoa mistä lystää. Ja niitä valmistaa kymmenet maat jopa Venäjää myöten!

        Edelleen pitää paikkansa se, että USA ei ole = Nato eikä Trump päätä yhtään mitään Naton puolesta tai nimissä!


      • SBOSS

        Niinpä, USA vie ja muut vikisevät.....ei liene epäselvää kenen ääni on hallitseva kuin Naton toimista päätetään maailmalla, siinähän se oleellinen kysymys kuitenkin?


      • Tietoa-tiltulle

        Natossa päätetään demokraattisesti, yksi ääni kullakin.
        Tietysti USA:n ääni painaa, mutta ei se pysty sanelemaan mitään.

        NATO ei toimi "maailmalla", vaan vain omalla alueellaan.
        Jäsenmaat voivat toimia, jos niin haluavat. Esimerkkinä terrorismin vastainen koalitio.
        USA:n toimia ei pidä sotkea Natoon.


      • SBOSS

        Oletko tosiaan noin naiivi, jenkkien sanelupolitiikkaa siellä noudatetaan, Naton kokouksissa.
        Muodollisesti voidaan neuvotella, mutta auta armias, kuka uskaltaa sanoa eriäviä mielipiteitä jenkeille??
        Ei kukaan ja sehän nähdään jatkuvasti nykypolitiikassa, mitä virkaa Natolla ylipäätään on kun jenkit kuitenkit tekevät täysin itsenäisiä päätöksiä ja tarvittaessa koko Naton nimissä?

        Siksi EU:n yhteistä puolustusta juurikin kaavaillaan ja mielenkiintoista tullee olemaan miten Nato sovitetaan siihen....ilman jenkkejä?


      • JoBäckman
        SBOSS kirjoitti:

        Oletko tosiaan noin naiivi, jenkkien sanelupolitiikkaa siellä noudatetaan, Naton kokouksissa.
        Muodollisesti voidaan neuvotella, mutta auta armias, kuka uskaltaa sanoa eriäviä mielipiteitä jenkeille??
        Ei kukaan ja sehän nähdään jatkuvasti nykypolitiikassa, mitä virkaa Natolla ylipäätään on kun jenkit kuitenkit tekevät täysin itsenäisiä päätöksiä ja tarvittaessa koko Naton nimissä?

        Siksi EU:n yhteistä puolustusta juurikin kaavaillaan ja mielenkiintoista tullee olemaan miten Nato sovitetaan siihen....ilman jenkkejä?

        Niin tuleeko Pohjois-Koreasta USA:n johtama Naton rauhanturvaamisoperaatio kuten Afganistanissa,Irakissa jne. ?jossa suomalaiset ovat mukana.


      • DesantinTyhmyysKukkii

        Ei tule, koska yhdenkään Naton jäsenmaan kimppuun ei ole hyökätty! Afganistan oli YK:n valtuuttama operaatio. SIKSI Suomi oli mukana!


      • SBOSS

        Sano nyt jo, kuka on ollut hyökkäämässä yhtään mihinkään, ellei oteta lukuun Israelin rikollisia iskuja ym ym...jenkit iskivät ohjuksin Syyriaan ja tappoivat muutama kymmenen naista ja lasta...

        Että kuka sinne Nato maihin on hyökkäämässä, koska käytäntä on päinvastainen?


      • SBOSS

        Nato maat hyökkäsivät Libyaan ja tuhosivat laillisen hallituksen ja seurauksista kärsitään valtavien pakolaistulvien myötä......pommitettuaan maan kivikauteen....ja taas kerran...missä YK:n tuomio?
        Rikos on valtava, Muammar piti palkolaistulvat loitolla Afrikasta, kunnes Nato teki siitä lopun ja aiheutti jatkuvan katastrofin koko Euroopalle.
        Tästä 'hyvästä työstä' suomen veronmaksajat varmaan kiittävät Natoa?


      • kuupas
        SBOSS kirjoitti:

        Nato maat hyökkäsivät Libyaan ja tuhosivat laillisen hallituksen ja seurauksista kärsitään valtavien pakolaistulvien myötä......pommitettuaan maan kivikauteen....ja taas kerran...missä YK:n tuomio?
        Rikos on valtava, Muammar piti palkolaistulvat loitolla Afrikasta, kunnes Nato teki siitä lopun ja aiheutti jatkuvan katastrofin koko Euroopalle.
        Tästä 'hyvästä työstä' suomen veronmaksajat varmaan kiittävät Natoa?

