It/Se kauhuelokuva 2017, missä ja milloin?!

liesituuletin

Tietääkö kukaan missä ja milloin näkyy uusi kauhuelokuva It (suomeksi Se)? (2017 valmistunut) Olen yrittänyt etsiä sitä kaikkialta, mutta leffan ensi-ilta elokuvateatterissa pitäisi kuulemma olla 8.9 perjantaina, mutta finnkino ei löydä kyseistä leffaa tai sen aikatauluja!? Auttakaa! Mistä voin löytää kyseisen leffan?

9

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm en khyl tiiä

      • IT-fani

        Jaa-a. Hyvä kysymys. 8.9 näyttäisi olevan ensi-ilta Suomessa. Aikatauluista ei sitten olekaan tarkempaa tietoa. Itse tuskin käyn katsomassa tuota leffassa. Mini-sarja kyllä oli h-vetin pelottava silloin kakarana ja olen kirjankin lukenun englanniksi ja suomeksi. Nykyään vaan tuntuvat sössivän kaikki leffat halivuudissa.


      • gfdd
        IT-fani kirjoitti:

        Jaa-a. Hyvä kysymys. 8.9 näyttäisi olevan ensi-ilta Suomessa. Aikatauluista ei sitten olekaan tarkempaa tietoa. Itse tuskin käyn katsomassa tuota leffassa. Mini-sarja kyllä oli h-vetin pelottava silloin kakarana ja olen kirjankin lukenun englanniksi ja suomeksi. Nykyään vaan tuntuvat sössivän kaikki leffat halivuudissa.

        Kingin sanojen mukaan ylittää kaikki odotukset tää leffa.


    • ka9a

      Tuskin on alkuperästä parempi

      • Veteranfan

        Kirjailija Stephen King itse pitää elokuvasta ja se on todellakin parempi kuin alkuperäinen typistetty minisarja.


    • Vainkävijä

      Se on ihan hirvittävä elokuva. Olen itse kauhun ystävä, mutta tuo elokuva kyllä ylitti rajan. Varoitan vain :-). Se on pelottava ja raaka. Siis tosi väkivaltainen ja raaka. En halua peloitella, mutta kannattaa harkita sitä elokuvaa kahdesti.

      • aivanalaarvoinen

        Siinä ei ollut mitään raakaa ja aivan paska. Missä kunnon silppomiset sun muut. Sai taas käsi poskella kattoa tätä padkaa elokuvaa.


      • gffghjhj
        aivanalaarvoinen kirjoitti:

        Siinä ei ollut mitään raakaa ja aivan paska. Missä kunnon silppomiset sun muut. Sai taas käsi poskella kattoa tätä padkaa elokuvaa.

        Et ole etes nähnyt sitä.


    • rtyo059i790

      Aivan mitäänsanomaton. Vaikka minisarja ei sekään mikä hyvä ollut niin tämä oli huonompi. Ainut hyvä kohtaus koko leffassa on se kun pelle viemärissä sanoo sille pikkupojalle "take it". Leffan paras kohtaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe