Tietääkö kukaan missä ja milloin näkyy uusi kauhuelokuva It (suomeksi Se)? (2017 valmistunut) Olen yrittänyt etsiä sitä kaikkialta, mutta leffan ensi-ilta elokuvateatterissa pitäisi kuulemma olla 8.9 perjantaina, mutta finnkino ei löydä kyseistä leffaa tai sen aikatauluja!? Auttakaa! Mistä voin löytää kyseisen leffan?
It/Se kauhuelokuva 2017, missä ja milloin?!
9
307
Vastaukset
hmm en khyl tiiä
- IT-fani
Jaa-a. Hyvä kysymys. 8.9 näyttäisi olevan ensi-ilta Suomessa. Aikatauluista ei sitten olekaan tarkempaa tietoa. Itse tuskin käyn katsomassa tuota leffassa. Mini-sarja kyllä oli h-vetin pelottava silloin kakarana ja olen kirjankin lukenun englanniksi ja suomeksi. Nykyään vaan tuntuvat sössivän kaikki leffat halivuudissa.
- gfdd
IT-fani kirjoitti:
Jaa-a. Hyvä kysymys. 8.9 näyttäisi olevan ensi-ilta Suomessa. Aikatauluista ei sitten olekaan tarkempaa tietoa. Itse tuskin käyn katsomassa tuota leffassa. Mini-sarja kyllä oli h-vetin pelottava silloin kakarana ja olen kirjankin lukenun englanniksi ja suomeksi. Nykyään vaan tuntuvat sössivän kaikki leffat halivuudissa.
Kingin sanojen mukaan ylittää kaikki odotukset tää leffa.
- ka9a
Tuskin on alkuperästä parempi
- Veteranfan
Kirjailija Stephen King itse pitää elokuvasta ja se on todellakin parempi kuin alkuperäinen typistetty minisarja.
- Vainkävijä
Se on ihan hirvittävä elokuva. Olen itse kauhun ystävä, mutta tuo elokuva kyllä ylitti rajan. Varoitan vain :-). Se on pelottava ja raaka. Siis tosi väkivaltainen ja raaka. En halua peloitella, mutta kannattaa harkita sitä elokuvaa kahdesti.
- aivanalaarvoinen
Siinä ei ollut mitään raakaa ja aivan paska. Missä kunnon silppomiset sun muut. Sai taas käsi poskella kattoa tätä padkaa elokuvaa.
- gffghjhj
aivanalaarvoinen kirjoitti:
Siinä ei ollut mitään raakaa ja aivan paska. Missä kunnon silppomiset sun muut. Sai taas käsi poskella kattoa tätä padkaa elokuvaa.
Et ole etes nähnyt sitä.
- rtyo059i790
Aivan mitäänsanomaton. Vaikka minisarja ei sekään mikä hyvä ollut niin tämä oli huonompi. Ainut hyvä kohtaus koko leffassa on se kun pelle viemärissä sanoo sille pikkupojalle "take it". Leffan paras kohtaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 472779
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062