        Trolli on trolli, eikä muuksi muutu. Historian vääristely on tavaramerkki ja vähäjärkisyys elinehto.


      • Oikaise vääristely, äläkä inise raukka?


      • SBOSS-valehtelee
        SBOSS kirjoitti:

        Nato maat hyökkäsivät Libyaan ja tuhosivat laillisen hallituksen ja seurauksista kärsitään valtavien pakolaistulvien myötä......pommitettuaan maan kivikauteen....ja taas kerran...missä YK:n tuomio?
        Rikos on valtava, Muammar piti palkolaistulvat loitolla Afrikasta, kunnes Nato teki siitä lopun ja aiheutti jatkuvan katastrofin koko Euroopalle.
        Tästä 'hyvästä työstä' suomen veronmaksajat varmaan kiittävät Natoa?

        Hallitiksen kaatopivat Libyan omat kapinalliset kykenemöättä perustamaan uutta tilalle.

        Gaddafi oli verinen diktaattori tiltujen kannatuksesta huolimatta.
        Kukistaminen oli paikallaan.

        Libyan kautta tilevat pakolaiset ovat vain osa ongelmaa.


      • SBOSS

        Kertaapa alueen historiaa, ainakin siitä saakka kuin Nato tuhosi laillisen hallinnon ja maa on edelleen sekasorron vallassa.
        Muammar itse korosti tosiasiaa, että Libya on tulppa pakolaisvirralle mikä asia myös tunnustettiin laajalti.
        Onko nyt parempi, eläkeukko varmasti ylistää Libyan nykytilaa ja sitä vapautta minkä länsi sinne vei?


      • HirveääLöyhkää

        NL/Venäjä on Euroopan kehityksen kannalta ollut erittäin haitallinen ja arvaamaton maa.

        Venäläisten miehityksen jäljiltä liki puoli Eurooppaa taannutettiin taloudellusesti ja poliittisesti Latinalaisen Amerikan ja Karibian saarivaltioiden tasolle.

        Venäjä on paska maa.


      • SBOSS

        Libya on hyvä esimerkki Naton ja EUn yhteistyönä toteuttama valtava katastrofi, jota ei todellakaan mainosteta valtamediassa.
        Jos se uutisoitaisiin valtamediassa avoimena, syntyisi maailmanlaajuinen kansannousu....
        Tämän tukahduttamiseksi on kehitelty kymmeniä juttuja, jopa satoja poistamaan huomion todellisuudesta ja valta on 'valtamedialla'....Libya on vain esimerkki monille muille jatkumoille?


      • SBOSS kirjoitti:

        Libya on hyvä esimerkki Naton ja EUn yhteistyönä toteuttama valtava katastrofi, jota ei todellakaan mainosteta valtamediassa.
        Jos se uutisoitaisiin valtamediassa avoimena, syntyisi maailmanlaajuinen kansannousu....
        Tämän tukahduttamiseksi on kehitelty kymmeniä juttuja, jopa satoja poistamaan huomion todellisuudesta ja valta on 'valtamedialla'....Libya on vain esimerkki monille muille jatkumoille?

        Ja SBOSS ei valehtele .


      • tie.soramontulle
        SBOSS kirjoitti:

        Libya on hyvä esimerkki Naton ja EUn yhteistyönä toteuttama valtava katastrofi, jota ei todellakaan mainosteta valtamediassa.
        Jos se uutisoitaisiin valtamediassa avoimena, syntyisi maailmanlaajuinen kansannousu....
        Tämän tukahduttamiseksi on kehitelty kymmeniä juttuja, jopa satoja poistamaan huomion todellisuudesta ja valta on 'valtamedialla'....Libya on vain esimerkki monille muille jatkumoille?

        Komukka haaveilee maailmanvallankumouksesta, naurettavaa. Pöljien houreet eivät uppoa kansaan.


      • SBOSS

        Entäpä realiteetit?


      • tie.soramontulle
        SBOSS kirjoitti:

        Entäpä realiteetit?

        Realiteetit eivät ole puolellasi. Paatuneena valehtelijana et sitä enää tajua. Olet kuin sadan vuoden takainen agitaattori, joka valheillaan villitsi kansaa kommunismiin ja palaamaan Venäjän yhteyteen. Hämmästys olikin suuri soramontussa, kun yhtä lailla köyhä kansa katsoi aseiden takaa.


      • ÄläOtaEnää
        SBOSS kirjoitti:

        Oletko tosiaan noin naiivi, jenkkien sanelupolitiikkaa siellä noudatetaan, Naton kokouksissa.
        Muodollisesti voidaan neuvotella, mutta auta armias, kuka uskaltaa sanoa eriäviä mielipiteitä jenkeille??
        Ei kukaan ja sehän nähdään jatkuvasti nykypolitiikassa, mitä virkaa Natolla ylipäätään on kun jenkit kuitenkit tekevät täysin itsenäisiä päätöksiä ja tarvittaessa koko Naton nimissä?

        Siksi EU:n yhteistä puolustusta juurikin kaavaillaan ja mielenkiintoista tullee olemaan miten Nato sovitetaan siihen....ilman jenkkejä?

        ''Ei kukaan ja sehän nähdään jatkuvasti nykypolitiikassa, mitä virkaa Natolla ylipäätään on kun jenkit kuitenkit tekevät täysin itsenäisiä päätöksiä ja tarvittaessa koko Naton nimissä?''

        No nyt tulee taas niin paksua paskaa että pystyt varmaan antamaan edes yhden esimerkin missä jenkit ovat tuon tehneet, katsos tuon kun pystyt todistamaan niin voit lopettaa koko NATO:n.
        Ai et pysty taaskaan, no ei ihme että sinut valittu valtakunnanvalehtelijaksi.


      • SBOSS

        Idiootin valitsema 'valtakunnanvalehtelija', paljonko on painoa?

        Tuo mitä sanoin Natosta ja jenkeistä pitää kutinsa viimeistä piirtoa myöten. Jenkit tekevät mitä' lystäävät ja pikkuliittolaiset vikisevät.
        Kokouksia pidetään mutta ne menevät jenkkien haluamalla tavalla ja ellei mene otetaan käyttöön erilaisia painostustoimia.
        On tyoperää edes kuvitella muuta, jos joku sanoo poikkitelaisen sanan, peruu se sen parin päivän päästä.


      • SBOSS
        tie.soramontulle kirjoitti:

        Realiteetit eivät ole puolellasi. Paatuneena valehtelijana et sitä enää tajua. Olet kuin sadan vuoden takainen agitaattori, joka valheillaan villitsi kansaa kommunismiin ja palaamaan Venäjän yhteyteen. Hämmästys olikin suuri soramontussa, kun yhtä lailla köyhä kansa katsoi aseiden takaa.

        On aina kova paikka kun huomaa ettei argumentit riitä, tuossa nähdään nyksi surkea tapaus?
        On lapsellista alkaa sanailemaan valheita esim. Libyasta jonka tapahtumat ovat olleet yleisessä tiedossa kauan.


      • tie.soramontulle
        SBOSS kirjoitti:

        On aina kova paikka kun huomaa ettei argumentit riitä, tuossa nähdään nyksi surkea tapaus?
        On lapsellista alkaa sanailemaan valheita esim. Libyasta jonka tapahtumat ovat olleet yleisessä tiedossa kauan.

        Älä sitten valehtele.


      • ÄläOtaEnää
        SBOSS kirjoitti:

        Idiootin valitsema 'valtakunnanvalehtelija', paljonko on painoa?

        Tuo mitä sanoin Natosta ja jenkeistä pitää kutinsa viimeistä piirtoa myöten. Jenkit tekevät mitä' lystäävät ja pikkuliittolaiset vikisevät.
        Kokouksia pidetään mutta ne menevät jenkkien haluamalla tavalla ja ellei mene otetaan käyttöön erilaisia painostustoimia.
        On tyoperää edes kuvitella muuta, jos joku sanoo poikkitelaisen sanan, peruu se sen parin päivän päästä.

        Varmasti aika paljon enemmän kuin sinun jatkuvilla valheillasi.

        No nyt tulee taas niin paksua paskaa että pystyt varmaan antamaan edes yhden esimerkin missä jenkit ovat tuon tehneet, katsos tuon kun pystyt todistamaan niin voit lopettaa koko NATO:n.
        Ai et pysty taaskaan, no ei ihme että sinut valittu valtakunnanvalehtelijaksi.


      • turhaolet
        SBOSS kirjoitti:

        Idiootin valitsema 'valtakunnanvalehtelija', paljonko on painoa?

        Tuo mitä sanoin Natosta ja jenkeistä pitää kutinsa viimeistä piirtoa myöten. Jenkit tekevät mitä' lystäävät ja pikkuliittolaiset vikisevät.
        Kokouksia pidetään mutta ne menevät jenkkien haluamalla tavalla ja ellei mene otetaan käyttöön erilaisia painostustoimia.
        On tyoperää edes kuvitella muuta, jos joku sanoo poikkitelaisen sanan, peruu se sen parin päivän päästä.

        ''Idiootin valitsema 'valtakunnanvalehtelija', paljonko on painoa?''

        Aika paljon näyttää sitä painoa olevan, kun kommentti kommentilta sinäkin paljastut paskan puhujaksi aina uudelleen, taidatkin itse olla se idiootti.


    • SBOSS-valehtelee

      "USA:ssa republikaanien presidenttiehdokas Donald Trump on esittänyt kysymyksen NATOn tehtävästä tänään. "

      Vaalitaistelu meni jo.

      "Hän on myös vaatinut eurooppalaisilta jäseniltään suurempaa sitoutumista NATOn rhoitukseen "

      Ei vaadi, vaan puolustusmäärärahojen nostamista 2 %:iin BKT:sta. Siitä on jo pari vuotta sitten tehty yhteinen suositus.

      "Tällä hetkellähän USA rahoittaa NATOn toiminnasta noin 75%. "

      Ei rahoita, vain yhteisitä kuluista päämajaan ja yhteyksiin sekä tutkimustoimintaan.

      "Trump ei myöskään pidä mahdottomana NATOn purkamista. "

      Trump on asettunut selkeästi Naton jatkon ja vahvistamisen kannalle.

    • HölmöHölmömpiHölmöin

      Miksi Venäjä on niin niin tyhmä? Osaako trolli vastata?

      Kysymys on yksinkertainen ja niin on trollikin.

    • Suomi-osallistuu

      Naton rauhankumppanina pariinkin harjoitukseen eli Saksan johtamaan laivastoharjoitukseen ja Ruotsin Aurora-harjoitukseen.
      Tiltujen valeet eivät niihin vaikuta.

    • Naton-kaverina

      Suomi on turvassa.

      Ja sehän tiltuja pännii.

    • JoBäckman

      Suomen on hengenvaarallista liittyä maailman laajuiseen terroristijärjestöön.Seuraukset nähtävänä kaikille Irakissa,SyyriassalLbyassa maatpommitettu kivikaudelle.Suomen ei pidä liittyä terroristijärjestöön.

      • DesanttiVenäjänRenki

        Irak sotii ISIS-joukkojen kera ja Syyriaa pommittaa Venäjä ITSE!

        Nato antaa suojan Baltian maille Venäjän ahnailta käsiltä ja tekee sen myös Suomelle, jos niin haluamme!


    • Republikaani88

      Suomen asema Nato-sopimusmaana avaa mahdollisuuden 4. artiklan käyttämiseen, kuten todellinen asiantuntija Ari Pesonen on todennut. Nyt käynnistyneet harjoitukset ja niihin liittyvä informaatiosota kertoo siitä, että useat toimijat eivät halua nähdä Suomea osana länttä. Suomen ongelma on sisäinen: ei toimita Suomen turvallisuuspolitiikan vakauttamiseksi tarpeeksi Naton ja Yhdysvaltain tarjoaman puolustusliiton kautta. Ilkeä saa olla. mutta kuka lopulta esittää ehdotuksia, jotka pragmaattisesti vahvistavat Suomen asemaa?!

      • SBOSS

        #Ilkeä saa olla. mutta kuka lopulta esittää ehdotuksia, jotka pragmaattisesti vahvistavat Suomen asemaa?! #

        Harvinaisen helppoa vastata ja vieläpä asiallisesti, mahdollisimman kaukana Naton toimista pysyminen ja isäntämaasopimuksen purkanminen.
        Kaksi ydinkysymystä jotka heti vahvistaisivat kansallista turvallisuutta, nythän meille on syötetty aivan päinvastaista kansallista turvallisuutta vaarantavaa mallia. Siihen on syy olemassa, joko jenkit sanelevat Suomen puolustusasioista, tai ja nykyinen hallitus on harvinaisen epäpätevä?


      • SBOSSonVenäjänLakeija

        Nuo toimenpiteet vain heikentäisivät Suomen asemaa ja saattaisivat meidät uudelleen 70-luvun suomettumiskauden syvyyksiin! Se olisi mannaa venäläismieliselle SBOSSille!


    • Tiltulle-tietoa

      Tiltu: "Harvinaisen helppoa vastata ja vieläpä asiallisesti, mahdollisimman kaukana Naton toimista pysyminen ja isäntämaasopimuksen purkanminen."

      Olemme Naton rauhankumppani vuodesta 1994. Se on hyödyksi turvallisuudelle.
      Isäntämaasopimus on tekninen pöytäkirja rauhan ajan harjoittelusta.

      Tiltujen vastustus todistaa niiden hyödyn turvallisuudelle.

      "Kaksi ydinkysymystä jotka heti vahvistaisivat kansallista turvallisuutta, nythän meille on syötetty aivan päinvastaista kansallista turvallisuutta vaarantavaa mallia. Siihen on syy olemassa, joko jenkit sanelevat Suomen puolustusasioista, tai ja nykyinen hallitus on harvinaisen epäpätevä? "

      Jenkeillä ei ole sanansijaa turvallisuudessamme. Tosin olemme samassa leirissä ja hyvässä yhteistoiminnassa.

      Hallitus on toiminut erittäin tarmokkaasti turvallisuuden kehittämisessä.
      Sen todistaa tiltujen raivoisa valehtelu.

      • SBOSS

        #Hallitus on toiminut erittäin tarmokkaasti turvallisuuden kehittämisessä.
        Sen todistaa tiltujen raivoisa valehtelu.#
        Hallitus on toiminnut köyhien köyhdyttämisen lisäämiseksi raivoisasti, muuta meriittiä hallituksella ei sitten olekaan?


      • SBOSSlaulaaAinaSamaa

        Hallitus on kääntänyt talouden nousuun ja on saamassa velanoton katkaistua. Siinä on meriittiä enemmän kuin mitä sinun aatteesi ikinä tarjoaa!

        Päätehtävä on saada Suomen valtion tulot ja menot vastaamaan toisiaan! Vasurit haluaisivat vain ottaa lisää velkaa ja sehän ei ole kestävää taloutta!


      • Tuloerot ovat rajussa kasvussa ja Sipilän hallitus on vastuussa loikkari ja luopioministereiden tukemana...siinä lyhyesti nykyhallituksen saavutukset?


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Tuloerot ovat rajussa kasvussa ja Sipilän hallitus on vastuussa loikkari ja luopioministereiden tukemana...siinä lyhyesti nykyhallituksen saavutukset?

        Olisiko jotain FAK-TAa noista ministerinimityksistä?. On kovin karua tekstiä ja jos homma suomessa ei miellytä, niin tuolla pääsee .... https://www.vr.fi/cs/vr/fi/tolstoi

        Davai, davai ... y dasvidaniya .... en usko, että kukaan jää kaipaamaan.
        Sama maailman puhutuimmalla ... Love It, or Leave It ... .

        IMHO.


      • Faktaa on se, että loikkarit kelpuutettiin hallitukseen ilman kansan antamaa mandaattia?

        Olisiko mennyt läpi missään 'oikeaa' demokratiaa noudattavissa maissa?


      • aina-sama-laulu
        PietariSuuri kirjoitti:

        Faktaa on se, että loikkarit kelpuutettiin hallitukseen ilman kansan antamaa mandaattia?

        Olisiko mennyt läpi missään 'oikeaa' demokratiaa noudattavissa maissa?

        Onko PietariSuuri yhtä kuin ERommel/NoNees/NoBoxxx/SBOSS?

        Joka tapauksessa valehtelit taas. Kaikilla ministereillä on kansanedustajuuden kautta kansan mandaatti. Äänestäjät ovat heidät valinneet.


      • SBOSS

        Ei pidä paikkaansa, loikkarit ovat saaneet mandaatiin Perussuomalaisilta äänestäjiltä, loikkareiden mandaatti päättyi takinkäännön lisäksi loikkaukseen?

        Tas 44.Div aloitti tuon arvuuttelun, minulla ei ole pienintäkään hajua 'PietariSuuresta', onhan aina mahdollista että palstalla on kaksikin järkevää ja samoin ajattelevaa henkilöä?
        Ja onhan täällä muitakin, mutta Nato kiimakoita ei pakota ainakaan järki nupissa.


      • SBOSS

        Tämä toteutettu operaatio, että petetään omat äänestäjät ja käännetään takki yhdessä ja yhdytään hallintoon, joka tekee päätöksiä....ilman todellista mandaattia joka on tietenkin menetetty?????

        Kuinka tälläinen toiminta on mahdollista demokratiassa, ilman suurempaa ja laajempaa tutkimusta?


      • keksiparempiavalheita
        SBOSS kirjoitti:

        Tämä toteutettu operaatio, että petetään omat äänestäjät ja käännetään takki yhdessä ja yhdytään hallintoon, joka tekee päätöksiä....ilman todellista mandaattia joka on tietenkin menetetty?????

        Kuinka tälläinen toiminta on mahdollista demokratiassa, ilman suurempaa ja laajempaa tutkimusta?

        Ei ole petetty ketään. Miksi olisi?
        Kas kun puolueella voi olla useita ajettavia päämääriä.
        Mikä tässäkin on sinulle niin vbaikeaa tajuta?


      • aina-sama-laulu
        SBOSS kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, loikkarit ovat saaneet mandaatiin Perussuomalaisilta äänestäjiltä, loikkareiden mandaatti päättyi takinkäännön lisäksi loikkaukseen?

        Tas 44.Div aloitti tuon arvuuttelun, minulla ei ole pienintäkään hajua 'PietariSuuresta', onhan aina mahdollista että palstalla on kaksikin järkevää ja samoin ajattelevaa henkilöä?
        Ja onhan täällä muitakin, mutta Nato kiimakoita ei pakota ainakaan järki nupissa.

        Aloitit itse pieleen menneen arvuuttelun nimimerkeistä. Ministerit ovat joka tapauksessa äänestäjien valitsemia ja jatkavat sillä samalla linjalla, kuin ennen puolueen kahtiajakoa.

        Eli olet kuin oletkin PietariSuuri. Kirjoitustyyli on virheineen täysin sama.


    • Okkhlhil

      Hei Ironmikess kettu kun oot fiksu neiti, kirjoitit että olet "kolmen lapsen vanhempi"
      Oletko varma että olet heitä vanhempi? Oletko pedoffiili?

    • Tiltulle-tietoa

      SBOSS: "Tämä toteutettu operaatio, että petetään omat äänestäjät ja käännetään takki yhdessä ja yhdytään hallintoon, joka tekee päätöksiä....ilman todellista mandaattia joka on tietenkin menetetty?????"

      Sinisethän ovat pitäneet linjansa hallituksessa pysyessään. Persut ovat sanoutuneet irti hallitussopimuksesta, jonka ovat aikanaan hyväksyneet ja jota Halla-aho oli valmis jatkamaan.

      "Kuinka tälläinen toiminta on mahdollista demokratiassa, ilman suurempaa ja laajempaa tutkimusta? "

      Siis mitä? Ministerit jatkavat hallituksessa, joka nauttii eduskunnan luottamusta. Mitä tutkimista siinä on? Kannatus mitataan seuraavissa vaaleissa.
      Se on demokratiaa, jota tiltut eivät tunne.

      • SBOSS

        Onko normaalia käytännön menettelyä?
        Loikkarit, joilla on reilu prosentin kannatus, ovat ministereinä hallituksessa?
        Missään demokratiassa moinen 'huijaus' ei menisi läpi ja nykyiset loikkarit ovatkin poliittisia ruumiita ja he tietävät sen?


      • aina-sama-laulu
        SBOSS kirjoitti:

        Onko normaalia käytännön menettelyä?
        Loikkarit, joilla on reilu prosentin kannatus, ovat ministereinä hallituksessa?
        Missään demokratiassa moinen 'huijaus' ei menisi läpi ja nykyiset loikkarit ovatkin poliittisia ruumiita ja he tietävät sen?

        On, koska hallitus nauttii eduskunnan luottamusta. Olisi demokratian vastaista toimia muulla tavalla. Suomalaisen yhteiskunnan ymmärtämisen puute on kohdallasi hämmästyttävää.


    • Natossa-olisi

      hyvä olla.. Tiltut vain haikailisivat Venäjän syliin.

    • Tiltujen-uusi-idoli

      on äärioikeistolainen Huhtasaari.

      Tiltuille kelpaa kaikki, kunhan on Suomen yhteisesti hyväksyttyä ulkopolitiikkaa vastaan.

    • SBOSS-uskoo

      että rasistinen Huhtasaari tuo Suomelle turvan rasistisen Venäjän kyljessä.

    • Suomi-on

      Naton erityisluokan rauhankumppani muutaman muun maan kanssa.

      Se antaa osaltaan lisäturvaa Suomelle tiltujen kiukuksi,

    Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe